Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Drogi Support Team, powtorze pytanie bo nie dostalem zadnej odpowiedzi na razie:

Czy EVO ma dostępne API sieciowe pozwalające napisać plugin do systemów automatyki takich jak Fibaro?
Wiem ze dekodery NC+ robione przed ADB to wspierają.

 

Czy EVO wspiera przydzial uprawnien multiroom poprzez siec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Support Team, powtorze pytanie bo nie dostalem zadnej odpowiedzi na razie:

Czy EVO ma dostępne API sieciowe pozwalające napisać plugin do systemów automatyki takich jak Fibaro?

Wiem ze dekodery NC+ robione przed ADB to wspierają.

 

Czy EVO wspiera przydzial uprawnien multiroom poprzez siec?

Na ten moment nie ma takich możliwości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydało by się nowoczesne jakieś rozwiązanie listy ulubionych np. prosty programik na komputerze który przez lan/wifi łączy się z evobox i pobiera listę kanałów i w którym możemy sobie szybko poukładać ładnie wszystkie kanały listy ulubionej na komputerze, a następnie kliknąć i przez lan/wifi zapisać do dekodera. To by było coś na miarę dzisiejszych potrzeb, bo z pilota to wszystko długo się układa.....

Bardzo podoba mi sie pomysl sortowania list na komputerze.

Powiem wiecej, nie potrzeba zadnego programiku, notepad wystarczy... po prostu przydala by sie opcja eksportu listy do USB, w jakims typowym formacie, np xml czy po prostu csv. Oczywiscie rowniez import bylby konieczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj pierwszy raz chciałem skorzystać na dekoderze z HBO GO, niestety wyświetla mi że nie mam wykupionej tej opcji. Posiadam pakiet premium. Po konsultacji telefonicznej z infolinią wysłali mi nowe uprawnienia na dekoder co nie pomogło, oraz kazali odłączyć od prądu na 30 sek dekoder. To również nie poskutkowało usunięciem problemu. Czytałem poprzednie posty mówiące o tym aby rozłączyć internet i podłączyć ponownie, nie to u mnie nie dało. Macie jeszcze jakieś pomysły jak zrobić aby HBO GO działało na Evo Box?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i problem znów wystąpił :( , mało tego znajomy ma ten sam zestaw TV i Dekoder i ma to samo co ja czyli ucieka regulacja głośnością - czyli jednak coś nie tak z dekoderem skoro restart pomaga

Skąd to założenie, że dekoder a może to Android w Sonym ma problem?

W telewizorach Sony bez systemu Android wszystko działa stabilnie.

Witam, wczoraj pierwszy raz chciałem skorzystać na dekoderze z HBO GO, niestety wyświetla mi że nie mam wykupionej tej opcji. Posiadam pakiet premium. Po konsultacji telefonicznej z infolinią wysłali mi nowe uprawnienia na dekoder co nie pomogło, oraz kazali odłączyć od prądu na 30 sek dekoder. To również nie poskutkowało usunięciem problemu. Czytałem poprzednie posty mówiące o tym aby rozłączyć internet i podłączyć ponownie, nie to u mnie nie dało. Macie jeszcze jakieś pomysły jak zrobić aby HBO GO działało na Evo Box?

To jest problem uprawnień do HBO GO na Twoim kontrakcie, nie jest to problem dekodera. Dzwoń na infolinię i ciśnij.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd to założenie, że dekoder a może to Android w Sonym ma problem?

W telewizorach Sony bez systemu Android wszystko działa stabilnie.

Skoro restartuje TV i nic się nie dzieje a tylko zrestartuję dekoder to od razu działa sterowanie głośnośćią  -  jakby TV miał problem to restart by tu coś dał a nie daje   :) Sony miał problem ale już nie ma bo aktualizuje swój system i najnowszy jest z 12 kwietnia 2016r

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mały problem z Anynet+ w TV Samsung. Ustawiam w menu TV, żeby odbiornik wyłączał się wraz z dekoderem, ale ustawienie to wraca do poziomu wyjściowego co jakieś 2 dni. Włączać zawsze się włącza razem z dekoderem, ale wyłączać już nie zawsze. TV pewnie niedługo padnie, bo zbliżają mu się piąte urodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   No i padło na mnie :sad: dokładnie tak jak opisywał @Wodzu - trzy dni temu pisałem, że problem z podłączeniem i konfiguracją zestawu pod UNICABLE rozwiązałem pozytywnie. Od dzisiaj dekoder najpierw nie wyświetlał poszczególnych programów a teraz po ponownym zainstalowaniu już niczego nie wyświetla choć dane na poszczególnych kanałach przedstawiają się następująco tj.:

 

‐ 25 CI Polsat                              [siła/jakość/SNR] - 100 / 100 / 15,4 PID V/A/PCR  000/000/000

‐ 101 BBC Brith                           [siła/jakość/SNR] -     0 /     0 /      0 PID V/A/PCR  000/000/000
‐ 115 TVN HD                              [siła/jakość/SNR] - 100 / 100 / 15,3 PID V/A/PCR  000/000/000
‐ 149 Paramount Channel HD       [siła/jakość/SNR] - 100 / 100 / 15,5 PID V/A/PCR  000/000/000

 

Dane są jakieś nieprawdziwe! I pytanie do kolegów co może być przyczyną Nowy EVO czy załączony do zestawu konwerter CP Unicable Quad 40mm LNB, 2 Legacy Ports?

 

Zdjąłem już ten konwerter i podłączyłem się do starego z NC+ pod dwa wejścia wybierając typ UNIWERSALNY a ten z CP będę musiał chyba reklamować?

Bo skoro @Wodzu pisze, że wymiana dekodera nic nie pomogła to może jednak konwerter?

 

I jeszcze jedno pytanie: czy po przywróceniu ustawień domyślnych na początku zamiast tak zwanych picon'ów macie tylko nazwę kanałów i szary prostokącik?

Edytowane przez swojadroga
Czerwony kolor tekstu jest zarezerwowany dla administratora i moderatorów. Regulamin!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...