Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwila dzwonilem do CP z pytaniem kiedy bede mial rozwiazana umowe powod TVN HD+1 wyslana 31-01-2012 ktora dotarla do CP 02-02-2012 mam potwiedzenie z poczty.Konsultant stwierdzil ze pismo dotarlo 07-02-2012 to samo mowil poprzedni jak dzwonilem dwa dni temu okres rozliczeniowy oczywiscie mam 07 kolejny dzien miesiaca.Poprzedni konsultant stwierdzil ze musze za jeszcze miesiac zaplacic co zreszta zrobilem i koniec umowy bede mial 07-03-2012 jednak dzisiejszy powiedzial ze nie moze mi udzielic takiej informacji kiedy moja umowa bedzie rozwiazana.Jedna wielka parodia mi abonentowi nie moga udzieli informacji kiedy bede mogl rozwiazac umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czucza2005 maja dzwonic i wtedy ewentualnie mnie poinformuja kiedy bede mial rozwiazana umowe.Ostatnio jak aneksowalem umowe dostalem 5 miesiecy za darmo Familijnyhd +3 i zaplacilem za 3 miesiace pakiet familijny hd i wyslalem wypowiedzenie.Jak dostane i teraz jakis naprawde dobry gratis to zostane ja bardzo malo ogladam tv i nie musze miec CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moryl - tak jak ja, mało oglądam TV i mam DVB-T, a z CP to pakiet MINI HD na dekoderze SD. Chciałem wymienić dekoder na HD, ale ich warunki jakie mi przedstawili to powiedziałem, że nie zgadzam się. I kazali mi czekać na promocje świąteczne [ grudniowe ] i okazało się też kicha z ich promocją. I zostanie mi DVB-T i prawie te same kanały prócz Polsat Play/ Film i JimJam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy moge jeszcze wypowiedziec umowe ze wzgledu na wyłączenie kanału TVN HD +1 ?

Dekoder dostalem na wlasnosc jak przedluzalem umowe (hd5000) czy musze go zwrócić ?

Jakie informacje muszę podać pisząc to wypowiedzenie ?

Na jaki adres muszę wysłać wypowiedzenie ?

Pakiet jaki posiadam to Familijny HD i Sport HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego, kanałem został wycofany z oferty Cyfrowego Polsatu z końcem stycznia. Rozwiązanie umowy z powodu przeprowadzonych zmian w ofercie należy wysłać w ciągu 30 dni od ich zajścia.

Jeżeli dostałeś dekoder to własność to dekoder jest Twoją własnością, więc dlaczego miałbyś go zwracać?

Należy podać swoje dane adresowe, numer karty dekodera, numer PESEL, musisz napisać, że chcesz rozwiązać umowę z powodu przeprowadzonych zmian, możesz powołać się na odpowiedni punkt regulaminu, który na to Ci pozwala oraz musisz podpisać się własnoręcznie.

Proponuję zajrzeć do odpowiedniego tematu po szczegóły:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=13382

Na adres Cyfrowego Polsatu, który można znaleźć na umowie, stronie internetowej Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja złożyłem wypowiedzenie głównie aby coś ugrać.... podpisałem umowę na 29m w podstawie familijny HD i dekoder sagemcom na wypożyczenie we wrześni 2011 .... przed rozmową z konsultantem chciałem się przygotować i zajrzałem do APS aby dowiedzieć się jakie oferty są przygotowane obecnie dla nowego klienta... i okazuje się że dekoder z PVR przysługuje wyłącznie klientowi w opcji premium !! zobaczymy co zaproponuje partyline ale jeśli oferta będzie zbliżona z tą APS to zacznę żałować wypowiedzenia bo przywiązałem się do sagemcom a nie mam zamiaru deklarować się na wyższy pakiet aby pozostać z dekoderem z opcją PVR ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wysyłałem wypowiedzenie do CP w poniedziałek w tym tygodniu, dziś dzwoniłem i wypowiedzenie doszło,wszystko ok, i w raz z końcem opłaconego okresu (23.02) będę miał rozwiązaną umowę, Pani na infolinii dziwiła się że chcę rozwiązać z powodu TVN HD+1 skoro jest 5 nowych kanałów :D próbowała mnie przekonać do pozostania ale nie było nawet mowy o czymś takim z mojej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście i to koniecznie te wydane z zestawem. W przeciwnym wypadku CP naliczy opłatę 10zł za baterię a jeśli będa rozładowane to 20zł za baterię. (to jest sarkazm jeśli ktoś nie wyłapał)

Zwracasz dekoder z kartą, pilot, kabel zasilający lub zasilacz, kabel scart-scart lub HDMI (w Samsungu dodatkowo był przewód component i audio).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przez e-mail mogę rozwiązać umowę z Cyfrowym Polsatem? Z tego co czytam to muszę zrezygnować już teraz, bo umowę mam do 26.05.2012 tzn. trzy miesiące przed, tak? Wyczytałam też, że muszę odesłać dekoder, na adres siedziby Cyfrowego Polsatu, bo stacjonarne punkty obsługi nie przyjmują urządzeń zwracanych przez byłych klientów, czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 10.

Zmiana Regulaminu, zawieszenie świadczenia Usług, rozwiązanie lub wygaśnięcie Umowy Abonenckiej

§ 16

2. Z wyłączeniem Umów Abonenckich zawartych w ramach warunków promocyjnych (Promocyjne Warunki Umowy) i Umów Abonenckich zawartych na czas określony, zarówno Abonent, jak i Cyfrowy Polsat, uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, przy czym wypowiedzenie rozpoczyna bieg w pierwszym dniu Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym drugiej stronie doręczono oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej.

 

Rozdział 4.

Dekoder i Karta

§ 6

11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu.

 

Regulamin świadczenia usług

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich dwa dni temu na iCOK i jakoś dalej nie otrzymałem odpowiedzi. Już mnie to zaczyna strasznie denerwować, na list nie odpisali, na emaila nie odpisują, widać jaki mają szacunek do klienta.. Mieć u nich telewizje i płacić, to im się podoba, ale jeśli już ktoś chce zrezygnować, to od razu problemy. Ciekawe jak ja bym też tak zwlekał z płaceniem, czy by też tak mnie olewali, pewnie od razu by dzwonili i pisali. Żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...