Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jak wymienialem Sagema na Echosia hds 400e to koles powiedzial abym napisal pismo o zwrot kaucji bo mi sie nalezy i wtedy sie zapytalem czy musze dekoder zwracac CP a on ze NIE, wiec napisalem, wszystko dolaczylem tzn. papiery o zakup itp.

Po dwoch tygodniach dostalem tel. ze zwrotu kaucji nie otrzymam poniewaz moja kaucja (chyba 100zl) poszla na zakup Sagema na wlasnosc i ja na to wyrazalem zgode telefonicznie + dostalem na pismie potwierdzenie zakupu dekodera (ale nie pamietam kiedy do mnie CeP dzwonil z taka propozycja i nie przypominam sobie tez abym dostal od CP jakies pisma), dodatkowo na miesiac odkodowali mi pelen pakiet CP (to akurat pamietam).

 

Bylo minelo, juz nic nie chce od CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co czytam to kolega @Patrick nie jest tak do końca pewien tego wszystkiego, ale ja jakbym był to nie dla kasy ale dla zasady bym walczył z CP. Bo nie da się ukryć, że CP dyma ludzi często i większość odpuszcza bo niewielkie kwoty, albo było dawno. A Solorzowi rośnie kasa własnie z takich rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę opisać swój przypadek i ewentualnie prosić o komentarze, jeśli ktoś miał podobne problemy.

Zrezygnowałem z umowy po wycofaniu programów BBC z oferty. Po ponad miesiącu otrzymałem pismo wraz z fakturą obciążającą, że oddany sprzęt typu różnego rodzaju przewodów jest niekompletny czy uszkodzony i w związku z powyższym zostanie potrącona kwota praktycznie w wysokości kaucji /dziwne, że wpisano tam pozycje typu jakieś kable telefoniczne itp., których w ogóle nie było w wyposażeniu dekodera/.

Napisałem e-mail do COK, że dekoder oddałem osobiście do CP w obecności świadka i posiadam potwierdzenie na piśmie, że oddany sprzęt nie wykazuje uszkodzeń i jest kompletny i w związku z powyższym proszę o zwrot kaucji /o której nawet wcześniej zapomniałem/ na podany adres.

W odpowiedzi e-mailem podano, że sprawa zostanie rozpatrzona, niedługo potem przysłano mi korektę faktury z anulowaniem potrąceń j.w. a kilka dni temu otrzymałem zwrot kaucji pocztą.

Gdybym sprzęt wysłał do zwrotu jakąś przesyłką a nie osobiście, prawdopodobnie nie miałbym szans na pozytywne zakończenie sprawy.

Temat opisuję ku przestrodze innych klientów, chyba, że jest on odosobniony i nie wynika ze złej woli a tylko jakichś błędów w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam,że zawracam znów głowę, ale może ktoś podpowie, czy mam coś dalej robić z tą sprawą, czy czekac na samoistne jej rozwiązanie.

Jak wczesniej wspominałem, mam problem z rozwiazeniem umowy z polsatem. Umowa powinna była zakończć się 07.04.2011 po uprzednim trzymiesięcznym wypowiedzeniu. Jednak do tej pory otrzymuje smsy wzywające do zapłaty za zaległe dwa miesiące, taka zaległość pokazuje też icok. Konsultanci z uporem maniaka twierdzą,że nie powinno być zaległości, gdyz umowa rzeczywiscie się zakończyła, tylko nie zostało to wprowadzone do systemu. Ile czasu można wprowadzać taką informacje do sytemu?!!! Znów dziś przemiła pani z infolinii poinformowała mnie, że nie ma tej informacji w "sytemie", chociaż poprzedni konsultanci twierdzili, że już ją wprowadzili, podając na potwierdzenie jakieś tam numery sprawy. Kolejny raz konsultanka zapewnia, że sygnał wyłącżą i zaprzestana wysyłać ponagleń do zapłaty i znów niby wpisuje numer sprawy. Co o tym sądzicie? Czy to gra na zwłokę- za kilka dni kończy się nastepny okres rozliczeniowy? Czy rzeczywiscie mają TAKI BAŁAGAN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery spraw nadają od daty zgłoszenia jakiś interwencji. Ale co mi po tych numeracj, jaka z tego co się okazuje, wcale tego nie zapisuja do komputera? Oczywiscie wszystkie te numery zapisuję, jak również nazwiska konsultantów. Najbardziej przeraża mnie ta zaległość, bo podobno po tzrech miesiącach sprawę oddaja do windykacji (a to już za 10 dni), a wtedy najpierw sie płaci a później wyjaśnia. Taka perspektywa mi się nie widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

windykacja to nie komornik, to dział zajmujący się przypominaniem o zaległych fakturach, żeby był komornik wszedł to sprawa musi trafić do sądu i jeśli tam CP przegra, co jest pewne mają potwierdzenie nadania i odbioru wypowiedzenia to wychodzisz z wnioskiem o odszkodowanie i jeszcze Ci zapłacą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu można wprowadzać taką informacje do sytemu?!!! Znów dziś przemiła pani z infolinii poinformowała mnie, że nie ma tej informacji w "sytemie", chociaż poprzedni konsultanci twierdzili, że już ją wprowadzili,

Ja wiem, że Twoja sytuacja nie jest powodem do śmiechu, ale tutaj masz co nie co na temat działania tych ich "systemów" ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mma napisałem Ci jakiś czas temu co może być powodem braku wprowadzenia wypowiedzenia Twojej umowy do systemu CP.

 

A tak na poważnie. Jeżeli chodzi o problem z wprowadzeniem Twojego wypowiedzenia są 2 rozwiązania. Pierwsze dobre a drugie - możesz być w czarnej d :censored: e :twisted: .

 

1) Sprawa z Twoim wypowiedzeniem za długo leżała np. w Dziale Utrzymania Klienta i teraz cierpliwie czeka na swoją kolej, żeby ktoś ją pobrał i nacisnął magiczny przycisk z wprowadzeniem tego rozwiązania.

2) Wystąpił problem w systemie informatycznym CP i nic nie da się zrobić wtedy z kontraktem. To może już potrwać kilka miesięcy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Na razie czekam. Zobaczymy, co będzie dalej. A czy ktoś miał podobny problem? Czy długo czekaliście na to, aby na icoku było 0 do zapłaty? Z wyłączeniem sygnału, to słyszałem, ze nie kwapią się.

 

Kończy mi się wypowiedzenie ostatniego dnia czerwca. Nauczony doświadczeniem innych po każdej wpłacie pisałem maila do COK z prośbą o aktualizację wpisu w ICOK tak aby informacje na temat płatności były zgodne z rzeczywistością. Za każdym razem po mniej więcej 2 dniach je korygowali. Po ostatniej wpłacie znowu napisałem maila żeby mi potwierdzili, że jeśli chodzi o moje zobowiązania wynikające z umowy jestem "na 0". Również takiego maila otrzymałem. Polecam takie załatwianie tematu bo wiadomość email nic nie kosztuje, a w razie czego jest podkładka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się z pytaniem do bardziej zaawansowanych osób.

 

W lutym 2011r. podpisałem umowę na okres 15 miesięcy na pakiet Mini. W prezencie otrzymałem przez pierwsze 2 miesiące za darmo pakiet Familijny z obowiązkiem poinformowania do 15-go kwietnia o chęci zejścia do pakietu Mini. Także według wcześniejszych uzgodnień zadzwoniłem i zmieniłem ok. 15-go kwietnia na pakiet Mini.

 

Z tego co czytam na forum do klientów z pakietem Mini są wysyłane listy, ale ja do dnia dzisiejszego nic takiego nie otrzymałem :!: I stąd moje pytania:

 

1. Jeżeli nie otrzymam listu to czy mnie także obejmie podwyżka?

2. Muszę czekać na list aby móc wysłać rezygnację? Czy jest jakieś info na ten temat na ich stronie www?

3. Jeżeli w liście było napisane, iż jest możliwość rezygnacji tylko do 30 kwietnia to czy w maju lub czerwcu nie ma możliwości na wypowiedzenie umowy?

 

Z góry będę wdzięczny za info ;)

 

1. Tak, podwyżka dotknię Cię od lipca

2. Jesli nie dostałeś listu to obowiązuje Cię zapis w regulaminie

3. Jeśli Ci podniosą opłatę bez powiadomienia do do 30 dni masz czas na rezygnację. Opłaty oczywiście nie płacisz, jeśli wpłaciłeś za mało mają Ci oddać wpłatę. Jeśli wpłaciłeś wcześniej za dłuższy okres, to mają oddać różnicę w cenie.

 

@CSA o którym zapisie w regulaminie piszesz? Sprawdzałem regulamin i jest tylko napisane , że o wszelkich zmianach w umowie Cyfrowy Polsat jest zobowiązany powiadomić mnie pisemnie i mam od momentu otrzymania listu 30dni na rezygnacje z usług, a ja do tej pory nic nie otrzymałem :!:

Pozwoliłem sobie zadzwonić do CP i dowiedziałem się od konsultanta , że warunkiem rezygnacji jest otrzymanie tego listu :!: Konsultant wysłuchał moje "niezadowolenie" faktem, iż nie otrzymałem listu i wpisał do systemu wniosek z informacją iż mam otrzymać taki list. Na ten wniosek mam czekać 14 dni.

 

@CSA lub ktoś inny mógłby mi wskazać, który punkt regulaminu jasno mówi o tym że jeżeli podniosą mi opłatę bez powiadomienia to mam 30dni od momentu zmiany regulaminu na rezygnacje? Będę wdzięczny za pomoc, bo zaczyna mnie podejście tej platformy do pewnych spraw denerwować :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być też tak, że zmiana w ogóle nie będzie niektórych dotyczyła (prawdopodobnie tych, którzy jeszcze nie otrzymali listu). Ja otrzymałem list w tym tygodniu i wyraźnie jest napisane, że w moim przypadku nowa cena będzie obowiązywała po zakończeniu okresu podstawowego - do tego czasu opłaty miesięczne pozostaną bez zmian. Czyli mnie zmiana cennika od 1 lipca nie dotyczy, a umowę mogę wypowiedzieć, ale ze skutkiem na koniec okresu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jak widać jest to mój 1 post na tym forum trafiłem tutaj po wielogodzinnym przekopywaniu internetu w nadziei że znajdę odpowiedz na sytuacje w jakiej się znalazłem .

Postaram się w miarę możliwości zobrazować mój problem .

Z oferty CP korzystam od około 6 lat i nagle zaczęły się schody jeszcze 3 miesiące temu byłem posiadaczem dekodera echostar DVR-747 miałem z nim problemu lekarstwo serwis tyle razy zaszedł mi za skórę więc postanowiłem zerwać umowę z CP i tu nagle ze strony konsultanta ale dlaczego czy jest pan pewien może zmieni pan zdanie - mogę zaoferować panu bardzo atrakcyjna ofertę i tu mnie złapali.

Nakłonili mnie do przedłużenia umowy dnia 10.02.2011 na 29 miesięcy w ramach tego otrzymałem dekoder SAGEMCOM ESI88 z opcją PVR i dyskiem twardym - coś co mi się marzyło! Umowę przedłużyłem osobiście w jednym z punktów CP wraz z umową otrzymałem fakturę na której widnieje opłata aktywacyjna oraz sprzedaż dysku wymiennego do dekodera na łączną kwotę 1 zł dodatkowo otrzymałem pakiet familijny HD i 3 pakiety dodatkowe przy czym z jednego pakietu dodatkowego muszę zrezygnować po upływie 10 m-c

niby ok ale ty nagle po upływie 1 miesiąca dekoder zaczyna mieć dziwne dolegliwości zawiesza się nie che się uruchomić z pilota czasami uruchamia się z 5 minut i jak się łaskawie włączy pojawia się komunikat brak sygnału i niema żadnego ale to żadnego kanału dodatkowo dekoder ma niby wspaniałą opcje przejścia w tryb uśpienia dzięki czemu ma pokazywać aktualną godzinę i nie irytować ostrym światłem w nocy lecz takowej godziny nie ma zawsze po uspieniu dekodera zaczyna odliczać od 00:16 wszystkie te dolegliwości znikają po odłączeniu zasilania i odczekaniu 10-20 sek i ponownym podłączeniu .

Wszystkie te usterki zaczęły sie nasilać wiec chciałem go z reklamować bo niby najważniejszym plusem przy przedłużaniu umowy miała być bezproblemowa szybka wymiana dekodera na nowy (NIE naprawa) i tu zonk punkt stwierdza że dekoder u nich działa ja mówię no pewnie warjuje jak się z niego korzysta i usterki znikają po odłączeniu zasilania dekodera nie przyjęli opanowała mnie złość na 2 dzień kolejne podejście tym razem właściciel ostra wymiana zdań ok przyjmie ale chola nie dał pan dysku twardego mówię ale jak to mama fakturę na której widnieje czarno na białym że jest mój nie ma dysku nie ma wymiany wiec z bastowałem i oddałem był zapełniony prawie w 100% żal jak diabli

Nie dało mi to spokoju zadzwoniłem do CP i tam po 60 minutowej rozmowie doszliśmy do tego że konsultant jest od spraw ogólnych i niejest wstanie udzielić mi wystarczających wyjaśnień (nie dowiedziałem się nic) stwierdził że może mnie przełączyć do działu technicznego bo jednak moja sprawa się tam kwalifikuje ;/ więc opisuję od nowa całość na temat dekodera i po kolejnych 20 minutach stwierdza że musiałem oddać dysk bo jest on integralną jego częścią i działa on tylko i wyłącznie w tym danym dekoderze ta sama zasada co z kartą i że niema opcji odczytania danych z dysku w żadnym innym urządzeniu i zostaną utracone a miały należeć do mnie co do godziny na wyświetlaczu to niby to nie godzina lecz nagle timer który odlicza czas od kiedy dekoder nie jest używany tylko nie rozumie czemu widnieje zawsze 00:16 cytat. pewno wina słabego sygnału bo z opcji menu nie ma opcji przestawienia tego czasu żal poprzedni konsultant kazał mi sprawdzić sygnał i co mam bardzo dobry ale nie on znowu każe mi to samo zrobić mija 83 minuta rozłanczam się myślę se przeboleje mój dysk ale tu nagle po 2 tygodniach od wymiany dekodera kolejny zaczyna wariować .

 

WIĘC SKŁANIAM SIĘ DO WAS ABYŚCIE MI POMOGLI COŚ DORADZILI JEST OPCJA ROZWIĄZANIA UMOWY PO TAKIEJ SYTUACJI BEZ KONSEKWĘCJI BO NIE USMIECHA MI SIĘ PŁACIĆ KARY ZA ZERWANIE SKORO ULGA JAKĄ MI NALICZYLI TO 1612 ZŁ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...