Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przysyłają żadnych rachunków. Twój okres wypowiedzenia minął 7.04.2011, i wtedy powinien być wyłączony sygnał. Masz zaległości w abonamencie za 2 miesiące bo jak rozumiem za luty zapłaciłeś abonament. Dlatego otrzymujesz wezwania do zapłaty. Na infolinii powinni Cię poinformować o kwocie zadłużenia i jaką masz do zapłacenia karę.

Pismo zarejestrowano 22.12.2010 jak twierdzisz. Trzymiesięczne wypowiedzenie zaczyna się więc od 7.01.2011, czyli jest do 7.04.2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii twierdzą, że nie mam żadnego zadłużenia. Co innego jest w smsach i jak widać na icoku. Na chłopski rozum, jest tak jak piszesz. Umowa powinna zakończyć się 07.04.2011, ale jak na razie nic o tym nie świadczy. Abonament ostatni zapłaciłem w marcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Dobrze, że ktoś interesuje się tym tematem.

Umowę na pewno miałem na rok z 12-miesiącznym okresem rollowania. Jeszcze przed 7 maja na icoku było do zapłaty 33,70 zaległości za jeden mniesiąc(37,70 - 4 złote nadpłaty), no a teraz 79,80. Będę jeszcze dzwonić na infolinię, ale myślę, że nie ma to większego sensu. Za każdym razem po dłluższej rozmowie stwierdzają, że umowa powinna być zakończona w kwietniu i nie trzeba przejmować się wezwaniami do zapłaty zaległych abonamentów.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wyrozumiałość.

A jeszcze jedno, czy nie muszą wysyłać listownie zaległych rachunków? Jeżeli juz mam dwa miesiące zaleglości, to jako dłuznikowi nie powinni wyłąćzyć sygnału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprawnienia są zabierane po 3 miesiącach zaległości. Na Twoim miejscu bym się nie przejmował.

 

1) Umowę zawarłeś na rok. Okres podstawowy do 7.02.2011r. (Zadzwoń i spytaj się dla pewności od kiedy do kiedy obowiązywał okres podstawowy, nie dodatkowy, tej umowy). Pewnie jest to umowa na Familijny, na 12 m-cy bez prezentu albo był 1 m-c RelaxMix w prezencie.

2) Wypowiedzenie otrzymali - 22.12.2010r.

3) 3 miesięczny okres wypowiedzenia liczony od 7.01.2011r. do 7.04.2011r. (okres od 7.01. do 7.02. - 37,90, od 7.02. do 7.04. - 39,90 zł)

4) Opłatę abonamentową masz uiszczoną do 7.04.2011r.

5) Wszystko, to ze nie jest wprowadzone do systemu CP to już nie Twoja sprawa ;) Szczególnie jak kilka razy byłeś informowany, że zaległości nie masz i smsy są błędne i info o zaległościach. Poza tym dzwoniłeś na ogólną infolinie CP czy może na windykację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę podpisałem po poprzedniej umowie. Tamta by przeszla na czas nieokreślony i płaciłbym 39,90 za pakiet familijny, dlateg0 podpisałem umowę na ten pakiet na rok na kwotę 37,90 be żadnych prezentów.

Jeszcze raz dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Trochę się uspokoiłem. dam znac jak się sprawa rozwiąże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skąd by mu się wzięło 39,90zł w okresie rollowania umowy, to wygląda na to że te trzy miesiące to umowa przeszła na czas nieokreślony

 

Z tego co pisze @mma to okres 12 m-cy kończył się 7.02.2011r. a pismo z wypowiedzeniem do CP przyszło 22.12.2011r. - ponad miesiąc przed zakończeniem okresu podstawowego, czyli rollowanie nie objęło jego umowy. Pierwszy miesiąc wypowiedzenia jest jeszcze w okresie podstawowym od 7.01. do 7.02.2011r. a pozostałe dwa okresy są już po okresie podstawowym, rollowania być nie może, umowa zrobiła się bezterminowa i jest 2x 39,90 zł za 7.02. - 7.03.2011r. i 7.03. - 7.04.2011r. ;)

 

Może o tym świadczyć też kwota w iCOK:

 

Na icok widnieje, że mam zapłacone do 07.04.2011.Na dzisiaj natomiast jest do zapłaty 79,80. Skąd ta kwota? Miałem nadpłaty 4 zł. Dziwna kwota jak za abonament za dwa miesiące3.

 

Dzisiaj jest 19.05.2011r. więc od 7.04.2011r. są dwa okresy rozliczeniowe po 39,90 zł.

 

Na miejscu @mma napisał bym e-mail przez iCOK do CP co się stało z jego wypowiedzeniem ? W jakim dziale/komórce/sekcji CP jest aktualnie jego sprawa i jak jest realizowana. Zwykły konsultant ma do tego dostęp skąd dokąd, po jakich działach ta sprawa krąży (inna kwestia to niedouczenie pracowników CP).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu jak dzwoniłem na infolinię to tak właśnie mi tłumaczono, że moje umowa się nie zrolluje. Miałem płacić do stycznia po 37,90 a za luty i marzec po 39,90. Tak też robiłem- stąd 4 złote nadpłaty. Ale w kwietniu (trzy rozmowy na infolinii) panie stwierdziły, ze umowa się jednak zrollowała. Powinienem płacić do marca 37,90 a za brakujące 11 miesięcy zapłacić karę w kwocie przyznanej w tym okresie ulgi, czyli te opisywane wczesniej 2 złote pomnożone przez 11 miesięcy.Teraz to juz sam nie wiem ,o co im chodzi. Zgodziłem się na zapłacenie tej niby kary, ale tak jak pisalem wcześniej nic z tego nie wynika. Infolinia tak naprawdę do niczego nie służy. Twierdzą, że wszystko w porządku, bo nie wszystko mają wprowadzone do systemu. I tak na okrągło...

A jeżeli ta umowa przekształciła się na czas nieokreślony, to chyba i tak powinno zadziałać wypowiedzenie z dniem 07.04.2011. Przypominam, że w połowie kwietnia wysłałem im jeszcze raz pismoz informacją, że zgodnie z moim wcześniejszym pismem z grudnia chcę zakończyć umowę z dniem 07.04.2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą jeszcze raz na infolinię. I cóż kolejna niespodzianka. Uprzejmy pan najpierw informuje mnie, że rzeczywiście zalegam 79,80. Po mojej prośbie sprawdza dokładniej dane w koputerze i stwierdza, że rzeczywiście umowa rozwiązała się z dniem 7.04.2011. i ,następna niespodzianka, nie muszę płacić żadnej kary, bo umowa się nie zrolowała. Łaskawie znowu niby wpisuje odpowiednią adnotację do systemu (jak niby poprzednie panie, z którymi wcześniej rozmawiałem) , aby nie generować do mnie smsów o zadłużeniu. Kiedy to dokładnie nastapi- NIE WiADOMO!!! Najbliższymi tego typu wiadomościami mam się nie przejmować, bo technicy wolno działają.

Zobaczymy, co dalej. NIEKOŃCZĄCA SIĘ OPOWIEŚĆ!!! MOŻE Z HAPY ENDEM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z happy endem na pewno tylko nie wiadomo jak długi będzie ten film ;) To co napisałeś potwierdza moje zdanie.

 

Twoja pierwsza wersja z grudnia rozśmieszyła mnie :D Niektórych do tej pracy z łapanki biorą a później takie kwiatki wychodzą :? Infolinia jest przydatna pod warunkiem, że trafisz tam na osobę nie pracującą miesiąca tylko przynajmniej rok lub więcej ;)

 

Technicy :D Hmm, skojarzyło mi się to z wprowadzeniem do systemu tego wypowiedzenia za pomocą młotka i przybicie gwoździem :twisted:

A tak na poważnie. Jeżeli chodzi o problem z wprowadzeniem Twojego wypowiedzenia są 2 rozwiązania. Pierwsze dobre a drugie - możesz być w czarnej d :censored: e :twisted: .

 

1) Sprawa z Twoim wypowiedzeniem za długo leżała np. w Dziale Utrzymania Klienta i teraz cierpliwie czeka na swoją kolej, żeby ktoś ją pobrał i nacisnął magiczny przycisk z wprowadzeniem tego rozwiązania.

2) Wystąpił problem w systemie informatycznym CP i nic nie da się zrobić wtedy z kontraktem. To może już potrwać kilka miesięcy ;) Jednak tą wersję bym wykluczył, bo jeżeli to ma miejsce to w 99% przypadków nie tworzą się nowe należności, a co za tym idzie zaległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jednak jest ktoś kto ma podobny problem jak i ja z tymi :censored: konsultantami i całym ich :censored: systemem!

Kilka miesięcy temu nie chciałem jeszcze rezygnować z CP, szczerze mówiąc sam dobrze nie wiedziałem do kiedy mam umowę. Płaciłem abonament w wysokości 57,80zł za Pakiet Familijny + Relax Mix. Chcąc za pomocą iCOKa zapłacić kwietniowy rachunek, pojawiła się informacja, że do zapłaty jest 61,80zł. Napisałem do CP i okazało się, że te 4zł więcej płacą klienci, którym umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony. W międzyczasie pojawiła się promocja Cyfry+ dla klientów innych platform i pomyślałem sobie, że po co mam za podobna ofertę płacić 61,80 skoro w Cyfrze będę miał to za 50zł. Zadzwoniłem jeszcze na infolinię CP, żeby się upewnić, że na pewno mam umowę na czas nieokreślony i mogę ją zerwać bez żadnych konsekwencji. Pani sprawdziła w systemie, poinformowała mnie, że oczywiście tak jest, wystarczy wysłać do nich pismo bla bla bla no i płacić ten podwyższony abonament przez następne 3 miesiące (zgodnie z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy). Przystałem na to, nabyłem Cyfrę+. Jakieś dwa tygodnie po wysłaniu wypowiedzenia, dzwoniła konsultantka, pytała o powód, proponowała "super ofertę", oczywiście odmówiłem, podziękowaliśmy sobie no i na koniec Pani po raz kolejny potwierdziła, że mam płacić abonament do końca czerwca no i później mam spokój. Nagle chcąc płacić abonament majowy za CP, iCOK twierdzi, że do zapłaty jest 53,80zł (normalnie było 57,80 ale system zaksięgował 4zł nadpłaty za poprzedni okres). Znowu do nich dzwonię i kolejna Pani stwierdza, że system jednak przedłużył umowę od 1.04.2011 na kolejne 12 miesięcy i dlatego mam płacić "normalny" abonament! Mówię jej, że dwóch konsultantów sprawdzało jak to z moją umową jest i że przechodzi ona w umowę na czas nieokreślony, tłumaczę, że dzwoniono do mnie z ofertą abym tylko został w CP, no i że nawet ich system chyba zatwierdził zmianę umowy skoro "powiedział", że mam płacić podwyższony abonament! Pani tylko stwierdziła, że nie ona ze mną wcześniej rozmawiała i może mnie tylko poinformować, że mam czekać na oficjalne pismo od nich, m.in. z informacją jaką kare będę musiał zapłacić za przedterminowe zerwanie umowy (czyli "najprawdopodobniej 45zł, które do końca czerwca i tak ulegnie jeszcze pomniejszeniu" ...)

 

Tak więc czekam... Jeśli nie dostanę nic do czerwca to chyba czeka mnie kolejna rozmowa z cudowną infolinią. Ich system to jeden wielki [beep], nad którym sami nie potrafią zapanować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz wysyłał to pismo, to nie zapomnij wpisać tam swojego imienia i nazwiska, oprócz dokładnego adresu na który mają być wysłane pieniądze. Bo widzę że pomimo tego co napisałem, zadzwoniłeś do CP. A i tak nadal nie wiesz co masz zrobić

 

Doskonale wiem co mam robić, za to chyba "personel" cp nie za bardzo, 6 lat użerania się z nimi to stanowczo za długo jak dla mnie. Są "mili" i "wyrozumiali" jak jeszcze masz u nich podpisany "cyrograf", jak oni mają wobec ciebie jakieś zaległości to sam musisz o nie walczyć, bo nikt Ci w tej kwestii nie pomoże.

 

Mało tego że wpiszę imię i nazwisko to wpiszę też inne nr tj. karty, dekodera, a nawet numer mojego buta żeby przypadkiem nie pomylili mnie z kimś innym.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego uważaj co i do kogo mówisz, określenie troll zostaw sobie na zapas może Ci się jeszcze przyda, wtedy użyjesz go bez znaku zapytania, niech chcesz pomóc to nie pomagaj. Ja też mam prawo zapomnieć o tym żeby podać formę zwrotu kaucji, zważywszy na to że nie jest to zobowiązanie moje wobec cp tylko odwrotnie, zresztą o wszystkim innym czyli tym co ja im jestem winien pisali w pisemkach po złozeniu wypowiedzenia, nic by im sie nie stalo gdyby przypomnieli bądż co bądż stałemu klientowi o tym w jaki sposob wrócą mu jego własne pieniadze.

 

PS. Ja nie maiłem dekodera na własność, dlatego musiałem im go zwrócić- co już zrobiłem, w opłatach przy podpisywaniu umowy opłacałem:

- opłata aktywacyjna- 98 zł

- czynsz za użytkowanie dekodera w trakcie trwania umowy- 1 zł.

 

Do zwrotu 98 zł.

To tylko tyle co od nich chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słucham?

To po co w piśmie wysłanym do mnie po wypowiedzeniu umowy napisane jest "cp po otrzymaniu dekodera dokonuje oceny jego stanu techn... Na podstawie w/w informacji dokonywane jest ostateczne rozliczenie klienta, które uwzględnia uiszczoną w chwili podpisywania umowy KAUCJĘ GWARANCYJNĄ".

 

Czy to nie jest to samo co opłata aktywacyjna? Skoro nie to po co o tym piszą i wprowadzają ludzi w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaucja była stosowana jakieś 10 lata temu, za te czarne skrzynki i w paru przypadkach później. Nikt Cię w błąd nie wprowadza, czytanie ze zrozumieniem się kłania. A treść pisma jest jedna dla wszystkich. Masz na umowie coś o kaucji gwarancyjnej, czy o opłacie aktywacyjnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zeby tylko CP nie wcisnal kitu jak mi, ze ponoc Sagema SD bralem na wynajem a w umowie jest co innego czyli ze kupowalem, i przy tym wcisneli mi bajeczke ze kiedys w zamian kaucji kupilem od nich tego Sagema + wlaczyli mi na okres jednego miesiaca pelen pakiet (ponoc zostalem o tym poinformowany droga pisemna - tylko jestem ciekaw do kogo wysylali, bo nie do mnie).

Sciema jakich malo ze strony CP, ale coz z wariatami sie nie wygra. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wszystko mam na papierze, wysylalem do nich z pismem dotyczacym zwrotu kaucji, ale oni postawili na swoim wiec mowie nie bede sie z nimi klocil bo szkoda nerwow. ;)

Teraz jestem wolny od CP i bardzo sie z tego ciesze, najgorsza firma jaka znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...