Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja po zabraniu paczki BBC, wysłałem pismo za potwierdzeniem odbioru, w którym wypowiedziałem umowę w trybie natychmiastowym i przestała ona obowiązywać z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego (jego wzór znajduje się gdzieś wcześniej w tym temacie). Miałem dwa dekodery i poszły dwa pisma w dwóch oddzielnych listach. Jeden dekoder (f300) odłączyli jak należy, przysłali list z prośbą o odesłanie sprzętu, co zresztą uczyniłem. Drugi (7400HD) do tej pory nie został odłączony i pojawia się komunikat z prośbą o zapłatę za zaległe miesiące (które już nie powinny obowiązywać bo wypowiedzenie jest ważne od Marca). Zgłosiłem więc reklamację do CP i dostałem odpowiedź typu: Pana wypowiedzenie oczywiście jest ważne i nie musi Pan już nic dla nas płacić. Nasi informatycy mają problem z zakończeniem w systemie Pana umowy. Proszę jednak nie odsyłać dekodera, do momentu, aż przyjdzie od nas pismo, potwierdzające zakończenie umowy. Powinno to nastąpić w najbliższym czasie. Także do wszystkich rezygnujących z CP przesłanie: musicie uzbroić się w cierpliwość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest w przypadku braku akceptacji nowego Cennika? Umowa przestaje obowiązywać wraz z dostarczeniem rezygnacji do Cyfrowego Polsatu czy też dopiero po 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia? W regulaminie znalazłem też taki zapis:

Regulamin Świadczenia Usług[/url]":2dvjvz6s]§ 16

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu.

Czyli by wychodziło na to, że od 1 lipca br. umowy wszystkich, którzy wysłali rezygnację ulegają rozwiązaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku chciałem wszystkich przywitać, jest to mój pierwszy post na tym forum.

 

Jestem (niezadowolonym) Abonamentem Cyfrowego Polsatu.

 

Jak pewnie wszyscy wiemy N-ka dostała pakiet kanałów polsatu. Po tej operacji bliższa mojemu sercu jest oferta telewizji N. I tutaj chciałbym trochę pokombinować. Wiem że można było rozwiązać umowę z CP z powodu zmiany oferty (brak kanałów BBC) ba sam z tego skorzystałem i podpisałem na nowo umowę z CP. I tutaj nasuwa się pytanie Czy mogę rozwiązać umowę na podstawie zmiany oferty (dodatkowe kanały od N-ki ( tak tak ,nie podoba mi się że dostanę nowe kanały :D)) lub na podstawie poszerzenia oferty N-ki kanałami Polsatu.

 

 

Pozdrawiam Alson :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(dodatkowe kanały od N-ki ( tak tak ,nie podoba mi się że dostanę nowe kanały :D))

No to jesteś chyba ewenementem na skalę światową, któremu nie podoba się otrzymanie dostępu do nowych kanałów - zwłaszcza, gdy nie wiąże się z tym jednoczesna podwyżka abonamentu. Niestety umowa takich wyjątków nie przewiduje i nic to nie da.

 

lub na podstawie poszerzenia oferty N-ki kanałami Polsatu

A co ma piernik do wiatraka, czyli co mają kanały Polsatu w n, do twojej umowy z CP. Umowę podpisywałeś na kanały, które są w ofercie CP, a nie n-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alson

Skoro podpisałeś nową umowę z CP po zabraniu paczki BBC musiałeś być świadomy swojej decyzji. Od tego czasu doszły wam nowe kanały min. NG i TVNHD, więc jakość wybranej przez Ciebie oferty, tak naprawdę się polepszyła. Wiedząc, że N-ka byłaby dla Ciebie lepsza gdyby był w niej Polsat powinieneś wziąć tą platformę i liczyć, że jednak prędzej czy później dołączą do oferty ten kanał. Teraz musisz liczyć na to, że w ciągu 29 miesięcznej umowy pojawi się jakaś możliwość jej zerwania. Polsat nauczony jednak błędem z paczką BBC (poczytajcie jakie są nieoficjalne dane ilu abonentów odeszło) za wszelką cenę będzie chciał do takiej sytuacji nie dopuścić.

Dla mnie temat był prosty: skoro CP nie chce płacić za kanały BBC, a jak ja nie zapłacę 1zł z 62,50 które wysyłam co miesiąc, dostaje SMS-a i komunikat straszący windykacją na ekranie- to niech spadają na drzewo. Od kiedy przeszedłem do N-ki dostałem kilka nowych, świetnych kanałów. Brakuje jedynie PolsatSport, mimo, że swoją ofertę mam uzupełnioną multipakietem HD wraz z OrangeSport Cyfry+. Chciałeś przechytrzyć CP, a tak naprawdę oni Cię przechytrzyli wiążąc diabelską 29-miesięczną umową :P Mimo wszystko życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Polsat nauczony jednak błędem z paczką BBC (poczytajcie jakie są nieoficjalne dane ilu abonentów odeszło) za wszelką cenę będzie chciał do takiej sytuacji nie dopuścić.

Nie spotkałem się z tym. Mógłbyś podać jakieś namiary na te dane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem fali rezygnacji. Na 10 wchodzących w tamtym czasie do APS 5 akceptowało włączenie w zamian NG i FOX. Z pozostałych pięciu, trzech podpisało umowy z gratisem. Przynajmniej jeden z pozostałych przyznawał się wprost, że chce rozwiązać umowy, aby zawrzeć nową w aktualnej półrocznej promocji. Odejść było skromnie, a raczej żąglerka promocjami. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podpisywał umowę po 1 listopada 2009 r lub po tej dacie podpisywał do poprzedniej umowy aneks dotyczący tzw. "rollowania" umowy i na miesiąc przed 30 marca nie wysyłał do CP oświadczenia, że nie chce aby umowa przedłużyła się na kolejny okres - tzw. okres dodatkowy (12 miesięcy) - to powinien poczekać do końca tego okresu dodatkowego, który zapewne po 30 marca zaczął go obowiązywać i na 3 miesiące wcześniej wysłać wypowiedzenie umowy.

 

Może też zacząć się modlić o to, aby CP wcześniej w jakiś znaczący sposób zmienił warunki umowy (wyrzucenie jakiegoś kanału z oferty, wzrost abonamentu), tak by abonentowi przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprawdzić umowę, ostatnio podpisywane aneksy itp., jak będzie tam o przejściu umowy na okres dodatkowy - 12 miesięcy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny za abonament (to znowu wyklucza wzrost abonamentu o którym wcześniej pisałem), to tak - będzie musiał czekać kolejne 12 miesięcy, chyba że wcześniej np. wyrzucą jakiś kanał z oferty. W sumie najlepszą okazję miał do takiej rezygnacji w lutym, kiedy zniknęła paczka kanałów BBC - wtedy można było zrezygnować z CP bez ponoszenia kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie.

Chciałbym prosić o POMOC.

 

Dziewczyna podpisała umowę na polsat (pakiet familijny) w lutym 2010roku.

W umowie ma takie dane

Okres podstawowy 12 okresów rozliczeniowych.

Okres dodatkowy 12 okresów rozliczeniowych.

Okres wypowiedzenia umowy 3 okresy rozliczeniowe.

Ulga przyznana Abonentowi w Okresie Podstawowym 24zł.

 

Odpowiedzcie mi teraz kochani forumowicze na takie pytania:

 

1. Czy może bez dodatkowych kar rozwiązać teraz umowę? (wiadomo, 3msc okres wypowiedzenia)

2. Jeżeli na pierwsze pytanie odpowiedź była przecząca, to jakiej wysokości karę będzie płaciła? (wiem, są wzory, ale czytam je i w ogóle ich nie rozumiem, bełkot jakiś ;-)

 

To chyba tyle.

 

Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na odpowiedź.

 

Maruda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeszcze w lutym można było zrobić to bez ponoszenia kary - wystarczyło wypowiedzieć umowę z powodu wycofania kanałów BBC. Teraz jak umowa już przeszła na okres dodatkowy, to już wiąże się z płaceniem kary.

 

2. Najlepiej zadzwonić na infolinię CP, tam powinni udzielić dokładnej informacji ile wyniosłaby kara z powodu rozwiązania umowy przed wyznaczonym czasem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kara zależy o wysokości ulgi w okresie podstawowym. Jeżeli wynosi ona tak jak pisze 24 zł, to za każdy miesiąc zerwanej umowy płaci sie 2 zł kary. To znaczy, że jeżeli zerwie się umowę na przykład na 4 miesiące przed upływem okresu podstawowego, to płaci się 8 zł kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się z pytaniem do bardziej zaawansowanych osób.

 

W lutym 2011r. podpisałem umowę na okres 15 miesięcy na pakiet Mini. W prezencie otrzymałem przez pierwsze 2 miesiące za darmo pakiet Familijny z obowiązkiem poinformowania do 15-go kwietnia o chęci zejścia do pakietu Mini. Także według wcześniejszych uzgodnień zadzwoniłem i zmieniłem ok. 15-go kwietnia na pakiet Mini.

 

Z tego co czytam na forum do klientów z pakietem Mini są wysyłane listy, ale ja do dnia dzisiejszego nic takiego nie otrzymałem :!: I stąd moje pytania:

 

1. Jeżeli nie otrzymam listu to czy mnie także obejmie podwyżka?

2. Muszę czekać na list aby móc wysłać rezygnację? Czy jest jakieś info na ten temat na ich stronie www?

3. Jeżeli w liście było napisane, iż jest możliwość rezygnacji tylko do 30 kwietnia to czy w maju lub czerwcu nie ma możliwości na wypowiedzenie umowy?

 

Z góry będę wdzięczny za info ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak, podwyżka dotknię Cię od lipca

2. Jesli nie dostałeś listu to obowiązuje Cię zapis w regulaminie

3. Jeśli Ci podniosą opłatę bez powiadomienia do do 30 dni masz czas na rezygnację. Opłaty oczywiście nie płacisz, jeśli wpłaciłeś za mało mają Ci oddać wpłatę. Jeśli wpłaciłeś wcześniej za dłuższy okres, to mają oddać różnicę w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem, że za rezygnacje, za zerwanie umowy z CP kara będzie jakieś 500 zł.

 

Z racji tego, że na CP nic już nie ma, wszystko ma to co konkurencja a na dodatek konkurencja ma więcej programów i w porównywalnych cenach mam pytanie.

Umowę zawarłem w sierpniu 2010 roku, na pakiet Familijny + Relax Mix, no i umowa na 2 lata. (w tym miałem chyba 3 miesiące za free, no i na pewno 3 miesiące za darmo HBO).

Z racji tego chce uciec z CP, ale wiadomo nie ma teraz jak i mam pytania:

 

1. Czy jak teraz będę chciał zrezygnować z CP nie czekając do sierpnia 2012r, to ile zapłacę kary? 20zł? Czy 500zł?

2. Czy będzie jakaś niebawem możliwość "bezkarnej" ucieczki z CP? Zmiana programowa, podwyższenie ceny, itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj na forum (używając szukajki) ile wynosi kara za zerwanie umowy (a właściwie jak ją obliczyć), którą oblicza się z Ulgi przyznanej abonentowi w okresie podstawowym (masz ta kwotę podaną w umowie) pomniejszoną proporcjonalnie do ilości miesięcy jakie zostały do końca umowy. Wzór był tutaj wielokrotnie podawany.

Zasadę tą ustalił ustawodawca. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...