Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety przegapiłem możliwość rezygnacji ale bieżąca umowa kończy mi się 31.08.

Czy ma ktoś jakieś doświadczenie odnośnie przedłużania umowy?

Do jakiej oferty można zejść? Jestem już w C+ od 2002 i dopiero w zeszłym roku

się zbuntowałem to pozwolili mi wykupić dekoder za 1zł (stary pioneer) i tym

samym przedłużyć umowę na 12 miechów. Teraz zastanawiam się co zrobić

ale Nka i CP jakoś mnie nie przekonują. Wziąłbym znowu C+ w tej promocji 20%

ale nie wiem do kiedy ona jest aktualna. Czy ktoś ma takie info?

 

Dodatkowo gnębi mnie pytanie, czy brać dekoder PVR, czy tylko HD.

PVR nie jest mi zbytnio potrzebne ale chodzi mi bardziej o stabilność

i niezawodność sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi kanaly dalej smigaja poniewaz na moim tumerze (Ferguson) nie szlo karty aktywowac (musialem wsadzic karte do kolegi na tuner z cyfry) wiec teraz nie mozna jej deaktywowac:)hehe

Wiec poogladam sobie za friko do ok 25-tego a potem karte oddam....no chyba ze cos sie wydarzy,,,,na przyklad dzis dostalem pismo z Cyfry ze maja do mnie jakas super promocje ,tylko mam do nich zadzwonic,,,co mnie troche zdziwilo bo przeciez tydzien temu pani przez tel powiedzal mi ze zadnej propozycji dla mnie nie maja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrezygnowalem z cyfry 28.05. ale do mnie nie zadzwonili.ale przemyslalem nie interesuja mnie inne platformy,wiec zadzwonilem do nich i a nulowalem rezygnacje poniewaz mam 25%zniszki do konca umowy 06.2010.podstawowy+wystarczajacy jak na moje wymogi.chodzilo mi o zniszki na hbo,ale powiedzieli zejuz mia lem do 5m/cy gratis ijedynie za29.90zl podziekowalem.po drugie mam podzielona karte na2 dekodery splitter to mi wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o zniszki na hbo,ale powiedzieli zejuz mia lem do 5m/cy gratis ijedynie za29.90zl

 

To Cie wprowadzili w blad. Mi 1 czerwca odpisano na mail, ze: "Promocja na HBO 50% zniżki przez 4 miesiące obowiązuje do 31 lipca 2009 roku". Tesciu tez mial HBO do konca kwietnia za free, teraz wlaczyl sobie wlasnie w w/w promocji i placi 14,50 zł przez 4 miesiace. Pozniej moze z HBO zrezygnowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wysłałem pismo w dniu 25.05.2009r. w którym napisałem, że rozwiązuję umowę w związku z wejściem nowego regulaminu. Liczyłem, że do mnie zadzwonią z jakąś propozycją lecz nie zadzwonili i dzisiaj wyłączyli mi sygnał. Zastanawiam się teraz nad podpisaniem nowej umowy tej na 13 miesięcy (12 miesięcy 20% taniej). Czy opłaca się kupować dekoder Philips HD 6201 za 199,00 zł czy brać w najem dekoder z twardym dyskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wysłałem pismo w dniu 25.05.2009r. w którym napisałem, że rozwiązuję umowę w związku z wejściem nowego regulaminu. Liczyłem, że do mnie zadzwonią z jakąś propozycją lecz nie zadzwonili i dzisiaj wyłączyli mi sygnał. Zastanawiam się teraz nad podpisaniem nowej umowy tej na 13 miesięcy (12 miesięcy 20% taniej).

Do mnie też nie zadzwonią bo rozwiązałem umowę z powodu zmiany cen . Wyłączą mi cyfrę 1 lipca . W ICA kazali oddać kartę między 1 a 31 lipca . Kupię Moduł Polsatu z kartą na 4 miesiące i przeczekam , a potem znowu wezmę cyfrę na promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego sie orientuje dekoda HD 6201 nigdzie nie dostaniesz bo braklo to raz a dwa promocja wiosna gdzie ksoztowal 199zl chyba dobiegla konca

 

W Warce maja ich kilka dzisiaj byłem i mają... Po zatem byłem tez w Grójcu i tam też maja, więc z samym HD jest Ok jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie -oddawałem dziś karty z cyfry nową i tą starą którą miałem ,pani dała mi 2 kwitki z pokwitowaniem i stwierdziła ,że 1 jest dla mnie a drugą mam odesłać do cyfry mogę zwykłym ????????

Co jest grane z tym odesłaniem, przedstawiciel nie odsyła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nową oddawałeś powinieneś podpisać 3 razy na jednej kartce, jeden odcinek jest dla klienta, drugi dla cyfry a trzecie dla dystrybutora. Dostajesz swoją część i tyle, reszta zostaje u dystrybutora. Co do starej karty, to nie wiem czy w ogóle musiałeś ją oddawać, może z tego powodu było więcej świstków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ocvzywiście powinieneś otrzymać 1 odcinek a dwa zostają u dystrybutora w tym jeden dystrybutor tak jak inne dokumenty przekazuje do C+ i z tego odcinka robiony jest scan :)

 

Trafiłeś na panią co nie zna procedur :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem list od Cyfry+, w którym piszą, iż bardzo im przykro, że rezygnuje z ich usług i zaproponowali mi, abym zadzwonił do nich, gdyż mają dla mnie specjalną promocję ze zniżkami przez wiele m-cy, których nie udzielają dystrybutorzy przy podpisywaniu nowych umów. Trochę się spóźnili, gdyż ja 3 czerwca oddałem dekoder i starą kartę i podpisałem nową umowę, gdyż konsultanci z Działu utrzymania klienta nie byli wstanie nic mi zaproponować poza tym, że po 1 czerwca mogę podpisać nową umowę (tak mi powiedzieli w rozmowie telefonicznej). Więc nie rozumiem skąd ten list :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest! Jak ktoś jest w gorącej wodzie kąpany to tylko "straci" Cyfra+ z takich numerów "z listem" jest dobrze znana prawie wszystkim :wink: Teraz to już będziesz o tym wiedział :P

Na pcieszenie dodam, że te "listowne - z telefonem w ręku - promocje" są bardzo różne, a czasami wręcz śmieszne :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia pewnego abonenta...... (długie, ale szybko się czyta ;-)

 

Wczoraj miałem trochę czasu i postanowiłem napisać do Cyfry+ e-maila z informacją, że w nawiązaniu do dotychczas prowadzonej z nimi korespondencji w sprawie rozwiązania Umowy z powodu zmiany cen abonamentowych rozważam ewentualność cofnięcia złożonego uprzednio wypowiedzenia Umowy o Abonament. Poszedłem na całość i spytałem czy w takiej sytuacji istniałaby możliwość udostępnienia przez Cyfrę + na warunkach promocyjnych dodatkowo pakietu HBO

(zniżka Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz zniżka Raty Miesięcznej).

 

Za kilka minut otrzymałem odpowiedź, z której wynikało, że konsultant zachęca mnie do zapoznania się z ofertą

promocyjną dla stałych Abonentów pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 022 310 45 60 (używanie pojęcia "stały klient" w stosunku do mojej osoby jest delikatnie mówiąc mocno naciągane; pierwszą umowę zawarłem w grudniu 2008 r. na tych super niepowtarzalnych warunkach, o których pisałem w poprzednich postach ;-)

 

W związku z tym, że ta infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, dzisiaj przedpołudniem ośmieliłem się zadzwonić na podany w e-mailu numer. Porozmawiałem z sympatycznym Panem konsultantem, który zaproponował mi aneks do dotychczas zawartej umowy (dotychczasowe warunki pozostają bez zmian tj. Pakiet Podstawowy+ - 50% ceny przez 9 miesięcy (do września 2009 r.), Canal+ - za darmo przez 12 miesięcy (do grudnia 2009 r.). Aneks miałby dotyczyć możliwości korzystania z pakietu HBO za 50% ceny przez okres 4 miesięcy (lipiec - październik 2009 r.), a do końca czerwca br. gratis. Oczywiście zaakceptowałem te warunki, Pan powiedział, że do 20 minut będę miał Pakiet HBO aktywny.

 

Chciałem jeszcze ustalić kwestię, w jakiej formie mam złożyć cofnięcie złożonego uprzednio wypowiedzenia Umowy o Abonament. Pan powiedział, że sprawy te nie leżą w jego gestii i przełączył mnie do innego konsultanta (numer telefonu 022 310 45 45). Sympatyczna Pani potwierdziła zarówno uaktywnienie na moim koncie pakietu HBO, a zarazem poprosiła mnie, żeby poczekać chwilkę, gdyż ona musi ustalić kwestię formy w jakiej należy wnieść cofnięcie złożonego uprzednio wypowiedzenia Umowy o Abonament, a dodatkowo czy istnieje jeszcze możliwość cofnięcia dyspozycji zwrotu nadpłaty, jaka znajduje się na moim koncie, a której zwrot na mój rachunek bankowy ma nastąpić w dniu jutrzejszym. Po kilku minutowym oczekiwaniu, podczas którego umożliwiono mi słuchanie przyjemnej dla ucha muzyki (naprawdę brzmiała bardzo przyjemnie i kojąco po nieprzespanej nocy wyborczej) Pani konsultantka poinformowała mnie, że nie może już cofnąć dyspozycji przelewu środków finansowych na moje konto bankowe, a co więcej nie można już cofnąć w systemie informatycznym operacji, która będzie skutkować rozwiązaniem ze mną umowy z dniem 30 czerwca 2009 r. Dlatego jeśli chcę to mogę jedynie podpisać kolejną umowę z Cyfrą+, która będzie obowiązywać od lipca 2009 r.

 

Czytając to zastanawiacie się zapewne na co liczyłem. Prawdę powiedziawszy napisałem e-maila pod wpływem impulsu, który pojawił się w jednej z tych chwil, w których wbrew zdrowemu rozsądkowi wydaje się, że można coś jeszcze wywalczyć. Prawdę powiedziawszy, gdy pisałem do Cyfry+ nie liczyłem na nic (uznałem, że i tak już zapewne "klamka zapadła" w mojej sprawie). Dziwi mnie tylko przebieg tego całego zdarzenia, które miało miejsce w dniu dzisiejszym i w moim odczuciu było bardzo groteskowe. Nie wiem dlaczego poszczególni konsultanci przekazują niespójne i sprzeczne ze sobą informacje. Zapewne gdybym jutro raz jeszcze zadzwonił to zapewne usłyszę coś innego. Aha, żeby było jeszcze ciekawiej uaktywnili mi pakiet HBO...........

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425

 

Dlaczego uwazasz, ze ktos jest w goracej wodzie kapany? Czy uwazasz, ze telefoniczne podpisanie aneksu do wypowiedzianej umowy, a nastepnie z niewiadomych przyczyn anulowanie przez operatora bez powiadamiania abonenta,a w nastepstwie odciecie dostepu od 1 czerwca jest w porzadku? Dzis rowniez dostalem pismo z propozycja, ale jest juz za pozno...Oddalem ten szajs szumnie recorderem HD nazywanym i stalem sie ponownie abonentem nki. No przepraszam, ale nie zamierzalem cierpliwie czekac, bedac odcietym od TV, az cyfra laskawie i po raz drugi zaproponuje mi nowa umowe....dla mnie traktowanie klienta w tej firmie jest aroganckie i ponizajace...Cyferce cos sie naprawde pomieszalo, a po tej calej akcji, kiedy zostalem potraktowany bardzo nieprofesjonalnie, nie zamierzam juz byc abonentem cyfry, bede rowniez odradzal zakup tej platformy i namawial do zakupu nki, badz kablowki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi umowa kończy się 30 sierpnia (pismo odnośnie rezygnacji już dawno wysłane :) ale postanowiłem w zeszłym tyg. napisać do nich na maila, czy mają jakąś atrakcyjną propozycję alby mnie zatrzymać. Dostałem maila z informacją o "specjalnym" numerze tel. dla stałych klientów (no w końcu już 7 rok). Nie czekając długo zadzwoniłem. Co się okazało? Pani olewającym głosem stwierdziła, że jeżeli umowa kończy mi się pod koniec sierpnia to ofertę jest w stanie przedstawić dopiero w lipcu. Po prostu masakra jakaś.

Nie wiem, czy to cały ten rynek jest taki pogięty, czy jak? Ostatnio przedłużałem umowę na tel. komórkowe (sztuk 2) w (tam gdzie tylko takie rzeczy) i dzwonili do mnie już na 4 miesiące przed końcem umowy. Dodatkowo aż sam się zdziwiłem (bo kiedyś olewali stałych klientów) wytargowałem bardzo korzystne warunki. Widać rynek na rynku telekomunikacyjnym obowiązują inne prawa. Może to przez większą konkuręcję i ciągłe ataki ze strony UKE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bamil - nie dziwię się, że tak Cię potraktowali. W zeszłym roku miałem podobną sytuację. Zapytałem konsultanta dlaczego tak jest - odpowiedz - wtedy dopiero przygotowywana jest oferta. Wcześniej nie ma. Chyba ... że napiszesz list np. w związku ze zmianą regulaminu.

 

A dziś miałem tel z Cyfry a aneks już podpisałem. Na drodze mailowej zapytałem czy mogę podwyższyć pakiet z podst. + na komfortowy + i ... dostałem odpowiedz na emila, że niestety nie ma takiej możliwości. A dziś dzwoni miły konsultant i proponuje zniżkę ... jednak nie skorzystałem. Miło z ich strony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem dlaczego mnie tak potraktowali. Podejrzewam, że ofert i tak nie dostosowują do abonenta tylko mają coś w rękawie gotowego.

Dodatkowo nie rozumiem tego, że mailowo podali mi numer pod który mam zadzwonić, a pod tym numerem powiedziano mi, że jeszcze za wcześnie.

Przecież podawałem datę kiedy mi się kończy umowa na maila. Nie mogli od razu napisać, że jeszcze za wcześnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wypowiedziałem umowę i nie otrzymałem żadnych propozycji. Dzisiaj zaniosłem do punktu dekoder i kartę i podpisałem nową umowę na 13 miesięcy w promocji "Przejdź do Cyfry+" i jestem z tego zadowolony bo za takie same pieniądze mam pakiet Komfortowy+ w cenie Podstawowego+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...