przemm82 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 U mnie jeszcze świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nierealny Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 u mnie wlasnie tez. spoko ogladamy dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Mam nadzieję, że wytrzyma do walki Kliczki dzisiaj, bo nowy dekoder (na n-kę się przesiadłem) będę miał dopiero w poniedziałek... Swoją drogą to trochę dziwne, że ciągle mamy sygnał mimo wygaśnięcia umowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wy to macie szczęście, mnie zaraz po skończeniu umowy wyłączyli sygnał. Ostatniego Kwietnia zakończyła mi się umowa, 1 Maja miałem już zakodowany sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Spokojnie, już długo to nie potrwa. Sygnał jest, ale dostępu do ICA już nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wydaje mi się, że Cyfra przesyła uprawnienia ze swoich transponderów. Więc oglądając programy nadawane z transponderów n-ki, czy CP możesz chyba trochę przedłużyć "żywotność" Twojego oglądania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Coś nie tak? List leży 14 a nie 10 dni. A nie bierzesz pod uwagę że mogli nie wprowadzić do systemu juz w samym C+ ? Wysłałeś za potwierdzeniem odbioru to zobaczysz kiedy dostali, jak zwrotka wróci. Wypowiedzenie wysłałem 24.06.2011 na adres: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8. Odpowiedź ze strony Cyfry+ w dniu 1.07.11 jest taka że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w systemie w czerwcu więc umowa jest kontynuowana na dotychczasowych zasadach do 2.2012. Do chwili obecnej nie dostałem zwrotnego potwierdzenia odebrania przesyłki. Wybieram się w przyszłym tygodniu zapytać na poczcie dlaczego przesyłka nie została dostarczona. Była szansa zerwać umowę lub dostać trochę lepsze warunki, a tak umowa będzie do przyszłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 mb: bez paniki. Na pewno doszlo i na pewno jak dobrze napisales wypowiedzenie to wylacza z koncem lipa. Nie ma co panikowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Przy okazji będziesz miał więcej czasu na negocjacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio70 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam, koledzy czy już po rozwiązaniu umowy mogę iść zwrócić im sprzęt,czy też muszę czekać na pismo od Cyfry bedące zestawieniem tego co mam zwrócić??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Tak po rozwiązaniu umowy oddajesz dekoder jeśli był wynajmowany, oraz kartę, pismo? Nie ma sensu czekać, masz regulaminowe 30 dni od zakończenia umowy na oddanie sprzętu i karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie wiem jak u Was ale u mnie równo o 19,45 wyłączyły się wszystkie kanały. Pojawił się napis: nie masz uprawnień do odbioru tego kanału. Jak już pisałem wcześniej, w piątek dostałem e-mail z Canal+ że umowa jest kontynuowana do lutego 2012 ze względu na brak dostarczenia w czerwcu wypowiedzenia, a tu taka "miła" niespodzianka" w niedzielny wieczór. Nie mogę się nawet zalogować do ICA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No to ja już nie wiem. I pewnie wielu. Czy to dobrze, czy też źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No to ja już nie wiem. I pewnie wielu. Czy to dobrze, czy też źle? W sumie dobrze ale nie podoba mi się sposób w jaki to zrobili. Wyłączanie sygnały w niedzielę o 20 jest trochę dziwne. Widzę że ludzi którzy zgłaszają jakieś chęci negocjacji Cyfra+ pozostawia bez żadnego zainteresowania. Skoro nie zależy im na klientach to ich problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 @cyfra.tv! Że tak się zapytam, czy dla zrezygnowanych, od czwartego lipca są nowe promocje? Czy też kolega @mb79 lepiej niech zadzwoni i coś z tym zrobi. Może uda się coś załatwić... - na infolinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Mi wyłączyli wczoraj przed 20, teraz tylko kanały fta chodzą, na Pace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Napisałem wczoraj e-mail do Cyfry+ z prośbą o wyjaśnienie powodu wyłączenie dostępu do kanałów oraz do ICA. Odpowiedź dzisiejsza brzmi mniej więcej: jeśli chce pan kontynuować umowę proszę napisać podanie z prośbą o kontynuowanie umowy z własnoręcznym podpisem. Odpisałem że zgodnie z informacjami przesłanymi z ICA umowa nie została zakończona a jeśli nawet została zakończona to miała być przygotowana oferta przedłużeniowa której nie dostałem. Czuje się potraktowany jak klient który się o coś upomina to trzeba go odstawić na bok. Skoro nie zależy im na kliencie który od 2 lat przynosi im w ząbkach co miesiąc 80zł to ich problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demostenes Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dostałem identyczne info, czy ktoś wie o co tu chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dostałeś e-mail z informacją że masz wysłać prośbę o to żeby przedłużyli z Tobą umowę ? Wydaje mi się czytając wypowiedzi osób rezygnujących że C+ zrezygnowała z osób wysyłających wypowiedzenie i skupiła się na wiernych klientach. Ciekawy jestem czy dadzą mi jakąkolwiek ofertę przedłużeniową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 ja zrezygnowałem z Multipakietu C+ ze względu na zmianę regulaminu, jeśli to kogoś pocieszy, też nie mogę logować się do ICA ale ja nie o tym, do kiedy muszę oddać kartę do dystrybutora? Nie otrzymałem od Cyfry żadnej informacji na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Masz 30 dni od daty rozwiązania umowy czyli w Twoim przypadku prawdopodobnie do 31 lipca 2011 P.S. Wszystkie posty nie dotyczące rezygnacji z Cyfry+ są i będą usuwane Jeśli nie podoba się Wam coś w C+ macie od tego temat viewtopic.php?f=6&t=8442 Jeśli dyskutujecie o cenach i promocjach dla obecnych Abo viewtopic.php?f=6&t=13379 Dyskusje o cenie spodni proszę umieszczać na viewforum.php?f=23 Jak się rozpędzicie poza tematem to potem 2 strony kasawania Czy tak trudno pisać w odpowiednim temacie, to forum ma być pomocne szczególnie dla nowych użytkowników, od licytowania się kto ma rację macie Priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygikuleczka Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 No widzisz, tylko, że w tym wypadku rozwiązaniem było np. przeniesienie/wydzielenie z postów jakiegoś tematu a jak juz kasowanie to przynajmniej przekazanie info o tym./ po zapoznaniu z treścią tego posta też skasuj;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Napisałem do Cyfra+ e-mail w którym zawarłem kilka odpowiedzi konsultantów z ICA prosząc o ostateczne przedstawienie ich stosunku do abonent (czyli mnie) w temacie oferty przedłużeniowej. Na co pan odpisał po raz któryś że prosi o zwrot dekodera w terminie miesiąca. Dziwne jest wg postawa Cyfry+, piszą e-maile z błędnymi informacjami, rezygnują z abonenta bez najmniejszego zainteresowani przedłużeniem umowy. Każą pisać pismo z prośbą o możliwość pozostania abonentem C+. Tak zakończyła się moja przygoda z Canal+, dekoder oddam, niesmak jednak pozostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnat Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Proszę o poradę... Umowę z C+ podpisałem 07.12.2010 na Optimum HD na 19mcy w punkcie. Czy dziś (teraz) mogę rozwiązać umowę motywując to wyłączeniem TVN Warszawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 magnat, jak masz wehikuł czasu, to wróć do czerwca i wyslij wypowiedzenia. Miałeś 30 dni na wysłanie wypowiedzenia od zaistniałej zmiany (wyłączenia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi