Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak C+ ma najbogatrzą oferte to po co dołącza kanały fta i zagraniczne w reklamach bo Puls i Tele5 to ma wszyatkim chodzi

A czy Cyfra każe płacić za te kanały FTA? NIE! Są darmowe jak u innych operatorów, a to że umieszcza je w swojej reklamówce, to tylko dla informacji przyszłego abonenta, że oprócz polskich kanałów kodowanych, może również odbierać polskie kanały niekodowane, więc nie rozumiem w czym masz problem? :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może mi powiedzieć czy zapowiadane podwyżki w Cyfrze+ pozwolą na bezkarne rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez płacenia ewentualnych kar??? mam tu na myśli https://satkurier.pl/news/64128/c-wiecej ... a-cen.html proszę o zabranie głosu pracowników CTA celem wyjaśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Operator CYFRY+ zastrzega sobie prawo do podwyższania opłat opisanych

w Cenniku w trybie art. 15 § 8 Regulaminu. W takim wypadku Abonent ma prawo

do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia

o opisanym powyżej podwyższeniu opłat opisanych w Cenniku, ze skutkiem

na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania dotychczasowych stawek

tych opłat."

 

Czyli jak najbardziej będziesz mógł. A umowa zostanie rozwiązana z końcem kwietnia, bo nowe opłaty mają obowiązywać dotychczasowych abonentów od maja.

 

edit:

Aha, być może czas na wypowiedzenie to 7 a nie 14 dni od daty doręczenia zmienionego regulaminu. Fragment który zacytowałem pochodzi z nowego regulaminu, który jeszcze nie wszedł w życie. Tak wiec dla spokoju ducha, ewentualne wypowiedzenie najlepiej złożyć od razu po otrzymaniu stosowanego listu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informację. mam jednak jeszcze jedno pytanie czy to będzie dotyczyło również abonentów, którzy podpisali umowę w promocji dla innych operatorów lub platform, która obecnie jest serwowana w cyfrze? W umowie tej mam gwarancję ceny przez cały czas trwania umowy a teraz taki zonk. nie wiem co zrobić? Wyjaśni mi to ktoś????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od konkretnych sformułowań w umowie. Ja mam tą samą promocję co Ty, ale mam wypisane tylko kwotowe rabaty, a nie ceny ostateczne.

Więc w teorii jeśli masz podane konkretne miesięczne kwoty to podwyżka może Cie nie objąć (chyba, że widnieje w umowie jakiś zapis uprawniający Cyfrę do zmiany cennika), ale z drugiej strony nie chodzi chyba o samą podwyżkę, ale również zmianę regulaminu, a już samo to w teorii powinno wystarczyć do rozwiązania umowy. Trudno mi w tej chwili mówić o konkretach dopóki nie będę mieć tego nowego regulaminu w ręce. Myślę, że i tak najlepiej będzie zadzwonić do CTA po otrzymaniu regulaminu i się upewnić, bo w razie czego masz wtedy nagraną rozmowę na którą możesz się powołać.

 

edit:

Porównałem na szybko stary i nowy regulamin (ze strony cyfry) i w nowym znajduje się sporo nowych punktów, więc jeśli nie zostały one wymuszone przez prawodawcę (a to raczej mało prawdopodobne) to przysługuje Ci możliwość odmowy akceptacji nowego regulaminu. I wszystko wskazuje, że czas na wypowiedzenie to jednak 14 dni od chwili doręczenia (ciekawe tylko jak oni mają zamiar dowodzić kiedy regulamin został doręczony, skoro nie korzystają z potwierdzenia odbioru...)

 

"Zmiany Regulaminu, Umowy oraz Cennika będą doręczane Abonentowi na piśmie

z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian

w życie. Zmiany Regulaminu, Umowy lub Cennika wydane w czasie trwania Umowy

będą wiązały Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie

Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi. W wypadku

wypowiedzenia Umowy w powyższym trybie Umowa ulega rozwiązaniu

z ostatnim dniem obowiązywania Regulaminu w brzmieniu przed dokonanymi

zmianami. Niezależnie od doręczenia Regulaminu Abonentowi, Regulamin

oraz wszelkie zmiany do Regulaminu dostępne będą w siedzibie Operatora CYFRY+,

u Autoryzowanych Dystrybutorów oraz na stronie internetowej www.cyfraplus.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś musi być na rzeczy bo posiadam dwie umowy z Cyfrą+ jedną podpisaną w 2010 w styczniu na 18 miesięcy (OPTIMUM) i gdy wchodzę do ICA mogę zrobić symulację opłat gdybym zdecydował się na dobranie jakieś opcji a gdy wchodzę na umowę podpisaną w lutym (OPTIMUM) mam zablokowaną możliwość tejże symulacji. Proszą mnie o kontakt z CTA. Ciekawe dlaczego???? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś musi być na rzeczy bo posiadam dwie umowy z Cyfrą+ jedną podpisaną w 2010 w styczniu na 18 miesięcy (OPTIMUM) i gdy wchodzę do ICA mogę zrobić symulację opłat gdybym zdecydował się na dobranie jakieś opcji a gdy wchodzę na umowę podpisaną w lutym (OPTIMUM) mam zablokowaną możliwość tejże symulacji. Proszą mnie o kontakt z CTA. Ciekawe dlaczego???? :>

 

Umowę ze stycznia 2010r. nie obejmie nowy cennik , ponieważ masz tam wpisane stałą cenę przez cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

dzwoniłem przed chwilą do C+ i pani na infolinie nie potwierdziła ,ze będą podwyżki. Powiedziała mniej więcej tak- to nic pewnego.

Może nowy prezes przestraszył się i szybko policzył ,ze im się to nie opłaca. Bo może być skutek odwrotny od przewidywanych ( odpływ abonentów w związku z wypowiedzeniami umowy )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@raffde - wszystko pieknie fajnie, niby nic pewnego wedlug infolini a jednak nowe regulaminy z nowymi cenami jada juz do Nas..... Ja tam na raczej na pewno bede skladal wypowiedzenie umowy bo moze uda sie cos wyrwac z tego. Jedyny minus ze moze wydluzyc sie okres nowej umowy i w razie przetargu na E-klase i wygranej innej TV zostane na lodzie lub okres wypadnie w takim momencie kiedy bedzie sezon ogorkowy. Trzeba bedzie to bardzo dokladnie przemyslec i wziasc wszystkie za i przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w moim aneksie z 10 maja 2010 roku mam napisane że okres minimalny kończy mi się z końcem czerwca 2011 roku. Na cały okres 13 miesięcznej umowy mam rabat 30% na pakiet prestiż hd+, jak i 100% na wynajem dekodera pvr. Obecnie płacę 118 zł, obliczając rabat od nowej stawki mamy sumę 125,- 30 gr :) mam nadziję że już w maju uda mi się coś nowego wynegocjować, mogliby wprowadzić pakiety bez sportu za który nie mam ochoty tyle płacić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem do Cyfry w związku z planowaną podwyżką od 1maja.

Miła pani poinformowała mnie że mimo iż mam w aneksie. napisane że -

 

''2. Zgodnie z warunkami Akcji, Abonent korzysta z Oferty Promocyjnej, w ramach której nabywa

prawo do: promocyjnej stawki opłaty abonamentowej za odbiór Pakietu Komfortowego + w

wysokości 49,90 (Stawka promocyjna) – przez okres 18 pełnych miesięcy kalendarzowych (''

Okres Promocyjny'').''

 

Oprócz tego mam: 5 X HD 100% rabatu zamienione na HD MIX za dopłatą 8 zł.

100% rabatu na dekoder PVR na cały okres umowy.

 

Będzie mnie obowiązywała podwyżka od wspomnianego okresu czyli od 1 Maja. Na pytanie czy w związku z tym że nie zgadzam się z podwyżką abonamentu, będę mógł rozwiązać umowę bez konsekwencji w postaci zapłaty kary i w jakim okresie mogę rozwiązać umowę to już na to mi nie chciała odpowiedzieć, po moich naleganiach wspomniała tylko że wszystko co się tyczy podwyżek i regulaminu, zostało wysłane wraz z rachunkami za bieżący miesiąc. Problem w tym że ja jeszcze nie dostałem rachunku i nie wiem co tam na wypisywali. Może wy mi odpowiecie czy mogę zrezygnować z umowy bez ponoszenia kary i w jakim okresie czasu mogę wysłać wypowiedzenie żeby było to zgodne z regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz.

Mam taką samą sytuację i o to odpowiedż z cyfry :

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowy Regulamin Umowy o Abonament wchodzi w życie 1 maja 2011 roku. Wspomniany dokument został przekazany do wysyłki 7 marca 2011 roku.

 

W przypadku nie zaakceptowania nowego Regulaminu, ma Pan prawo do pisemnego odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanej powyżej zmianie.

 

Rozwiązanie Umowy nastąpi z końcem obowiązywania dotychczasowego Regulaminu i będzie możliwe na podstawie wypowiedzenia przesłanego listem poleconym pod adres:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć PanA dane adresowe, numer Abonenta, informację dotyczącą rozwiązania Umowy z powodu zmiany Regulaminu oraz odręczny podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze, problem w tym że rachunki przychodzą często z opóźnieniem, wysyłam płatność przekazem bankowym żeby kasa dotarła do nich w terminie. A jeżeli przyjdzie rachunek późno np. ostatniego dnia miesiąca, to rozumiem że od tego czasu się liczy te 14 dni ? Tylko że na kopercie od Cyfry nigdy nie ma pieczątki w kiedy poczta miejscowa odebrała przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie się składa, że zmienia się regulamin i można wypowiedzieć umowę, bo podpisałem dwie umowy na Optimum HD w tym jedna z Multiroomem dla klientów innego operatora 2 marca. Okazało się, że na National HD leci to samo co na National SD, także chciałem zrobić wszystko, by rozwiązać dwie umowy i podpisać nowe na zwykły Optimum za 50 zł. Nie chcieli mi rozwiązać umowy i musiałbym zostać na Optimum HD a teraz rozwiązuje dwie umowy z powodu zmiany regulaminu i podpisuje przed 18 marca dwie umowy na zwykłe Optimum i sprawa załatwiona:)

Czy wiedząc, że już poszedł pocztą do mnie nowy regulamin, mogę dziś siąść i napisać wymówienie dla tych umów? Chyba nie będzie tu problemu, że już dziś wyślę poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru? Nie mogą mi powiedzieć, że za wcześnie wysłałem pismo, tzn przed otrzymaniem nowego regulaminu, ponieważ idzie to zwykłym listem:)

Cyfra mi pomogła:)

Mogę tak zrobić jak opisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...