Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"W przypadku braku akceptacji Aneksu przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia Umowy o Abonament w terminie 14 dni od daty jego doręczenia."

 

Taki dokładnie zapis jest w "piśmie przewodnim" dołączonym do aneksu

 

Panowie, uważajcie.

Naszą uwagę od czytania aneksu odwraca ulotka z panią Krystyną - abonentką cyfry :-)

 

W moim piśmie to jest pani Marta (czarnulka z kolczykiem w kształcie czerwonego plusa) :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,proszę o poradę jaką opcję wybrać.Na dzień dzisiejszy mam opcję C+optimum,HBO Hd i multiroom za 99zł.W przypadku rezygnacji likwidacja Movie 24)w najlepszym układzie mogę ugrać to samo.Ale zastanawiam się czy nie zrezygnować całkowicie i nie wziąć na teścia(jest w N)opcji Superpremium za 99zł(3 miesiące za free)+multiroom za 15 no i możliwość wzięcia 2 szt. Sagecom(jeden na wynajem za 0zł,drugi podobno na własność za 149zł),no i umowa kończyła by mi się w okolicach świąt 2013r.Czy macie może inną ciekawą propozycję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj dostałem aneks do regulaminu i jest tam info o rozwiązaniu umowy w ciągu 14 dni.

Czy jeżeli wyślę dzisiaj wypowiedzenie to umowa zostanie rozwiązana z końcem listopada tj.30.11.2011 , czy też z dniem 31.12.2011 gdyż regulamin wchodzi w życie 01.01.2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz

fakt, że nie wspominają nic o prawie do składania wypowiedzenia w związku ze zmianą regulaminu, a to już mi pachnie karą dla Cyfry od UOKiK-u

Nie mają obowiązku wspominania.. zmiana regulaminu czyli zmiana umowy i wypowiedzenie a w zasadzie nie przyjęcie przez abonentów nowego regulaminu.. To prawo wynika z kodeksu cywilnego Cyfra jedynie musi to respektować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Czy ten aneks powoduje, że moja cena, jaką wynegocjowałem (57 za C+Optimum), przestaje obowiązywać? Czy nowy regulamin spowoduje, że będę musiał płacić pełną kwotę za ten pakiet? Czy może zmienia się regulamin, a cena pozostaje bez zmian?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam do Państwa pytanie - z jakim dniem 30.11. czy 31.12 nastepuje rozwiązanie umowy? W APS powiedzieli że w ciągu miesiąca - nie bardzo jednak wiem jak to rozumieć. Zależy mi na możliwie najszybszym rozwiązaniu umowy , obecną mam na czas nieokreślony. Kusi mnie opcja z TV i multiroomem w N :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów prawdy o promocjach w Cyfrze +

 

2 tyg. temu dostałem telefon z infolinii i MEGA PROMOCJI NA HBO. Konsultantka zaproponowała pakiet HBO za 19,90 i oczywiście bardzo przy tym mnie namawiała, że lepszej oferty jeszcze nikt nie miał, a kwota 19:99 to 50% rabatu, bo normalnie paczka HBO kosztuje 39:98.

 

OK ładnie podziękowałem i powiedziałem że taka cena mnie nie interesuje, bo znajomy dostał paczkę HBO za kwotę 15 zł dzień wcześniej, to dlaczego ja mam przepłacać?? Konsultantka kazała mi poczekać, bo porozmawia z kierownikiem o dodatkowym rabacie.

 

SZOK, odczekałem 2 min, a Pani konsultant zaproponowała mi paczkę HBO za 19,90 zł i JEDNOCZEŚNIE RABAT 19 zł na CANAL PLUS. Zaskoczony, ale zarazem z głębokim dystansem zapytałem się, czy to nie pomyłka i jest PANI pewna, że taka promocję moge mieć???

 

- ALE DLACZEGO PAN SIĘ ZASTANAWIA??? PRZECIEŻ PŁACI PAN TO SAMO I DOCHODZI PANU PACZKA HBO!!!

 

Ok dałem się przekonać i zdecydowałem się na taką promocję. Po zaakceptowaniu regulaminu (aneksu do umowy) drogą telefoniczną Pani konsultant kazała mi przedzwonić na główny numer do Centrum abonentów cyfra plus i poinformować konsultanta o podpisaniu aneksu na HBO i przez to mam mieć aktywowany rabat 19 zł na CANAL PLUS.

 

Dzwonię na infomilię. Przedstawiłem całą sytuację i Pani konsultantka mówi mi że takiej promocji nie mogę mieć !! hahaha

 

Złożyłem reklamację i oczywiście po 1 tyg ją wygrałem.

 

Jednak kilka mowich wnisków jest takich:

 

1. Sporo ludzi pracuje tam niekompetentnych i namawiających ludzi w perfidny sposób na WIĘKSZE KOSZTA.

2. Nie podpiszę już aneksu na żadną usługę, bo nie ma możliwości zerwania takiej umowy jak przy zwykłej umowie do 7, czy 10 dni. Tutaj taka umowa wchodzi od razu w życie i jedyna droga bez poniesienia kosztów, to reklamacja gdzie jak się nie posiada 100% racji to nie wyłączą usługi, lub zerwią umowy, bo to dla nich kasa i kolejny naciągnięty klient.

3. Ogólnie mówiąc jestem bardzo całą sytuacją zniesmaczony i szczerze powiedziawszy utwierdzili mnie w przekonaniu, że to firma za piątkę (naciągająca klientów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano prosto i na temat

 

 

Jan Czarny Psia Wola 15 listopada 2001 r.

Ulica Kocia 23/134

500 - 700 Psia Wola..

Nr abonenta 000123344555

Wypowiedzenie .

 

Cyfra etc. ( wpisujesz adres jest na stronie cyfry)

W związku z Waszym aneksem do umowy regulaminu z dnia tego i tego) Nie wyrażam zgody na przyjęcie nowego regulaminu i w tym trybie . Umowa przestaje mnie obowiązywać.

Podstaw prawna Kodeks cywilny...

Z poważaniem Twój podpis ........

 

I jesteś wolny od Cyfry !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jesli rezygnacja wchodzi w zycie 01.01.2012 to czemu mi tez wyslali , moja umowa konczy sie 14.12.2011 . Mialem podpisana 14.12.2009 na 24miesiace z TV LG i czekalem na jakas oferte przedluzenia ale sie nie doczekalem wiec i tak wysle im rezygnacje . Trzeba im cos doslac dodatkowo jak sie wzielo abonament z TV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...