jeneka Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 21.03 wysłałem rozwiązanie umowy w celu zmian cen i regulaminu a 25.03.11 zostało zarejestrowane w systemie,i gut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja mam to samo, dziś jest 10 dzień i oni nie mają zarejestrowanego mojego wypowiedzenia. Pewnie, tak jak ja, wysłałeś zwykłym poleconym. No cóż, być może, skoro mój przypadek nie jest pojedynczy, to Cyfra+ ociaga się z rejestracją wypowiedzeń w systemie... W każdym razie, dzwonię w poniedziałek i jeśli nie będzie wypowiedzenia we wtorek rano wysyłam polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru. Nie będę ryzykował Dzisiaj (po 11 dniach) nadal twierdzą, że nie otrzymali wypowiedzenia. Poszedłem na pocztę i wysłałem kolejny polecony, ale tym razem priorytet za potwierdzeniem odbioru. Po 14 dniach złożę reklamację na poprzedni list, aby ustalić, czy na prawdę nie dotarł do adresata. Jednak brzmi to mało prawdopodobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undertaker the Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mój zwykły polecony dotarł po 10 dniach, jak im tak spłynie w jednym okresie tyle wypowiedzenie to mogą mieć kłopot z zarejestrowaniem ich w krótka chwilę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja dziś dzwoniłem i pani powiedziała, że moje wypowiedzenie do nich dotarło w sobotę, ale nie zostało jeszcze zarejestrowane. Mam zadzwonić jutro albo pojutrze, by się upewnić, że zostało zarejestrowane. A tak w ogóle to konsultant może sprawdzić czy list z wypowiedzeniem, którego jeszcze nie zarejestrowano dotarł do Cyfry+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 To co nowym. Można dostać więcej. Chociażby okres umowy (Ja dostałem 15 miesięcy) czy zniżki za pakiety. Ja w sumie teraz będę płacił 13zł mniej miesięcznie niż wziąłbym nową umowę. Czyli dwie korzyści w porównaniu do tego co dostają nowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja dziś dzwoniłem i pani powiedziała, że moje wypowiedzenie do nich dotarło w sobotę, ale nie zostało jeszcze zarejestrowane. kiedy mam zadzwonić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Nie dzwoń, jeśli Ci się nie śpieszy. Sami na pewno zadzwonią z ofertą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 czesc ja podpisalem umowe 31.12.2010na optimum hd mam rabat 50%przez 9m-cy czy tez moge rozwiazac umowe z powodu podwyzki i zmian regulaminu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Tak możesz. Sprawdź tylko czy Ci się opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 A czemu ma mu się nie opłacać? Zaraz będzie płacił 100 % stawki, a jak wyśle wypowiedzenie, to może przedluzyć umowę na lepszych warunkach. Czas na wysłanie wypowiedzenia jest do czwartku 31.03. PS. @Feniks PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Juz Ci odpisalem na PW. W Twoim przypadku na pewno sie oplaca bedzie jesli juz masz przejsc na 100% platnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barcelona123 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam ja w piątek wysłałem wypowiedze umowy listem poleconym i teraz czekam kiedy do nich dojdzie w marcu przedłużyłem już umowe ale była słaba 19 misięcy rabat 50% przez 9 mies pakiet optimum ,i canal + jutro sobie do nich zadzwonię i zapytam się czy juz doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerami82 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam. Mam umowe z Cyfrą z TV z listopada 2009. Nie mogłem wysłac wypowiedzenia ze względu na zmiane regulaminu bo podobno on dla mnie się nie zmienia. Słyszałem o TVN Warszawa i mozliwosci rezygnacji. Czy ktos juz składał wypowiedzenie podając jako powód oficjalne oswiadczenie tvn wawa o jego likwidacji?? Dzowniłem do Cyfry ale mi mówią ze do nich nie dotarło oficjalne oswiadczenie jeszcze i Cyfra nie ma stanowiska wobec tej sprawy. Wczesniej inny konsultant wciskał mi kit ze nie moge zrezygnowac bo to nie z ich winy znika kanał ale jak kazałem mu się dopytac to zmienił ton wypowiedzi i juz kazał mi czekac az tvn się do nich oficjalnie odezwie. Nie wiem czy wciskają mi kit ciągle czy nadal nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dopóki kanał nadal jest w ofercie to nie masz prawa wypowiedzieć umowę. Musisz czekać przynajmniej do czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Moje wypowiedzenie wpłynęło i ostatniego kwietnia umowa zostaje rozwiązana. Do końca maja jest czas na zwrot dekodera i kart MultiiRoom w dowolnym punkcie. Poczekam do połowy kwietnia na oferty świąteczne - mam nadzieje że takowe będą - i wybiorę którąś z 3 platform. Był już Polsat (5lat), była już Cyfra (4alata) - może czas na Nkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jch-root Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Muszę napisać kilka dobrych słów, na temat "Cyfry+". Dnia 18 marca 2011 roku wysłałem wypowiedzenie umowy o abonament ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Prawdziwym powodem mojej decyzji nie była nie zmiana regulaminu/cennika, a niezgodność ze stanem faktycznym ustaleń dokonanych podczas telefonicznego przedłużania umowy - obiecywano mi stałą cenę przez cały okres umowy, a przy okazji zapytania czy podwyżka na pewno mnie nie obejmie, dowiedziałem się, że ostatnim miesiącu obowiązywania kresu minimalnego, będę musiał zapłacić 194 zł (normalnie 117 za prestiż hd) - nie tak umawiałem się z konsultantem :>, no i zapadła decyzja o wysłaniu wypowiedzenia . Napisałem reklamację (poprzez formularz e-mail) - myślę sobie zobaczę jak mnie potraktują. Za kilka dni dzwoni telefon, miły pan z "Cyfry+" oznajmia, że dokonał odsłuchu rozmowy, podczas której przedłużyłem umowę i stwierdza, że zostałem wprowadzony w błąd. Reklamacja uznana, okres minimalny skrócony o jeden miesiąc - 31.12.2011 a nie 31.01.2012, stała cena do końca umowy . Po dziesięciu dniach od wysłania listu zadzwoniłem do "Cyfry+" celem zapytania czy moje wypowiedzenie już dotarło i czy mogę je wycofać, dowiedziałem się, że jeszcze go nie otrzymali, ale mila pani poleciła mi, abym się wstrzymał z wycofaniem wypowiedzenia, bo w kwietniu będą lepsze oferty. Skuszony "lepszą ofertą" i będąc zaniepokojony szybkością działania "Poczty Polskiej" postanowiłem wysłać wypowiedzenie drogą elektroniczną (skan wypowiedzenia + potwierdzenie nadana listu poleconego via formularz e-mail). Ku mojemu zdziwieniu, następnego dnia, otrzymałem potwierdzenie przyjęcia mojego wypowiedzenia (na podstawie skanu!, bo list polecony jeszcze nie dotarł - co potwierdziła bardzo miła pani z warszawskiej poczty - Aleja Dwudziestolatków 3) i wygaśnięciu umowy z dniem 30.04.2011 r. Dla upewnienia się, czy na pewno moje wypowiedzenie jest już zarejestrowane zadzwoniłem do CTA. Przemiła konsultantka potwierdziła zarejestrowanie wypowiedzenia i powiedziała, że ktoś do mnie zadzwoni w kwietniu i przedstawi korzystną ofertę - druga zapowiedź poprawy warunków. PS miałem dzień kontaktów z miłymi ludźmi "Cyfra+ " bardzo dobrze mnie potraktowała jak na "nielojalnego klienta" - jestem pozytywnie zaskoczony, myślałem o przesiadce na "n", ale zostanę z "Cyfrą+" PPS post nie jest sponsorowany, autor nie jest związany z firmą - poza abonamentem oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00 A mi w mailu odpisali, żebym zadzwonił pod numer 22 310 45 65. Jest i taki czy po prostu się pomylili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ten z końcówką 65 jest na pewno ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 223104565 dzial utrzymania abo(abo z wypowiedzeniem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drill Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Prawdą jest że jutro jeszcze można wysłać wypowiedzenie jeśli chodzi o nowy regulamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja wysłałem w sobotę,dziś doszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuma20 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 a jak sprawdzić że doszło będzie można sprawdzić ica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidsss Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 @yuma20 Zadzwoń lub wyślij maila przez formularz w ICA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala09 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 a co napisac w tym mailu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi