Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam to samo, dziś jest 10 dzień i oni nie mają zarejestrowanego mojego wypowiedzenia. Pewnie, tak jak ja, wysłałeś zwykłym poleconym. No cóż, być może, skoro mój przypadek nie jest pojedynczy, to Cyfra+ ociaga się z rejestracją wypowiedzeń w systemie... W każdym razie, dzwonię w poniedziałek i jeśli nie będzie wypowiedzenia we wtorek rano wysyłam polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru. Nie będę ryzykował :)

 

Dzisiaj (po 11 dniach) nadal twierdzą, że nie otrzymali wypowiedzenia. Poszedłem na pocztę i wysłałem kolejny polecony, ale tym razem priorytet za potwierdzeniem odbioru.

Po 14 dniach złożę reklamację na poprzedni list, aby ustalić, czy na prawdę nie dotarł do adresata. Jednak brzmi to mało prawdopodobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś dzwoniłem i pani powiedziała, że moje wypowiedzenie do nich dotarło w sobotę, ale nie zostało jeszcze zarejestrowane. Mam zadzwonić jutro albo pojutrze, by się upewnić, że zostało zarejestrowane. A tak w ogóle to konsultant może sprawdzić czy list z wypowiedzeniem, którego jeszcze nie zarejestrowano dotarł do Cyfry+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co nowym.

 

Można dostać więcej. Chociażby okres umowy (Ja dostałem 15 miesięcy) czy zniżki za pakiety. Ja w sumie teraz będę płacił 13zł mniej miesięcznie niż wziąłbym nową umowę. Czyli dwie korzyści w porównaniu do tego co dostają nowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam umowe z Cyfrą z TV z listopada 2009. Nie mogłem wysłac wypowiedzenia ze względu na zmiane regulaminu bo podobno on dla mnie się nie zmienia.

Słyszałem o TVN Warszawa i mozliwosci rezygnacji. Czy ktos juz składał wypowiedzenie podając jako powód oficjalne oswiadczenie tvn wawa o jego likwidacji?? Dzowniłem do Cyfry ale mi mówią ze do nich nie dotarło oficjalne oswiadczenie jeszcze i Cyfra nie ma stanowiska wobec tej sprawy. Wczesniej inny konsultant wciskał mi kit ze nie moge zrezygnowac bo to nie z ich winy znika kanał ale jak kazałem mu się dopytac to zmienił ton wypowiedzi i juz kazał mi czekac az tvn się do nich oficjalnie odezwie. Nie wiem czy wciskają mi kit ciągle czy nadal nic nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie wpłynęło i ostatniego kwietnia umowa zostaje rozwiązana.

Do końca maja jest czas na zwrot dekodera i kart MultiiRoom w dowolnym punkcie.

 

Poczekam do połowy kwietnia na oferty świąteczne - mam nadzieje że takowe będą - i wybiorę którąś z 3 platform. Był już Polsat (5lat), była już Cyfra (4alata) - może czas na Nkę ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę napisać kilka dobrych słów, na temat "Cyfry+". Dnia 18 marca 2011 roku wysłałem wypowiedzenie umowy o abonament ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Prawdziwym powodem mojej decyzji nie była nie zmiana regulaminu/cennika, a niezgodność ze stanem faktycznym ustaleń dokonanych podczas telefonicznego przedłużania umowy - obiecywano mi stałą cenę przez cały okres umowy, a przy okazji zapytania czy podwyżka na pewno mnie nie obejmie, dowiedziałem się, że ostatnim miesiącu obowiązywania kresu minimalnego, będę musiał zapłacić 194 zł (normalnie 117 za prestiż hd) - nie tak umawiałem się z konsultantem :>, no i zapadła decyzja o wysłaniu wypowiedzenia :x. Napisałem reklamację (poprzez formularz e-mail) - myślę sobie zobaczę jak mnie potraktują. Za kilka dni dzwoni telefon, miły pan z "Cyfry+" oznajmia, że dokonał odsłuchu rozmowy, podczas której przedłużyłem umowę i stwierdza, że zostałem wprowadzony w błąd. Reklamacja uznana, okres minimalny skrócony o jeden miesiąc - 31.12.2011 a nie 31.01.2012, stała cena do końca umowy :jupi:. Po dziesięciu dniach od wysłania listu zadzwoniłem do "Cyfry+" celem zapytania czy moje wypowiedzenie już dotarło i czy mogę je wycofać, dowiedziałem się, że jeszcze go nie otrzymali, ale mila pani poleciła mi, abym się wstrzymał z wycofaniem wypowiedzenia, bo w kwietniu będą lepsze oferty. Skuszony "lepszą ofertą" i będąc zaniepokojony szybkością działania "Poczty Polskiej" postanowiłem wysłać wypowiedzenie drogą elektroniczną (skan wypowiedzenia + potwierdzenie nadana listu poleconego via formularz e-mail). Ku mojemu zdziwieniu, następnego dnia, otrzymałem potwierdzenie przyjęcia mojego wypowiedzenia (na podstawie skanu!, bo list polecony jeszcze nie dotarł - co potwierdziła bardzo miła pani z warszawskiej poczty - Aleja Dwudziestolatków 3) i wygaśnięciu umowy z dniem 30.04.2011 r. Dla upewnienia się, czy na pewno moje wypowiedzenie jest już zarejestrowane zadzwoniłem do CTA. Przemiła :smile: konsultantka potwierdziła zarejestrowanie wypowiedzenia i powiedziała, że ktoś do mnie zadzwoni w kwietniu i przedstawi korzystną ofertę - druga zapowiedź poprawy warunków.

PS miałem dzień kontaktów z miłymi ludźmi :jupi:

 

"Cyfra+ " bardzo dobrze mnie potraktowała jak na "nielojalnego klienta" :D - jestem pozytywnie zaskoczony, myślałem o przesiadce na "n", ale zostanę z "Cyfrą+" :smile:

 

PPS post nie jest sponsorowany, autor nie jest związany z firmą - poza abonamentem oczywiście :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60.

 

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00

 

A mi w mailu odpisali, żebym zadzwonił pod numer 22 310 45 65. Jest i taki czy po prostu się pomylili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...