Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mylisz się. Sygnał DISEqC nie jest niezbędny do podłączenie dwóch konwerterów. Są również inne rozwiązania, które umożliwiają Thomsonowi odbiór sygnału z Astry.

Chętnie go poznam. Mam nadzieję, ze nie miałeś na myśli ręcznego przełączania konwerterów?

 

Z tego co pamiętam to Philips DSR3201 po zmianie oprogramowania obsługuje DISEqC 1.0.

Oprogramowanie to ja mogę zmieniać w swoim dekoderze, ale nie w dekoderze stanowiącym własność operatora i tylko wypożyczonym mi na czas trwania umowy.

 

Ponadto w ofercie Cyfry od dłuższego czasu są jeszcze Strong i Pace. A te juz na pewno spełniaja te wymagania.

Właśnie o to poszło, że ja w oparciu o umowę domagałem się Stronga lub Pace'a, a przedstawiciele Cyfry+ do których zgłaszałem się po dekoder, oferowali mi tylko i wyłącznie Thomsona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie musi do nich dotrzeć do końca listopada a nie byc wysłane.

Właśnie że NIE

Liczy się DATA STEMPLA POCZTOWEGO.

Z tego co pamiętam to Philips DSR3201 po zmianie oprogramowania obsługuje DISEqC 1.0.

Oprogramowanie to ja mogę zmieniać w swoim dekoderze, ale nie w dekoderze stanowiącym własność operatora i tylko wypożyczonym mi na czas trwania umowy.

Operator sam udostępnia nowe oprogramowanie dla tego dekodera na satelicie.

Na infolinii technicznej każdy konsultant powie Ci, kiedy i jak je zaktualizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator sam udostępnia nowe oprogramowanie dla tego dekodera na satelicie.

Wszystko zależy od tego, jakie oprogramowanie miał na myśli 'jedrus25': oficjalne, czy alternatywne.

W każdym razie w grudniu zeszłego roku, gdy miałem do odebrania dekoder, nigdzie nie natknąłem się na informację, że Philips DSR3201 może być w stanie obsługiwać DISEqC. Na forach internetowych opinia była jednoznaczna, że nie obsługuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pakiet Komfortowy + z promocji grudniowej 2008 z okresem minimalnym do końca stycznia 2010

właśnie jestem po rozmowie z Działem Utrzymania Abonentów i otrzymałem ofertę przedłużenia umowy od grudnia 2010 na 18 miesięcy na Komfortowy +, z opłatami = 11 miesięcy po 31 zł. oraz 7 miesięcy 63,90 zł., więc średnio miesięcznie za pakiet Komfortowy + opłata wynosi 43,80 zł.

 

warto skorzystać z tej oferty ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator sam udostępnia nowe oprogramowanie dla tego dekodera na satelicie.

Wszystko zależy od tego, jakie oprogramowanie miał na myśli 'jedrus25': oficjalne, czy alternatywne.

W każdym razie w grudniu zeszłego roku, gdy miałem do odebrania dekoder, nigdzie nie natknąłem się na informację, że Philips DSR3201 może być w stanie obsługiwać DISEqC. Na forach internetowych opinia była jednoznaczna, że nie obsługuje.

 

Miałem na myśli oczywiście oficjalne oprogramowanie, które już dość dawno pojawiło się na satelicie. A jeśli chodzi o przełączniki to czy słyszałeś o przełączniku LNB sterowanym 12V? A

dla uściślenia ja również na przełomie listopada i grudnia przedłużałem parę umów znajomym z opcjami zarówno zakupu dekodera, jak i dzierżawy i za każdym razem dosatwali oni list od Cyfry o możliwości zakupu (dzierżawy) tunera SD bez podawania konkretnego modelu. Dopiero później z tym listem udawali się do Dystrybutora i tam mogli sobie wybrać sprzęt który im pasuje. Nie chciałbym Cię urazić, ale odnoszę wrażenie, że w Twoim przypadku sprawa nie rozbiła się o sprzęt, tylko o promocje. Przy rozmowie "utrzymaniowej" pewnie dostałeś trochę gorsze warunki niż te, które zaproponował Ci później Dystrybutor i postanowiłeś wziąć nową umowę myśląc, że tamtą uda się anulować. I niestety się nie udało. :wink: Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pakiet Komfortowy + z promocji grudniowej 2008 z okresem minimalnym do końca stycznia 2010

właśnie jestem po rozmowie z Działem Utrzymania Abonentów i otrzymałem ofertę przedłużenia umowy od grudnia 2010 na 18 miesięcy na Komfortowy +, z opłatami = 11 miesięcy po 31 zł. oraz 7 miesięcy 63,90 zł., więc średnio miesięcznie za pakiet Komfortowy + opłata wynosi 43,80 zł.

 

warto skorzystać z tej oferty ???

 

Mnie umowa konczyła się pod koniec listopada(komfortowy + pakiet Canal +) i przedlyżyłem na 13 miesięcy biorąc prestiż 11 miesięcy 50 % choc gosc na początku proponował mi umowe na 18 miesiecy w czym takze 11 miesiecy za 50 % . Zrobisz jak uważasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pakiet Komfortowy + z promocji grudniowej 2008 z okresem minimalnym do końca stycznia 2010

właśnie jestem po rozmowie z Działem Utrzymania Abonentów i otrzymałem ofertę przedłużenia umowy od grudnia 2010 na 18 miesięcy na Komfortowy +, z opłatami = 11 miesięcy po 31 zł. oraz 7 miesięcy 63,90 zł., więc średnio miesięcznie za pakiet Komfortowy + opłata wynosi 43,80 zł.

 

warto skorzystać z tej oferty ???

 

Korzystam z tej samej promocji co Ty, tylko z pakietem Podstawowym+. Dziś o godzinie 13:00 dzwoniłem do CTA w pewnej sprawie więc postanowiłem od razu poprosić o przełączenie do Działu Utrzymania Abonentów i tam miła pani od razu mi zaproponowała umowę na 13 miesięcy w tym 11 miesięcy 50% taniej na pakiet Podstawowy+ oraz Canal+. Wtedy zapytałem co będzie jak zwiekszę na Komfortowy+ i do tego włącze sobie dodatkowo jeszcze opcję HBO (zachowując Canal+). Konsultantka powiedziała, że mogę to zrobić i wtedy również na wszystko dostanę 50% zniżki przez 11 miesięcy (umowa również na 13 misięcy). Dopytywałem dalej bo chcę do tego dostać od nich opcję Orange Sport za darmo, ale na to już zgody przedstawiciela nie było. Więc w grudniu ślę wypowiedzenie, czekam na promocję grudniową i wtedy zdecyduję czy brać nową umowę czy przedłużyć starą. Jeśli nie dadzą mi za darmo Orange Sport, a mimo to zdecyduję się jednak umowę przedłużyć to prawdopodobnie zmniejszę pakiet na powitalny+ i do tego wezmę Canal+ (pytałem i też mogę to zrobić z zachowaniem zniżki 50% przez 11 miesięcy).

 

yarroo, reasumując to moim skromnym zdaniem jeśli brałeś ofertę w promocji grudniowej to:

- po pierwsze nie powinieneś się spieszyć z przedłużeniem umowy tylko spokojnie poczekać do grudnia i zobaczyć jaka będzie wtedy oferta promocyjna dla nowych. Może będzie coś naprawdę mocnego i zdecydujesz się wysłać wypowiedzenie, a jeśli nie będziesz chciał wypowiadać to zawsze możesz przedłużyć swoją umowę w grudniu;

- po drugie jeśli nawet warunki utrzymaniowe zaproponowane przez Cyfrę+ Ci odpowiadają (umowa na 18 miesięcy, 50% zniżki przez 11 miesięcy) to przede wszystkim żądaj skrócenia okresu trwania umowy do 13 miesięcy, a to dadzą Ci na pewno. Jestem o tym przekonany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o przełączniki to czy słyszałeś o przełączniku LNB sterowanym 12V?

I gdzie do Thomsona miałbym podpiąć to wejście sterujące 12V?

 

A

dla uściślenia ja również na przełomie listopada i grudnia przedłużałem parę umów znajomym z opcjami zarówno zakupu dekodera, jak i dzierżawy

i za każdym razem dosatwali oni list od Cyfry o możliwości zakupu (dzierżawy) tunera SD bez podawania konkretnego modelu. Dopiero później z tym listem udawali się do Dystrybutora i tam mogli sobie wybrać sprzęt który im pasuje. Nie chciałbym Cię urazić, ale odnoszę wrażenie, że w Twoim przypadku sprawa nie rozbiła się o sprzęt, tylko o promocje. Przy rozmowie "utrzymaniowej" pewnie dostałeś trochę gorsze warunki niż te, które zaproponował Ci później Dystrybutor i postanowiłeś wziąć nową umowę myśląc, że tamtą uda się anulować. I niestety się nie udało. :wink: Pozdrawiam.

Twoje wrażenie jest całkowicie błędne!

Obie umowy zawierałem w ramach tej samej grudniowej promocji! Pierwszą 1 grudnia, gdy zadzwoniono do mnie z Cyfry+ z propozycją przedłużenia umowy, drugą niecały tydzień później, u lokalnego przedstawiciela.

Przy pierwszej z nich, gdy podczas rozmowy poprosiłem o przysłanie mi na maila warunków tej umowy, to konsultantka mi tego odmówiła i bezczelnie mnie okłamała, że to jest specjalna oferta tylko i wyłącznie dla wybranych klientów i dlatego ta propozycja nie może nie mieć żadnej postaci pisemnej, a może być składana wyłącznie przez telefon.

Ponieważ byłem przekonany, że po wyrażeniu przeze mnie zgody podczas rozmowy telefonicznej i tak dostanę do zatwierdzenia treść umowy w formie pisemnej (jak to zawsze miało miejsce przy zawieraniu zdalnych umów z innymi firmami), więc się nie upierałem i wyraziłem zgodę.

Gdy tego samego dnia, po godz. 20-tej w TVP ukazały się pierwsze reklamy promocji Świątecznej, zorientowałem się, że konsultantka mnie okłamała z tą "specjalną promocją dla wybranych klientów". Gdy w 3 dni później na internetowych stronach Cyfry+ ukazały się warunki tej promocji, zorientowałem się, że konsultantka dodatkowo naciągnęła mnie na wyższy pakiet niż mi był potrzeby, gdyż jedyne programy które mnie interesowały (National Geografic oraz Discovery Channel) były już w niższym pakiecie, Podstawowym+.

Czara goryczy się przelała, gdy zacząłem dzwonić do przedstawicieli Cyfry+ i pytać, czy na swoją umowę mogę u nich odebrać dekoder Pace lub Strong.

Wszyscy odpowiadali mi, że w tej chwili nie maja tych dekoderów i oferowali mi tylko Thomsona, lub ewentualnie Philipsa. Wydało mi się to dosyć podejrzane, więc do jednego z nich pofatygowałem się osobiście.

Nie przyznając się że mam już zawartą umowę, spytałem jakie mają modele dekoderów. Oczywiście, mieli wszystkie modele będące w ofercie, ale gdy powiedziałem, że chcę pobrać dekoder na umowę zawartą bezpośrednio z operatorem, to wtedy usłyszałem, że na taką umowę to mają tylko Thompsony.

W tej sytuacji poszukałem sobie w internecie jakie prawa przysługują klientowi w przypadku umowy zawartej na odległość i wysłałem do Cyfry zawiadomienie o odstąpieniu od umowy, a u lokalnego przedstawiciela (innego niż ten, który mi odmówił) podpisałem umowę na pakiet Podstawowy+ i wziąłem od niego dekoder Pace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! jestem abonentem najpierw wizji potem cyfry od 10 lat bez przerw. Przez cały ten okres nie miałem najwyższego pakietu tylko komfortowy + opcje ( w praktyce to i tak byly zawsze prawie wszystkie kanaly). Obecenie np. płace 137,50. Na co mogę liczyć po dokonaniu wypowiedzenia ? Czy byłoby realne coś takiego :

prestiż hd za 137,50

dekoder HD za 0

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumburak2

Czyli jedrus25 miał rację; Przy rozmowie "utrzymaniowej" pewnie dostałeś trochę gorsze warunki niż te, które zaproponował Ci później Dystrybutor i postanowiłeś wziąć nową umowę myśląc, że tamtą uda się anulować. I niestety się nie udało.

Niestety jesteś na straconej pozycji.

Cyfra powie Ci że mają nagraną Twoją zgodę na przedłużenie i akceptację warunków.

Jestem na 200% przekonany, że konsultant nie udzielił Ci informacji, że prześle warunki do akceptacji tylko że prześle aneks dla potwierdzenia tej rozmowy... dałeś ciała kolego, przyznaj się do porażki i skontaktuj się z CTA, tak jak już to Ci radzili wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumburak2

Czyli jedrus25 miał rację; Przy rozmowie "utrzymaniowej" pewnie dostałeś trochę gorsze warunki niż te, które zaproponował Ci później Dystrybutor i postanowiłeś wziąć nową umowę myśląc, że tamtą uda się anulować. I niestety się nie udało.

To są tylko Twoje niczym nieuzasadnione podejrzenia.

10 zł różnicy w abonamencie nie jest kwotą, dla której bym zrywał zawartą umowę. Niewywiązanie się przez Cyfrę+ z dodatkowych warunków zawartej przez telefon umowy oraz brak możliwości odbioru sygnału z drugiego satelity już takim powodem dla mnie był jak najbardziej.

 

Cyfra powie Ci że mają nagraną Twoją zgodę na przedłużenie i akceptację warunków.

Ciekawe, czy będą też mieli nagrane, jak konsultantka odmawia mi wysłania szczegółowych warunków swojej propozycji na e-maila, oraz kłamie, że to jest "specjalna promocja tylko dla wybranych klientów".

Domyślam się ,że teraz w Cyfrze trwają intensywne prace nad sunięciem z nagrania niewygodnych dla operatora fragmentów.

Wystąpiłem do Cyfry+ o udostępnienie mi nagrań z moich rozmów, ale nie dostałem na to kompletnie żadnej odpowiedzi.

 

Jestem na 200% przekonany, że konsultant nie udzielił Ci informacji, że prześle warunki do akceptacji

Oczywiście, że nic takiego nie obiecywał.

Ja po prostu spodziewałem się przesłania tekstu umowy do akceptacji na podstawie przyjętych zwyczajów oraz swojego doświadczenia.

Umowy na odległość zawierałem wielokrotnie, z różnymi firmami i treść umowy (także aneksu przedłużającego umowę) każdorazowo dostawałem do akceptacji i umowa zaczynała obowiązywać dopiero po odesłaniu przeze mnie popisanego jej egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na 200% przekonany, że konsultant nie udzielił Ci informacji, że prześle warunki do akceptacji

Oczywiście, że nic takiego nie obiecywał.

Ja po prostu spodziewałem się przesłania tekstu umowy do akceptacji na podstawie przyjętych zwyczajów oraz swojego doświadczenia.

Umowy na odległość zawierałem wielokrotnie, z różnymi firmami i treść umowy (także aneksu przedłużającego umowę) każdorazowo dostawałem do akceptacji i umowa zaczynała obowiązywać dopiero po odesłaniu przeze mnie popisanego jej egzemplarza.

 

Więc tak: Jeśli miałeś problemy z odbiorem obiecanego dekoder to wystarczył telefon na infolinię i oni by to załatwili z dystrybutorem.

Cyfra nie przesyła mailowo aneksów dla ofert przedłużeniowych, standardem jest wysyłanie po akceptacji listownie, jeśli chciałeś zapoznać się z warunkami, wystarczyło po prosić o przesłanie listownie aneksu. Co do wejścia w życie, jeśli podczas rozmowy zgodziłeś się na warunki to umowa weszła w życie z końcem poprzedniej. I nie musiałeś niczego podpisywać, ponieważ aneksy mogą być zawierane telefonicznie. W tym przypadku nie masz możliwości rozwiązania umowy w terminie 10 dni, ponieważ nie podpisujesz nowej, tylko zawierasz aneks do obowiązującej.

Co do treści rozmowy to otrzymasz albo stenogram, albo zapis rozmowy w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. Rozmowa na pewno nie będzie cenzurowana, a jeśli tak będzie złóż zawiadomienie do odpowiednich instytucji.

Tak na marginesie, to wszystkie dekodery z C+ mają możliwość odbioru kanałów z HB i Astry, wszystkie za pomocą diseqc (w różnych wersjach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: Jeśli miałeś problemy z odbiorem obiecanego dekoder to wystarczył telefon na infolinię i oni by to załatwili z dystrybutorem.

Teraz to sobie można gdybać na temat "co powinno było być zrobione".

Jedno nie ulega wątpliwości, że nie powinno dojść do sytuacji, że infolinia operatora obiecuje coś, czego jej przedstawiciele nie chcą wykonać.

Ja ani wówczas nie miałem, ani nawet obecnie nie mam wiedzy jakie są wzajemne zobowiązania pomiędzy Cyfrą+, a jej terenowymi przedstawicielami, więc nie można mnie obciążać odpowiedzialnością za to, że dystrybutor nie wywiązał się ze swoich ewentualnych obowiązków.

 

Cyfra nie przesyła mailowo aneksów dla ofert przedłużeniowych, standardem jest wysyłanie po akceptacji listownie, jeśli chciałeś zapoznać się z warunkami, wystarczyło po prosić o przesłanie listownie aneksu.

Ja nie wiem co standardowo przesyła przesyła Cyfra. Poprosiłem o przesłanie oferty w postaci pisemnej, dla przyspieszenia poprosiłem o przesłanie jej na adres e-mail.

Jeśli Cyfra faktycznie przesyła oferty listownie, konsultantka powinna mi to zaproponować. Tymczasem ona mi odpowiedziała, że tej oferty w ogóle nie może mi przesłać w żadnej pisemnej postaci i że ta oferta może być składana wyłącznie przez telefon!

Pisałem o tym już wcześniej - czyżbyś tego nie przeczytał, czy tylko starasz się pominąć milczeniem niewygodne fakty?

 

Co do wejścia w życie, jeśli podczas rozmowy zgodziłeś się na warunki to umowa weszła w życie z końcem poprzedniej. I nie musiałeś niczego podpisywać, ponieważ aneksy mogą być zawierane telefonicznie. W tym przypadku nie masz możliwości rozwiązania umowy w terminie 10 dni, ponieważ nie podpisujesz nowej, tylko zawierasz aneks do obowiązującej.

Przypominam, co napisałem wcześniej:

Umowa o abonament to jedna umowa, a umowa o wycofanie mojego wypowiedzenia w zamian za uzyskanie specjalnych, nowych warunków, to druga, całkowicie odmienna umowa.

Przykładowo, z Telekomunikacją Polską też zawierałem przez telefon umowy przedłużeniowe, ale za każdym razem otrzymywałem od nich pocztą aneks do umowy do podpisania.

 

Co do treści rozmowy to otrzymasz albo stenogram, albo zapis rozmowy w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji.

Stenogram bez samego nagrania nie jest żadnym dokumentem, klawiatura komputera wytrzyma każde fałszerstwo.

 

Rozmowa na pewno nie będzie cenzurowana

Zaintrygowałeś mnie! Skąd taka pewność?

 

Tak na marginesie, to wszystkie dekodery z C+ mają możliwość odbioru kanałów z HB i Astry, wszystkie za pomocą diseqc (w różnych wersjach).

Może obecnie. Rok temu, zgodnie z danymi technicznymi podanymi przez operatora w instrukcjach obsługi, tylko Stron oraz Pace miały tę możliwość!

Mam te wszystkie 4 instrukcje w PDF-ie zapisane na twardym dysku swojego komputera i w razie potrzeby jestem w stanie to udowodnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy będą też mieli nagrane, jak konsultantka odmawia mi wysłania szczegółowych warunków swojej propozycji na e-maila, oraz kłamie, że to jest "specjalna promocja tylko dla wybranych klientów

 

Nie staram się pominąć niewygodnych faktów, jak widzisz sam nie napisałeś nic o przesłaniu listownie tego, tylko o samym mailu.

 

Przypominam, co napisałem wcześniej:

Umowa o abonament to jedna umowa, a umowa o wycofanie mojego wypowiedzenia w zamian za uzyskanie specjalnych, nowych warunków, to druga, całkowicie odmienna umowa.

Przykładowo, z Telekomunikacją Polską też zawierałem przez telefon umowy przedłużeniowe, ale za każdym razem otrzymywałem od nich pocztą aneks do umowy do podpisania.

 

Przypominam też co ja pisałem: takie aneksy nie wymagają formy pisemnej, mogą być zawierane przez telefon. Cyfra nie musi Ci nawet tego przesyłać, ponieważ cały aneks jest odczytywany podczas rozmowy telefonicznej. Inne firmy przesyłają aneks - w Cyfrze aneks zawierany jest przez telefon.

 

Rozmowa na pewno nie będzie cenzurowana

Zaintrygowałeś mnie! Skąd taka pewność?

 

Bo jeśli nagranie będzie miało znamiona fałszowania i jeśli zgłosisz to odpowiednim służbom to Cyfra będzie miała problemy. Bardziej im się opłaca wyksięgować karę, niż bawić się w fałszowanie rozmowy, poza tym jeśli został Ci odczytany aneks to co tu fałszować? Podobnie ze stenogramem.

 

Instrukcja obsługi mogła nie zostać zaktualizowana, dlatego mogło tego nie być, ale rok temu mediasaty miały to samo oprogramowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę i dali mi na Komfort+ i C+ 50% rabatu na 11 m-cy,a umowa na 13 m-cy.

Srednio miesięcznie 53,50zł

 

czyli zrobiłeś najlepiej jak mogłeś.

Spróbuj znaleźć na rynku ofertę porównywalną, która ma taką ilość kanałów popularnonaukowych + sportowych (ale takich prawdziwych sportowych gdzie jest porządna piłka nożna, a nie liga rosyjska, belgijska czy szkocka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem słać rezygnacje ale wziąłem sobie monitor za 1zł bo i tak miałem sobie jakiś kupować. Pewnie mogłem się jeszcze coś utargować ale 150,90 za HD+ i bez opłat za dekoder starczy mi. Wyłączę w N HBO i praktycznie 10 zł więcej będę tylko płacił więc mała różnica a coś tam dojdzie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. Mam pakiet prestiżowy z dekoderem pvr. w przyszłym miesiącu przeprowadzam się do innego mieszkania w którym jest kablówka i wzwiązku miom brakiem czasu to mi wystarczy. Czy moge zminimalizować pakiet do najniższego i oddać dekoder zeby nie płacić dzierżawy? Umowa wychodzi mi w maju i czy już teraz mogę wysłać pismo, że rezygnuje wraz z ostatnim dniem umowy? jakie czekają mnie najniższe opłaty posiadania takiej opcji cyfry jaką wam przedstawiłem? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres minimalny (lub inaczej podstawowy) czyli okres na, który zawarłeś umowę (13,18 lub 24 miesiące) przez który nie możesz zmniejszyć pakietu na niższy lub jeżeli zmniejszysz to wszelkie żniżki zostaną odebrane (ale to już musisz sobie sprawdzić w swojej umowie). Po okresie podstawowym umowa przechodzi na czas nieokreślony i wtedy zmniejszenie pakietu kosztuje chyba 10zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okresie minimalnym można obniżyć pakiet (za 10,- PLN), nie można zejść na Powitalny+.

Jeśli jeszcze masz jakieś zniżki, to:

przy zniżce na pakiet główny (zniżka procentowa, np: 25/30/50%) zostanie zachowana,

jeśli na pakiet prestiżowy, to po zmianie pakietu stracisz zniżki.

Dekoder można zwrócić, jeśli zwrócisz do końca listopada, od grudnia opłata za najem nie będzie naliczana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...