Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kontaktowalem sie dzis (04.03.2008r.) w Cyfra+ w sprawie oferty specjalnej dla tych co zlozyli wypowiedzenie. Mam od 2 lat pakiet prestizowy nieprzerwanie, czytalem Wasze poprzednie posty, ze jest malo ciekawie (nie ma juz 25% znizki), ze jest tylko 10% znizki. Wiec jak dzis zadzwonilem i uslyszalem od Pana, ze OBECNIE na pakiet prestizowy nie ma zadnych znizek to myslalem, ze mi telefon wypadnie z reki :shock:

 

Pan probowal kombinowac z komfortowym i wciskaniem mi roznych opcji dodatkowych z rabatem (chcialem miec opcje dodatkowe MULTIPREMIUM, Discovery i AXN Pack). Jedyne co zaproponowal, to komfortowy z ww. opcjami, za 88 PLN/miesiecznie przez 3 miesiace tylko, potem pelnoplatny Prestizowy - umowa na 14 miesiecy :/

 

Krotko mowiac... masakra..Widac zbytnio nie zalezy im na abonentach prestizowego, skoro chociaz 10% rabatu na ten pakiet nie moga zaoferowac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zostałem byłym abonentem Cyfry+.

 

Jak to się stało? W sumie dość szybko.

W styczniu gdy otrzymałem magazyn abonenta, pojawiła się informacja o wycofaniu z oferty kanału BBC Prime z dniem 25 stycznia 2008.

Miałem do tej daty około 2 tygodnie. Po lekturze, tego wątku forum: "Rezygnacje z Cyfry+" zastanawiałem się, czy nie skorzystać z okazji. Przyszedł 23 stycznia i postanowiłem jednak napisać wypowiedzenie i zobaczyć co się stanie. W sumie to byłem już z Cyfrą w tym czasie z jedną reklamacją dot. zwrotu dekodera PVR. Według nich nie miałem prawa oddać dekodera, bo nie minęło 12 miesięcy pełnych korzystania z oferty w systemie najmu dekodera. Złożyłem na początku stycznia reklamację na brak możliwości zwrotu dekodera, pomimo ich zgody w czasie grudniowej rozmowy telefonicznej (zwrot z powodu niezadowolenia z jakości dekodera PVR, częstego zawieszania). Byłem nie zadowolony z obrotu sprawy ze zwrotem dekodera, więc to mnie zdopingowało do złożenia wypowiedzenia z powodu wycofania z oferty BBC Prime. Pismo otrzymali 25 stycznia a w systemie zarejestrowali 6 lutego. Po tej dacie dostałem pismo, o przyjęciu z przykrością mojego wypowiedzenia i że nastąpi zgodnie z warunkami umowy tj. końcem lipca. Tak się złożyło, że dzień później dzwoniłem do nich w sprawie reklamacji dekodera PVR (zbliżał się termin 30 dni na rozpatrzenie) i poinformowali o wpłynięciu mojej rezygnacji. Gdy dowiedziałem się, że nastąpi to w lipcu a nie jak to jest opisane w warunkach umowy z końcem miesiąca stycznia jak to ma miejsce gdy abonent rezygnuje z powodu zmiany oferty, złożyłem drugą reklamację na tryb rozwiązania umowy. Także uzbrojony w dwie reklamacje, czekałem na dalszy rozwój sprawy.

Minął termin, na rozpatrzenie reklamacji zwrotu PVR i nic brak odpowiedzi. Zadzwoniłem kilka dni po umownych 30 dniach z pytaniem, jak rozwiążą tą sprawę? Rozwiązali ku mojemu miłemu zaskoczeniu od razu, bylo kilka konsultacji wewnątrz BOK i osoba poinformowala mnie że w sumie, to mnie nie trzyma żadna taka umowa 12 miesięcy utrzymania formy najmu, bo to nie wprowadzono dla oferty z dekoderami PVR, więc nie powinienem mieć problemow ze zdaniem dekodera, a konsultanci ktorzy mnie o tym informowali wcześniej inaczej mieli złe informacje. No to uradowany zdalem dekoder PVR i zaopatrzylem sie w modul CAM Cyfra+. Nie przeszkadzalo to, pomimo przyjetej reklamacji na tryb rozwiazania umowy. Według Cyfry+ miałem prawo zakupic ten modul raz w trakcie trwania umowy a umowa moja miala juz z półtorej roku. Zawarta byla, na początku tylko na samą kartę bez dekodera, wiec nie było przeszkód żebym kupił ten modul. Po kilku tygodniach przyszedl czas na zakonczenie okresu 30 dni na rozwiazanie reklamacji drugiej. Zadzwoniłem z pytaniem, jaka jest odpowiedz? Otrzymałem informacje, ze odpowiedzi nie ma. Wiec podobnie jak to mialo, miejsce przy pierwszej reklamacji w tej rozmowie konsultant mial obowiazek zareagować od razu, abym dostał odpowiedz jeszcze dzis, bo minął termin na rozpatrzenie reklamacji. I zareagował, najpierw po krotkiej konsultacji w BOK, odpowiedzial, ze termin na lipiec jest przyjety z powodu: (i tu UWAGA! ) mojego zawczesnego przyslania wypowiedzenia. Bo wypowiedzenie z powodu wycofaniu z oferty kanału, powinno do nich trafic po dokonaniu zmiany w emisjii, czyli po 25 stycznia i mam na to czas trzy miesiace. Czyli mozna teraz jeszcze skladac wypowiedzenie, z powodu wycofania BBC Prime i w takim przypadku okres wypowiedzenia trwa 3 miesiace. Ja powolalem sie, na inny zapis w umowie, że jezeli nadawca poinformuje abonenta o zmianie oferty a ten zlozy wypowiedzenie w ciagu dwoch tygodni, od daty dostarczenia mu tej informacji, wypowedzienie jest realizowanie na koniec tego miesiaca. Po tak, moim uargumentowaniu, konsultant znowu sie naradzal z kolegami jaka dać odpowiedź i nie dał jej od razu, bo decyzje miala zapasc przez inną osobę w takiej sytuacji. Ustaliliśmy ze oddzwonią, najszybciej z odpowiedzią. I zadzwonili po 1 godzinie, z bardzo krotką odpowiedzią: "Pana wypowiedzenie jest przyjęte i umowa Pana została rozwiązana z dniem 1 lutego. Oplaty abonamentowe naliczone po tym terminie zostana Panu zwrócone." Krotko i na temat, moj tryb rowiazania umowy zostal przyjety. Rozmowa miala miejsce na początku marca i do tej pory mialem sygnal przez te przeciągające sie reklamacje. Takze, nagle i jeszcze tego samego dnia sygnal zostal wylaczony i uwolinilem sie od Cyfry, ktora mi pozostawila moduł CAM nabyty z u nich miesiąc wcześniej na wlasność. Nieźle? Co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z C+ czy nawet z CP trzeba krótko... Trzeba postawic na swoim, bo wiadomo oni chca jak najlepiej dla siebie, klienta maja w d [beep]ie e. Gdyby nie twoje interwencje telefoniczne to żadna reklamacja nie była by uznana, warto też czasami poczytać umowę i wiedzieć z czym wyjść na przeciw, jaki miec kontrargument...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie , jak pisalem wylalem wypowiedzenie umowy , dzisiaj otrzymalem list , aby zadzwonic pod numer xyz ... zadzwonilem pan powiedzial ze umowa zostanie rozwiazana 30 kwietnia i trzeba zdac karte abonenta ... po czym zapytal dlaczego rezygnuje , oczywiscie powiedzialem ze drogo , po czym pan powiedzial ze zadzwoni w kwietniu z nowa oferta ... CZego mozna się spodziewać bo z tego co teraz czytam to promocje sie skonczyly :/ wiec chyba lepiej bedzie zamowic na karte bp ze znizka ... Jak myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno Ci cos zaoferuja, cyfra to nie polsat i dbaja o klientów, po swietach z ego co slyszałem ma ruszyc jakas atrakcyjna promocja, w ogle wiosna w wykonaniu cyfry bedzie ostra, zblizaja sie me w pilce i duzo ludz bedzie brac polsat dlateo oni tez szykuja cos mocnego, postram sie dowiedziec szczegłów to napisze. A skoro rezygnujesz z cyfry to na jaka platforme sie przestawiasz, nie oczekuj ze n zaoferuje Ci wiecej bo ceny ma porównywalne a oferta słabsza adla 10 zl tanszego abonamentu nie wiem czy Ci sie opłaca rezygnowac z cyfry na rzecz polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezygnujac z Cyfry nie mozna sugerowac sie tylko cena..

Warto zobaczyć jaka jakość obrazu ma C+ a jaka ma CP.. mam czesto mozliwosc porownywania i .. i powiem szczerze ze CP ma FATALNY obraz.. C+ nawet na zwyklych kanalach ma b.ladny obraz.. poza tym oferta jest duzo bogatsza.. uwazam, ze C+ duzo stracila dajac N i CP HBO.. teraz pozostale platformy niemalze dorownuja C+ ktora dlugo dlugo byla wysoko wysoko nad konkurencja..

C+ ma teraz promocje (nie jest najgorsza..) ale jeszcze daleko jej do tej sprzed świąt.. wróciły dekodery za 49zł (szkoda ze nie za 1PLn jak na swieta..) no ale czego tu oczekiwać wśrodku roku :)

Pozdrawiam,

Jak cos bede wiedzial o promocjach dam znać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam, ze C+ duzo stracila dajac N i CP HBO..
To źle uważasz... W ramach "douczenia się" poczytaj w internecie trochę na ten temat. Dziwne... tak głośno o tym było, a mimo to, do wszystkich, którzy posiadają jakąkolwiek platformę cyfrową to nie dotarło :crazy:

 

To tyle na temat Off Topic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak , nie tyle chodzi mi o rezygnacje co o lepsza oferte , bo do tej pory kazdy rezygnujacy dostawal 25% upustu , dla niektorych moze to jest nic , ale okolo 300 zl droga nie chodzi i zawsze mozna je przeznaczyc na co innego ... Więc wyslalem rezygnajce , ale z tego co czytam to te 25% to juz przeszlosc , wiec nie wiem czy nie lepiej rzeczywiscie rozwiazac ta umowe i wziasc jeszcze raz cyfre tylko ze tym razem na karte BP Partner Club , tam chyba jest rabacik 20% :) Prosze o opinie i komentarze ludzi którzy w tych kwestiach się orientuja. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, wam, wyslalem rezygnacje, dostalem 10% rabatu czyli 11 zl miesiecznie... Wiem ze malo bo ostatni rok mial 46 zl rabatu miesiecznie. Ale mam takie pytanie, jak teraz przedluzylem umowe to oni mi wysla jakas umowe do podpisania czy juz tylko telefonicznie to sie odbywa. Bo naliczaja mi juz rabat a ja jeszcze nic nie podpisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z tym rabatem to jest według mnie tak. Kolega teraz rozwiązywał umowę z Cyfra+ i dostał rabat 25%. Według tego co słychać na forum Cyfra+ teraz zróżnicowała wysokość otrzymywanego rabatu przy rozwiązywaniu umowy. Im abonent jest dłużej z operatorem, to przy negocjacji ma więszy rabat na abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...więc jak myślicie czy można jeszcze wypowiedzieć umowę z Cyfrą+ ze względu na likwidację kanału BBC Prime?

Czy ktoś w ostatnich dniach skutecznie rozwiązał umowę w tym trybie? Ja chyba zdecyduję się na promocję BP (o ile będzie możliwość rozwiązania umowy bez skutków finansowych), akurat do następnych świąt minie 13 miesięcy więc może się załapię na nową promocję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Teraz znowu Cyfra strzelila sobie w stope,zapowiadajc podwyzke o smieszna kwote 1-2 zl na pakiet.Bedzie mozna wypowiedziec umowy z tego powodu.Oczywiscie zrobia to tylko ludzie swiadomi,bedacy na umowie ze slabymi promocjami.Ja sie zastanawiam,bo do konca roku mam 25% taniej i obnizki za HD.Nie wiem czy daliby mi cos lepszego.Watpie.Moze sprobuje,a jak sie osmiesza to i tak zostane w oczekiwaniu na swiateczna promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...