Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazyłem w październiku inny sposób rozliczania usługi telewizji cyfrowej.

We wrześniu było: DTV-Abonament platynowy (szt.) 50 PLN

 

W październiku jest:

DTV - Abonament Platynowy (szt.) - 35 PLN

DTV - Opłata za dostęp do DTV HD (Platynowy) (szt.) - 15 PLN.

 

Jaki widzicie w tym sens ? :-) Stawka VAT jest taka sama, zawierając umowę otrzymałem dekoder bez opłat. Teraz zmniejszono mi abonament a dodano opłatę za dekoder :-) Skoro tak to chętnie pozbędę się dekodera HD w zamian za bezpłatny SD i pozostanę przy abonamencie 35 PLN za platynę :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert 03 u mnie to samo.

DTV Abonament Platynowy 29,89 + /nowość/ Opłata za dostęp do DTV HD Platynowy 15 zł. Poprzednio była jedna pozycja za 44,90 w sumie kwota do zapłaty jest taka sama, też się zastanawiam czemu to ma służyć. Może ktoś potrafi wytłumaczyć takie działanie Vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzesień:

 

DTV - Abonament Platynowy 20,65

DTV - Uzytkowanie STB PVR w pakiecie Platynowym 19,90

 

Październik:

 

DTV - Abonament Platynowy 15,55

DTV - Opłata za dostep do DTV HD z PVR 25,00

 

Także u mnie nic w sensie kasiory się nie zmieniło tylko na fakurze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzesień: 99,90

 

DTV - Abonament Platynowy (szt.) 50,00

DTV - Uzytkowanie STB PVR w pakiecie Platynowym 10,00

INT - Abonament Osiem Mb (szt.) 39,90

 

Październik: 115,30

 

DTV - Abonament Platynowy (szt.) 40,40

DTV - Uzytkowanie STB PVR w pakiecie Platynowym 10,00

DTV - Opłata za dostep do DTV HD z PVR [Platynowy](szt.) 25,00

INT - Abonament Osiem Mb (szt.) 39,90

 

I to dopiero jest ciekawostka bo miało pójść w górę o 5,40zł a nie 15,40zł, zobaczymy co jutro powiedzą w lokalnym BOK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie posprawdzajcie i przeliczcie sobie rachunki. W moim przypadku ewidentnie do opłaty regulaminowej doliczono niesłusznie opłatę za dekoder PVR, która według mojej umowy powinna wynosić 0,00 zł :D .

 

Do centralnego BOK nie ma nawet sensu dzwonić - Pani próbowała mnie wmówić właśnie, że opłata za dekoder jest wymieniona, ale kwota jest taka jak powinna być. Na nic się zdały rozmowy i tłumaczenia i wyliczenia. Podczas wizyty w lokalnym BOK pierwotnie podejście było takie same, kiedy jednak Pani przeliczyła sobie

poszczególne kwoty rachunku, faktycznie okazało się, że całkowita opłata jest za duża. Padł oczywiście komentarz "nie wiadomo jak się to stało :D ", jednak sprawa została wyjaśniona i faktury korygujące za dwa miesiące, późno ale jednak przyszły.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arek1975: to samo (brak reżysera, roku produkcji, kraju). Dodatkowo jeśli kanał jest w SD i HD zazwyczaj jeden z nich nie ma EPG. I jeszcze jedna dziwna rzecz: często programy na danej stacji się "nakładają". Np. program zaczyna się o 21 i trwa do 22.30, a następny jest od 22.00 i trwa do 23.30. W ten sposób jest problem z ustawieniem nagrywania. Pomijam już błędy w programach lub błędne opisy. aleKino+ nadaje cykl filmowy "Kino mówi". Zaczyna się o 22.00, wcześniej jest rozmowa, później film (start ok. 22.20). Teraz "Kino mówi" wg EPG zaczyna się o 22.00 i trwa ciągiem, nieprzerwanie od początku dyskusji do końca filmu, gdzie przy okazji nie ma podanego tytułu filmu. EPG pokazuje tylko opis programu jako "Kino mówi".

Jest tego jeszcze trochę. Vectra chyba się nie postarała. Zmienili firmę na 100%, ale czy wcześniej nie mogli jej sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To norma w Vectrze.

Każda zmiana oznacza pogorszenie stanu rzeczy i dotyczy wszystkiego co oferuje Vectra :-) Jeszcze nigdy nie zdarzyło się by Vectra coś poprawiła :-).

Teraz będziemy sie wozić z kulawym EPG do lata 2013 :-) ku niezadowoleniu wszyskich posiadaczy PVR i pozostałych którzy już się przyzwyczaili do tej funkcjonalności :-).

Kolejna szansa na reklamacje usługi i obniżenie opłat. Brawo dla Vectry :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie najnowsze To&owo? Jest roczny cennik kablówek najtańsze pakiety Vectra złoty 108 kanałów - 14 HD (umowa 24 miesiące) 729 zł rocznie założenie, dekoder HD i abonament sam roczny 660 zł miesięczny 40 +15 dekoder HD natomiast UPC - 814 zł założenie przy zamówieniu przez internet 0 zł 111 kanałów w tym 20 HD - 74 zł i pierwszy miesiąc 0 zł. Czyli miesięczna różnica w cenie abonamentu -19 zł a rocznie - 154 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 ja złożyłem reklamację na częste błędy E8(do czego vectra sie przyznała) ale została rozpatrzona negatywnie. Vectra powołała się na zapis o usunięciu usterki w ciągu 12 godzin. Bez komentarza....

Nie sądzę zatem, że reklamacja EPG zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy E8 trwały kilka dni więc nieprawdą jest twierdzenie że usunęli je w ciągu 12 godzin. Ale jeśli nie było wcześniej kilku zgłoszeń od Ciebie o błędach E8 to sie zwyczajnie wymigali. Zawsze tak robią.

Jeśli problem z usługą występuje dłużej to należy zgłaszać to w systemie kilka razy tak długo jak długo istnieje problem. Jeśli zgłosisz im usterkę tylko raz szpece vectry w centrali zamykają Twoje zgłoszenie z informacją "usterka usunięta" nawet wtedy kiedy usunięta nie jest. Ty oczywiście nic o tym nie wiesz bo nie masz wiedzieć. Więc jeśli nie ma kolejnego zgłoszenia od Ciebie zamknięte zgłoszenie jest sygnałem dla działu reklamacji że problemu nie ma.

Ja problem z błędem E8 zgłosiłem 3 razy ( każde zgłoszenie w innym dniu). Reklamacji nie napisałem bo jakoś tak wyszło więc się Vectrze tym razem upiekło. Nie wiem co napisaliby w odpowiedzi na moją reklamację ale nie mogliby powołać się na rzekome usunięcie usterki w krótkim czasie.

Z EPG pewnie będzie trudniej ale jak się nie sproboje to się nie przekona. EPG nie działa prawidłowo od kilku dni więc conajmniej 3 zgłoszenia Vectra powinna już otrzymać :-)

Przecież EPG to ważna usługa dla posiadaczy PVR i brak tej funkcjonalności uniemożliwia efektywne korzystanie z nagrywania a to oznacza że opłata za użytkowanie PVR w tym czasie się Vectrze nie należy.... itp itd.

My konsumenci nie możemy być "milczącą masą do bicia". Mamy swoje prawa i obowiązek z nich korzystać. To jedyna metoda na poprawę jakości usług za które płacimy i dotyczy każdej dziedziny nie tylko płatnej TV.

Żaden dostawca nie będzie zabiegał o poprawę jakości jeśli klient tego nie wymaga. Podejście "nie zgłoszę bo i tak nie uznają" oznacza akceptację tego stanu przez klienta i sygnałem dla dostawcy że dana funkcjonalność jest klientowi zbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem z EPG, otóż chyba na wszystkich kanałach mam taki błąd, że powiedzmy program według EPG trwa od 19:30 do 20 ( a następny od 20 do 21) a np. już o godz. 19:47 przestawia mi już na drugą pozycje z EPG i przestawia na długość trwania od 19:47 do 21. To jest tylko przykład. Mam dekoder SD, robiłem reset dokera i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viasat Nature/HistoryHD- stały brak EPG, nSportHD- obecnie brak, Regionalna TV- stale brak, Canal+ weekend- stale brak, Nat Geo Wild HD- obecnie brak, Fox Life HD-obecnie brak, teleTOON+HD/HyperHD- obecnie brak. To mało?

 

Usterki można mnożyć w nieskończoność: TVP Info przesunięcie o 4 godziny wstecz, TV Biznes EPG stale nie zgadza z programem rzeczywistym, Viasat Nature/History HD - EPG z TV Puls 2, Mini Mini - niewłaściwe tytuły bajek. Pozatym bardzo duże braki w EPG nigdy dotąd nie spotykane w Vectrze: RTL, Pro7, France 24, i wiele innych o których pisał Arkon.

Jednym słowem śmiech na sali w XXI wieku :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo ja zauważyłem, że podczas poruszania się po EPG po najbliższym tygodniu, EPG raz znika, raz pojawia się. Ogólnie od jakiegoś czasu występują usterki o których pisali przedmówcy. Nagrania kończą się komunikatem, że program nie został nagrany do końca. Co to ma być?

 

kiedy bedzie najblizsza mozliwosc wypowiedzenia umowy ? z tego co tu czytalem to niedlugo znika kilka kanalow

Zniknął SportKlub+. Wkrótce zapewne ReligiaTV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniknął SportKlub+. Wkrótce zapewne ReligiaTV.

SportKlub+ nie zniknął zmienił nazwę i nadaje co innego jeśli to liczysz jak zmiana kanału to równie dobrze możesz dac Zone Romantica, Zone Reality i Club TV. Szczególnie Zone Romantica i Club TV bo zmieni się zawartość kanału a w przypadku Club TV jego profil. A Skąd pomysł na znikniecie Religia.TV? Podobno inwestor będzie nowy.

 

 

Kanały Polsatu kiedyś miały częstotliwość 666,02 i były problemy potem zmieniono na 666,00 a teraz zaś jest 666,02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...