Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

 

Partli:

Witam.

Mam zapytanie do Vectra-01 o możliwość dołączenia do oferty dwóch kanałów sportowych

- ESPN AMERICA HD

- EUROSPORT 2 HD

oraz jednego kanału dokumentalnego

- HISTORY CHANNEL - w wersji zarówno SD jak i HD.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Scorpion: Kiedy jakieś informacje na stronie o szczegółach i kosztach umowy z XBOXem? Jak się logować do MOOD??? Pooglądałem obrazki, z których nic nie wynika, a konkretów brak

 

Misiek1939: Do Vectry-01.

Dziękuję bardzo za szybką i konkretną odpowiedź z wczoraj godz.14.50-to jest przykład poważnego,kompetentnego traktowania abonenta. Dziękuję też za wzięcie pod uwagę mej uwagi i powiększenie czcionki na wykazie programów na kanale Vectra info-od razu są one dobrze widoczne.Nie będę już dłużej zanudzał swymi pytaniami i uwagami,ale mam jeszcze parę ,do których bardzo proszę się ustosunkować:

1.Jakie kanały planuje się włączyć w miejsce Movies 24 i CSB TV( Sat Kurier podaje,że kończą one we wrześniu swą działalność).

2.Czy zmienicie ramówkę programu Vectra media TV,bo w tej chwili ten kanał to wielka chała.

3.Czy postaracie się jak najszybciej dodać EPG na tych kanałach,na których go nie ma,szczególnie na nowo dodanych :Travel Channel HD i Canal+ HD.

4.W dekoderach dobrze było by dodać ikonkę informującą o tym,które programy są nadawane w wersji 16:9,w starym oprogramowaniu ona była.

5.Czy wprowadzi się nowe paczki?

6.Należy częściej aktualizować Waszą stronę internetową i programy:Vectra info i Vectra media TV,przekształcić ten drugi w "Magazyn Abonenta" i podawać w nim na bieżąco wszelkie informacje i nowości.

7.Postarać się możliwie jak najszybciej włączyć kanał TVP HD-jeszcze w pierwszych dniach września.

8.Zrobić wszystko,aby jakieś programy Polsatu wróciły do Waszej oferty-przecież liczycie się z uwagami abonentów,a wszyscy oni o to proszą,a dogadać się z każdym przy odrobinie dobrej woli można.

Proszę mi wybaczyć tak długi post,ale po raz pierwszy ktoś z Vectry-właśnie Vectra -01 był tak uprzejmy,cierpliwy i udzielił mi jasnych,dokładnych odpowiedzi.Tego nigdy nie zrobili konsultanci Vectry.

 

Wyrazy szacunku

Wasz stały,namolny abonent

 

lukanio: Mam pytanie do uzytkownika vectra-01. Jak to w końcu będzie z walką Adamek-Kliczko ? Bo jesli zakodujecie sygnał RTL to chyba macie zamiar puscic do w PPV? Wszystkie szanujace sie kablowki to puszcza. Czyzby mialo byc jak z polsatami, ze tylko wy nie potraficie sie dogadac? Oby nie...

 

mateuszkl:

bede mogl z mini rozwiazac umowe nie ponoszac zadnych kosztow? Aha zgodnie z regulaminem to chyba tak ale mam jeszcze regulamin promocji z ktorego chyba wynika ze jesli zerwe umowe to bede musial zaplacic za 24 miesiace samej ulgi ktora mi przyznano w tej promocji. Jak to jest bo na infolini jeden konstltant mowil ze moge zerwac a drugi mowil ze wlasnie obciaza mnie kosztami

Dzieki za szybkie info.

Jeden z konsultantow upieral sie ze jesli nie dostalem pisma od vectry ze zmiana oferty programowej to wtedy nie moge rozwiazac jedynie ci abonenci ktorzy otrzymali takie pisma. Sam juz nie wiem jak to jest chyba jeszcze raz zadzwonie na infolinie.

Najlepiej jakby pracownik vectra 01 sie wypowiedzial.

Pozdrawiam

 

luk14144: co wy na to żeby za CSB TV był Polo TV na pozycji 603 a Comedy Central Familly był wśród kanałów filmowych

CO NA TO VECTRA 01

 

Dziękujemy za propozycje kanałów. Możemy zarejestrować wszystkie Wasze uwagi, natomiast nie możemy się do nich niestety tutaj odnieść. Zanim dodamy kanał, musimy przeanalizować wiele aspektów i wziąć pod uwagę różne rzeczy. Oczywiście jeśli pojawi się taka możliwość rozważymy propozycję.

 

Scorpion: szczegóły umów z konsolą Xbox są dostępne na stronie od 1 września.

 

misiek1939: dziękujemy za uwagi. Jesteśmy otwarci na współpracę z Polsatem i zależy nam na wprowadzeniu tych kanałów do oferty - jednak jak wiesz, nie zależy to tylko od nas. Odnośnie pozostałych spraw - jak tylko będę coś wiedzieć - i będzie możliwe zaprezentowanie naszego stanowiska, napiszę na forum. Na obecną chwilę nie jestem w stanie udzielić Tobie szczegółowych i potwierdzonych informacji. Proszę o cierpliwość.

 

lukanio: walka będzie dostępna w systemie pay-per-view. Przy zamówieniach do dnia dzisiejszego (9 września), do godziny 22.00 abonenci pakietu Złotego zapłacą 39,90 zł, Platyny - 34,91 zł, a klienci pakietu VIP - 29,91 zł. Cena za galę w dniu walki, czyli w sobotę 10 września, bez względu na posiadany pakiet wyniesie 49,90 zł. Potwierdzeniem aktywacji będzie pojawienie się planszy zapowiadającej walkę na kanale 223 w przypadku opcji HD oraz na kanale 222 w wersji SD.

 

mateuszkl: umowę możesz rozwiązać zawsze - pytanie, kiedy z tego powodu nie poniesiesz konsekwencji. Zgodnie z regulaminem, abonent, który ma podpisaną umowę lojalnościową na paczki usług z firmą Vectra ma możliwość jej rozwiązania bez żadnych konsekwencji z zachowaniem obowiązującego, trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia w momencie wprowadzania zmian w ofercie programowej. Informacje na ten temat zawarte są w punktach 4.3 oraz 4.6. Jesteśmy zobowiązani do powiadomienia abonentów o zmianach. Daje to podstawę do złożenia wypowiedzenia bez konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W całej Vectrze, panuje ogromny bajzel i daje to o sobie znać, przy okazji każdej zmiany programowej, czy modyfikacji regulaminu. Powiadomienia najczęściej nie docierają lub docierają z ogromnym opóźnieniem, informacje roznoszą się drogą pantoflową (czyt. forum, fb), w bokach i na infolinii nigdy nikt nic nie wie, bądź co gorsza wprowadza się tam klienta w błąd, wypisz wymaluj "czeski film".

 

Nie mam pojęcia po co Vectra ma swoją stronę w internecie, skoro nie ma tam żadnych aktualności. Wysyłają swoich marketingowców na podbój sieci (aktywność na fb, fora dyskusyjne) i człowiek musi przekopywać pół internetu, aby zdobyć jakąś wiedzę na temat tego co się dzieje, lub w niedalekiej przyszłości, będzie dziać w tej firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Vectra-01. Pan z biura obsługi w Jeleniej Górze już mnie straszył kilkutysięcznymi karami za zerwanie "pozostałych usług". Policzył mi abonament bez telewizji: czyli za telefon i neta i wyszło 100 zł * ilość miesięcy do końca umowy. Jego zdaniem oferta zmienia sie tylko dla TV w związku z powyższym telefon i net zostaje.

W poniedziałek pójdę to wyjaśnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już sam nie wiem, czy RTL będzie w Vectrze podczas walki, czy też nie. Ehh :/

 

Wiem, że będzie w PPV, ale podobno tak normalnie na RTL też będzie można było oglądnąć.

 

Vectra-01: wiecie co, jak nie mogliście wiekami wprowadzić VOD, to teraz nagle dodaliście PPV Kliczko vs. Adamek. A przecież słyszałem, że VOD/PPV zostanie wprowadzone dopiero kilka dni po walce. Ale z was sieć, która nie ma Polsatów i innych ciekawych kanałów... A dlaczego TVP HD i Seriale będą w platynie? Przecież w Cyfrowym Polsacie jest TVP HD w Mini HD - no co prawda tam TVP Seriale w wysokim pakiecie, ale np. w Cyfrze jest w pakiecie Kompakt (coś podobnego do Pakietu Złotego) :? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek1939: dziękujemy za uwagi. Jesteśmy otwarci na współpracę z Polsatem i zależy nam na wprowadzeniu tych kanałów do oferty - jednak jak wiesz, nie zależy to tylko od nas. Odnośnie pozostałych spraw - jak tylko będę coś wiedzieć - i będzie możliwe zaprezentowanie naszego stanowiska, napiszę na forum. Na obecną chwilę nie jestem w stanie udzielić Tobie szczegółowych i potwierdzonych informacji. Proszę o cierpliwość.

 

Vectra 01 to twoja odpowiedz to możesz sobie wsadzić w d**ę wy tak piszecie od grudnia 2009 i nic może zamiast tak pisać to należy napisać że VECTRA TO KABLÓWKA BEZ POLSATÓW ŻE NIE BĘDZIE KANAŁÓW POLSATU no bo przecież są za drogie i nic tam nie ma . Ja bym się spalił ze wstydu na miejscu pana Prezesa Żurańskiego że nie potrafi dać tego co abonenci na te kanały czekają a po drugie jak by wam zależało na kanałach polsatu to byście się dogadali tak jak kablówka Multimedia Polska dla nich to przynajmniej zależy na abonentach nie to co vectra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Vectra-01. Pan z biura obsługi w Jeleniej Górze już mnie straszył kilkutysięcznymi karami za zerwanie "pozostałych usług". Policzył mi abonament bez telewizji: czyli za telefon i neta i wyszło 100 zł * ilość miesięcy do końca umowy. Jego zdaniem oferta zmienia sie tylko dla TV w związku z powyższym telefon i net zostaje.

W poniedziałek pójdę to wyjaśnić.

 

Mnie tez straszyli. Wkurzyłem się i sprawę postanowiłem sprawdzić na infolinii. ODpowiedź dostałem jasną - mogę zerwać umowę bez konsekwencji. BOK straszył mnie dużymi kosztami. Może to chodzi oto, ze jak się ma np. 2 lub 3 usługi, które nie są połączone w paczce. To może wtedy wypowiedzenie dotyczy tylko TV? A jak np. całą paczkę trzech usług zapisanych w jednej cenie, to co mam zrobić? Wtedy mogę wypowiedzieć całą umowę? Co o tym myślicie?

Czy już ktoś tutaj z wypowiadających się userów wypowiedział umowę na całą ofertę vectry, którą posiadał? Jaki był wynik?

Swoją drogą w tej [beep]anej firmie jest niezły bajzel. banda [beep]ów :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niektórzy pracujący w tej firmie to banda niekompetentnych ludzi!

 

A w sumie jak Vectra to jedyna kablówka w moim mieście, to co zrobić? No satkę obecnie nie, dopiero Cyfrowy Polsat jest na wypowiedzeniu. Jak już będzie po wszystkim, to dopiero wtedy będzie można u mnie myśleć o zmianie operatora telewizyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Vectry-01

....."misiek1939: dziękujemy za uwagi. Jesteśmy otwarci na współpracę z Polsatem i zależy nam na wprowadzeniu tych kanałów do oferty - jednak jak wiesz, nie zależy to tylko od nas. Odnośnie pozostałych spraw - jak tylko będę coś wiedzieć - i będzie możliwe zaprezentowanie naszego stanowiska, napiszę na forum. Na obecną chwilę nie jestem w stanie udzielić Tobie szczegółowych i potwierdzonych informacji. Proszę o cierpliwość. ...."

 

Udzielić odpowiedzi na pytania zawarte w punktach 2-6 można od razu,tylko trzeba chcieć.Pytałem tam o proste,ale istotne sprawy-nie trzeba tu "prezentować Waszego stanowiska".tylko po prostu to wprowadzić.Tym razem jestem rozczarowany Twoją odpowiedzią.Czekam na konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś dzwoniłem do BOA.

Oficjalna informacja jest następująca:

rozwiązuje się umowę na telewizję (zmiana oferty programowej więc nie ponosi się żadnych kosztów), następnie "z automatu" zostaje nam przedłużona umowa na telefon i internet. Ale ta umowa jest na czas nieokreślony ;) więc mamy możliwości rozwiązania umowy z wyprzedzeniem 30 czy tam 31 dniowym. Również bez konsekwencji ;) Więc suma summarum 2 razy wypowiada się umowę z Vectrą. Na dniach przejdę się to tego miłego pana co mi kilka dni temu mówił o wielotysięcznej karze. Zobaczymy co powie na te argument prosto z infolinii.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oficjalna informacja jest następująca:

rozwiązuje się umowę na telewizję (zmiana oferty programowej więc nie ponosi się żadnych kosztów), następnie "z automatu" zostaje nam przedłużona umowa na telefon i internet. Ale ta umowa jest na czas nieokreślony ;) więc mamy możliwości rozwiązania umowy z wyprzedzeniem 30 czy tam 31 dniowym. Również bez konsekwencji ;) Więc suma summarum 2 razy wypowiada się umowę z Vectrą. Na dniach przejdę się to tego miłego pana co mi kilka dni temu mówił o wielotysięcznej karze. Zobaczymy co powie na te argument prosto z infolinii.

Pozdrawiam

Mam pytanko do Ciebie :) Ta opcja rozwiązanie o której wspominasz dotyczy Twojej umowy, czy tak jest od teraz? bo jak ja rozwiązywałem umowę to na infolinii powiedzieli mi, że mam prawo rozwiązać umowę na wszystkie usługi, gdyż są to 3x uslugi. A Ty masz paczkę na czas określony czy nie?

Dziwnie to trochę brzmi - masz dwukrotnie rozwiązać umowę? Ale kombinują :? Pan z BOA zapewne będzie dalej obstawał przy swoim zdaniu. Przerabiałem to samo...

Dzięki i pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę mam chyba tak jak wszyscy jedna na 3 usługi- na czas określony. Później właśnie po rozwiązaniu umowy na telewizję następuje przedłużenie pozostałych usług na czas nieokreślony. Zawiłe ale najważniejsze że taka możliwość jest. Utrudnienie na max ale chyba o to operatorowi chodzi - aby zniechęcić do opcji rozwiązania umowyjak najwięcej ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...