Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

damianos12  to jest jakieś powalone chyba obydwa dekodery bez PVR i z PVR mają niedorobiony, niedopracowany soft wypuścili,  to nie sprawdzając dokładnie. Pisałem Ci, że u mnie te wszystkie programy działają bez problemu - wchodzisz tylko w zakładkę telewizja albo na pilocie wciskasz TV i wybierasz kanał jeżeli pamiętasz numer, albo sprawdzasz w EPG. Jedyne co mi przychodzi jeszcze do głowy oprócz softu to jaki masz pakiet-ja jak Ci pisałem platynowy i mam wszystko - chyba tylko 1 dzień miałem złoty i moment zmieniłem, bo mi dużo brakowało, ale wtedy tych kanałów nie sprawdzałem. No innych opcji nie widzę.

Beks wiesz chyba masz rację. Czasem stary dopracowany sprzęt się sprawdza, ale głupiego człowieka cieszą nowości, a potem płacze niestety.

Edytowane przez Kiler
Hamuj się z tymi tekstami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Beks napisał(a):

Czytając o waszych problemach i różnych przygodach z dekoderami cieszę się, że ja nie jestem wymagającym widzem i nie przywiązuje tak dużej wagi do jakości obrazu i wystarcza mi mój stary niezawodny ADB-3830CD. :) 

Chyba na Twoim dekoderze nie da się odbierać kanałów 4K? Dla mnie to jednak duży minus, choćby Barca czy Legia w C+4K to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym niemniej ja sobie mój dekoder PVR zostawię, bo po tym, jaki się wrzask podniósł w necie i dziennikarze zainteresowali, to Vectra dość szybko musi wypuścić naprawiony nowy soft, bo zacznie tracić nowych klientów, którzy to przeczytają, a starzy jak im się kończy umowa, będą odchodzić. Myślę, że za 2-3 tygodnie będą nowe softy do dekoderów. Może warto poczekać, tym niemniej brak dostępu twojego do niektórych kanałów jest co najmniej dziwny i jakieś problemy z licencją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkon  dokładnie jeżeli ktoś ma TV 55”, 65”, 75”, a nawet 50” z 4K z tymi wszystkim DTS-ami i innymi innowacjami, których nazw nie pamiętam a coraz więcej tego typu programów, to żal byłoby z tego nie korzystać, choć jeden mój znajomy twierdzi,ze nie widzi różnicy między HD a 4K no cóż......  Nie, nie chwalę się, ale nie wydając dużo pieniędzy na kino domowe, mnie osobiście wystarczy soundbar z subwooferem o konkretnej mocy to przy obecnej jakości filmów dźwięk i obraz wbijają w fotel. No ale „de gustibus non disputandum” jak mówi stare przysłowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie miałem w Orange, po półtora roku wyskoczyło mi na C+ i  HBO nagle brak subskrypcji, ale to była wina operatora, przez ponad pół roku nie potrafili przywrócić, albo nie chcieli raczej, tak to odebrałem, choć powód trudno wytłumaczyć. Ciągłe telefony do nich, 10 razy groziłem, że zerwę umowę, ale to ich nie ruszało, więc tak też się stało. Tragiczny operator i jak zwykle konsultanci z łapanki chyba w akademikach.

A tu dokładne info o tym o czy pisałem: 

 

Vectra wprowadziła nowy dekoder 4K, a wraz z nim problem dla części abonentów.

Nowy dekoder TV Smart 4K BOX PVR, którego mogą używać abonenci Vectry, zapowiada się bardzo apetycznie. Urządzenie dostarczy telewizję w rozdzielczości 4K, obsługuje sporo dodatkowych aplikacji, współpracuje z usługą VoD, aplikacją TV Smart GO, ma funkcje Catch-up TV oraz Restart TV. Ponadto, w przeciwieństwie do TV Smart 4K BOX pozwala nagrywać programy telewizyjne. Starszy model umożliwiał zrobienie zapisu w chmurze, a nowszy (z dopiskiem PVR) ma dysk wewnętrzny na filmy, odcinki Twoich ulubionych seriali i programów.

Nagrania znikają, Vectra rozkłada ręce

Dysk w nowym dekoderze ma wystarczyć na 200 godzin nagrań. To ogromna przestrzeń, która niestety na razie lezy odłogiem. Od jednego z czytelników otrzymaliśmy informację, że nagrywanie nie działa zgodnie z obietnicami operatora. Czytelnik przedstawił objawy i poinformował, że kontaktował się już ze swoim dostawcą. Na razie jednak nie ma rozwiązania.

[…] po zaprogramowaniu nagrania programy się nie nagrywają, a jak już się nagrywają to pół dwóch dniach znikają z dysku. To potwierdza także sama sieć Vectra w rozmowie telefonicznej. […]

Widać dekodery mają problem z oprogramowaniem, którego dostawca jeszcze nie rozwiązał. Zwróciłam się do Vectry z prośbą o komentarz w tej sprawie. Domyślam się, że operator już wie o błędzie i szuka rozwiązania.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcą nałapać niezdecydowanych na nowe umowy. Do mnie już dwa razy dzwonili i cuda na kiju oferowali. Konsultanci jednak zaczynali się dziwnie jąkać jak spytałem czy podpisanie nowej umowy wiąże się z akceptacją klauzuli inflacyjnej
Pan stwierdził, że to nie oznacza, że są tylko podwyżki, bo jak inflacja zacznie spadać to będą ceny obniżane.
Spytałem zatem czy jak na dzień podpisania umowy inflacja wynosi 11,5% to czy po spadku za pół roku do np. 8,5% obniżą mi cenę o 3%?
Konsultant mocno się zmieszał i stwierdził, że to tak nie działa, bo cena na umowie nie może zostać obniżona.
Ot logika vectry. Podwyższona może być, ale obniżona już nie, bo jest obligatoryjna.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na boxie pewnie nie włączysz.

 

W pakiecie Smart tej oferty z C+ nie ma? U mnie z tego co sprawdzałem Vectra ma nadal tylko analog.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...