Skocz do zawartości

Telewizja Play


SiGi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fox,comedy central, National Geographic, ogólnie na wszystkich gdzie jest do wyboru ścieżka dźwiękowa, tam gdzie dźwięk jest auto to jest ok.

Mimo zaznaczania języka polskiego i tak jest oryginalny.

Odinstalowałem aplikacje i ponownie zainstalowałem, ale to nic nie pomogło.

Edytowane przez radzion19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Fox,comedy central, National Geographic, ogólnie na wszystkich gdzie jest do wyboru ścieżka dźwiękowa, tam gdzie dźwięk jest auto to jest ok.
Mimo zaznaczania języka polskiego i tak jest oryginalny.


U mnie Polski język jest załączony i taki leci.



4d7cc4968c2d84562dfb2dcd6918244f.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Play ogólnie zmienił profile jskości w dekoderze, ktoś potwierdza " stary" profil 2160 P na Eleven w boxie  , w aplikacji Play Now najwyższy Full HD?

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Play ogólnie zmienił profile jskoś ci w dekoderze, ktoś potwierdza " stary" profil 2160 P na Eleven w boxie  , w aplikacji Play Now najwyższy Full HD?
Nie potwierdzam
U mnie jest tak jak było,  czyli Full HD.
Zarówno na Play Now Box TV(2) oraz Tizenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2021 o 11:26, piter7790 napisał:

Jednak ten obraz nie do końca był dobry i trzeba jeszcze w ostanie ustawienie wejść - com.droidlogic.tv.setings.display.sdr.SdrSettingActivity i wyłączyć.Wtedy na pewno automatycznie wyłącza się HDR i działają własne ustawienia.

Wyłączyłem sztuczne HDR i faktycznie obraz wygląda zdecydowanie  lepiej.

Nie wiadomo kiedy Play uruchomi Eleven 4K w Android tv, straciłem już cierpliwość. ;-)

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może współpraca jakoś  się rozkręci ;-) i pojawią się promocje na usługę C+ OTT.

 

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Usunięto zaczepkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tizen 5.5 tv z serii 2020 i nie da sie zainstalować aplikacji gdyż owa instalacja kończy się błędem 118012 , play rozkłada ręce i nogi i idzie w zaparte że aplikacja wszędzie przeszła certyfikacje 😂😂😂😂 nwet na BLOGU PLAY o tym pisze kilkanaście osób a oni nic z tym nie robią więc LOL nad LOLe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś problem z opłaceniem pakietów od Canal + poprzez płatność z Play ,a obecnie jest promocja na pakiety 50% mniej za wszystkie na stronie Canal +. Po wpisaniu numeru Play na kartę pokazuje się ciągle -Wystąpił problem z ustawieniem płatności.Spróbuj ponownie.Chyba miała być taka płatność dostępna też dla abonentów Play Now TV według wcześniejszych zapowiedzi?Inaczej to jest jakaś lipa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, piter7790 napisał:

Po wpisaniu numeru Play na kartę pokazuje się ciągle -Wystąpił problem z ustawieniem płatności.Spróbuj ponownie.Chyba miała być taka płatność dostępna też dla abonentów Play Now TV według wcześniejszych zapowiedzi?Inaczej to jest jakaś lipa....

 

To chyba ma być płatność z rachunkiem za abonament PLAY NOW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...