Piotr Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Dziękuję za linka, ale póki jest taka możliwość to będę czytał GW i cytował Onet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1992 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Robert Kubica został dopuszczony przez głównego lekarza FIA do startu w niedzielnym wyścigu o Grand Prix Francji na torze Magny-Cours. Prezentujemy listę kanałów, które wyemitują na antenie w najbliższą sobotę (30.06, g. 14:00) i niedzielę (1.07, g. 14:00) Grand Prix Francji Formuły 1. Prawa do emisji wyścigów F1 posiada Polsat, ale dostępne są inne możliwości podejrzenia kierowców w akcji na torze we Francji. Grand Prix USA Formuły 1 zostanie wyemitowane w następujących kanałach TV: Trening (30.06.2007 - 11:00) - Polsat Sport (13E - Nagravision 2) Kwalifikacje (30.06.2007 - 14:00) - Setanta Ireland (28.5E - Videoguard) - ITV 1 (28.2E - FTA) - Scottish TV (28.2E - FTA) - Ulster TV (28.2E - FTA) - Premiere Sport Portal (19.2E - Nagravision 2) - RTL Deutschland (19.2E - FTA) - Polsat (13E - Nagravision 2) Retransmisje: - 22:05: TV 4 (13E - Nagravision 2 & Seca 2) - 22:30: Polsat Sport (13E - Nagravision 2) Grand Prix Francji - Wyścig 8 z 17 (1.07.2007 - 14:00) - bTV (57E - BISS) - CNN Türk (42E - FTA) - Setanta Ireland (28.5E - Videoguard) - ITV 1 (28.2E - FTA) - Scottish TV (28.2E - FTA) - Ulster TV (28.2E - FTA) - ORF 1 (19.2E - BetaCrypt) - Premiere Sport Portal (19.2E - Nagravision 2) - RTL 7 (19.2E - Seca 2/Irdeto 2) - RTL Deutschland (19.2E - FTA) - Alpha TV (13E - Irdeto 2) - Polsat (13E - Nagravision 2) - TV 6 Sweden (5E - Videoguard) - TVR 1 (5E & 1W - Conax/Viaccess PC 2.5/Nagravision 2) - MTV 3 (0.8W - Conax) - NTV Hayat BiH (12.5W - Viaccess PC 2.5) - Tele Cinco (30W - PowerVu) Retransmisje: - 22:10: TV 4 (13E - Nagravision 2 & Seca 2) - 0:00: Polsat Sport (13E - Nagravision 2) źródło:www.satkurier.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jovik Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Kubica 4. w GP Francji. Nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1992 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Kimi Raikkonen (Ferrari) wygrał na torze Circuit de Nevers w Magny-Cours wyścig o Grand Prix Francji, ósmą eliminację mistrzostw świata Formuły 1. Fin odniósł 11. zwycięstwo w karierze i wyprzedził kolegę z teamu, Felipe Massę. Bardzo dobrze spisał się Robert Kubica, który minął linię mety jako czwarty. Polak udowodnił, że wypadek, do którego doszło 10 czerwca podczas GP Kanady, nie pozostawił na nim śladów. W niedzielę krakowianin jechał szybko, pewnie i po raz drugi w obecnym sezonie uplasował się tuż za podium - tylko za plecami kierowców, dysponujących zdecydowanie lepszymi samochodami. Kubica, który ruszał z czwartej, najlepszej w karierze pozycji, wystartował bardzo dobrze. Szybko przesunął się na prawą, bardziej przyczepną część toru, umiejętnie blokując oba bolidy Renault. źródło: http://www.sport.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jovik Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Sam to napisałeś? Nie widzę źródła? EDIT: A Onet, tak myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarinho Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Po wyścigu w Turcji polska prasa znów urządza polowanie na czarownice, z inżynierami i taktykami ekipy BMW Sauber w roli głównej. Dziennikarze donoszą o błędnej, wręcz złej taktyce obranej dla Roberta Kubicy. Z kolei w komentarzach kibiców sporo jest głosów obwiniających polskiego kierowcę o słabą, zachowawczą jazdę i niepodejmowanie walki z zawodnikami słabszych ekip - Renault czy Williamsa. Kubica jest bardzo dobrym kierowcą, ale wyścig w Turcji był zaledwie 17. startem Polaka w Formule 1. Jego inżynier wyścigowy, w dużej mierze odpowiedzialny za dobór odpowiednich ustawień samochodu, piastuje to stanowisko dopiero od początku tego sezonu. Kubica rzadko bywa zadowolony ze swojego bolidu, co oznacza, że w tym duecie współpraca nie układa się idealnie. Może u podstaw problemów leży wciąż niewielkie doświadczenie Polaka w F1, a może jego sugestie dotyczące poprawek w ustawieniach nie są realizowane tak, jak by Kubica sobie tego życzył. Tego prawdopodobnie nie dowiemy się nigdy. Źródło: Rzeczpospolita PS: Troche to dziwne gdy w pit stopach traci sie tyle pozycji - w przypadku Kubicy az 4! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isaac Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Grunt w tym że taktyka była wg mnie dobra i gdyby wszystko zagrało to mogło być podium. Dajmy na to że po starcie jadąc na 4 pozycji z miękkimi oponami i lekkim bolidem przez 10 okrążeń Roberto robiłby na okrążeniu 0,4 sekundy przewagi przed Nickiem co dałoby 4 sekundy przy zjeździe, pozwoliłoby to wyjechać po zjazdach przed Heidfeldem i powiększać przewagę a przebicie opony Hamiltona byłoby drogą na podium. Jak było wiemy ale mimo wszystko nie obwiniałbym ekipy o obranie złej strategii bo w wypadku powyższego scenariusza wynosilibyśmy ich dzisiaj pod niebiosa. Zawiniły po prostu złe ustawienia bolidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak zjezdzal bylo 3,5 sekundy.Taktyka byla o tyle zla,ze tego paliwa bylo ciut za malo...3 okrazenia wiecej i byloby 5 sek przewagi zapewne.Krotsza jazda na pelnym baku i zimnych oponach w stosunky do rywali i bylaby moze przewaga.Jednak jego jazda w tym wyscigu tez byla najwyzej przecietna,wiec najprawdopodobniej byloby 4 miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Fakt jest jednak, że gdyby był w teamie Ferrari lub McLaren, to by miał często duże szanse na podium, bo wątpie, by Alonso, czy Hamilton często wygrywali jeżdząc w BMW Sauber. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Może po prostu Kubica nie jest tym super, hiper, ekstra kierowcą na jakiego kreują go fani F1 i reporterzy Polsatu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isaac Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Fakt, że reporterzy Polsatu traktują go jak boga i nie umieją skrytykować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarinho Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 W Singapurze uroczyście rozpoczęto w piątek budowę toru Formuły 1. Prace będą prowadzone w tempie ekspresowym, ponieważ obiekt ma być gotowy na pierwszą Grand Prix Singapuru już we wrześniu przyszłego roku. Zgodnie z życzeniem szefa Formuły 1 Berniego Ecclestone'a wyścig w Singapurze odbędzie się w nocy, przy sztucznym świetle, aby zapewnić jego wysoką oglądalność w Europie. Źródło: PAP Tak więc bedziemy mieli kolejny nowy tor w cyklu GP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ja [beep] Amatorka totalna. Ci mechanicy sobie jaja robią? Żeby podnośnika nie umieć używać to trzeba mieć nieźle porytą głowę. Jedzie sobie Kubica na 2 miejscu, ma szanse przynajmniej na 4 a tu taki [beep] podnieść bolidu w pit stopie nie umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jeszcze chyba nie było takiego wyścigu F1, gdzie Polacy by na coś nie narzekali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Bo jak tu nie narzekać Ale Robert pokazał co potrafi. Z 11. na 5. miejsce to się nazywa klasa Ostatnio utwierdzam się w przekonaniu, że gdyby Kubica sam by sobie tankował paliwo i zmieniał opony to by szybciej było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muri Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jeszcze chyba nie było takiego wyścigu F1, gdzie Polacy by na coś nie narzekali Ty chyba sobie jaja robisz najpier trzeba się znać na F1 żeby się wypowiadać a nie że ciąłgle narzekamy bo była wina ewidentna mechaników 10s w F1 to przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 No Robert był dzisiaj super, hiper, ekstra. Król F1. I nawet Rosberga wyprzedził. Ależ to był cudowny manerw. Jak On to świetnie zaplanował, jak się przygotował, jaki był pewien swoich umiejętności. Cudowny chłopak z kraju nad Wisłą. Jeszcze raz spójrzmy na ten rewelacyjny manewr wyprzedzania Roberta - no coś wspaniałego. I zobaczcie - z 11 miejsca na 5 awansował !! Ale super gość. Nie ważne, że tylko jednego wyprzedził w walce, a pięciu po tym jak zjechali do PitStopów. Ale zobaczcie jak Rosberga wyprzedził ! Szkoda, że jeszcze komentatorzy Polsatu nie powiedzieli, że Kubica był lepszy od Alonso, bo Hiszpan ani razu dzisiaj nie wyprzedzał na torze A jak szybko Kubica jechał na ostatnich okrążeniach ! Prawie dogonił Heidfelda. Zbliżył się do niego na 4sek ! No coś niebywałego. Odrobił do niego całe 10sek ! Geniusz. Ale zaraz... A ile odskoczył od Rosberga ? No bił rekordy okrążeń, to pewnie mało co Niemca nie zdublował. No to ile ? 30sek ? A może 20sek ? Nie ? No to może chociaż 10 sek ? Też nie ?? 5 sekund... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Obiektywnie mowiac przeginasz.Dzis jechal bardzo dobrze.Gdyby nie ten pitstop bylby swobodnie 4,a moze i powalczylby z Raikkonenem o 3 miejsce,bo byl szybszy.W poprzednim wyscigu pojechal slabo,ale tutaj bardzo dobrze i pierwszy raz wyprzedzal w bezposredniej walce na torze,nie tuz po samym starcie.To byl chyba najlepszy jego wyscig w karierze F1,biorac pod uwage tylko sama jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Heidlefd nie wyprzedził Kimiego, ale Kubica by to zrobił Od razu napisz, że wygrałby z Alosno No przecież na 2 ostatnich kółkach jechał szybciej od niego Teraz można sobie gdybać, ale Heidfelda by nie wyprzedził. To, że wykręcał najlepsze czasy to zasługa tylko tego, że reszta już na luzie jechała. Wyprzedził Rosberga o 5 sek, więc tak szybki to On nie był. Ale i tak Kubica jest mistrzem F1 Musi tylko popracować z parkowaniem: - Źle wjechałem na swoje miejsce w boksie. Ale zupełnie się tym nie przejąłem, wyniku to nie zmieniło. Takie rzeczy się zdarzają - mówił Robert Kubica po zajęciu piątego miejsca w Grand Prix Włoch Formuły 1 na torze w Monzy Robert Kubica: W garażu nie wjechałem prosto na swoje miejsce, tylko pod kątem. Samochód się ześliznął z tylnego podnośnika, to zaskoczyło mechaników, potem nie mogliśmy wyciągnąć spod niego przedniego podnośnika, który się zaklinował. Więcej: http://www.sport.pl/moto/1,74596,4473096.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ja napisalem tylko,ze moze powalczylby z Raikkonenem..Rosberga nie pamietam kiedy dokladnie wyprzedzil,ale niewiele przed meta,wiec przewaga byla spora... Nawet gdyby stanal w poprzek toru,to mechanik podjezdza z podnosnikiem,wiec taka sytuacja nie miala prawa sie zdarzyc... Od Heidfelda jechal wolniej tylko na poczatku,kiedy byl sporo ciezszy,pozniej kiedy tylko nikt go nie blokowal,byl szybszy.Ja go nie chce na sile bronic,zwlaszcza,ze on sam tego nie robi .Natomiast po McLarenach,byl najszybszym zawodnikiem na torze(nie mowie tylko o najwiekszej predkosci).O czyms to tez swiadczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Od Heidfelda jechal wolniej tylko na poczatku,kiedy byl sporo ciezszy,pozniej kiedy tylko nikt go nie blokowal,byl szybszy. miał więcej paliwa aż o jedno okrązenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Skad to wiesz?To ze zjezdza do boksu nie zawsze musi oznaczac,ze juz sie skoczylo paliwo,moze mial jeszcze na nastepne 3-4 okrazenia,a im sie tylko wydalo ze nadszedl odpowiedni moment.Chyba nikt normalny nie sadzi,ze kierowcy tankuja dopiero kiedy zostaja w baku juz same opary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Przecież i jeden i drugi miał takie same rezerwy paliwa w baku. Czyli Kubica miał auto cięższe o paliwo na 1-2 okrążenia. Ale oczywiście Heidfeld przed tankowaniem jechał na oparach, a Kubica przed zjazdem miał jeszcze paliwa na 3-4 kółka Kubica ma lekki bolid - źle Ciężki boild ? No też źle... Rosberga wyprzedził od razu jak zjechał z PitStopów (na prostej startowej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Nic mnie bardziej na forach nie wk... niz czytanie bez zrozumienia tekstu i przeinaczanie wypowiedzi...Nigdzie nie napisalem,ze Heidfeld jechal na oparach,a Kubica mial tyle rezerwy,tylko ze NIKT chyba nie jezdzi na oparach,a Kubica MOGL miec jeszcze ciut wiecej paliwa kiedy zjezdzal do boksu.Nie twierdze ze tak bylo,tylko domysl ze tak moglo byc. NIGDZIE nie napisalem ze zle,ze mial ciezki/lekki bolid Dopowiadasz mi jakies narzekania innych,z innych wyscigow..Rosberga wyprzedzil pozniej,conajmniej po przejechaniu calego okrazenia od wyjazdu z boksu-nie pamietam gdzie.Zreszta nie wnikam w to.Nie jestem adwokatem Kubicy i jest mi obojetne co kto mysli o tym wyscigu.Chcialem wyrazic swoja opinie,ale jak zwykle dla niektorych okazala sie zbyt kontrowersyjna.Tyle na temat GP Italy,szkoda czasu na dalszy belkot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiant Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Nic mnie bardziej na forach nie wk... niz czytanie bez zrozumienia tekstu i przeinaczanie wypowiedzi...Nigdzie nie napisalem,ze Heidfeld jechal na oparach,a Kubica mial tyle rezerwy,tylko ze NIKT chyba nie jezdzi na oparach,a Kubica MOGL miec jeszcze ciut wiecej paliwa kiedy zjezdzal do boksu.Nie twierdze ze tak bylo,tylko domysl ze tak moglo byc. Najpierw poddałeś wątpliwości, że Kubica miał auto cięższe od Heidfelda o paliwo przeznaczone na 1 kółko. Potem napisałeś, że nikt nie jeździ na oparach. Stwierdziłeś, że Kubica miał pewnie paliwa na jeszcze 3-4 kółka. Tak jakby Heidfeld nie miał... NIGDZIE nie napisalem ze zle,ze mial ciezki/lekki bolid Dopowiadasz mi jakies narzekania innych,z innych wyscigow. Napisałeś, że Kubica miał: sporo ciezszy To chyba jednak napisałeś Sporo cieższy od auta Heidfelda (które jak się nie mylę pierwsze nie zjechało ), to znaczy chyba ciężki A potem już go usprawiedliwiałeś, że przez to nie mógł rozwinąć skrzydeł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.