Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest to mój pierwszy post na forum. Mam CP od środy wszystko działało super do dzisiaj, jak wiadomo przez cały kraj przetoczyły się burze, na początku górny pasek miałem na 96% dolny 68% po burzach pasek górny zmalał na 91% a dolny na 61% a teraz przechodzę do sedna włączę BBC knowledge pooglądam 3sekundy obraz sie zacina i resetuje sie dekoder później load, później włączę na HBO lub HBO2 i znowu się zacina później load i tak w kółko tak się dzieje tylko z niektórymi kanałami . Od razu zaznaczam że nie było wiatru tylko straszna ulewa mam dekoder echostar dsb 717.Teraz moje pytania:

1.Czy to jest wina dekodera?

2.Czy to jest wina pogody?

PS przyszedłem do domu włączyłem dekoder, telewizor, nic nie padało nic nie grzmiało nagle światło się wyłączyło a oglądałem polsat sport. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, że już jest wszystko w porządku? Nie dziw się, padający deszczyk tłumi sygnał satelitarny. Czym gęściej padają krople deszczu, tym słabszy sygnał dociera do Twojego tunera. Tak już musi być, chyba, że gdy się wypogodzi nadal będziesz miał problemy z odbiorem, które nie będą wcale ustępować, a minie już dłuższy okres czasu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal się zacinają i chciałem się tylko dowiedzieć czy to wina dekodera, moim zdaniem to chyba nie skoro skoro oba paski zmalały, ale to normalne żeby sie dekoder resetował?

PS. Jak to od pogody to dobrze, bo gorzej jak coś się z dekoderem stało

 

Edit:Paski trochę wzrosły górny z 91 na 93 a dolny wacha się od 63-64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywają momenty, że sygnał wzrasta? Obecnie pogoda nie jest najlepsza (przynajmniej u mnie - wiatr, padająca mżawka). A jak jest u Ciebie? Czy w chwili, gdy była dobra pogoda, problem z odbiorem ustępował? Jaki procent sygnału uzyskiwałeś wcześniej, przed wichurą?

 

Moje pomysły, jeżeli problem nie jest spowodowany padającym deszczem:

- jednak niedokładnie ustawiona antena satelitarna (wystarczy malutki deszczyk, by kanały zaczęły "przycinać")

- na nowo zarobić wtyczkę "F" przy konwerterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co Rafix niestety nie mogłem przeczytać twojego posta bo nie miałem przez 3 godzinki internetu, I właśnie pomyślałem że to może być od tego kabla co leci od konwentera do dekodera, na stronie cyfrowego polsatu jest instrukcja instalacji anteny, pisze tam że drut może wystawać nad tą śrubkę milimetr, jak będzie dłuższy to mogą być zakłócenia. Odkręciłem kabel przy dekoderze okazało się że drut wystawał ponad 7 milimetrów więc go obciąłem zostało go około 2-3mm włożyłem z powrotem do dekodera zakręciłem i ... okazało się że to była wina tego drucika, obraz nie zacina się, dekoder się nie resetuje, nie zaciął mi się od godziny 21 patrzyłem na wszystkich kanałach na których mi się zacinał tj. BBC knowledge, HBO,itp.Ani jednej zawiechy ani jednego resetu :jupi::brawo: z drugiej strony tak :censored: na tego montera że źle podłączył , ciekawe czy :read: instrukcję instalacji, taki mały błąd a tak dużo może narobić kłopotów. Pozdro dla ciebie Rafix za wszelkie rady,problem wyjaśniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak zmienić ścieżkę dzwiękową na eurosporcie na tunerze samsung dbs 305g. U mnie po naciśnięciu przycisku audio na pilocie mogę tylko zmieniać balans głośników(tzn włączać lub wyłączać -lewy ,prawy)Nigdzie nie ma opcji zmiany ścieżki z en na pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jest to moj pierwszy post i zarazem ostatnia deska ratunku .

Jakies 4 dni temu zniknal mi obraz i pojawil sie komunikat: "Tego kanalu nie ma w twoim abonamenie" , na prawie wszystkich kanalach , oprocz Polsatu 2 , TV Biznes i jakims tam innym szajsie. Po usilnym dzwonieniu do biura obslugi i licznym przywracaniu sygnalu nadal nic. Polsat twierdzi ze nadaje sygnal i u nich wszystko jest ok , wiec udalam sie z dekoderem ( nowa wersja mini) do punktu sprzedazy. Tam Panowie powiedzieli ze z dekoderem wszystko jest ok i to wina Polsatu. Kolo sie zamyka , a ja nadal widze komunikat "Tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" .Prosze o jakas rade bo zaraz chyba wyjde z siebie i stane obok :) Acha probowalam przywracac ustawnienia fabryczne , szukalam na nowo kanalow , mialam wlaczone na 10 kanale i nadal wielkie NIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz masz dostępne kanały TV Biznes i Polsat 2 które nadają dla każdego za darmo z 11158 czyli z transpondera Cyfrowego polsatu więc nie masz dostępu do kanałów kodowanych możliwe że masz nową karte CP w Nagravision3 i tak jak inni masz problemy wyciągnij kartę wyłącz dekoder włóż czekaj 30minut może odpali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie i tu pojawia sie kolejny problem bo nie posiadam starej karty , poniewaz zeszlym tygodniu dopiero podpisalam umowe. Czyli w sumie do maja nie bede miala tych kanalow?? bo jesli tak to z jakiej racji ja mam placic abonament?? troche smieszna sytuacja , no nic w poniedzialek udam sie poraz setny do punktu sprzedaz i bede dzialac. Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam ci te "koło ratunkowe". :wink: Bezwzględnie proszę reklamować, jako uszkodzony dekoder w miejscu zakupu. Muszą, przy Tobie, sprawdzić uprawnienia oraz dosył sygnału do dekodera. Mają z Polsatem bezpośredni kontakt. Sprawę postaw twardo i bez zmrużenia oka - albo sprawny dekoder, albo natychmiastowe zerwanie umowy. Powodzenia i wracaj z nowym dekoderem. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dzis poszlam wymienic dekoder ( ktory nawiasem mowiac jest juz trzecim w ciagu 12 dni) po sprawdzeniu (tego nowego) w punkcie sprzedazy udalam sie z nim do domku z pozytywnym nastawieniem , ze w koncu bedzie wszystko ok. Podlaczylam wszystko ladnie , jak w instrukcji nakazano i ku wielkiej radosci nareszcie zobaczylam obraz ( :jupi: tak sobie pomyslalam) lecz moja radosc trwala doslownie 2 minuty i znow zobaczylam znany mi tak dobrze komunikat "tego kanalu nie ma w twoim abonamecie" ( w tym momencie padlo parde niecenzuralnych slow ) chwytam za sluchawke i dzonie do biura obslugi, tam twierdza ze wszystko ma niby wrocic do normy w ciagu uwaga ............. 3 godzin ( ten tekst slysze od tygodnie) , no nic czekam te 3 godziny i jesli sie nie wlaczy to chyba bede musiala rozwiazac umowe ( ciekawe jakie wtedy spojawia sie klopoty )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...