Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą po raz trzeci w ciągu tygodnia zablokowały mi się wszystkie kanały z informacją że tych kanałów nie ma w abonamencie.Za każdym razem dzwoniłem do CP i kanały wracały.Czy taki problem trzy razy w ciągu tygodnia to problem po stronie CP,czy coś jest nie tak z moją kartą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wydaje się, że jest to jakiś ogólny problem z uprawnieniami, ponieważ coraz częściej zgłaszają się do mnie klienci z tym samym problemem co opisaleś

 

 

no u mnie to samo, co chwile przychodzi klient z dekoderem i na kazdym kanale ma komunikat " tego kanalu nie ma w twoim abonamencie ' , klienci sie tylko denerwuja, a obrywamy my w sklepie od klientów a nie polsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Memek Jesli ma oplacony abonament w terminie i nadany pakiet w icoku to pomoze, wiem bo sam tak mialem. ;)

Ty kolego nie rob komus wody z mozgu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 04 oznacza że sygnał na dany dekoder nie jest nadawany, i powtarzam że ponowienie poprzez ICOK nic nie da. Ludzie podpisują nowe umowy z półrocznym gratisem albo w cenie 37,90, do tego dostają HBO ale tylko na miesiąc gratis. Po miesiącu trzeba za to HBO płacić, tylko nikt nie czyta promocyjnych warunków umów i nie jest świadomy zaległości. Później jeden pisze że ma błąd 04 i abonament opłacony, a drugi każe mu ponawiać sygnał przez ICOK. Błąd 04 pojawia się też przy wymianie uszkodzonego dekodera, ale to inna bajka. Mam nadzieję że wystarczająco wyjasniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...