Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, listek2000 napisał:

Znalazłem powszechną opinię o WebOS, że  największym mankamentem jest mała ilość aplikacji i chyba ostatnie miejsce w kolejce gdy jakieś się ukazują...

Mam OLEDa od LG i mogę niestety potwierdzić, LG jest na szarym końcu jeśli chodzi o wdrażanie nowych aplikacji (Canal+ Online, Polsatboxgo)

Ostatnio kupiłem chromecast 4.0, myślałem, że będę miał wszystko w jednym miejscu, ale okazało się, że co platforma VOD, to trzeba ustawiać inne odświeżanie 50/60Hz a to jest u[beep]liwe. Kupiłem więc za grosze Canal+ Box 4K tylko do Canal+ Online, Polsatboxgo (płynne przy 50Hz) i czekam na aplikacje na webOS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.09.2021 o 22:12, BODEK510 napisał:

Co jest z odbiorem Cinemaxów? W CP GO miałem dostęp, a w PBox GO chcą kasę. 2 sprawa czy będą dostępne w PBox GO kanały tz. must carry?

U mnie chcą kasę za Cinemaxy, CNN i Eleven sports 4 (1-3 działają). Dzwoniłem, mają ponowić uprawnienia i mam za jakiś czas ponownie się zalogować do apki. Zobaczymy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie będzie, to zgłoszę reklamację. Za 30 dni przynajmniej będą musieli napisać coś.

 

A z ciekawostek, podczas rozmowy była próba dodatkowej weryfikacji, której nie przeszedłem. Tj na pytanie, czy posiadam smartdom, odpowiedziałem zgodnie z prawdą "tak" i wg systemu konsultanta taka odpowiedź jest błędna. Cóż, [beep] mają w tym swoim archeo ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Cinemax chyba każdemu nie działa.

 

Eleven 4K wedle komunikatu dołączył do pakietu Eleven Sports, więc czemu nie działa w PB GO dla Abonentów satki i jest tylko dla posiadaczy pakietu POLSAT BOX GO SPORT? 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Krzysiek11:) napisał:

Cinemax chyba każdemu nie działa.

 

Eleven 4K wedle komunikatu dołączył do pakietu Eleven Sports, więc czemu nie działa w PB GO dla Abonentów satki i jest tylko dla posiadaczy pakietu POLSAT BOX GO SPORT? 

Ja mam pakiet Eleven + Polsat Sport Premium i nie działają w Polsat Box Go. Tylko działa Pakiet M i Filmbox , napisałem do nich maila ale nie odpisali jeszcze , czekam do końca tygodnia bo ligi ruszają w weekend potem liga mistrzów a dostępu do kanałów brak w TV działa ale rodzice oglądają wieczorami więc ja oglądam na Aplikacji a tutaj po zmianie 1 września nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, patryszq napisał:

Ja złożyłem reklamacje na cinemaxy , dodając info że do czasu nierozwiązania proszę o rekompensatę :) kiedyś jak mieli problem z HBO GO z winy CP to oddali 20zł na konto :D 

Na pewno będę z nimi rozmawiał bo też teraz trwają eliminacje a mecze są na polsat sport premium do tego wczoraj było F1 i nie mogłem oglądać na aplikacji a mając to w ofercie. Czekam na odpowiedź od nich zobaczymy co napiszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, patryszq napisał:

Ale na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni , a jeśli mają jakiś błąd to od 1 września nie umieją go naprawić 

Na pewno jest jakiś błąd łączenia usług , bo wiele osób ma że nie działają im pakiety myślę że jest problem z połączeniem pakietów bo teraz są inne pakiety niż wcześniej i nie ma osobno Polsat Sport Premium czy Eleven tylko jest pakiet Sport. Nie będę czekał 30 dni aż to rozpatrzą. Czekam do weekendu na wiadomość jak nie to będę wydzwaniał i niech mi to naprawią , na tych Cinemaxach czy tam innych kanałach mi nie zależy tylko żeby był Eleven i Polsat Sport Premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to albo reklamacja która jest podstawą do roszczeń czy śladem ,że się interesujesz sprawą , albo oczekiwanie na " cud " w którym konsultant Cię " wysłucha " powie tak problem jest nam znany ,a odpowiednie osoby nad tym pracują i " wkrótce " to naprawimy . Kiedy ? Wkrótce . Cierpliwości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, patryszq napisał:

No to albo reklamacja która jest podstawą do roszczeń czy śladem ,że się interesujesz sprawą , albo oczekiwanie na " cud " w którym konsultant Cię " wysłucha " powie tak problem jest nam znany ,a odpowiednie osoby nad tym pracują i " wkrótce " to naprawimy . Kiedy ? Wkrótce . Cierpliwości :)

Już wolałem starą aplikację chociaż wszystko działało , sprawdzałem twittera i pełno ludzi ma podobne problemy mineło 5 dni od premiery a błąd dalej jest. Oni tego nie testowali wcześniej czy coś bo jak można na premierę wypuścić taki produkt. Sprawdzałem na aplikacji np można oglądać odcinki różnych seriali ale jak wchodzę na komputerze w jakiś serial to piszę że brak materiału. Tragedia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem wczoraj wieczorem Polsat BOX, pakiet S + Eleven Sports. Kanały satelitarne działają, nie mam tylko dostępu do Polsat Box Go, próba zalogowania na te same dane co na ICOK kończy się komunikatem: "Nieprawidłowy login lub hasło. Jeśli jesteś klientem Polsat Box użyj przycisku "Zaloguj iPolsatBox"", a loguję się właśnie za jego pomocą. Czy to normalne i po jakiś czasie od aktywacji uzyskam dostęp do Polsat Box Go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...