Skocz do zawartości

Reklama roku 2015


Rekomendowane odpowiedzi

Jak co roku zapraszam do udziału w plebiscycie na Reklamę roku 2015. Głosy oddajemy do 31 grudnia 2015 r. do godziny 23:59.

 

Kategorie w których można oddawać głosy:

1. Najlepsza reklama samochodu: -

2. Najlepsza reklama sklepu (dyskont, hipermarket/supermarket, budowlany, elektroniczny, internetowy itd.): -

3. Najlepsza reklama sieci komórkowej: -

4. Najlepsza reklama platformy cyfrowej: -

5. Najlepsza reklama produktu spożywczego (obojętnie jakiego): -

6. Najlepsza reklama ''W ważnej sprawie'': -

7. Najlepsza reklama leku: -

8. Najlepsza reklama banku: -

9. Najlepsza reklama produktów drogeryjnych: -

10. Najlepszy spot reklamowy stacji telewizyjnej/radiowej: -

11. Najlepsza reklama radiowa: -

12. Najgorsza reklama radiowa: -

12. Najgorsza reklama telewizyjna: -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Najlepsza reklama samochodu: - Opel
2. Najlepsza reklama sklepu (dyskont, hipermarket/supermarket, budowlany, elektroniczny, internetowy itd.): - Żabka
3. Najlepsza reklama sieci komórkowej: - T-Mobile
4. Najlepsza reklama platformy cyfrowej: - nc+
5. Najlepsza reklama produktu spożywczego (obojętnie jakiego): - Nestle Scholler
6. Najlepsza reklama ''W ważnej sprawie'': - brak zdania
7. Najlepsza reklama leku: - Cerutin
8. Najlepsza reklama banku: - ING Bank Śląski
9. Najlepsza reklama produktów drogeryjnych: - brak zdania
10. Najlepszy spot reklamowy stacji telewizyjnej/radiowej: - Polskie Radio 24
11. Najlepsza reklama radiowa: - brak zdania
12. Najgorsza reklama radiowa: - Media Expert
12. Najgorsza reklama telewizyjna: - Oreo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Najlepsza reklama samochodu: - Opel

2. Najlepsza reklama sklepu (dyskont, hipermarket/supermarket, budowlany, elektroniczny, internetowy itd.): - Lidl

3. Najlepsza reklama sieci komórkowej: - T-Mobile (odsłona z śpiewającym Tomaszem Kotem)

4. Najlepsza reklama platformy cyfrowej: - nc+

5. Najlepsza reklama produktu spożywczego (obojętnie jakiego): Wawel

6. Najlepsza reklama ''W ważnej sprawie'': - spot TVP3

7. Najlepsza reklama leku: - Metafen

8. Najlepsza reklama banku: - BGŻ Paribas

9. Najlepsza reklama produktów drogeryjnych: - Maybeline

10. Najlepszy spot reklamowy stacji telewizyjnej/radiowej: - TVP3

11. Najlepsza reklama radiowa: - Tesco (ta reklama z dziećmi)

12. Najgorsza reklama radiowa: - HelaMgB6

12. Najgorsza reklama telewizyjna: - Plus

Edytowane przez Poland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Najlepsza reklama samochodu: -

2. Najlepsza reklama sklepu (dyskont, hipermarket/supermarket, budowlany, elektroniczny, internetowy itd.): Carrefour

3. Najlepsza reklama sieci komórkowej: Play

4. Najlepsza reklama platformy cyfrowej: nc+

5. Najlepsza reklama produktu spożywczego (obojętnie jakiego): Wedel

6. Najlepsza reklama ''W ważnej sprawie'': -

7. Najlepsza reklama leku: -

8. Najlepsza reklama banku: -

9. Najlepsza reklama produktów drogeryjnych: -

10. Najlepszy spot reklamowy stacji telewizyjnej/radiowej: -

11. Najlepsza reklama radiowa: Orange

12. Najgorsza reklama radiowa: -

12. Najgorsza reklama telewizyjna: Oreo

Edytowane przez pPac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Najlepsza reklama samochodu: - Renault Espace (najlepsza reklama w tym roku)
2. Najlepsza reklama sklepu (dyskont, hipermarket/supermarket, budowlany, elektroniczny, internetowy itd.): - brak
3. Najlepsza reklama sieci komórkowej: - brak
4. Najlepsza reklama platformy cyfrowej: - brak
5. Najlepsza reklama produktu spożywczego: brak
6. Najlepsza reklama ''W ważnej sprawie'': - brak zdania
7. Najlepsza reklama leku: - Pyralgina
8. Najlepsza reklama banku: - brak
9. Najlepsza reklama produktów drogeryjnych: - brak
10. Najlepszy spot reklamowy stacji telewizyjnej/radiowej: - TV Puls
11. Najlepsza reklama radiowa: - brak zdania
12. Najgorsza reklama radiowa: - brak zdania
12. Najgorsza reklama telewizyjna: - za dużo jest takich... ;)a tak naprawdę to Oreo

 

Szkoda tylko, że większość reklam traktuje potencjalnego klienta/odbiorcę jak ostatniego idiotę. Choć w wielu przypadkach to działa i nawet nie jest takie nieuzasadnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...