Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o aneks- infolinia. Złóż uprzednio wypowiedzenie jako atut do rozmowy.

Przynajmnjej tak zamierzam zrobić. 

Jak nic nie wynegocjuję lub nie zdecyduję się na Orange mogę wycofać rezygnację + 10 zł drożej za abonament (tu się jeszcze muszę upewnić, ale zgodnie z tym co mam na mailiu tak wychodzi 😉 ).

 

Niepewność dotyczy kilku spraw: Viaplay bo znika z rynku, HBO Max ma być zmienione na Max..

Do tego 1 giga z lepszym modemem kusi.

Pytanie też czy będą rozwijać ofertę DVB-C w oparciu o kartę CI+, a  wpakować się w to 2 lata, czy warto?

Apollo 4K kompletnie mi nie leży bo widzę różnicę w jakości obrazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że na głównej stronie UPC ukrywa ofertę Canal+, obecni abonenci UPC Polska mogą aktywować przez Moje UPC pakiet Canal+ Prestige za 39,99 zł miesięcznie z umową na 12 miesięcy. Być może w ofertach utrzymaniowych mają lepsze opcje.

 

Niestety telewizyjna oferta Canal+ w UPC jest uboga w porównaniu z Vectrą, tylko 8 kanałów i bez 4K oraz bez dostępu do Canal+ Online.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, ziutek napisał(a):

UPC przedłużenie umowy negocjujecie z infolinią czy u przedstawiciela/opiekuna lokalizacji? Pytam bo pierwszy raz mam z nimi styczność, bo wcześnie byłem wiele lat w canal+.

 

W UPC pewnie jak u wszystkich lepszą pozycję ma się po złożeniu wypowiedzenie ?

Ja zawsze przez DUK. Jak złożysz wypowiedzenie, to nie dzwoń do nich, bo to niewiele da. Czekaj aż oni zadzwonią i wtedy dostaniesz lepszą ofertę.

Natomiast ktoś wcześniej podał ceny z ulotki, które są chyba najatrakcyjniejsze. Przedstawiciel handlowy UPC wrzuca takie do skrzynek i jest na nich nr jego telefonu, ale ja nigdy z nich nie korzystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2023 o 10:58, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Nowe oferty internetu oraz internetu i telewizji. Ceny trochę wzrosły.

Internet z telewizją i telefonem też chyba zdrożał.

Znowu zmienili oferty. Teraz jest chyba taniej 😀 Wygląda na to, że przywrócili poprzednie oferty.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie na adresie nr 1 posiadam pakiet Start + internet 300 w cenie 49,99 zł (jest to 1 umowa czyli była na warunkach z www)

 

co mogę ugrać na przedłużeniu w chwili obecnej?

 

na adresie nr 2 mam pakiet Horizon Select + net 300 w cenie 60 zł.

 

co mnie interesuje? podniesienie na adresie nr 1 albo tv do select albo net do 600 bez zmiany ceny, czy taka oferta jest obecnie osiągalna? Zwykle przy przedłużeniu można było dostać właśnie jedno oczko wyżej bez zmiany ceny. 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, do Connect Box mam podłączony kablem ethernet własny router, który jest ustawiony w trybie AP, i od kilku tygodni zauważyłem, że Connect Box degraduje mi szybkość łącza po kablu, na tym drugim routerze (AP) z 1000mpbs do 100mpbs. Pomaga odłączenie kabla rj45 od Connect box-a i włożeniu go z powrotem w gniazdo rj45, wtedy na moim dodatkowym routerze znowu pojawia się szybkość 1gbt.

Connect Box miał robiony hard reset, ale to nie pomogło, czy jest to podstawa do wymiany urządzenia na Play Box-a?

Czy ktoś ma pomysł, co może być przyczyną degradacji szybkości łącza ? czy jest to wina Connect Boxa, czy ewentualnie Drugiego routera?

Kabel ethernet jest bardzo dobrej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.08.2023 o 13:50, Adip napisał(a):
Mam taki problem, do Connect Box mam podłączony kablem ethernet własny router, który jest ustawiony w trybie AP, i od kilku tygodni zauważyłem, że Connect Box degraduje mi szybkość łącza po kablu, na tym drugim routerze (AP) z 1000mpbs do 100mpbs. Pomaga odłączenie kabla rj45 od Connect box-a i włożeniu go z powrotem w gniazdo rj45, wtedy na moim dodatkowym routerze znowu pojawia się szybkość 1gbt.
Connect Box miał robiony hard reset, ale to nie pomogło, czy jest to podstawa do wymiany urządzenia na Play Box-a?
Czy ktoś ma pomysł, co może być przyczyną degradacji szybkości łącza ? czy jest to wina Connect Boxa, czy ewentualnie Drugiego routera?
Kabel ethernet jest bardzo dobrej jakości.

Możliwe że masz uszkodzony przewod LAN łączący oba routery
 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele wskazuje na to, że zrobili limit urządzeń po MAC adresie więc tylko kilka (3 lub 4) urządzeń może miesięcznie być użytych. Potem odrzuca każde kolejne. To była bardzo fajna usługa, Play oczywiście musiał to popsuć, być może celowo, aby nie robić konkurencji dla swojego Internetu mobilnego.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Zuzia napisał(a):

Wiele wskazuje na to, że zrobili limit urządzeń po MAC adresie więc tylko kilka (3 lub 4) urządzeń może miesięcznie być użytych. Potem odrzuca każde kolejne. To była bardzo fajna usługa, Play oczywiście musiał to popsuć, być może celowo, aby nie robić konkurencji dla swojego Internetu mobilnego.

Nie do końca tak.  Ja używam trzech urządzeń. Zauważyłem, że jednocześnie dostęp do internetu via Wi-Free można mieć na jednym urządzeniu (nie mylić z faktem połączenia z siecią Wi-Free, bo wszystkie urządzenia bez problemu się łączą, tylko nie na wszystkich uzyskuje się dostęp do internetu). Ale czasami jest tak, że internetu nie ma na żadnym z urządzeń. Jednocześnie rozłączenie z siecią na jednym urządzeniu nie powoduje możliwości podłączenia innego urządzenia. W każdym razie zgodnie z informacjami udzielanymi przez infolinię jest to awaria. Początkowo podawano terminy jej usunięcia, obecnie zgłaszający problem ich nie dostają. Dziwi jednak fakt, że sytuacja trwa już od połowy czerwca, co może sugerować wygaszanie usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu Play zablokował VoIP na swoim internecie mobilnym, nagle pojawiła się taka blokada, po burzy wywołanej przez klientów zniknęła. Także wygaszanie Wi-Free jest całkiem możliwym wytłumaczeniem tej opieszałości.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2023 o 21:35, monter1981 napisał(a):

Porównywał ktoś może parametry streamingu pomiędzy UPC TV GO a PlayNow 

Np.

Fox w Play Now - 7 Mbps średnio, 50fps, codec zavc, 

Fox w UPC TV Go - 7,45 Mbps średnio, 50fps, codec qavc

Generalnie kanały 1080p mają średnio 7,45 Mb/s w UPC i 7 Mb/sw play now 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na umowie bezterminowej od ponad roku, bo UPC obecnie nie ma nic ciekawego do zaproponowania. Właśnie odebrałem telefon z UPC...

1) Chciał mnie namówić na zmianę dekodera Horizon z nagrywarką na "wypasionego 4K". Pomysł upadł, bo wymieniłem minus tego ich 4K jak dla mnie. Plus droższa oferta

2) Chciał namówić na przyspieszenie internetu. Pomysł upadł, bo mi wystarcza to co mam,  nie chce płacić więcej.

3) Chciał "wymusić" podpisanie umowy na kolejne 24 miesięcy, za te same usługi i prawie w tej samej cenie (+2 zł więcej) tłumacząc (HIT) "wyrównaniem cen do rynkowych" 😆 oraz strasząc, że Play przejęło UPC i wkrótce będzie nowa, droższa oferta (czytaj: podpisanie umowy na 24 miechy daje gwarancje ceny).

 

Miłemu Panu (natarczywy ale miły) odpowiedziałem, że jeśli mają problem z moją umową, to mogę "wyrównać" swój rachunek w UPC do 0 zł 🤪

Edytowane przez muza_tv
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na czasie nieokreślonym w UPC i dostałem ostatnio ofertę 40 zł droższą od tej co mam na nieokreślonym.

Proponują mi telewizję w steamingu (obcenie moduł CI+) i przypieszenie internetu z 300 Mbit/s na 600 Mbit/s. 

Tylko jedna wada, że chcą pozbywać już ludzi na DVB-C oraz nie proponują umowy 12 msc :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...