Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek
4 godziny temu, Burito napisał:

@Wodnik Szuwarekwłaśnie dzwoniłem i powiedziano mi, że te 10 zł zniżki dla abonentów sieci Play nie jest dla mnie dostępne. Mam jeszcze ponad miesiąc do końca umowy, więc może jeszcze poczekam i później podziałam. Obecnie mam umowę na internet światłowodowy o prędkości 750 Mb/s z miesięcznym zobowiązaniem 59,99 zł. Pani po sprawdzeniu ma dla mnie ofertę internetu światłowodowego 1 Gb/s za 99,99 zł, co jest dla mnie nie do przyjęcia.

Najpierw zgłoś odłączenie usług i będą widzieli to w systemie. Proponowali mi 1 Gbps za 70 zł, ale nie jestem klientem Play i mam za 80 zł na rok.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jestem w domu cały czas (bo mam L4) to przyglądam się jakości telewizji UPC  cały dzień i tak: moim zdaniem rano nadają z gorszą jakością, a wieczorem z lepszą. Oglądam dużo wiadomości na TVN24 i Polsat News, a na tych kanałach często powtarzają ten sam materiał filmowy. I to co rano było brzydkie, wieczorem jakość jest ok. Jeżeli by to była cały czas taka jakość jak wieczorem, to dla mnie jest to jakoś akceptowalna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Karolek1998 napisał:

W sieci Katowickiej wydaje mi się że nie mają problemu z jakością 

A W Częstochowie niestety nie. Teraz przyglądam się programowi na TVN24 i co chwilę zmienia się jakość liter na pasku. Raz są czarne i ostre by za chwilę być trochę rozmazane i widoczne piksele wokół liter. Czarne litery na żółtym tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ewidentnie nie trzyma Ci najwyższego profilu jakościowego, musisz to do nich zgłosić.

Ogólnie jest to spore niedopatrzenie, żeby nie powiedzieć ostrzej, że we własnej sieci nie potrafią utrzymać wydajności a pchają się w streaming, ale nie oni jedni.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłam jeszcze że TVP1 i TVP2 nadają w dobrej jakości. Tylko ja nie oglądam telewizji publicznej.

Jakbym miałam taką jakość obrazu na kanałach, które ja oglądam jaka jest w telewizji publicznej, to nie miałabym żadnego "ale". A ja oglądam tylko kanały HD. Nie wymagam jakości 4K, choć dekoder jest 4K i ja mam telewizor 4K, ale wiem, że kanałów 4K, jest kilka i ja i tak ich bym nie oglądała, bo mnie nie interesują.

Jestem wkurzona, że mnie konsultanci UPC oszukali i oszukały mnie strony UPC gdzie wszystko jest super.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Najpierw zgłoś odłączenie usług i będą widzieli to w systemie. Proponowali mi 1 Gbps za 70 zł, ale nie jestem klientem Play i mam za 80 zł na rok.

 

Czyli muszę złożyć wypowiedzenie umowy, aby pojawiły się specjalne oferty utrzymaniowe. Jest jakiś specjalny wzór na wypowiedzenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
46 minut temu, Burito napisał:

Czyli muszę złożyć wypowiedzenie umowy, aby pojawiły się specjalne oferty utrzymaniowe. Jest jakiś specjalny wzór na wypowiedzenie ?

W Moje UPC przez formularz. Jest ukryty, ale wirtualny asystent da ci gotowego linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało, ale od wczorajszego wieczora obraz zmienił się na bardzo dobry. Wydaje mi się, że nic nie zrobiłam. W telewizorze zmieniłam ustawienia obrazu na inne, ale było tylko gorzej więc wróciłam do takich jak były. Zarejestrowałam się do moje upc, i aktywowałam pakiet Viaplay. Wygląda jakby coś się odblokowało, albo UPC zaczęła nadawać z lepszą jakością.

Pozostaje jeszcze problem odtwarzania nagrań na dekoderze 4K (nie da się przewinąć nagrań do przodu) i dlatego myślę o wymianie dekodera na Horizona. Nie wiem tylko czy obraz na Horizonie będzie taki ładny jaki teraz mam na 4K?

 

Czy ktoś wie czy aplikacja UPC TV GO jest bezpłatna. I czy można ją zainstalować na telewizorze, mając normalnie telewizję i dekoder 4K?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, stef63 napisał:

Nie wiem co się stało, ale od wczorajszego wieczora obraz zmienił się na bardzo dobry. Wydaje mi się, że nic nie zrobiłam. W telewizorze zmieniłam ustawienia obrazu na inne, ale było tylko gorzej więc wróciłam do takich jak były. Zarejestrowałam się do moje upc, i aktywowałam pakiet Viaplay. Wygląda jakby coś się odblokowało, albo UPC zaczęła nadawać z lepszą jakością.

Pozostaje jeszcze problem odtwarzania nagrań na dekoderze 4K (nie da się przewinąć nagrań do przodu) i dlatego myślę o wymianie dekodera na Horizona. Nie wiem tylko czy obraz na Horizonie będzie taki ładny jaki teraz mam na 4K?

 

Czy ktoś wie czy aplikacja UPC TV GO jest bezpłatna. I czy można ją zainstalować na telewizorze, mając normalnie telewizję i dekoder 4K?

Aplikacja jest bezpłatna.

Nie wymienisz tak sobie na dekoder Horizon przystawkę 4K.

Musiałabyś zrezygnować z obecnej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lakiman napisał:

Aplikacja jest bezpłatna.

Nie wymienisz tak sobie na dekoder Horizon przystawkę 4K.

Musiałabyś zrezygnować z obecnej umowy.

Mam zamiar odstąpić od umowy bo mam na to jeszcze kilka dni. Umowa zawierana on-line. I zawrzeć nową już z dekoderem Horizon. Rozmawiałam z ich DUK i powiedzieli, że tak można zrobić. Przyjedzie do mnie ich instalator, zabierze dekoder 4K i zainstaluje mi Horizona. Muszę tylko złożyć wypowiedzenie umowy na piśmie.

Mam tylko dylemat czy jak wymienię na Horizona to sobie nie pogorszę. Bo teraz jakość obrazu jest super. A przez 4 dni była koszmarna. Nie wiem czy coś mi odblokowali czy ja sobie w telewizorze coś odblokowałam, majstrując przy ustawieniach, które i tak są takie jak były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz telewizor 4K jak weźmiesz Horizona to już dostępu poza modułem CI do kanałów 4K mieć nie będziesz.

 

A jaki jest obraz- na pewno nie lepszy niż przez moduł.

Moim zdaniem nie był zbyt rewelacyjny a korzystałem z niego ok 2-3 lata temu.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa u was w DVB-C Galeria UPC?

Bo jest teraz taki przypadek, że na analogu leci Galeria UPC (mecz ręcznej odkodowany przez Viaplay) bez dźwięku, a na cyfrowej jest brak sygnału. Przeprogramowałem telewizor i jest to samo, lecz zgłosiłem i na dziale technicznym był zonk 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lakiman napisał:

Masz telewizor 4K jak weźmiesz Horizona to już dostępu poza modułem CI do kanałów 4K mieć nie będziesz.

 

A jaki jest obraz- na pewno nie lepszy niż przez moduł.

Moim zdaniem nie był zbyt rewelacyjny a korzystałem z niego ok 2-3 lata temu.

Programów nadawanych w 4K jest bardzo mało, a te co są i tak ich nie oglądam.

Chodzi mi o dobrą jakoś HD lub FULL HD. Ważna dla mnie jest jakość obrazu i nagrywanie z możliwością przewijania nagrań do przodu. Jak Horizon będzie wieszał się rzadko, to może być. Ale ten obraz jaki jest na Horizonie? Bo teraz na tym 4K mi się poprawił. Nie chciałabym mieć gorszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...