Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli na STB problem nie występuje a na mierniku technik nie widział nic niepokojącego to faktycznie może być problem z tv, który może łapać jakieś zakłócenia z zewnątrz bo jego elektronika jest kiepsko ekranowana albo sygnał zakłócający jest dość mocny. Teoretycznie lepiej nie używać w kablówkach kanałów używanych przez innych w eterze ale praktycznie często jest to niewykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli problem występuje na wszystkich programach jednocześnie to jest to trochę nietypowe jak na zakłócenie z zewnątrz, które zwykle utrudnia odbiór na jednej ewentualnie kilku częstotliwościach, musiałoby coś naprawdę mocno siać w okolicy i wtedy mieliby raczej więcej zgłoszeń. Czasem problem może stwarzać np. router wi-fi tuż przy telewizorze. Jeśli problem jest tylko na 554 MHz winny może być jakiś nadajnik DVB-T w okolicy jeśli pracuje na tej samej częstotliwości. Jeśli na STB nie miałeś problemów myślę, że chyba najprościej zasugerować możliwość powrotu do dekodera w związku z zaistniałą sytuacją w ramach "obejścia problemu".

Edytowane przez adrian1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze można sprawdzić jak to działa na innym telewizorze (najlepiej inny producent niż Samsung) lub tunerze DVB-C. Jeśli piskelizacja występuje tylko na tym telewizorze, to składaj reklamację u producenta sprzętu. Ja mam coś podobnego u siebie - również na Samsungu. Spróbowałem wyszukać te odkodowane kanały z anteny i z tego co pamiętam to TVP 1 HD i TVP 2 HD lekko czkały pikselami.

Na dekoderze Mediabox te same kanały podłączone do tego samego kabla antenowego idą normalnie. Czyli coś może być nie tak z oprogramowaniem w tunerach u Samsunga. Wrażliwe na wszelkie wahania sygnału, czy coś - same z siebie nie stabilizują odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC zamierza zaoferować w tym roku dla klientów indywidualnych 500 Mb/s, a w przyszłym roku 1 Gb/s  

 

Źródło > telko.in

 

 

Ciekawe, czy zagwarantują pełną prędkość, czy jak zwykle na liczbach się skończy i obiecankach? 

Takie prędkości to im pójdą na tym HFC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy macie może jakieś info odnośnie oprogramowania do dekoderów Horizon ??? Prace miały się zakończyć końcem grudnia potem technicy mówili, że do końca lutego będzie nowe porawione oprogramowanie... Jest marzec a u mnie nadal stare i do tego co jakiś czas jak oglądam dany program pojawia się na dosłownie 0,5-1 sek czarny ekran i zaczyna mnie to coraz bardziej irytować... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed nowym rokiem podpisywałem nowa umowę  a dziś dzwoniła babka i chciała mi wcisnąć nową umowę dawała Horizona Max +szybszy net ale nie wiem ile + telefon no limit za 99zł oczywiście odmówiłem bo ten pakiet co mam w zupełności mi starcza  a mam Select + internet 30mb/s + telefon 60min  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...