Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, terracan1929 napisał(a):

Ciekawa interpretacja. 

Szukam problemów tam gdzie ich nie ma ?

Nie szukam problemów, same się znajdują. Jakość HBO jest problemem.

Max, podobnie jak C+ on line, jest tylko dodatkiem. Podpisałem umowę na tv satelitarną i od niej oczekuję przyzwoitej jakości.

No ja też mam umowę na tv satelitarną, ale tylko dlatego, bo serwisy streamingowe wychodzą taniej w takim pakiecie niż osobno. A dekoder stoi i się kurzy. I to on jest dodatkiem dla mnie.

Godzinę temu, LorDx napisał(a):

Bo kupują duże tv wiedząc ze brakuje kontentu TV, jest w Maxie przy planie premium 4k za odpowiednią opłatą.

Bo jak niema wyjścia to kupią to co jest a narzekanie to normalka. 

Dokładnie. Wielkie salony i telewizory, ale dwie dychy dołożyć do pakietu z 4K lub Ligą Mistrzów to problem nie do przejścia. 😂

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kupił kanał i chce oglądać w dobrej jakości. Napisał swoje odczucia to co widzi, czyli prawdę. Ma telewizor jak pewnie spora część ludzi w obecnych czasach, a wy wyskakujecie z tekstami, że to wina rozmiaru telewizora, a nie operatorów którzy sprzedają taki słaby przekaz.

Edytowane przez Kirk
Hamuj się z tekstami.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2024 o 17:56, terracan1929 napisał(a):

Wy ty gadu gadu o jakiś starych serialach, a ja wczoraj oglądałem pierwszy raz od bardzo dawna film na HBO.

CO za dramatyczna jakość ! piksezloza, mazanie czerni, przebłyski.

CO to ma być ? Czy na co dzień HBO nadawane jest takim cieńkim strumieniem, czy to wczoraj był jakiś wyjątkowy dzień ?

Tak tragicznego obrazu nie widziałem od dawna. Parametry odbioru na dekoderze były dobre.

Czy taki dramatyczny odbiór kanałów HBO to standard na platformie C+?

Platforma CANAL+ nie odpowiada za nadawanie kanałów HBO na satelicie.

 

Wszelkie skargi i zażalenia dotyczące jakości nadawania kanałów HBO należy składać bezpośrednio do nadawcy, który posiada umowy na nadawanie kanałów HBO z pojemności satelitarnych należących do Cyfrowego Polsatu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając temat. Zaraz może się pojawić kolejny powód do "gorzkich żali". ;)

Canal+ wypuścił spot "Sportowe hity sierpnia". 

A co w spocie? Informacje gdzie można dane transmisje zobaczyć. I tak. Na przykład liga hiszpańska - pojawia się info: "Dostęp do wszystkich meczów La Liga Ea Sports transmitowanych w Polsce tylko w ofercie obejmującej kanały Canal+ i Eleven Sports". 

Inny przykład: Liga Mistrzów - informacja dodatkowa: "Dostęp w pakiecie Canal+Super Sport". 

 

A co z Premier League? Dopisek: "Dostęp do wybranych meczów w pakietach: Canal+ i Canal+Super Sport

 

Dodam, że WTA czy Ekstraklasa nie ma żadnych dopisków. 

 

Czy w takim razie, by oglądać Premier League też będzie trzeba mieć dodatkowy pakiet Canal+Super Sport? Czy to po prostu pomyłka przy montażu filmu? 

Edytowane przez Kirk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że tych kanałów C+ jest już i tak za dużo. 

Było trzeba po prostu dawać przy przedłużeniach paczkę C+ za 39,90zł na sztywno bez tworzenia dodatkowych pakietów i wyglądałoby to lepiej. 

A tak C+S, C+S3-5 będą i tak świeciły pustkami w tygodniu. Przynajmniej miejsce na transponderze by się zwolniło. 

 

Chociaż z drugiej strony polscy abonenci już pokazali, że za jedną paczkę nie chcą płacić dużej ceny, ale już za kilka mniejszych, które i tak dają wyższą cenę już są w stanie zaakceptować (nc+ 2013-15). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że kanałów jest za dużo i że będzie po nich zwyczajnie hulał wiatr, bo praw przecież mają jak na lekarstwo, ale wybrali najbardziej dochodowy dla siebie model biznesowy. Nie liczą się również z tym, że przez to ucierpi jakość innych kanałów, bo trzeba będzie upchać te nowe na dotychczasowych transponderach.

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu C+ specjalnie uruchomił kanały sport 3 i 4, by móc sprzedać Ekstraklasę Polsatowi. Kablówki miały to w nosie do czasu, aż przenieśli wszystkie mecze na żywo do Sport 3, czyli jakoś dopiero w tym roku zaktualizowano im pakietyzację. Jednocześnie zrobili miejsce na sporcie 1 i 2 pod żużel, na których w weekendy i tak jest dużo wolnych slotów :D

Teraz zabrali Sport 3 i 4 Polsatowi, więc w sumie to nie są one w ogóle potrzebne.

Sport 5 od ponad 2 lat po zmianie nazwy nadal nie jest traktowany jako integralna część pakietu Canal+, co jest dodatkowo kuriozalne, bo dla nich to 3 kliknięcia.

 

Jak tak dalej pójdzie to w najbliższym czasie wszystko co mają na żywo przerzucą do super sportu i rozdzielą film od sportu za 20-30zl każde.

 

Historia któryś już raz zatoczy koło.

 

 

Edytowane przez adam-adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Piszę w tym temacie, ponieważ nie wiem jaki jest właściwy.

Spotkała  mnie taka sytuacja:

Złożyłem reklamację w sprawie pakietu Super sport. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i otrzymałem 4 miesiące pakietu za 0PLN (następnie 20PLN do końca czasu oznaczonego umowy - 31 grudzień 2024).

Pakiet miał być do włączenia w strefie abonenta. Nie był. Po kontakcie z konsultantką, która w niczym się nie orientowała zostałem poinformowany, że skontaktuje się ze mną inny konsultant, który jest kompetentny.

Zadzwonił następnego dnia i powiedział, że uznanie reklamacji nie ma znaczenia i pakietu mi nie włączą. Mogę przedłużyć dotychczasową umowę na skrajnie niekorzystnych warunkach (superpremium 4k + Super sport + viaplay medium i najem dulaboxa za 162 na 4 miesiące, a następnie za 182, dotychczas miałem to samo tylko z viaplay total za 148,99). Mam do forumowiczów pytanie: Czy da się coś więcej zrobić w tej kwestii w ramach reklamacji Canal+, czy trzeba iść do UOKiKu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Matemistrz said:

Spotkała  mnie taka sytuacja:

Złożyłem reklamację w sprawie pakietu Super sport. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i otrzymałem 4 miesiące pakietu za 0PLN (następnie 20PLN do końca czasu oznaczonego umowy - 31 grudzień 2024).

Pakiet miał być do włączenia w strefie abonenta. Nie był. Po kontakcie z konsultantką, która w niczym się nie orientowała zostałem poinformowany, że skontaktuje się ze mną inny konsultant, który jest kompetentny.

Zadzwonił następnego dnia i powiedział, że uznanie reklamacji nie ma znaczenia i pakietu mi nie włączą. 

 

2 hours ago, Matemistrz said:

Czy da się coś więcej zrobić w tej kwestii w ramach reklamacji Canal+, czy trzeba iść do UOKiKu?

Kiedyś spotkała mnie podobna sytuacja, UOKiK to dla mnie za wysokie progi, ale pomogła instytucja konsumencka mniejszego kalibru. Uznana reklamacja została wyegzekwowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się spowiadają stosownej instytucji konsumenckiej zaburzoną komunikacją miedzy działami. Klient już wykonał co należy. Reklamacja jest, rozmowa z przedstawicielem, czyli konsultantem była, odwołanie nie jest wymagane ustawowo. Oczywiście zrobi jak zechce, podaję swój sprawdzony przypadek, gdzie mi się powiodło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Matemistrz napisał(a):

Złożę też ponowną reklamację na brak możliwości uruchomienia pakietu.

Najpierw to ta reklamacja czy też zwykły mail żebyś miał na piśmie ich stanowisko (najlepiej odpowiedzieć na maila o przyznaniu tych 4 miesięcy za free).

 

Co do Rzecznika Praw Konsumenta to nie wiem czy w tym przypadku to nie podlega pod Urząd Komunikacji Elektronicznej i tam nie ma jakiejś wyodrębniony jednostki do takich spraw.

 

 

Edytowane przez achilles09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Matemistrz napisał(a):

Cześć.

Piszę w tym temacie, ponieważ nie wiem jaki jest właściwy.

Spotkała  mnie taka sytuacja:

Złożyłem reklamację w sprawie pakietu Super sport. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i otrzymałem 4 miesiące pakietu za 0PLN (następnie 20PLN do końca czasu oznaczonego umowy - 31 grudzień 2024).

Pakiet miał być do włączenia w strefie abonenta. Nie był. Po kontakcie z konsultantką, która w niczym się nie orientowała zostałem poinformowany, że skontaktuje się ze mną inny konsultant, który jest kompetentny.

Zadzwonił następnego dnia i powiedział, że uznanie reklamacji nie ma znaczenia i pakietu mi nie włączą. Mogę przedłużyć dotychczasową umowę na skrajnie niekorzystnych warunkach (superpremium 4k + Super sport + viaplay medium i najem dulaboxa za 162 na 4 miesiące, a następnie za 182, dotychczas miałem to samo tylko z viaplay total za 148,99). Mam do forumowiczów pytanie: Czy da się coś więcej zrobić w tej kwestii w ramach reklamacji Canal+, czy trzeba iść do UOKiKu?

Kiedy dostałeś odpowiedzi? Bo ja po tym czekałem że 3 dni aż promocja pojawiła się na koncie. Poczekaj trochę a będzie dodana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Biała_vanna napisał(a):

Niech się spowiadają stosownej instytucji konsumenckiej zaburzoną komunikacją miedzy działami. Klient już wykonał co należy. Reklamacja jest, rozmowa z przedstawicielem, czyli konsultantem była, odwołanie nie jest wymagane ustawowo. Oczywiście zrobi jak zechce, podaję swój sprawdzony przypadek, gdzie mi się powiodło.

To specjalna oferta ze zobowiązaniem na całą umowę, nie włączysz jej jeśli masz mniej jak 6 miesięcy do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...