Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Próbował ktoś negocjować umowę z Orange po wysłaniu wypowiedzenia? Na co można liczyć? Więcej minut, darmowe miesiące, tańsze telefony? Ja posiadam dwa numery na abonament i zastanawiam się czy jest możliwość negocjacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do standardowych extra minut za staż, dostałem rabat 10pln. (umowa bez telefonu)

 

ps.To było w listopadzie zeszłego roku,teraz są inne warunki.Ale tez zapewne coś da się utargować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze trochę do zakończenia umowy. Pewnie będę chciał wziąść ofertę z telefonem. To co mi wyskakuje w Orange online to jakaś kpina. To nowi klienci mają lepiej z tymi darmowymi miesiącami. Może coś się uda wynegocjować a jak nie to ewentualnie kolejna zmiana operatora :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto w dzisiejszych czasach bierze telefon od operatora? Chyba tylko zdesperowani, by później w rozliczeniu ostatecznym przepłacić. Przecież u operatorów ceny telefonów są z kosmosu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej Mix?

Ja mam mix klasyczny w Play i Plusie, lepiej niż abonament.

Teraz nie ma promocji wyprzedażowych za 1 zł w abonamencie telefonów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kto w dzisiejszych czasach bierze telefon od operatora? Chyba tylko zdesperowani, by później w rozliczeniu ostatecznym przepłacić .

Tych zdesperowanych jest całkiem sporo. 8) Czy wychodzi drożej ? To zależy . Jeśli mamy na tyle gotówki aby kupić telefon to fakt , u operatora wychodzi drożej. Ale jeśli kupujemy telefon na raty to już sprawa nie jest tak oczywista.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem abonentem sieci Orange. Ale nie jestem zdesperowany. ;) Jednak mimo to, mojego Samsunga Galaxy S5 również kupiłem w sieci Orange. Czy wyszło mi to korzystnie, czy niekorzystnie? Trudno powiedzieć.

W czasie, gdy tego smartfona kupowałem to w "normalnych" sklepach kosztował on wówczas w granicach 3 tys. zł. Ja, biorąc go w Orange na przedłużenie umowy, w dniu jego odbioru nie zapłaciłem za niego zupełnie nic, natomiast dostałem go na takich oto warunkach: umowa na 30 miesięcy, abonament 90 zł (bez dwóch groszy ;)), do tego jeszcze rata miesięczna za smartfona w wysokości 65 zł, nieoprocentowana. Do tej pory miałem abonament w wysokości 55 zł - stara, "przedpotopowa" ;) taryfa z rozliczaniem kwotowym, bez żadnego pakietu internetowego. W taryfie tej wychodziło mi jakieś 100 minut rozmów miesięcznie, bez SMS-ów. A w obecnej taryfie mam wszystkie rozmowy krajowe bez limitu (zarówno na tel. stacjonarne, jak i "komórki" do wszystkich sieci), tak samo SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich sieci. A do tego jeszcze pakiet internetowy 2 GB + ewentualnie dodatkowe 3 GB za dodatkowe 10 zł w przypadku wykorzystania tych pierwszych 2 GB. Aaaa, i w taryfie tej mam jeszcze miesięcznie 400 darmowych minut do wykorzystania w roamingu w krajach Unii Europejskiej na połączenia wychodzące i przychodzące.

Tak więc, summa summarum, uwzględniając różnicę pomiędzy moim poprzednim abonamentem, a obecnym (35 zł) oraz wliczając w to miesięczną ratę za smartfona (65 zł), wychodzi mi, że miesięcznie kosztuje mnie to dodatkowo stówkę, a więc mnożąc to przez 30 miesięcy umowy, wychodzi za "całość" równe 3 tys. zł. Czyli tyle samo, ile wówczas musiałbym dać za tego smartfona w "zwyczajnym" sklepie. Natomiat w Orange "w tej cenie" zyskałem jeszcze znacznie lepszą taryfę i dość duży (wystarczający dla mnie) pakiet internetowy, którego w poprzedniej taryfie w ogóle nie miałem. A Samsung Galaxy S5 bez pakietu internetowego byłby znacznie mniej użyteczny, niż z nim. :roll: Nawet, jeśli kupiłbym wówczas tego smartfona w "normalnym" sklepie za gotówkę to i tak musiałbym zmienić taryfę na jakąś większą, z sensowym pakietem internetowym, więc w sumie wyniosłoby mnie to przez ten sam okres więcej. A jeśli kupiłbym tego smartfona w "normalnym" sklepie na raty na analogiczny okres 30 miesięcy to łączny koszt "całej imprezy" ;) byłby jeszcze wyższy... :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę polemizować. Tak się zapisałeś aż się zakręciłeś. Po co liczysz starą usługę do nowej. Policz tą nową usługę z telefonem i bez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbował ktoś negocjować umowę z Orange po wysłaniu wypowiedzenia? Na co można liczyć? Więcej minut, darmowe miesiące, tańsze telefony? Ja posiadam dwa numery na abonament i zastanawiam się czy jest możliwość negocjacji?

 

Oferta przedłużeniowa ustalana jest indywidualnie dla każdego naszego Klienta. Dodatkowo, różne kanały kontaktu posiadają swoje własne oferty i możliwości dodania bonusowych usług czy zniżek na abonament lub telefon. Stąd też oferty w poszczególnych kanałach różnią się między sobą.

 

Chętnie podejmiemy się dopasowania oferty do Twoich potrzeb. W tym celu skontaktuj się z nami poprzez formularz, który znajdziesz tutaj: https://pomoc.orange.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Jeszcze kilka miesięcy mam do końca umowy. Zgaduję że im bliżej końca tym oferty stają się bardziej atrakcyjne :D Muszę stwierdzić że oferty w Orange Online są z kosmosu. Np. przechodzący z innej sieci dostają 6mies. za darmo. Telefon dostaje w takiej samej cenie jak ja. I ma tylko 10min. mniej. Na prawdę to nie zachęca do przedłużenia umowy :shock: A o starych abonentów też trzeba od czasu do czasu zadbać 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal leży, może nie wszędzie, ale u mnie w firmie nie można się normalnie połączyć przez neostradę, ponieważ tuż po połączeniu zrywa i tak w kółko. Dobrze, że mamy internet z dwóch źródeł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak wstałem o 4 rano wszystko już było ok. Gdyby nie ten news to nawet bym o tym nie wiedział o awarii :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w domu wczoraj po godz. 22:00 Neostrada również zaczęła poważnie szwankować. Początkowo połączenie udawało się po dłuższej chwili uzyskać, ale zaraz potem się zrywało. Ok. godz. 23:00 "padło" już "na amen". Telefon stacjonarny w tym czasie jednak działał normalnie. Nie wiem tylko, jak było wtedy z telefonem komórkowym (też mam w Orange), bo tego akurat wówczas nie sprawdzałem.

Dzisiaj po południu, po powrocie do domu, z zadowoleniem stwierdziłem, że wszystko jest już OK. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę w tej chwili z mojego smartfona.

Właśnie przed chwilą znów u mnie "padła" Neostrada. :evil:

Niby do sieci się loguje, jednak żadna strona się nie otwiera.

Internet mobilny Orange, póki co, jeszcze działa.

Okolice Opola.

Co się, u licha, znowu dzieje???

 

Edycja - godz. 0:30:

Neostrada ponownie już działa. Ciekawe tylko, na jak długo... :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orange ma teraz nową, zupełnie odmienioną stronę internetową.

Jak wam się podoba?

Bo mi wcale! Nie dość, że nie mogę się na niej teraz za bardzo połapać (zwłaszcza w Orange On-line) to jeszcze cały serwis jest ogólnie brzydki. Przynajmniej dla mnie. "Trąci" on teraz microsoftowymi kafelkami i brzydkimi, "płaskimi" elementami graficznymi... :? :| :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla leniwych:

a406d6a48a0f.png

 

Mi szczerze się nie podoba. Pomimo tego, że nie jestem już klientem Orange, to ta strona nie przypadła mi za bardzo do gustu. Poprzednia była znacznie lepsza i wygodniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech zamknie wszystkie i całkiem zawiesi działalność przynajmniej zaoszczędzi nerwów swoim abonentom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strona internetowa jest okropna. Orange-online jest tragiczne . Masakra co oni stworzyli. I na dodatek "Mój Orange" na Windows Phone nie działa poprawnie. Nie mogę sprawdzić dostępnych minut. Jest tylko stan Internetu i o ile przekroczyłem abonament. Ogólnie zmiany na NIE!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niech zamknie wszystkie i całkiem zawiesi działalność przynajmniej zaoszczędzi nerwów swoim abonentom.

No co ty?! Skąd ja wówczas wezmę dostęp do Internetu? :shock: W "mojej" miejscowości Neostrada jest praktycznie jedyną możliwością uzyskania dostępu do Internetu. Jak zresztą chyba w większości małych miejscowości w Polsce... :? Jest też u mnie, co prawda, tzw. Internet mobilny, zasięg nawet niezły, ale z tymi śmiesznymi limitami transferu to dla typowego użytku domowego jest nie do zaakceptowania!

Neostrada natomiast działa u mnie znakomicie. Obecnie mam ją w opcji "do 10 Mbit/s" i praktycznie cały czas te 10 Mbit/s mi "wyciąga". Jak tylko obecna umowa się skończy to przejdę na opcję "do 80 Mbit/s" (czyli VDSL). Jest już u mnie na to możliwość techniczna.

 

Strona internetowa jest okropna. Orange-online jest tragiczne . Masakra co oni stworzyli. [...] Ogólnie zmiany na NIE!!!

W pełni się zgadzam! "Orange On-line" jest jakieś takie koszmarnie wykastrowane! Głównie, jeśli chodzi o włączanie/wyłączanie usług dodatkowych. Do tej pory było mnóstwo różnych usług do wyboru, a teraz zaledwie ułamek z tego, co było dotychczas... :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, że ja mam to wszystko już za sobą. Po kilku latach rozstałem się bez żadnej łzy. Na koniec pobrali z konta więcej pieniędzy aniżeli im przysługiwało. Po dwóch miesiącach pertraktacji w końcu oddali. Bardzo ich to bolało. Żyli w przekonaniu, że ta nadpłata zostanie rozliczona przy najbliższym rachunku, którego już nie mogli wystawić. Jednym słowem bałagan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×