opensource Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) Nie jest to takie proste jak Ci się wydaje, bo w ten sposób już sprawdzałem. Po wpisaniu zwraca pustą stroną z czarnym tłem bez żadnego błędu. Edytowane 9 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Czasem trzeba kilka razy próbować. Na swojej karcie teraz sprawdzałem i zwraca informacje o pakietach. Natomiast jeśli faktycznie cały czas pojawia się pusta strona, a karta długo leżała niedoładowywana, to możliwe, że została usunięta z systemu (podobno były takie "czystki"). Pozostaje infolinia, aby się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) To nie jest tak że jeśli karta została usunięta z systemu to powinno zwracać "Niepoprawny numer karty" lub coś podobnego? Czy mając tylko numer karty na infolinii będą w stanie to zweryfikować? Edytowane 9 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) Powinien, ale widać, że to zrobione jak najmniejszym kosztem i nie zawsze działa stabilnie. Tak jak napisałem - na mojej karcie zwraca dane. Być może błędy nie zostały poprawnie obsłużone. Edytowane 9 Lutego przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 19 godzin temu, opensource napisał(a): Robiąc porządki znalazłem kartę która pochodzi z dawnego zestawu nc+ mix. Która aktualna oferta obowiązuje dla takiej karty? Prawdopodobnie Pakiet Domowy HD. Najlepiej się dowiesz na sextelefonie infolinii, jaką obecnie ofertę ta karta ma. Możesz też się zapytać czy to karta z BSKA/BSLA, bo jak tak to możesz przejść na pakiet Komfort+ (karta musi być parowana, by przejść na ten pakiet). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego (edytowane) Jest dokładnie jak napisałeś - domowy HD i jest też możliwość przejścia na abonament. Karta prawdopodobnie z BSKA/BSLA. Natomiast zostałem poinformowany że może być problem z nadaniem pakietu ale to okaże się dopiero po opłaceniu. W przypadku braku możliwości nadania pakietu zwrócą środki. Edytowane 10 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Zauważyliście w ostatnich dniach jakieś problemy z zanikiem uprawnień do odbioru? Tak że przy normalnym używaniu zanikają i trzeba ponawiać uprawnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego U mnie ECMy spadają normalnie, bezproblemowo wszystkie kanały z pakietu Komfort+ działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego (edytowane) 55 minut temu, DanielK napisał(a): Zauważyliście w ostatnich dniach jakieś problemy z zanikiem uprawnień do odbioru? Tak że przy normalnym używaniu zanikają i trzeba ponawiać uprawnienia? Nie, wszystko działa bezproblemowo. @Crossi ECM-y nie mają nic do uprawnień, zawsze będą normalnie spadać nawet bez karty. Edytowane 13 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Fakt - powinienem napisać o tierach, nie ECMach. U mnie tak to wygląda: Cytat package 0B01 000000 0000000000001010 01000400 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown package 0B01 000000 0000000000001050 01000020 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown package 0B01 000000 0000000000001070 01000000 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Witam. Mam pytanko odnośnie doładowań karty. Teraz zakupiłem zestaw na kartę z pakietem Comfort+ z Filmboxami na 6 m-cy. Ważność jest do 2 września 2024. Sprawdzając na str c+ wpisując nr karty pojawia się opcja że po tym okresie mogę doładować pakiet start+. Na infolinii powiedzieli mi żeby najpierw doładować odpowiednią kwotą i dopiero potem zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem lub dzwoniąc do nich. Czy tak jest rzeczywiście??? Czy nie najpierw zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem i dopiero doładować. Bo jak teraz pokazuje mi że jest pakiet start (a zestaw jest z komfortem+) i doładuję to kasę rozliczy za pakiet start chyba??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Masz mieć środki na koncie przy zmianie a nie zmieniać przy zerowym stanie środków. Na kredyt nic nie dają przecież. Dodajesz równowartość za komfort+ na ile tam chcesz miesięcy i zmieniasz. Nie chcesz komfort+ dodajesz na start+ i zmieniasz. Nie chcesz żadnego to masz pakiet bez opłat na miesiąc bezpłatnie a potem ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca No tak to wychodzi - kupiłeś zestaw na kartę z pakietem Comfort+ z Filmboxami na 6 m-cy, po czym pakiety zostały zdezaktywowane. 1 godzinę temu, kauj1 napisał(a): Na infolinii powiedzieli mi żeby najpierw doładować odpowiednią kwotą i dopiero potem zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem lub dzwoniąc do nich. Czy tak jest rzeczywiście??? Czy nie najpierw zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem i dopiero doładować. Bo jak teraz pokazuje mi że jest pakiet start (a zestaw jest z komfortem+) i doładuję to kasę rozliczy za pakiet start chyba??? Doładuj dwa razy pakiet Start+ po 34 PLN za miesiąc co da 68 PLN na karcie czyli spełni warunki aktywacji pakietu Komfort+ kosztującego 54 PLN, które musisz mieć na karcie, by ten pakiet zadziałał. Następnie aktywuj pakiet Komfort+ wysyłając SMS o treści: „XXX A200” (gdzie XXX to numer Twojej karty z dekodera) pod numer (+48) 725 72 72 72. Jak to wszystko zrobisz, to pakiet Komfort+ będzie działał przez miesiąc i 8 dni. Sam tak robiłem, jak miałem ofertę na kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) .... do usunięcia. Edytowane 1 Marca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Czy oferty na karte na stronie C+ są parowane z dekoderem czy można używać tych kart w czytniku uniwersalnym? Chodzi mi o najtańszy pakiet/oferte. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Obecny najtańszy pakiet to Start+ za 34 PLN, oferowany jest z dekoderem WIFIBOX+ z parowaną kartą, lub z modułem CI+ też z parowaną kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ap77 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) Jestem abonentem od czasów TNK MPEG2 i do 4.05 miałem pakiet start + HBO . Przeszedłem na abonament z pakietem Komfort oraz z 2 miesięcznym HBO . Niestety po 2 godzinach wyłączyli mi HBO a nikomu nie kazałem włączać komfort !!! Jak anulować ( nie rozwiązać ) umowę jak mnie oszukano . Edytowane 2 Marca przez Kiler Popraw pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca To jeszcze nie wpadłeś na to że sam masz sobie to załatwić i zadzwonić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) 6 godzin temu, grzejnik napisał(a): Czy oferty na karte na stronie C+ są parowane z dekoderem czy można używać tych kart w czytniku uniwersalnym? Chodzi mi o najtańszy pakiet/oferte. Jeżeli to będzie zestaw z kartą conax, to dla pakietu domowego HD można korzystać z czytnika uniwersalnego. Nie wiem czy wszystkie ale większość kanałów z tego pakietu działa. Napisz o które kanały Ci chodzi. Edytowane 2 Marca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Jeszcze mam jedno pytanko. W tym zestawie co teraz kupiłem (6 miesięcy pakiet Komfort) jest kilka kanałów co nie ma w wykazie kanałów na stronie c+ np C+ family czy po tym okresie po doładowaniu nadal będzie ten kanał czy on jest tylko w ramach Promo z tym pakietem na 6-miesięcy.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Jeżeli te kanały są fta, to są dostępne dla wszystkich za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ap77 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Mam pakiet start + hbo do maja i przeszłem na abonament - komfort z hbo na 2 miesiące . Po godzinie wyłączyli mi hbo . Jak anulować umowę ( z winy konsultanta) chyba że uruchomi się jutro . Czy to ten numer 225560800 bo nikt nie odbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 10 godzin temu, ap77 napisał(a): Jestem abonentem od czasów TNK MPEG2 i do 4.05 miałem pakiet start + HBO . Przeszedłem na abonament z pakietem Komfort oraz z 2 miesięcznym HBO . Niestety po 2 godzinach wyłączyli mi HBO a nikomu nie kazałem włączać komfort !!! Jak anulować ( nie rozwiązać ) umowę jak mnie oszukano . Przeszedłeś na abonament: główny pakiet Komfort+ MIX z opcją dodatkową HBO. W Canal+ MIX jest tak, że najpierw włączają główny pakiet, następnego dnia pakiet dodatkowy - opcje dodatkowe są włączane następnego dnia po to, by by zachować ceny promocyjne na nie. Anulować umowy się nie da - możesz w czasie 14 dni od daty podpisania umowy ją rozwiązać. Także poczekaj do jutra - HBO będzie działać. Sam tak miałem - dnia, którego podpisałem umowę włączyli mi główny pakiet Extra+, a następnego opcje dodatkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) 7 godzin temu, opensource napisał(a): Jeżeli to będzie zestaw z kartą conax, to dla pakietu domowego HD można korzystać z czytnika uniwersalnego. Nie wiem czy wszystkie ale większość kanałów z tego pakietu działa. Napisz o które kanały Ci chodzi. Chodzi mi o kanały "bardzo" podstawowe.Polsat,Tvn-y,1,2 czyli te co są w dvbt.Mam swój dekoder dlatego nie chce kolejnego pudła. Edytowane 2 Marca przez grzejnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ap77 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca W umowie nic nie pisze o HBO a dodatkowo miałem nacisnąć jakiś link który nie doszedł na email do 24 h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.