Skocz do zawartości

nc+ telewizja na kartę


Rekomendowane odpowiedzi

Czasem trzeba kilka razy próbować. Na swojej karcie teraz sprawdzałem i zwraca informacje o pakietach. Natomiast jeśli faktycznie cały czas pojawia się pusta strona, a karta długo leżała niedoładowywana, to możliwe, że została usunięta z systemu (podobno były takie "czystki"). Pozostaje infolinia, aby się upewnić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien, ale widać, że to zrobione jak najmniejszym kosztem i nie zawsze działa stabilnie. Tak jak napisałem - na mojej karcie zwraca dane. Być może błędy nie zostały poprawnie obsłużone. 

Edytowane przez maniek357
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, opensource napisał(a):

Robiąc porządki znalazłem kartę która pochodzi z dawnego zestawu nc+ mix. Która aktualna oferta obowiązuje dla takiej karty?

Prawdopodobnie Pakiet Domowy HD. Najlepiej się dowiesz na sextelefonie infolinii, jaką obecnie ofertę ta karta ma. Możesz też się zapytać czy to karta z BSKA/BSLA, bo jak tak to możesz przejść na pakiet Komfort+ (karta musi być parowana, by przejść na ten pakiet).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie jak napisałeś - domowy HD i jest też możliwość przejścia na abonament. Karta prawdopodobnie z BSKA/BSLA. Natomiast zostałem poinformowany że może być problem z nadaniem pakietu ale to okaże się dopiero po opłaceniu. W przypadku braku możliwości nadania pakietu zwrócą środki.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, DanielK napisał(a):

Zauważyliście w ostatnich dniach jakieś problemy z zanikiem uprawnień do odbioru? Tak że przy normalnym używaniu zanikają i trzeba ponawiać uprawnienia?

Nie, wszystko działa bezproblemowo.


@Crossi

ECM-y nie mają nic do uprawnień, zawsze będą normalnie spadać nawet bez karty.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt - powinienem napisać o tierach, nie ECMach.

U mnie tak to wygląda:

Cytat

package 0B01 000000 0000000000001010 01000400 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown

package 0B01 000000 0000000000001050 01000020 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown

package 0B01 000000 0000000000001070 01000000 2024-02-01 2024-02-29 0B01@000000 unknown

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Mam pytanko odnośnie doładowań karty. Teraz zakupiłem zestaw na kartę z pakietem Comfort+ z Filmboxami na 6 m-cy. Ważność jest do 2 września 2024. Sprawdzając na str c+ wpisując nr karty pojawia się opcja że po tym okresie mogę doładować pakiet start+.

Na infolinii powiedzieli mi żeby najpierw doładować odpowiednią kwotą i dopiero potem zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem lub dzwoniąc do nich. Czy tak jest rzeczywiście???

Czy nie najpierw zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem i dopiero doładować. Bo jak teraz pokazuje mi że jest pakiet start (a zestaw jest z komfortem+) i doładuję to kasę rozliczy za pakiet start chyba???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mieć środki na koncie przy zmianie a nie zmieniać przy zerowym stanie środków.  Na kredyt nic nie dają przecież. 

 

Dodajesz równowartość za komfort+ na ile tam chcesz miesięcy  i zmieniasz. Nie chcesz komfort+ dodajesz na start+ i zmieniasz.

Nie chcesz żadnego to masz pakiet bez opłat na miesiąc bezpłatnie a potem ciemność. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak  to wychodzi - kupiłeś zestaw na kartę z pakietem Comfort+ z Filmboxami na 6 m-cy, po czym pakiety zostały zdezaktywowane.

1 godzinę temu, kauj1 napisał(a):

Na infolinii powiedzieli mi żeby najpierw doładować odpowiednią kwotą i dopiero potem zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem lub dzwoniąc do nich. Czy tak jest rzeczywiście???

Czy nie najpierw zlecić zmianę pakietu na komfort np smsem i dopiero doładować. Bo jak teraz pokazuje mi że jest pakiet start (a zestaw jest z komfortem+) i doładuję to kasę rozliczy za pakiet start chyba???

Doładuj dwa razy pakiet Start+ po 34 PLN za miesiąc co da 68 PLN na karcie czyli spełni warunki aktywacji pakietu Komfort+ kosztującego 54 PLN, które musisz mieć na karcie, by ten pakiet zadziałał. Następnie aktywuj pakiet Komfort+ wysyłając SMS o treści: „XXX A200” (gdzie XXX to numer Twojej karty z dekodera) pod numer (+48) 725 72 72 72. Jak to wszystko zrobisz, to pakiet Komfort+ będzie działał przez miesiąc i 8 dni. Sam tak robiłem, jak miałem ofertę na kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem od czasów TNK MPEG2 i do 4.05 miałem pakiet start + HBO .

Przeszedłem na abonament z pakietem Komfort oraz z 2 miesięcznym HBO .

Niestety po 2 godzinach wyłączyli mi HBO a nikomu nie kazałem włączać komfort !!!

Jak anulować ( nie rozwiązać ) umowę jak mnie oszukano .

Edytowane przez Kiler
Popraw pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, grzejnik napisał(a):

Czy oferty na karte na stronie C+ są parowane z dekoderem czy można używać tych kart w czytniku uniwersalnym?

Chodzi mi o najtańszy pakiet/oferte.

Jeżeli to będzie zestaw z kartą conax, to dla pakietu domowego HD można korzystać z czytnika uniwersalnego. Nie wiem czy wszystkie ale większość kanałów z tego pakietu działa. Napisz o które kanały Ci chodzi.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam jedno pytanko. W tym zestawie co teraz kupiłem (6 miesięcy pakiet Komfort) jest kilka kanałów co nie ma w wykazie kanałów na stronie c+ np C+ family czy po tym okresie po doładowaniu nadal będzie ten kanał czy on jest tylko w ramach Promo z tym pakietem na 6-miesięcy.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pakiet start + hbo do maja i przeszłem na abonament - komfort z hbo na 2 miesiące  . Po godzinie wyłączyli mi hbo  . Jak anulować umowę ( z winy konsultanta) chyba że uruchomi się jutro .

 

Czy to ten numer 225560800 bo nikt nie odbiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ap77 napisał(a):

Jestem abonentem od czasów TNK MPEG2 i do 4.05 miałem pakiet start + HBO .

Przeszedłem na abonament z pakietem Komfort oraz z 2 miesięcznym HBO .

Niestety po 2 godzinach wyłączyli mi HBO a nikomu nie kazałem włączać komfort !!!

Jak anulować ( nie rozwiązać ) umowę jak mnie oszukano .

Przeszedłeś na abonament: główny pakiet Komfort+ MIX z opcją dodatkową HBO. W Canal+ MIX jest tak, że najpierw włączają główny pakiet, następnego dnia pakiet dodatkowy - opcje dodatkowe są włączane następnego dnia po to, by by zachować ceny promocyjne na nie.

Anulować umowy się nie da - możesz w czasie 14 dni od daty podpisania umowy ją rozwiązać.

Także poczekaj do jutra - HBO będzie działać.

Sam tak miałem - dnia, którego podpisałem umowę włączyli mi główny pakiet Extra+, a następnego opcje dodatkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, opensource napisał(a):

Jeżeli to będzie zestaw z kartą conax, to dla pakietu domowego HD można korzystać z czytnika uniwersalnego. Nie wiem czy wszystkie ale większość kanałów z tego pakietu działa. Napisz o które kanały Ci chodzi.

Chodzi mi o kanały "bardzo" podstawowe.Polsat,Tvn-y,1,2 czyli te co są w dvbt.Mam swój dekoder dlatego nie chce kolejnego pudła.

Edytowane przez grzejnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...