Han92 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) 10 godzin temu, Pawel napisał: Jeśli robiłeś cesję to musisz założyć nowe konto. Na pewno? W APS powiedzieli mi że nie w dodatku zaraz po cesji mogłem się zalogować a dane na koncie byly już moje wprowadzone Fakt działa Edytowane 23 Września 2019 przez Han92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Jezeli nie miales nc+ to tak. Jezeli miales juz kiedys nc+ to wowczas umowa bedzie na twoim starym koncie. Umowa nigdy nie zostaje na koncie osoby z ktorej przepisywales ja. Edytowane 23 Września 2019 przez g0nz0s 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han92 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Dziękuję wszystkim za pomoc, problem rozwiązany! 52 minuty temu, g0nz0s napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Proszę o weryfikację czy macie w zakładce Poszerz swoją ofertę jakieś pakiety promocyjne ?Zakładka na moim koncie jest zupełnie pusta a zawsze coś tam oferowano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Pusto. Raczej u wszystkich. Pewnie szykują amazing offer... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 26 minut temu, Pawel napisał: Proszę o weryfikację czy macie w zakładce Poszerz swoją ofertę jakieś pakiety promocyjne ?Zakładka na moim koncie jest zupełnie pusta a zawsze coś tam oferowano U mnie tylko H +H2 pomimo ze mam te kanaly w MP, ale mam umowe tylko do 31.3 moze dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 U mnie oferty jak zawsze. Wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 u mnie tyż wsio jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) A jednak coś poprawiają. Dziś napis "brak dostępnych ofert" na błękitnym pasku. Na wszystkich moich kontach. I wróciło.... Edytowane 27 Listopada 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nigdy nie zwracałem uwagi w zakładce Twój sprzęt, na szczegóły. Od dawna jest tam odnośnik Diagnostyka? Klika się i wyskakuje komunikat o stanie technicznym dekodera i MR. Było to cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nie wiem od kiedy ale już dobre kilka miesięcy jest (zauważyłem po wymianie dekodera w lipcu). Na dekoderze trzeba wcześniej wysłać Diagnostykę żeby dane były wiarygodne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Ok. Dzięki. Dobrze wiedzieć jak to ma działać. Bo już mi się nie sprawdziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.