Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @Jego Cień wydaje mi się, że rozmawiać zawsze można ja na to patrzę z innej strony-w końcu to sami abonenci nie chcą korzystać ze wszystkiego co oferuje nc+ kładąc się Rejtanem przed swoimi własnymi dekoderami przeciw znienawidzonemu ADB. No to albo albo. Platforma oczywiście powinna poinformować każdego migrującego abonenta co mu nie będzie działać na jego ukochanym sprzęciku (tak o tym myślę słuchając abonentów mówiących o dekoderach prywatnych). Wiem, że z punktu widzenia abonenta optymalnym jest posiadanie dowolnego sprzętu z całą gamą oferowanego produktu NC+, ale jak widać jeżeli ma to iść dalej w tym kierunku to potrzeba czasu na rozwiązanie problemów m.in. z kodowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Platforma informuje przy migracji, jakie kanały nie będą odbierać na danym sprzęcie (przynajmniej mnie konsul informował). Mimo to uważam, że platforma dopuszczając możliwość używania sprzętu innego niż ADB, powinna zapewnić odbiór wszystkich kanałów ze swojej oferty na Pejsach lub sprzęcie własnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @regenwalde dopuszczając może i powinna,ale nie od razu Rzym zbudowano. A wyobraź sobie co by się (tu) działo gdyby migrować można było tylko do sprzętu ADB. Tak czy inaczej to abonent ma wybór i od abonenta ostatecznie zależy co woli-przywiązanie do własności czy to po co się ma tv satelitarną-treści. Ostatecznie pretensje powinno się kierować również do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Oczywiście, że nie od razu, ale o fuzji wiedziano już od bardzo dawna. NC+ też nie wystartowało wczoraj, tylko ponad 5 miesięcy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Hmmm...nie jestem głuchy na argumenty i przyznaję Ci rację tyle, że nie wszystko od NC+ zależy-sam widzisz, że nawet Zygmunt trochę miesza. To już około pół roku, jak ten czas leci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Leci leci . Zygmunt jak to Zygmunt musi sobie pomieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Zmigrowałem 31.08.2013. Nie odczytano mi regułki o braku kanałów m.in Polsat HD na sprzęcie Cyfry+. Wczoraj zadzwoniłem do Działu Technicznego, po chwili przełączono mnie do Działu Reklamacji. W ramach rekompensaty dostałem HBO do końca listopada za free. Grzecznie podziękowałem i zapominam o temacie Polsatu HD - i tak go nie oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A przyznaj się, że wiedziałeś, iż Ci nie będzie działać spryciarzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Oni żerują na błędach abonentów, więc abonenci też mogą wykorzystać błąd platformy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Oczywiście, że wiedziałem W połowie listopada się przypomnę czy "przypadkiem" nie byłoby opcji pociągnąć jeszcze kilka miesięcy tego HBO. Podczas migracji o to nie walczyłem. Zależało mi by zejść z ceny. Wcześniej płaciłem 120zł - wstyd się przyznać, ale to była pierwsza umowa. Teraz płacę 64zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Eeee tam wstyd wstydem by było nie uczyć się na błędach. Nie przypominaj się tylko początkiem grudnia zgłoś reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 O czym Wy tu mówicie, przecież oferta handlowa powinna być transparentna dla każdego klienta, tak więc skoro teraz jest sytuacja dla ITI nadzwyczajna, z powodów stricte sprzętowych, to trzeba temu stawić czoła, a nie zastawiać się głupią formułka wygłaszaną przez telemarketerów ITI, że na dekoderach innych niż ADB, wiadome nam kanały nie będą działać, bo to w sensie prawnym nie jest żadne rozwiązanie. Płacimy za cały produkt i cały produkt powinniśmy otrzymać, a jeśli tak nie jest, to należy się każdemu poszkodowanemu przez ITI, jakaś rekompensata. Chyba, że wreszcie ITI stanie na wysokości zadania i zróżnicuje sprzedawany produkt na ten dla tych, którzy podpisują umowy z dekoderami ADB i na ten dla pozostałych. To niedużo roboty, a sytuacja wreszcie byłaby klarowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 I oferta handlowa jest transparentna-na stronie NC+ masz co,jak,gdzie za ile i na czym. Sytuacja dla ITI jest nadzwyczajna, bo idzie na rękę klientom i pozwala korzystać z własnego sprzętu-to jest akurat najdziwniejsze, że sama sobie problemy przez to stwarza. Ja nie wiem dlaczego Ty widzisz tylko problemy stricte sprzętowe, bo np. Zygmunta ciężko takim nazwać. Otrzymujesz taki produkt jaki chciałeś i na jaki się zgodziłeś i jeszcze Ci źle, bo chyba Cię nikt nie przymusił. Natomiast za rekompensatę możesz uważać ofertę o której nowy klient może pomarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @Kibo no Hikari, chyba jesteś z innej bajki, bo ja zupełnie inaczej pojmuję przejrzystość handlowej oferty. Poza tym, jeśli już mówimy o faktach, to gdzie masz na portalu ITI w sposób czytelny dla potencjalnego klienta, przedstawioną sytuację z problemami sprzętowymi? Jakoś się tego nie mogę doszukać, a wierz mi, że nie jestem nieprzyjacielem ITI, tylko należę do rzeszy oszukanych przez tę spółkę klientów i oczekuję od niej zadośćuczynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @Kibo no Hikari Masz trochę racji ale nie do końca. Bo chodzi nie tylko o sprzęt własny, ale również o ten oficjalne dawany przez operatora (Pace, Sagem itd.). Fakt faktem, że słoneczny Zygmunt dorzuca swoje trzy grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Solorz ma prawo robić co mu się podoba, bo nie przypominam sobie by był w jakikolwiek sposób powiązany z Vivendi, czy Neovision. Jeżeli ITI coś sprzedaje, to powinna brać za to pełną odpowiedzialność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Widocznie jestem, bo nie staram się tylko narzekać i wszędzie szukać dziury w całym. Jak ktoś jest oszukany to powinien dochodzić swoich praw w sądzie a nie wylewać wieczne żale na forum. Jeżeli platforma daje sprzęt i informuje, że to i to nie będzie działać a klient wciąż go chce to jak później można mieć pretensje? Co innego jeżeli klient podczas migracji nie jest o niczym informowany wtedy pretensje i roszczenie jest uzasadnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @Kibo no Hikari, tyle że ja ITI nie odpuszczę i trwa już drugie postępowanie reklamacyjne, które w razie niepomyślnego dla mnie załatwienia, zakończy się w biurze rzecznika konsumentów. To dla mnie nie pierwszyzna, ale smutno, że o swoje trzeba się u nas tak dobijać. Takie standardy, ale warto pamiętać, że i MY jesteśmy za to odpowiedzialni. ps. Powtarzam Ci, że głupia formułka wygłaszana przez telemarketerów ITI przy zawieraniu umowy przez telefon, nic nie znaczy, bo to tylko wykręt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Ja chyba nie znam Twojej sprawy,ale jeżeli nie poinformowano Cię w żaden sposób o tym z czego nie będziesz mógł korzystać to reklamacji nie darować. P.S. Ty to nazywasz wykręt a ja minimum uczciwości-wiedziałeś i zgodziłeś się to w głowie mi się nie mieści jak później można mieć pretensje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Tu nie chodzi oto wiedział nie wiedział. Ale oto, że nc+ nic nie robi w tej sprawie. Przecież sami też o tym doskonale wiedzą. Ja rozumiem, że może być okres przejściowy – ale trwać tak bez końca. Powinni coś w ostateczności postanowić. Albo zrezygnować z dekoderów ze stajni C+ albo też ten stan zmienić. Ponadto te nowe dekodery nc+ to też jakieś nieporozumienie, by nie powiedzieć porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Z dekoderów c+ chyba nie zrezygnują, skoro mają pojawić się nowe Pejsy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Ja zareklamowałem że na dekoderze pace nie ma wszystkich usług wynikających z platyny...Bo jak migrowałem to mówiono ,że dekodery pace po aktualizacjach będą obsługiwać wszystkie usługi wynikające z pakietu platyny ... W ramach reklamacji w tej samej cenie przysłano mi dekoder Media box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jeżeli są jakieś nieporozumenia pomiędzy NC+ a CP i stąd brak niektórych programów, to dlaczego nagle Pojawia się TVP Reginalna z tp Polasatu? Czy tu nie ma niedomówień? Po prostu NC+ robi abonentów w konia i uważa ich za głupków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Nie z tp Polsatu tulko dubel z tp nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @Inspektor no właśnie w związku z "nieporozumieniami pomiędzy nc+ a CP" TVP Warszawa wylądowała na własnym transponderze nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.