Skocz do zawartości

Kanały niedostępne dla byłych użytkowników C+


elliotek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Jego Cień wydaje mi się, że rozmawiać zawsze można ;-) ja na to patrzę z innej strony-w końcu to sami abonenci nie chcą korzystać ze wszystkiego co oferuje nc+ kładąc się Rejtanem przed swoimi własnymi dekoderami przeciw znienawidzonemu ADB. No to albo albo. Platforma oczywiście powinna poinformować każdego migrującego abonenta co mu nie będzie działać na jego ukochanym sprzęciku :D (tak o tym myślę słuchając abonentów mówiących o dekoderach prywatnych).

 

Wiem, że z punktu widzenia abonenta optymalnym jest posiadanie dowolnego sprzętu z całą gamą oferowanego produktu NC+, ale jak widać jeżeli ma to iść dalej w tym kierunku to potrzeba czasu na rozwiązanie problemów m.in. z kodowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platforma informuje przy migracji, jakie kanały nie będą odbierać na danym sprzęcie (przynajmniej mnie konsul informował). Mimo to uważam, że platforma dopuszczając możliwość używania sprzętu innego niż ADB, powinna zapewnić odbiór wszystkich kanałów ze swojej oferty na Pejsach lub sprzęcie własnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@regenwalde dopuszczając może i powinna,ale nie od razu Rzym zbudowano. A wyobraź sobie co by się (tu) działo gdyby migrować można było tylko do sprzętu ADB.

 

Tak czy inaczej to abonent ma wybór i od abonenta ostatecznie zależy co woli-przywiązanie do własności czy to po co się ma tv satelitarną-treści.

Ostatecznie pretensje powinno się kierować również do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem 31.08.2013. Nie odczytano mi regułki o braku kanałów m.in Polsat HD na sprzęcie Cyfry+. Wczoraj zadzwoniłem do Działu Technicznego, po chwili przełączono mnie do Działu Reklamacji. W ramach rekompensaty dostałem HBO do końca listopada za free. Grzecznie podziękowałem i zapominam o temacie Polsatu HD - i tak go nie oglądam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że wiedziałem :-)

W połowie listopada się przypomnę czy "przypadkiem" nie byłoby opcji pociągnąć jeszcze kilka miesięcy tego HBO. Podczas migracji o to nie walczyłem. Zależało mi by zejść z ceny. Wcześniej płaciłem 120zł - wstyd się przyznać, ale to była pierwsza umowa. Teraz płacę 64zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Wy tu mówicie, przecież oferta handlowa powinna być transparentna dla każdego klienta, tak więc skoro teraz jest sytuacja dla ITI nadzwyczajna, z powodów stricte sprzętowych, to trzeba temu stawić czoła, a nie zastawiać się głupią formułka wygłaszaną przez telemarketerów ITI, że na dekoderach innych niż ADB, wiadome nam kanały nie będą działać, bo to w sensie prawnym nie jest żadne rozwiązanie.

 

Płacimy za cały produkt i cały produkt powinniśmy otrzymać, a jeśli tak nie jest, to należy się każdemu poszkodowanemu przez ITI, jakaś rekompensata.

 

Chyba, że wreszcie ITI stanie na wysokości zadania i zróżnicuje sprzedawany produkt na ten dla tych, którzy podpisują umowy z dekoderami ADB i na ten dla pozostałych.

 

To niedużo roboty, a sytuacja wreszcie byłaby klarowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oferta handlowa jest transparentna-na stronie NC+ masz co,jak,gdzie za ile i na czym. Sytuacja dla ITI jest nadzwyczajna, bo idzie na rękę klientom i pozwala korzystać z własnego sprzętu-to jest akurat najdziwniejsze, że sama sobie problemy przez to stwarza. Ja nie wiem dlaczego Ty widzisz tylko problemy stricte sprzętowe, bo np. Zygmunta ciężko takim nazwać.

 

Otrzymujesz taki produkt jaki chciałeś i na jaki się zgodziłeś i jeszcze Ci źle, bo chyba Cię nikt nie przymusił. Natomiast za rekompensatę możesz uważać ofertę o której nowy klient może pomarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari, chyba jesteś z innej bajki, bo ja zupełnie inaczej pojmuję przejrzystość handlowej oferty.

 

Poza tym, jeśli już mówimy o faktach, to gdzie masz na portalu ITI w sposób czytelny dla potencjalnego klienta, przedstawioną sytuację z problemami sprzętowymi?

 

Jakoś się tego nie mogę doszukać, a wierz mi, że nie jestem nieprzyjacielem ITI, tylko należę do rzeszy oszukanych przez tę spółkę klientów i oczekuję od niej zadośćuczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solorz ma prawo robić co mu się podoba, bo nie przypominam sobie by był w jakikolwiek sposób powiązany z Vivendi, czy Neovision. ;)

 

Jeżeli ITI coś sprzedaje, to powinna brać za to pełną odpowiedzialność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie jestem, bo nie staram się tylko narzekać i wszędzie szukać dziury w całym. Jak ktoś jest oszukany to powinien dochodzić swoich praw w sądzie a nie wylewać wieczne żale na forum.

 

Jeżeli platforma daje sprzęt i informuje, że to i to nie będzie działać a klient wciąż go chce to jak później można mieć pretensje?

Co innego jeżeli klient podczas migracji nie jest o niczym informowany wtedy pretensje i roszczenie jest uzasadnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari, tyle że ja ITI nie odpuszczę i trwa już drugie postępowanie reklamacyjne, które w razie niepomyślnego dla mnie załatwienia, zakończy się w biurze rzecznika konsumentów.

 

To dla mnie nie pierwszyzna, ale smutno, że o swoje trzeba się u nas tak dobijać.

 

Takie standardy, ale warto pamiętać, że i MY jesteśmy za to odpowiedzialni.

 

ps. Powtarzam Ci, że głupia formułka wygłaszana przez telemarketerów ITI przy zawieraniu umowy przez telefon, nic nie znaczy, bo to tylko wykręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba nie znam Twojej sprawy,ale jeżeli nie poinformowano Cię w żaden sposób o tym z czego nie będziesz mógł korzystać to reklamacji nie darować.

 

P.S.

Ty to nazywasz wykręt a ja minimum uczciwości-wiedziałeś i zgodziłeś się to w głowie mi się nie mieści jak później można mieć pretensje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi oto wiedział nie wiedział. Ale oto, że nc+ nic nie robi w tej sprawie. Przecież sami też o tym doskonale wiedzą. Ja rozumiem, że może być okres przejściowy – ale trwać tak bez końca. Powinni coś w ostateczności postanowić. Albo zrezygnować z dekoderów ze stajni C+ albo też ten stan zmienić.

Ponadto te nowe dekodery nc+ to też jakieś nieporozumienie, by nie powiedzieć porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zareklamowałem że na dekoderze pace nie ma wszystkich usług wynikających z platyny...Bo jak migrowałem to mówiono ,że dekodery pace po aktualizacjach będą obsługiwać wszystkie usługi wynikające z pakietu platyny ... W ramach reklamacji w tej samej cenie przysłano mi dekoder Media box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...