sport323 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 W dniu 4.01.2022 o 22:41, Cp.go napisał: Broń boze umowy w aps.... Mógłbyś rozwinąć dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLuminary Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Cześć, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu rodziców. Od lat mają podpisany abonament z cyfrowym polsatem na świadczenie usług telewizyjnych. Niestety od paru miesięcy jest ciągły problem z jakimiś aktualizacjami dekodera, tzn. nie wyświetla się prawidłowo program tv na najbliższe godziny lub dni. Czasem jest prawidłowo, czasem nie wyświetla co będzie leciało w tv danego dnia. Czasem jest ikona aktualizacji i nic się nie dzieje i tego typu problemu. Czasem się sam TV program wyłącza. Rodzice są po wymienia dekodera już trzykrotnie i nic to nie dało. Pani na infolinii oraz w punkcie obsługi klienta mówi, że jest to wina aktualizacji, że problem jest znany, ale nic na tą chwilę wymiana dekodera nie da, bo to musi być naprawione jakąś aktualizacją. Rodzice mają dość sytuacji i chcą rozwiazać umowę, pytanie czy mogą to w takiej sytuacji zrobić bez konsekwencji? Zostało im chyba jeszcze z rok umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 W dniu 8.01.2022 o 16:11, iLuminary napisał: Cześć, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu rodziców. Od lat mają podpisany abonament z cyfrowym polsatem na świadczenie usług telewizyjnych. Niestety od paru miesięcy jest ciągły problem z jakimiś aktualizacjami dekodera, tzn. nie wyświetla się prawidłowo program tv na najbliższe godziny lub dni. Czasem jest prawidłowo, czasem nie wyświetla co będzie leciało w tv danego dnia. Czasem jest ikona aktualizacji i nic się nie dzieje i tego typu problemu. Czasem się sam TV program wyłącza. Rodzice są po wymienia dekodera już trzykrotnie i nic to nie dało. Pani na infolinii oraz w punkcie obsługi klienta mówi, że jest to wina aktualizacji, że problem jest znany, ale nic na tą chwilę wymiana dekodera nie da, bo to musi być naprawione jakąś aktualizacją. Jak mają pakiet L a umowa podpisana była przed końcem maja 2021 to mogą wypowiedzieć bez konsekwencji bo gwarantowany kanał lifetimehd znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLuminary Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Umowa przesłana przez kuriera w okolicach maja 2020 roku, pakiet Familijny Max. Takie info dostałem teraz od rodziców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Muszą szczegóły umowy sprawdzić czy w tym pakiecie znajduje się ten kanał lifetime albo niech zobaczą czy jest dostępny na pozycji 986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLuminary Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 mówią, że mają taki kanał na tej pozycji. Działający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Bo kanał działa ale wypowiadać umowy juz od jakiegoś czasu można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 2 minuty temu, iLuminary napisał: mówią, że mają taki kanał na tej pozycji. Działający. No to do końca stycznia mogą wypowiadać umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLuminary Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 z czego to wynika? coś się dzieje z tym kanałem? Znika w przyszłości czy jak? Wypowiedzenie złożyć normalnie z dopiskiem, że chodzi o kanał lifetime? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 1 minutę temu, iLuminary napisał: z czego to wynika? coś się dzieje z tym kanałem? Znika w przyszłości czy jak? Wypowiedzenie złożyć normalnie z dopiskiem, że chodzi o kanał lifetime? https://cyfrowypolsatnews.pl/kanal-lifetime-znika-z-oferty-polsat-box-mozna-zerwac-mowe/ google nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Masz odpowiedni wątek gdzie sa wszystkie informacje. Czytać a nie dublować w kolejnym wątku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecik18 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Co aktualnie można zyskać maksymalnie przy złożeniu wypowiedzenia. Płace aktualnie 140 zł za: Familijny Max HD HBO HD HBO GO Polsat Sport Premium Opcja On the Go (OTG) SPORT HD Cinemax HD FILM HD x2 multiroom ?? Koniec umowy w lutym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Rok po 50 zł drugi rok 110 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Cześć, Idzie coś wyhaczyć po złożeniu wypowiedzenia z racji usunięcia kanału Lifetime? Obecnie: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Opcja ON THE GO, Pakiet Film HD, CUTV IP, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD (3 dekodery) Za całość płace 95zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Rok czasu 50 zł drugi 105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 W dniu 5.01.2022 o 10:15, stan69 napisał: Z pakietem M dostaniesz Cinemaxy i 3 kan.Nick gratisowo. Eurosport jest 1 i 2, Discovery, Tvn-y. starych pakietów nie przedłużają. Jeśli starych pakietów nie przedłużają, a mam Familijny Max HD w promocyjnej cenie 30 zł to jeśli nie wypowiem umowy, ani jej nie przedłużę to co będę miał i ile będę płacił jak mi się skończy obecna umowa za 4 miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Zostaniesz na czas nieokreślony z tym, co masz. Cena może wzrosnąć o 10 zł, choć nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 W dniu 11.01.2022 o 20:25, Cp.go napisał: Rok czasu 50 zł drugi 105 To już chyba wolał bym płacić przez całą umowę 77,50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Nie da się bo promocja trwa rok Edytowane 14 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Gamebyt napisał: To już chyba wolał bym płacić przez całą umowę 77,50 Można też tak płace. tylko dziele na 18 miesiecy bo pozniej znow mozna coś kombinować Jak cos to zapraszam na priv Edytowane 13 Stycznia 2022 przez Cp.go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Trochę to nie opłacalne? 50x12=600 105x12=1260 Daje nam to 1860 za całą umowę. Dzieląc 1860 na 18 to będzie 103zł czyli więcej niż aktualnie płacę A idąc z postępem czasu wypadało by po jakimś czasie zmienić dekoder na 4K, obecnie Evobox HD + 3x Lite Edytowane 14 Stycznia 2022 przez Gamebyt Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Nie wiem co Ty wyliczyłeś bo mi wychodzi za 18 miesięcy 1230zł rezygnacja i kolejna umowaEdit ale dla Ciebie bardziej się opłaca płacić ponad 77.50 zł niż 68 z kawałkiem Edytowane 13 Stycznia 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Fakt moze nie do konca sprecyzowalem 12x 50 6 x 105 I sume dziele przez 18 mscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 (edytowane) No to już lepiej wygląda Edytowane 14 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz697 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 (edytowane) Pytanie czysto techniczne Rozwiązuje z Polsatem umowę z dniem 31.01.2022 w związku z brakiem kanału life time. Sprzęty, wiem że mam zwrócić do 1 msc najlepiej w sklepie stacjonarnym. Czy dnia 01.02.2022 mogę już iść podpisywać nową umowę czy będzie jakiś konflikt w postaci np odczekania pewnego czasu ? A czemu tak ? A bo chcą mi na siłę wcisnąć gorsze warunki niż mają dla nowego klienta wybierając ( nie mały ) pakiet ze strony online... Obecnie mam : Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet FILMY I SERIALE ONLINE Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Ekstraklasa Multiroom x1 ps rozumiem że zwrócić muszę, dekodery, karty, piloty, 2x kable HDMI, czy coś jeszcze ? Muszą być w oryginalnym opakowaniu ? ps 2 czy DUK do mnie będzie dzwonić czy mam sam do nich zadzwonić ? Edytowane 15 Stycznia 2022 przez Grzegorz697 dodanie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.