Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu rodziców.

Od lat mają podpisany abonament z cyfrowym polsatem na świadczenie usług telewizyjnych. Niestety od paru miesięcy jest ciągły problem z jakimiś aktualizacjami dekodera, tzn. nie wyświetla się prawidłowo program tv na najbliższe godziny lub dni. Czasem jest prawidłowo, czasem nie wyświetla co będzie leciało w tv danego dnia. Czasem jest ikona aktualizacji i nic się nie dzieje i tego typu problemu. Czasem się sam TV program wyłącza. 

 

Rodzice są po wymienia dekodera już trzykrotnie i nic to nie dało. Pani na infolinii oraz w punkcie obsługi klienta mówi, że jest to wina aktualizacji, że problem jest znany, ale nic na tą chwilę wymiana dekodera nie da, bo to musi być naprawione jakąś aktualizacją.


Rodzice mają dość sytuacji i chcą rozwiazać umowę, pytanie czy mogą to w takiej sytuacji zrobić bez konsekwencji? Zostało im chyba jeszcze z rok umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2022 o 16:11, iLuminary napisał:

Cześć,

proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu rodziców.

Od lat mają podpisany abonament z cyfrowym polsatem na świadczenie usług telewizyjnych. Niestety od paru miesięcy jest ciągły problem z jakimiś aktualizacjami dekodera, tzn. nie wyświetla się prawidłowo program tv na najbliższe godziny lub dni. Czasem jest prawidłowo, czasem nie wyświetla co będzie leciało w tv danego dnia. Czasem jest ikona aktualizacji i nic się nie dzieje i tego typu problemu. Czasem się sam TV program wyłącza. 

 

Rodzice są po wymienia dekodera już trzykrotnie i nic to nie dało. Pani na infolinii oraz w punkcie obsługi klienta mówi, że jest to wina aktualizacji, że problem jest znany, ale nic na tą chwilę wymiana dekodera nie da, bo to musi być naprawione jakąś aktualizacją.

Jak mają pakiet L a umowa podpisana była przed końcem maja 2021 to mogą wypowiedzieć bez konsekwencji bo gwarantowany kanał lifetimehd znika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iLuminary napisał:

z czego to wynika? coś się dzieje z tym kanałem? Znika w przyszłości czy jak?

 

Wypowiedzenie złożyć normalnie z dopiskiem, że chodzi o kanał lifetime?

https://cyfrowypolsatnews.pl/kanal-lifetime-znika-z-oferty-polsat-box-mozna-zerwac-mowe/ 

google nie boli 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

 

Idzie coś wyhaczyć po złożeniu wypowiedzenia z racji usunięcia kanału Lifetime?


Obecnie:
Pakiet Familijny Max HD

+

Pakiet Cinemax HD,

Pakiet HBO HD HBO GO,

Opcja ON THE GO,

Pakiet Film HD,

CUTV IP,

Katalog treści online,

Usługa Multiroom HD (3 dekodery)

Za całość płace 95zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2022 o 10:15, stan69 napisał:

Z pakietem M dostaniesz Cinemaxy i 3 kan.Nick gratisowo. Eurosport jest 1 i 2, Discovery, Tvn-y. starych pakietów nie przedłużają.

 

Jeśli starych pakietów nie przedłużają, a mam Familijny Max HD w promocyjnej cenie 30 zł to jeśli nie wypowiem umowy, ani jej nie przedłużę to co będę miał i ile będę płacił jak mi się skończy obecna umowa za 4 miesiące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to nie opłacalne?

50x12=600
105x12=1260
Daje nam to 1860 za całą umowę.

Dzieląc 1860 na 18 to będzie 103zł czyli więcej niż aktualnie płacę 🥲

A idąc z postępem czasu wypadało by po jakimś czasie zmienić dekoder na 4K, obecnie Evobox HD + 3x Lite

Edytowane przez Gamebyt
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czysto techniczne 

Rozwiązuje z Polsatem umowę z dniem 31.01.2022 w związku z brakiem kanału life time. Sprzęty, wiem że mam zwrócić do 1 msc najlepiej w sklepie stacjonarnym.

Czy dnia 01.02.2022 mogę już iść podpisywać nową umowę czy będzie jakiś konflikt w postaci np odczekania pewnego czasu ?

A czemu tak ? A bo chcą mi na siłę wcisnąć gorsze warunki niż mają dla nowego klienta wybierając ( nie mały ) pakiet ze strony online...

Obecnie mam :

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet FILMY I SERIALE ONLINE

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD 

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online

Pakiet dodatkowy: Ekstraklasa

Multiroom x1

 

ps rozumiem że zwrócić muszę, dekodery, karty, piloty, 2x kable HDMI, czy coś jeszcze ? Muszą być w oryginalnym opakowaniu  ?

ps 2 czy DUK do mnie będzie dzwonić czy mam sam do nich zadzwonić ?

Edytowane przez Grzegorz697
dodanie pytania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...