Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy się więc już doda wszystkie straty, to chciałoby się tez mieć z tego jakikolwiek zysk, choćby intelektualny, a kiedy i jego brakuje, to chociaż mieć świadomość, że firma, której płacisz co miesiąc niemały haracz, będzie się do Ciebie chociaż odnosić z należytym szacunkiem.

Naprawdę musisz być bardzo nieszczęśliwym człowiekiem. Wszyscy Cię doją, próbują złamać Twój kręgosłup, obrażają Cię. Ja bym się już powiesił, po co się tak męczyć.

Jeszcze raz powtórzę łączę się z Tobą w bólu. Jak Ty musisz cierpieć..

 

Cyfra jest okropna. I logo ma z białym krzyżykiem, to musi oznaczać jakąś sektę dojarzy. I TV Ci kazali zakupić. Jak śmieli? Przecież to skandal!

 

Ale dzięki Tobie dowiedziałem się, że płacąc za TV nie mam kręgosłupa i kilku innych mądrych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johan1, przejrzałem Twe posty i nie doczytałem jakimi to niecnymi praktykami podpadła C+. Z tonacji jakbym słyszał znajomego co to nie daje złotówki bezdomnemu tylko bułkę i niezłomnie wierząc, że to przejaw zdrowego kręgosłupa dziwi się, ze nikt nie docenia jego poprawiania świata (choć bułka i tak trafia do kosza).

Jako zwykły abonent, skoro moje sugestie i apele u operatora nie odnoszą skutku (tak samo u piekarza w sprawie zmiany receptury na bułki bo wg mnie mało słone) , dopasowałem się w ten deseń i od dłuższego czasu nie mam powodu do frustracji choćby w tym małym wycinku życia. A zasada "Jak Kuba Bogu..." w tym temacie sprawdza się doskonale. Uznałem więc: jeśli oferta i cena nie są zgodne z moimi oczekiwaniami , staram się, aby za ten niedoskonały produkt płacić malutko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. bat, no, to może okraszę paroma konkretami ten telewizyjny pasztet.

 

Dla przykładu, TVP posiada dział do spraw kontaktów z widzami, gdzie przyjmują sugestie na temat kształtu i ramówki wspomnianej telewizji, co oczywiście nie znaczy, że to w jakikolwiek sposób przekłada się na jakieś namacalne konkrety, ale skoro już jest taki dział, więc należy przypuszczać, że zatrudnione tam panienki czytają od czasu do czasu te teksty między jedną kawką a drugą i odsyłają zredagowane gotowce, jako odpowiedź na nadsyłane listy od skazanych na publiczną.

 

Teoretycznie podobnie jest w firmie CYFRA+, ale jedynie teoretycznie, bo jeżeli już traktuje owa firma kogokolwiek w miarę poważnie, to jedynie media, więc istnieje w CYFRZE+ analogiczny, jak w TVP dział, z jedną tylko różnicą, że jest to dział do spraw kontaktu z mediami, a nie z abonentami.

 

Sądząc więc po treści odpowiedzi na maile, listy i telefony, firma CYFRA+ przyjmuje taktykę tarczy, nabierając wodę w usta ilekroć ktoś ma jakiekolwiek konkretne pytania.

 

Mówiąc zatem wprost, niczego i od nikogo się w tej firmie nie dowiesz, poczynając od dystrybutora, poprzez przemiłe panienki z BOK, a na managerach skończywszy, bo wyżej to już dostać się mogą jedynie wybrańcy.

 

Istny MATRIX, połączony z cechami domu dla obłąkanych.

 

Zresztą taki stosunek do klientów zaczyna być normą powszechnie stosowaną i przez inne firmy, gdzie abonenta, petenta, czy jakkolwiek chcielibyśmy nazwać owego nieszczęśnika, traktuje się jak zło konieczne, a zauważa się go jedynie w chwili, kiedy składa pismo z żądaniem zerwania umowy.

 

Nie wydaje mi się, aby to było normalne, jakkolwiek osobom, wychowanym na tych antystandardach, może się to wydawać najzupełniej bez zarzutu, trzeba sobie jednak odpowiedzieć na pytanie, czy obniżanie wymagań wobec podmiotów świadczących nam wszelakie usługi to dobra droga, czy raczej droga donikąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie widzę tu konkretnego zarzutu. No chyba, że to pretensja o brak mocy sprawczej osób z najniższego szczebla kontaktu (jakiejś studentki z CTA) . Nie wiem jak dalekich zmian Kolega oczekiwał , ale proszę przyjrzeć się choćby forum Canalu+ i wątkom sugestii zmian (w ogromnym wymiarze zdania przeciwne) pojmiemy , dlaczego kroki podejmuje szefostwo nie bacząc na te sugestie.

Czasem dla jaj napiszą, że to na życzenie widzów (niesprawdzalne).

Oczywiście narzekanie (szczególnie gdzie idzie o kasę) ma sens bo może ktoś to przeczyta- ale czy zastosuje? Ja też lubię narzekać..., ale :

1. przeszliśmy ostatnio repakietyzację i podwyżkę. Były rezygnacje. Odnoszę wrażenie, że tu C+ nikomu nie zalazła za skórę z metodami.

2. na moje e-maile dotyczące bieżącego użytkowania odpowiedzi na ogół pozytywne w ciągu kilku godzin

3. miałem problem z reaktywacją karty prepaid -dział techniczny i życzliwy i szybki w działaniu.

Nie pytam o perspektywy, czas zmian, zmiany w ofercie ... bo wiem, że dostanę gotowca, "nie wiedzą".

Zważywszy, że płacę bardzo mało za Optimum, a za Start ledwie 10,50 to nawet miałem wyrzuty, że w tej cenie operator śle jeszcze ulotki i rachunki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to się wybiera odpowiednią pod siebie firmę, żeby nie narzekać potem. Mamy taką konkurencje na rynku we wszystkich dziedzinach. Przykładowo:

Telewizja:

-C+

-CP

-N

-TP

- Ich podoferty (TNK na przykład)

- UPC

- Vectra

- Aster

- Multimedia

- Inne, osiedlowe sieci

I to zawsze można coś upolować. Co najmniej 1 z 5. A w mieście to już kompletny rarytas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie bat

Zobaczymy jak się Panu noga powinie z Cyferką. Pomimo błędu z ich strony nie będziesz mógł NIC zrobić.Nawet pisma i skargi do kierownictwa olewają.O nagraniu rozmowy i przesłaniu zapomnij.Przeszedłem to i uratowała mnie tak naprawdę zmiana regulaminu i odpowiedzialny konsultant.Dział reklamacji to ło matko!!!!!!!!!

Opisałem całą sytuację w styczniu lub lutym. Nie życzę nikomu takiego traktowania.Sami pracownicy jak czytali korespondencję to nie mogli zrozumieć jak można takie głupoty pisać ( mówimy o pismach pani z w/w działu).

Byli też tacy którzy straszyli mnie regulaminem ale po moim pytaniu o przytoczenie danego punktu natychmiast odpowiadali że ktoś zadzwoni z odpowiedzią.

Cyfra jest ani lepsza ani gorsza, po prostu należy walczyć o standardy które firma sama sobie narzuciła ale ich nie przestrzega. :read:

Na pewno jest najlepszą programowo platformą że nie wspomnę o multiroomie na dwie niezależne karty (dla mnie przebój).

 

Natomiast zmianę regulaminu traktuję jako przeprosiny dla tych wszystkich orżniętych od grudnia do stycznia na przełomie roku.

 

Pozdrawiam i życzę zdrowego rozsądku wszystkim zainteresowanym stronom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prawie pełną ofertą Cyfry+

ale brak mi w niej tylko do fula Canal+ który jest dodatkowo płatny w moim przypadku 20zł mies

 

a opcja Multi zawiera HBO HD,HBO2HD,HBO Comedy HD, Cinemax HD , Cinemax 2 HD

 

a Canal+ brak w opcji w/w i to ma być platforma Canal+ Cyfrowy Sp zoo jeśli tak to zamiast HBO powinno być CANAL+ a ,że jest HBO to jest walka z n_ką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie złote plusy? czy je wycofali? Ja miałem przeszło 1600 od końca listopada 2009r je doliczali za faktury aż tu nagle wchodzę i co:

 

"Obecnie posiadasz 0 Złotych Plusów

 

Żałujemy, obecnie poprzez ICA nie masz nagród do wykorzystania."

 

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem gdzie te moje 3 grosze wypowiedzi umieścić...

Wiem ze się świat nie zawalił ale odkryłem wczoraj ze z Lublina znikł punkt Cyfry (to znaczy CENTRUM CYFRY+)

Szkoda, panie miłe i wyjaśnić było można trochę spraw na miejscu zamiast wisieć na słuchawce. Od kiedy, jakiś czas temu, konsultanci z Cyfry wydzwaniali do mnie z kolejnymi ofertami aż nerwy można było stracić :/ doceniałem ten punkt Centrum Cyfry gdzie można było przyjść i pogadać kiedy JA chciałem.

Pozdrawiam Panie ze zlikwidowanego puntu i mam nadzieje ze szybko znajda prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak widać kryzys dotknął i firmę CYFRA+, która to ostatnio nie wywiązuje się z wcześniejszych obietnic i powoli schodzi z kosztów, co widać, słychać i ... czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się robi ze wszystkim puszcza się plotkę że taniej się nie da, potem człowiek cieszy się ze standardowej ceny, tego nawet uczą na kursach marketingu :-D Według mnie jakby chcieli to za Canal+ by nie brali żadnej opłaty, przecież ten kanał Cyfra tworzy.

Z drugiej strony wcale się nie dziwię że są takie oferty, przecież jest sezon ogorkowy w pełni ;) Po co mają dawać takiej jak praktycznie w tym okresie nie ma nic konkurencja do zaoferowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...