ircios Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Cyfry już praktycznie nie ma, a iti ma się dobrze. Nawet wprowadziło się do gmachu c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No pewnie stąd, że gdyby nie Cyfra to reklamacji by nie musiał pisać Święte słowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 W n-ce standardem było załatwienie klienta a nie reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonc Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 20.08 zawarłem telefonicznie traktat z nc+ umowa przyszła tydzień temu (platinium+m-room=109zł) w jednym z podpunktów zaznaczyli TAK - "abonament wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych dotyczących usług świadczonych przez podmioty trzecie" a wyraźnie mówiłem NIE czy w takim przypadku mogę zerwać umowę, zażądać jakiejś rekompensaty w postaci np hbo, proszę o pomoc. przecie w dzisiejszych czasach dane osobowe na wagę złota a już 3 miesiące sprzedają je na lewo i prawo... Złóż reklamację. tylko co napisać, żeby poprawili umowę czy co? bo chciałbym na tym oczywiście coś zyskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a zabawa w kotka i myszka trwa w najlepsze http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,1 ... #BoxBizTxt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja napisałem, że żądam potwierdzenia tego, co było w rozmowie telefonicznej, bo wersja pisemna się nie zgadzała. Najlepiej powołaj się na niezgodność formy pisemnej z uzgadnianą telefonicznie i napisz, że prosisz o rozwiązanie umowy, wtedy będą chcieli Cię czymś przekupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_max Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jako, że wczora(22.11)j zawarłem umowę na migracją z c+ nc+ to przy wymianie dekodera namediaboxa. W dniu 23.11(dzisiaj) pojechałem dzisiaj do punku(zgodnie z informacją od infolinii) pojechałem do punku na wymianę gdzie się okazało, że nie ma takiej możliwość w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 @max_max w punkcie powiedzieli dlaczego? Może to kurierem przyjdzie? A na BOK dzwoniłeś później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_max Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie dzwoniłem. W punkcie pani powiedziała, że nie ma "kuponu" uprawniającego do przeniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 @max_max no to nie licz, że sprawa się sama rozwiąże tylko działaj. Telefon na BOK i wyjaśnij sprawę albo http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_max Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Już w punkcie złożyłem reklamacje i będe dzwonił na infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Rozmowa nagrana więc nie ma się co martwić na zapas, ale trzymaj rękę na pulsie i daj znać co załatwiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_max Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Tak trochę ironicznie dopiszę i co z tego skoro odpiszą, że przesłuchali i wszystko jest ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 To nie czas ani miejsce na sianie spiskowych teorii. Chyba wiesz na co się zdecydowałeś w rozmowie. Problemy jak pomyłki zdarzają się wszędzie i właśnie również od tego jest np. telefon,mail a także reklamacja aby sprawę wyjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Tak trochę ironicznie dopiszę i co z tego skoro odpiszą, że przesłuchali i wszystko jest ok ? Tak napiszą. Ale jeśli podczas rozmowy źle słuchałeś,to pretensje do samego siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonc Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 20.08 zawarłem telefonicznie traktat z nc+ umowa przyszła tydzień temu (platinium+m-room=109zł) w jednym z podpunktów zaznaczyli TAK - "abonament wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych dotyczących usług świadczonych przez podmioty trzecie" a wyraźnie mówiłem NIE czy w takim przypadku mogę zerwać umowę, zażądać jakiejś rekompensaty w postaci np hbo, proszę o pomoc. przecie w dzisiejszych czasach dane osobowe na wagę złota a już 3 miesiące sprzedają je na lewo i prawo... Złóż reklamację. tylko co napisać, żeby poprawili umowę czy co? bo chciałbym na tym oczywiście coś zyskać. Ja napisałem, że żądam potwierdzenia tego, co było w rozmowie telefonicznej, bo wersja pisemna się nie zgadzała. Najlepiej powołaj się na niezgodność formy pisemnej z uzgadnianą telefonicznie i napisz, że prosisz o rozwiązanie umowy, wtedy będą chcieli Cię czymś przekupić. wczoraj poprzez formularz na stronie nc+ napisałem, że chcę zrezygnować bo umowa nie jest zgodna z tym co ustalałem telefonicznie i dziś przyszła odpowiedź: "odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z dyspozycją wprowadziłam sprzeciw na przekazywanie danych osobowych podmiotom trzecim na Pana kontrakcie" kpina a 3 m-ce sprzedawali moje dane na lewo i prawo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś reklamację jeszcze raz i żądaj rozwiązania umowy, na moje masz takie prawo, na niezgodność towaru z umową możesz się powołać chyba przez 6 miesięcy, postrasz ich UOKiK itp. Co to jest za odpowiedź? Żadnych przeprosin, olali Cię a sprawa danych osobowych to bardzo ważna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 6 dni i reklamacja rozpatrzona pozytywnie wow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Szybko im poszło,i tak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek89 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 cytuje swoje słowa z ponad tygodnia: """" Migracja z Cyfry + do nc+ przez arek89 » 22 lis 2013, o 17:15 Witam przedłużyłem umowę w połowie października (na pakiet silver + 6xcanal + pace + MR + filmbox 6mcy gratis... wszystko ładnie pięknie konsultant zaproponował 74 zł zgodziłem się... przychodzi co do czego do rachunek do zapłaty wynosi 94 zł!!! (naliczyli sobie opłatę za wynajem dekodera) o której mi nie powiedział w rozmowie (może jak czytał regulamin), hmmm konsultant czytał regulamin przez tel ja przytakiwałem, zgadzam się bo myślałem że to formalność jak się zgodziłem na 74 zł, na początku rozmowy powiedziałem że zgodzę się za 74 zł tak nigdy w życiu bym się nie zgodził bo wiem jakie ceny chodziły za abo... wysłałem reklamacje a oni rozpatrzyli ją negatywnie... hmmm teraz napisałem do nich emaila że chcę przesłuchać tą rozmowę na żywo... spotkał się już ktoś z takim czymś????? moim zdaniem ci konsultanci to banda oszustów i naciągaczy, nie znają dobrze ofert i wciskają klientom różne badziewia... jestem z okolic Wrocławia mam nadzieje że nie będą mi mówić żebym przyjechał np. do Warszawy lub Krakowa na odsłuchanie rozmowy..."""" Wszystko wyjaśniło się po przez 1 wiadomość email do reklamacjecyfraplus... nigdzie nie musiałem jeździć żeby odsłuchiwać rozmowę na żywo, wszystko wyszło tak jak chciałem... odpisali na mojego emaila po 2 dniach i przyznali mi rację. napisali: "uprzejmie informujemy, że w związku z brakiem przekazania Panu czytelnej informacji o odpłatności za użytkowanie dekodera PVR HD (w ramach opcji Multiroom), postanowiliśmy zweryfikować nasze stanowisko, dotyczące opłaty za czynsz najmu dekodera. Bezpłatne użytkowanie dekodera Pace PVR HD będzie przysługiwało Panu do końca okresu oznaczonego..."(czyli do końca umowy 10.2014) także uważajcie w rozmowie z konsultantem bo może wam się przydarzyć taka sytuacja jak mi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Większość abonentów podczas rozmowy migracyjnej i tak buja w obłokach. Poźniej reklamacje się sypią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 W innym wątku pisałem, że udało mi się migrować do nc+ na odpowiadających mi warunkach ale radość nie trwała długo: 1.12 miały zostać włączone pakiety, a jedyne co się zmieniło to kwota do zapłaty w ICA. 2.12 poszła reklamacja na zaistniałą sytuację i (o dziwo) już 3.12 mail, że przepraszają za pomyłkę i umowa będzie świadczona zgodnie z warunkami migracji, co też nastąpiło. Zaskakuje mnie szybkość rozpatrzenia mojej reklamacji (pomijając fakt, że w ogóle musiałem ją składać bo sami nie potrafili wywiązać się z umowy), chyba nawet nie zostało to tak zakwalifikowane i dzięki temu szybko rozwiązano problem. Do kontaktu użyłem formularza ze strony nc+ i temat "zmiana pakietu" (taka informacja dla potomnych, może się komuś przyda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_max Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 To nie czas ani miejsce na sianie spiskowych teorii. Chyba wiesz na co się zdecydowałeś w rozmowie. Problemy jak pomyłki zdarzają się wszędzie i właśnie również od tego jest np. telefon,mail a także reklamacja aby sprawę wyjaśnić. Sprawa pierwsza, kolejny problem doliczyli mi dodatkowo o umowy 10zł za dekoder. Po drugie już raz składałem reklamację przy przedłużaniu i wyszło jedno wielkie g. Po trzecie dzwoni dzisiaj i przyznali się do pomyłki, ponoć jutro mam wymienić dekoder i ma być wszystko ok cyzli nowy dekoder i cena jak w rozmowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Mam pytanie: Mam ofertę Universe+, 6xCanal+, HBO i Filmbox 6 mies gratis i 2 dekodery - płace 79 zł Przyszło mi nie dawno pismo z regulaminem umowy i nie ma tam wzmianki dotyczące 6x+Canal+ i HBO, pisać reklamacje? w umowie jest tylko zawarte że zgodziłem się na warunku Universe+ i Filmbox 6 miesięcy gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jak nie masz dostępu do HBO,to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.