Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Opiszę swoją sytuację. Pod koniec listopada tata przedłużył umowę w nc+, która kończy się z końcem grudnia. Wg ustaleń telefonicznych miesięcznie tata miał płacić 59 zł (za silver i 6 kanałów Canal+) zaczynając od grudnia. Jednak w grudniu przyszła faktura na 109zł, oczywiście złożona została reklamacja, aby obniżyć wartość faktury. W odpowiedzi na reklamację NC+ po odsłuchaniu rozmowy telefonicznej osoba rozpatrująca stwierdziła, że "konsultant udzielił błędnych informacji na temat oferty promocyjnej" (cytat z odpowiedzi listownej na reklamację)i nowe warunki umowy zostały wycofane, za grudzień mamy zapłacić kwotę według starej umowy. I związku z tym mam pytanie czy mogli anulować umowę z przyczyn w/w, ponieważ zależy nam 6 kanałach Canal+ i kwota abonamentowa w wys. 59 zł jest przez nas akceptowana. Co możemy jeszcze zrobić, by przywrócili nam nową umowę.

Z góry dziękuję za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy co mam zrobić 24listopada wymieniałem dekoder bo mi nawalił i go wymieniłem, po 5 godzinach zadzwoniłem do biura obsługi bo przedłużała się aktywacja dekodera. Konsultant przy okazji za proponował mi przedłużenie umowy powiedział ze za wszystko będę płacił 149 zł a dziś faktura na 169zł. Koledzy składać reklamacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie uważacie, że powinni oficjalnie informować na infolinii o takich kłopotach?!a gościu mi mówi, że ja to w ogóle nie mam i nie powinienem mieć w swoim pakiecie C+VOD, brak słów. Reklamacja poszła z żądaniem rozwiązania umowy z winy operatora. Skoro nie mam przy umowie tego dodatku a umawiałem się z konsulem na ten dodatek to jest chyba podstawa do rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak bardzo mi nie zależy na ich ofercie, zawsze można pooglądać mecze na streamie. Ile można się użerać z jedną firmą, wiecznie tylko składanie reklamacji, bo cały czas coś komplikują. Na takie zabawy trzeba mieć czas nerwy i pieniądze. Czy tak ciężko ustawić lektora na infolinii z informacją, że bardzo nam przykro z powodu braku dostępu do tego i tego, pracujemy nad tym bla bla bla. Nie każdy ma internet i we o oficjalnym forum nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...