Storczyk1 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam. Opiszę swoją sytuację. Pod koniec listopada tata przedłużył umowę w nc+, która kończy się z końcem grudnia. Wg ustaleń telefonicznych miesięcznie tata miał płacić 59 zł (za silver i 6 kanałów Canal+) zaczynając od grudnia. Jednak w grudniu przyszła faktura na 109zł, oczywiście złożona została reklamacja, aby obniżyć wartość faktury. W odpowiedzi na reklamację NC+ po odsłuchaniu rozmowy telefonicznej osoba rozpatrująca stwierdziła, że "konsultant udzielił błędnych informacji na temat oferty promocyjnej" (cytat z odpowiedzi listownej na reklamację)i nowe warunki umowy zostały wycofane, za grudzień mamy zapłacić kwotę według starej umowy. I związku z tym mam pytanie czy mogli anulować umowę z przyczyn w/w, ponieważ zależy nam 6 kanałach Canal+ i kwota abonamentowa w wys. 59 zł jest przez nas akceptowana. Co możemy jeszcze zrobić, by przywrócili nam nową umowę. Z góry dziękuję za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zadzwoń lub napisz meila do nich,a dostaniesz wyczerpującą odpowiędź. Tyle możesz zrobić na dzień dzisiejszy. Prawdopodobnie będziecie jeszcze raz migrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 @ Storczyk 1 Podzielam zdanie @ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam koledzy co mam zrobić 24listopada wymieniałem dekoder bo mi nawalił i go wymieniłem, po 5 godzinach zadzwoniłem do biura obsługi bo przedłużała się aktywacja dekodera. Konsultant przy okazji za proponował mi przedłużenie umowy powiedział ze za wszystko będę płacił 149 zł a dziś faktura na 169zł. Koledzy składać reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 1) zadzwonić na infolinię i złożyć reklamację 2) napisać reklamację i wysłać http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 zadzwonic lub napisać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Tak, do wyboru do koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 I zarządaj zadość uczynienia.np jakiś rabt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 niech zerwą umowe mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zbyt piękne,aby było realne . Ale nigdy nic nie wiadomo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 juz raz mi zerwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orald Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Reklamacja złożona telefonicznie. W jej efekcie: - zwrócono 99 opłaty aktywacyjnej za MR - obniżono koszt wynajmu Pejsa o 10 zł. (z powodu braku w swoim czasie Polsatu HD i innych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Gratuluję. Trochę zyskałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 napisałem do nich we wtorek i do dzis nie odpisali mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Odpowiedź na reklamację do 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Odpowiedź na reklamację do 30 dni ale nawet nie odpisali mi na email. Tylko automat napisal ze doszła wiadomosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 To normalne zadzwonią do ciebie ale jeśli nie to reklamacja z automatu zostaje uznana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Chce złożyć reklamacje z powodu braku kolekcji Canal+Vod, którą w ramach umowy powiniem mieć bezpłatnie do końca umowy, a mam ją wyłączoną. Czy w reklamacji napisać czego oczekuje w zamian i na ile miesięcy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Możesz napisać,że żądasz w ramach uznanego ich błędu jakiejś formy zadość uczynienia i dać przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie uważacie, że powinni oficjalnie informować na infolinii o takich kłopotach?!a gościu mi mówi, że ja to w ogóle nie mam i nie powinienem mieć w swoim pakiecie C+VOD, brak słów. Reklamacja poszła z żądaniem rozwiązania umowy z winy operatora. Skoro nie mam przy umowie tego dodatku a umawiałem się z konsulem na ten dodatek to jest chyba podstawa do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 NC+ i brak profesjonalizmu to jedno, ale od razu rozwiązanie umowy?-chyba, że tylko szukasz pretekstu. Reklamacja jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 No i nie wiem ile teraz płacisz i czy udałoby ci się powtórzyć taką cenę też doradzam reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Aż tak bardzo mi nie zależy na ich ofercie, zawsze można pooglądać mecze na streamie. Ile można się użerać z jedną firmą, wiecznie tylko składanie reklamacji, bo cały czas coś komplikują. Na takie zabawy trzeba mieć czas nerwy i pieniądze. Czy tak ciężko ustawić lektora na infolinii z informacją, że bardzo nam przykro z powodu braku dostępu do tego i tego, pracujemy nad tym bla bla bla. Nie każdy ma internet i we o oficjalnym forum nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Składa ktoś reklamacje za brak canal+vod?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Kilka osób składało, ale pewnie sprawę zbagatelizują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.