Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20.08 zawarłem telefonicznie traktat z nc+

 

umowa przyszła tydzień temu (platinium+m-room=109zł)

w jednym z podpunktów zaznaczyli TAK - "abonament wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych dotyczących usług świadczonych przez podmioty trzecie" a wyraźnie mówiłem NIE

 

czy w takim przypadku mogę zerwać umowę, zażądać jakiejś rekompensaty w postaci np hbo, proszę o pomoc. przecie w dzisiejszych czasach dane osobowe na wagę złota a już 3 miesiące sprzedają je na lewo i prawo...

 

Złóż reklamację.

 

tylko co napisać, żeby poprawili umowę czy co? bo chciałbym na tym oczywiście coś zyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20.08 zawarłem telefonicznie traktat z nc+

 

umowa przyszła tydzień temu (platinium+m-room=109zł)

w jednym z podpunktów zaznaczyli TAK - "abonament wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych dotyczących usług świadczonych przez podmioty trzecie" a wyraźnie mówiłem NIE

 

czy w takim przypadku mogę zerwać umowę, zażądać jakiejś rekompensaty w postaci np hbo, proszę o pomoc. przecie w dzisiejszych czasach dane osobowe na wagę złota a już 3 miesiące sprzedają je na lewo i prawo...

 

Złóż reklamację.

 

tylko co napisać, żeby poprawili umowę czy co? bo chciałbym na tym oczywiście coś zyskać.

 

Ja napisałem, że żądam potwierdzenia tego, co było w rozmowie telefonicznej, bo wersja pisemna się nie zgadzała. Najlepiej powołaj się na niezgodność formy pisemnej z uzgadnianą telefonicznie i napisz, że prosisz o rozwiązanie umowy, wtedy będą chcieli Cię czymś przekupić.

 

wczoraj poprzez formularz na stronie nc+ napisałem, że chcę zrezygnować bo umowa nie jest zgodna z tym co ustalałem telefonicznie i dziś przyszła odpowiedź:

"odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z dyspozycją

wprowadziłam sprzeciw na przekazywanie danych osobowych podmiotom trzecim

na Pana kontrakcie"

 

kpina a 3 m-ce sprzedawali moje dane na lewo i prawo ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś reklamację jeszcze raz i żądaj rozwiązania umowy, na moje masz takie prawo, na niezgodność towaru z umową możesz się powołać chyba przez 6 miesięcy, postrasz ich UOKiK itp. Co to jest za odpowiedź? Żadnych przeprosin, olali Cię a sprawa danych osobowych to bardzo ważna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytuje swoje słowa z ponad tygodnia:

 

"""" Migracja z Cyfry + do nc+

 

przez arek89 » 22 lis 2013, o 17:15

Witam przedłużyłem umowę w połowie października (na pakiet silver + 6xcanal + pace + MR + filmbox 6mcy gratis... wszystko ładnie pięknie konsultant zaproponował 74 zł zgodziłem się... przychodzi co do czego do rachunek do zapłaty wynosi 94 zł!!! (naliczyli sobie opłatę za wynajem dekodera) o której mi nie powiedział w rozmowie (może jak czytał regulamin), hmmm konsultant czytał regulamin przez tel ja przytakiwałem, zgadzam się bo myślałem że to formalność jak się zgodziłem na 74 zł, na początku rozmowy powiedziałem że zgodzę się za 74 zł tak nigdy w życiu bym się nie zgodził bo wiem jakie ceny chodziły za abo... wysłałem reklamacje a oni rozpatrzyli ją negatywnie... hmmm teraz napisałem do nich emaila że chcę przesłuchać tą rozmowę na żywo... spotkał się już ktoś z takim czymś?????

 

moim zdaniem ci konsultanci to banda oszustów i naciągaczy, nie znają dobrze ofert i wciskają klientom różne badziewia...

jestem z okolic Wrocławia mam nadzieje że nie będą mi mówić żebym przyjechał np. do Warszawy lub Krakowa na odsłuchanie rozmowy...""""

 

 

Wszystko wyjaśniło się po przez 1 wiadomość email do reklamacjecyfraplus... nigdzie nie musiałem jeździć żeby odsłuchiwać rozmowę na żywo, wszystko wyszło tak jak chciałem...

odpisali na mojego emaila po 2 dniach i przyznali mi rację. ;)

napisali:

 

"uprzejmie informujemy, że w związku z brakiem przekazania Panu czytelnej informacji o odpłatności za użytkowanie dekodera PVR HD (w ramach opcji Multiroom), postanowiliśmy zweryfikować nasze stanowisko, dotyczące opłaty za czynsz najmu dekodera. Bezpłatne użytkowanie dekodera Pace PVR HD będzie przysługiwało Panu do końca okresu oznaczonego..."(czyli do końca umowy 10.2014)

 

także uważajcie w rozmowie z konsultantem bo może wam się przydarzyć taka sytuacja jak mi...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innym wątku pisałem, że udało mi się migrować do nc+ na odpowiadających mi warunkach ale radość nie trwała długo: 1.12 miały zostać włączone pakiety, a jedyne co się zmieniło to kwota do zapłaty w ICA. 2.12 poszła reklamacja na zaistniałą sytuację i (o dziwo) już 3.12 mail, że przepraszają za pomyłkę i umowa będzie świadczona zgodnie z warunkami migracji, co też nastąpiło.

 

Zaskakuje mnie szybkość rozpatrzenia mojej reklamacji (pomijając fakt, że w ogóle musiałem ją składać bo sami nie potrafili wywiązać się z umowy), chyba nawet nie zostało to tak zakwalifikowane i dzięki temu szybko rozwiązano problem. Do kontaktu użyłem formularza ze strony nc+ i temat "zmiana pakietu" (taka informacja dla potomnych, może się komuś przyda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie czas ani miejsce na sianie spiskowych teorii. Chyba wiesz na co się zdecydowałeś w rozmowie. Problemy jak pomyłki zdarzają się wszędzie i właśnie również od tego jest np. telefon,mail a także reklamacja aby sprawę wyjaśnić.

 

Sprawa pierwsza, kolejny problem doliczyli mi dodatkowo o umowy 10zł za dekoder.

Po drugie już raz składałem reklamację przy przedłużaniu i wyszło jedno wielkie g.

Po trzecie dzwoni dzisiaj i przyznali się do pomyłki, ponoć jutro mam wymienić dekoder i ma być wszystko ok cyzli nowy dekoder i cena jak w rozmowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

Mam ofertę Universe+, 6xCanal+, HBO i Filmbox 6 mies gratis i 2 dekodery - płace 79 zł

Przyszło mi nie dawno pismo z regulaminem umowy i nie ma tam wzmianki dotyczące 6x+Canal+ i HBO, pisać reklamacje? w umowie jest tylko zawarte że zgodziłem się na warunku Universe+ i Filmbox 6 miesięcy gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...