Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od początku stycznia 2013 r. przedsiębiorca może przesłać klientowi fakturę elektroniczną nie pytając go wcześniej o zgodę. Zmieniły się bowiem przepisy dotyczące obrotu e-fakturami. Jest to związane z obowiązkiem dostosowania polskiego prawa do przepisów Unii Europejskiej. Ustawa nie reguluje również dodatkowej odpłatności za papierową formę rachunku a co za tym idzie istnieje dobrowolność w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze w e-rachunkach ''nc+'' dostosowuje swoje do prawa UE bo w wielu kwestiach jak np. zmuszanie klienta do wyboru jednego i słusznego a co za tym idzie prądożernego TurboBOX+ jest OK nie mówiąc o tym ze utrudnia sie podpisanie umowy klientowi przy użyciu samej karty kodowej operatora której operator nie ma w ofercie i a tym samym uniemożliwia sie korzystanie z własnego sprzętu przez klienta jest OK nie mówiąc o tym ze wmusza sie konto podstawowe NetVOD+ ze o narzuconej przez operatora liście kanałów jedynej i słusznej nie wspomnę i tez jest OK

 

W tych kwestjach ''nc+'' jakos nie dostosowuje sie do prawa UE

 

Tylko nie odpisujcie mi ze jest możliwość podpisania umowy na nCam CI+ bo to nie jest oferta post-paid a pre-paid z umową typu mix jak u operatorów GSM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie odpisujcie mi ze jest możliwość podpisania umowy na nCam CI+ bo to nie jest oferta post-paid a pre-paid z umową typu mix jak u operatorów GSM

Przeczytaj dokładnie przewodnik:

8. nc+ MIX – usługi zapewnienia możliwości korzystania z treści telewizyjnych, świadczone przez ITI Neovision w systemie

przedpłaconym w Okresie ważności lub abonamentowym po Okresie ważności. Po Okresie ważności usługi świadczone

są w oparciu o Umowę o świadczenie usług zawieraną z ITI Neovision.

9. Oferta nc+ MIX - oferta Dostępu do treści telewizyjnych świadczona przez ITI Neovision, w systemie przedpłaconym,

przez Okres ważności, w oparciu o Przewodnik Użytkownika, Przewodnik po Ofercie nc+ MIX; informacja o szczegółowej

zawartość Oferty nc+ MIX dostępna jest w Przewodniku Użytkownika, na stronie http://www.ncplus.pl i w BOK.

10. Okres ważności – czas, na jaki Użytkownik uzyskał Dostęp; liczony od dnia Aktywacji Oferty nc+ MIX; czas trwania

Okresu ważności wskazany jest na opakowaniu Zestawu usługa ze Sprzętem.

(...)

16. Zestaw usługa ze Sprzętem – dekoder lub inne urządzenie dekodujące autoryzowane przez ITI Neovision sprzedawane

wraz z Kartą dekodującą oraz Dostępem przez Okres ważności.

Kierując się definicją Okresu ważności, to przedpłacona oferta "mix" trwa jedynie przez ten miesiąc darmowego dostępu do Platinum (okres wskazany na opakowaniu Zestawu ze Sprzętem) w nowych zestawach startowych z 5800S i 5800SX. W przypadku migracji z własnym sprzętem (w tym nCAM) w ogóle nie ma czegoś takiego jak Okres ważności (bo nabywając własny sprzęt z NNK/TNK HD itd. nie otrzymujesz w zestawie dostępu do nc+ MIX). A według punktu 8 po Okresie ważności (czyli w momencie w którym wybierzesz ofertę, wstukasz dane karty i dekodera) przechodzisz na system abonamentowy, tj. Usługi są świadczone w oparciu o Umowę o świadczenie usług zawieraną z ITI Neovision. :roll: Jest to kolejna piękna zagrywka ze strony ITI, bo ludzie myślą, że to prepaid terefere, a to najzwyczajniejsza w świecie umowa o abonament.

 

Zresztą ma to odzwierciedlenie w stanie faktycznym, bo przecież dochodzi do zawarcia umowy czy to na czas określony 12 miesięcy czy nieokreślony, w przypadku których nie masz jakiejś ilość doładowań czy rezygnacji w każdej chwili, tylko dostajesz dostęp do ICA, nowy numer konta, a w razie chęci rezygnacji nie przestajesz płacić, tylko musisz formalnie złożyć wypowiedzenie. Spróbuj nie zapłacić (np. w umowie na czas nieoznaczony bez wypowiedzenia) we wskazanym terminie, kierując się zasadami prepaid, to bardzo szybko przekonasz się na jakich to jest zasadach :wink::beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam do was prośbę, w szczególności do kolegi cyfra.tv o wyrażenie przez was opinii w temacie mojej reklamacji. Mianowicie 20 sierpnia zmigrowałem z Cyfry+ do nc+. W trakcie przedłużania umowy konsultant jak zawsze szybko czytał swoje regułki o rozpoczynającej się umowie od 1 września oraz o tym, że wynegocjowany pakiet promocyjnie zostanie włączony od zaraz. Tak też się stało, tylko że dla mnie promocyjne włączenie nowego pakietu znaczy dodanie do pakietu, za który wcześniej zapłaciłem tych kanałów, których wcześniej nie posiadałem. Jednakże tak się nie stało, a z listy kanałów dostępnych zniknął CNN. 2 września złożyłem reklamacje na pozbawienie mnie możliwości oglądania tego kanału, za który zapłaciłem. 3 września przyszedł mail z nc+, że reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie szybko nie dłużej niż w ciągu 30 dni. Do 2 października cisza ze strony nc+, a na moje pytanie 3 października co z moją reklamacją oraz że zgodnie z regulaminem moja reklamacja zostaje uznana za zasadną dostałem tylko informację że jeszcze nie została rozpatrzona. W zeszłym tygodniu dostałem pismo datowane na 11.10.13 a wysłane 15.10.13 że moja reklamacja zostaje odrzucona. Wczoraj zadzwoniłem z zapytaniem, co ma oznaczać to pismo skoro zgodnie z regulaminem (którego w końcu są autorami) po 30 dniach bez odpowiedzi reklamację uznaje się za zasadną. Po 45 minutach i 5 konsultantach (odsyłany od Kajfasza go Annasza) nie doszło do zbliżenia stanowisk. Dla dawnej cyfry+ oraz obecnej nc+ ich własny regulamin do niczego ich nie zobowiązuje. Proszę o opinie i komentarze do zaistniałej sytuacji.

Przyszła mi też do głowy taka myśl, że zgodnie z regulaminem, ci którzy zmigrowali (zostali zmigrowani) na sprzęcie cyfry+ mający w umowach POLSAT HD, a wcześniej nie reklamujący takiej sytuacji (bo im się nie chciało użerać i machnęli ręką) mogą to uczynić pod koniec umowy. Wcześniej czytałem, że ludzie dostawali za brak POLSATU HD jakieś gratisy (wg. mnie aby nie było w przyszłości większych roszczeń). Według mnie można by w takiej sytuacji na końcu umowy wystąpić o zwrot pieniążków z uwagi na nie dotrzymanie warunków regulaminu umowy, brak kanału który jest w umowie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, możesz zgłosić reklamację do 12 miesięcy od wystąpienia problemu, ale jest to trochę naciągane. Natomiast co do tych 30 dni - jeśli masz wszystko na piśmie lub na mailu wyślij to do UOKIK i DW do Cyfry. Myślę, że wtedy z automatu dostaniesz to, co chcesz, bo w tej chwili jadą na bezczelnego i w przypadku konfrontacji z jakimś wyższym organem są na przegranej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś jest zainteresowany cesją umowy na full extra (zawartość oferty w sygnaturce) na 12 miesięcy za 99 zł piszcie na priv. Jak ktoś chcę mieć pełną paczkę Canal + musi bulić i tak 99 zł podpisując nową umowę. W tej cenie dostaniecie całą resztę. Umowa do listopada 2014 więc fajny pełny roczek. Z przyczyn osobistych chcę zrezygnować z TV, a nie widzi mi się płacenie kar umownych. Być może ktoś z was będzie zainteresowany. Dowiedziałem się, że wszystko można załatwić przez infolinię więc nie powinno być problemów :)

 

Sprawa nieaktualna. Odpisali mi z NC+ Wyobraźcie sobie, że podczas cesji zmienia się nie tylko właściciel, ale również oferta :) Podziękuję im za to na koniec umowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...