Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy Blue Hustler dostał kodowanie Nagra MA?

Dzisiaj zamawiając opcję Noc na dekoder Pace PVR HD konsultant w oświadczeniu mi najpierw przeczytał, że Blue Hustler raczej nie będzie działał i potem sprawdził i powiedział, że jednak będzie. Potem po akceptacji paragrafów spytałem go ponownie czy będzie ten kanał działał i on to potwierdził. Zatem mam pytanie czy on miał rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos na jakiej zasadzie dzialaja patnosci kiedy przychodzi platnosc za obecny /poprzedni miesiac bo glupieje

 

przykladowo teraz przyszedl rachunek za listopada no ale mamy dopiero pierwszy tydzien wiec co placi sie w pierwszych dniach miesiaca za obecny miesiac? nie jest to tak ze przychodzi rachunek dajmy 7-8 dnia danego miesiaca za poprzedni

 

czyli ze rachunek za grudzien dostaniemy 7-8 grudnia?

 

dostalem bonus za listopad i wychodzi na to ze on juz wszedl w zycie.

 

Kiedy najlepiej wziac druga karte do MR jesli chce ja wziac w grudniu i migrowac takze w grudniu i czy mozna migracja uaktywnic dopiero nastepnego miesiaca lub jak sie ma sprawa rachunku przed i po migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asiafan, wszędzie płaci się do przodu, do przodu płacisz za komórkę, Internet i tak samo płacisz do przodu za telewizję. Jak weźmiesz przed kartę przed migracją, to płacisz dopiero za pierwszy pełny miesiąc, czyli jeśli umowa kończy Ci się w grudniu to weź na początku grudnia i cały miesiąc masz za free, po migracji najprawdopodobniej też za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze z telefonem to jest taki jazz ze rachunerk dostaje smsem 3tyg danego miesiaca a papierem po terminie :)

 

 

za neta to mam na papierze za okres od do to tutaj mam za poprzedni miesiac.

 

 

ja juz umowy nie mam

 

 

karte np biore w pierwszym tyg grudnia lecz nie dzwonia do mnie juz z ofertami a po 8 listopada jeszcze bardziej namieszali z ofertami i znowu trzeba bedzie pisaca maile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pewien problem z nc+ , a dokladniej zawarłem umowe telefonicznie wybierajac pakiet platinum i kilkukrotnie mowilem ze nie chce korzystac z HBO a mimo to zostal wlaczony, przez pół roku był za 0 zł a po 6 miesiacach 20 zł, wiec dzwoniłem o wylaczenie HBO , konsultant poinformowal mnie ze nie wylaczy mi , ale zapewnial ze do konca umowy bede mial za darmo HBO tak sie jednak nie stalo , wiec miesiac pozniej znow dzwonie o wylaczenie HBO i znow slysze to samo ze bede mial darmo do konca umowy, jednak sie tak nie dzieje i chcialem sie dowiedziec czy byla by mozliwosc zerwania umowy z nc+ z niedotrzymania umowy zawartej przez telefon ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę podpisałem 10 sierpnia 2013r. , bez rewelacji - Universe za 59zł. + dodatek C+ Famili który dokładali w promocji na 2 miesiące - ale zrobiłem to świadomie bo wolałem mieć podpisane przez przedstawiciela że tyle a tyle mam płacić i wiedzieć na czym stoję niż użerać się że mnie jakiś spryciarz wykiwał obiecując złote góry. 5 października zadzwoniłem z prośbą o wyłączenie C+ Famili , no i dowiedziałem się że umowa jest nie od 10 do 10 tylko w cyklu miesięcznym , czyli do końca miesiąca. Moja wina więc nie oponowałem i w rachunku październikowym zapłaciłem 20zł. frycowego. C+ Famili zgodnie z moją dyspozycją powinno być wyłączone już 1 listopada , a mam te 2 kanały do dzisiaj.., myślałem żeby zadzwonić i "przypomnieć" o mojej rezygnacji , tylko dlaczego ja mam to robić i płacić za rozmowę telefoniczną ?. Znając jednak życie ..chciałem się zapytać ., czy mam JUŻ się zacząć bać że C+Famili pozostanie ze mną do śmierci albo lepsza wersja optymistyczna ..do końca umowy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dk67 , dzięki za odpowiedź ale ja w umowie nie podawałem swojego e-mail gdyż wtedy miałem niesprawny laptop.. i szczerze mówiąc nie jestem zbyt biegły w te klocki ( kiedyś były liczydła zamiast komputerów ) .., więc przepraszam za być może trywialne pytanie..-jak to się robi?

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie, że pojawią się jakieś naprawdę konkretne promocje na święta czy tylko będą manewrować nazwami pakietów i opcji a ta jedynie słuszna i tak pozostanie za 99 zł?

 

umowa mi się kończy na początku lutego ale już teraz planuję wysłać wypowiedzenie - pytanie na jaki dokładny adres aktualnie można wysłać wypowiedzenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podpisywałeś całkowicie nową umowę to wchodzisz na http://ncplus.pl/strefa-abonenta wpisujesz nr abonenta (znajduje się na górze po lewej stronie umowy, jako drugi numer) klikasz "dalej" i wpisujesz hasło literowe które zostało podane przy podpisywaniu umowy (znajduje się pod nr dekodera na umowie), nigdzie się nie rejestrujesz i nie zakładasz konta, bo masz je stworzone automatycznie przy podpisywaniu umowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc ., już byłem na tej stronie ale chyba się nie popisałem. Sprawdziłem mediaBox ale tam nie ma żadnego hasła oprócz plakietki cyfrowej z dekodera . Wpisałem numer Abonenta i hasło które sobie sam wybrałem przy podpisywaniu umowy ( literowe ), bo hasło cyfrowe to są 4 ostatnie cyfry z numeru abonenta. Za każdym razem podawał mi że hasło ( literowe ) jest błędne i za 3 razem zablokował podawanie i podał numer telefonu ( ten który mam ) do NC+. Jest już późno ale rano znajdę umowę i sprawdzę czy przedstawiciel nie wpisał przypadkiem wszystkie litery hasła - dużymi literami.... oczywiście jeżeli już nie jest musztarda po obiedzie i dostęp do wpisywania hasła nie został zablokowany na stałe..........tak czy siak serdecznie dziękuję za pomoc i jutro jeżeli się powiedzie logowanie dam znać jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki i to zaraz zrobię...ze śmiechu nie dokończyłem post powyżej...więc efekt mojej głupoty był taki że przyświecałem sobie latarką Led Lenser która ze względu na moc uniemożliwia świecenie z bliska ze względu na mocne odbicie światła ...no cóż wzbudziłem podziw żony nad swoim wyczynem i atak śmiechu nad swoją głupotą.

 

Kibo no Hikari...- wysłałem i już dostałem potwierdzenie z numerem że wiadomość zostanie przekazana dalej...w końcu jakiś plusik moich dzisiejszych wyczynów...

jeszcze raz wszystkim dziękuję i kłaniam się

 

No tak powinienem post edytować..już się poprawiam

Początek tygodnia w poniedziałek już mam dobry...

1. Canal+ Famili został dzisiaj od rana wyłączony

2. Otrzymałem odpowiedź na mojego niedzielnego majla że w listopadzie nie zostanie pobrana opłata za kanały C+Famili z których zrezygnowałem.

3. Hydraulik z administracji po raz 15 włączył mi dzisiaj ogrzewanie i zapewnił że już będzie grzało do końca zimy.

 

TVN wierzę a hydraulikowi nie . Duży + dla TVN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...