Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wysłaniu wypowiedzenia jeden telefon z DUK z propozycją Universe+/6xCanal+/3xHBO za 64zł, negocjacje odnośnie MR zakończyły się na kwocie 20zł z ich strony i nie przyjęciu tej oferty przeze mnie. Po dziesięciu dniach otrzymałem sms-a " Potwierdzamy przyjęcie wypowiedzenia. Informacje na temat zwrotu sprzętu uzyskasz pod tel. 22 310 45 46 ". Oczywiście żadnego telefonu nie wykonam , bowiem te informacje mogliby również przesłać sms-em. I tu moje pytanie, czy jest jakiś adres mejlowy do kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisanie na e-maila coś daje?

swoją propozycję wpisałem im w wypowiedzeniu i w związku z tym, że nie są w stanie mi tego dać - wypowiadam umowę...

tylko póki konsulowi losował się mój nr - to nie widział wypowiedzenia... potem chyba do DUK przeszło, bo już normalne oferty były... a nie Platyna na Sagem'a za 99zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisanie na e-maila coś daje?

swoją propozycję wpisałem im w wypowiedzeniu i w związku z tym, że nie są w stanie mi tego dać - wypowiadam umowę...

tylko póki konsulowi losował się mój nr - to nie widział wypowiedzenia... potem chyba do DUK przeszło, bo już normalne oferty były... a nie Platyna na Sagem'a za 99zł ;)

Ja napisałem i odrazu dali to co chciałem ;).Nie pisałem grzecznie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem bardzo zdziwiony, że nie wykonują do mnie żadnego telefonu. Na forum czytałem wtedy, że dzwonią po dwa, trzy razy dziennie do abo, a do mnie nic :?::shock:

Sam wykonałem chyba cztery telefony; najpierw przed wypowiedzeniem, potem po wysłaniu wypowiedzenia z pytaniem, czy zarejestrowane i na sam koniec umowy z pytaniem, gdzie zdać sprzęt. Wówczas konsul okazał się człowiekiem... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci się opóźnia? Idziesz do APS i bierzesz 2 karciochę ;)

 

chodzi o to ze nie mam narazie oferty ktora potwierdze

 

karte chce wziac jak bede mial oferte do migracji

 

ale obecny konsul liczyl soibe za wszystko za multirooma za redlighta

 

on ogolnie dla niego multiroom to jest teoria na 2 telewizorach

 

Zastanawiam sie teraz by go zingorowac i zinna osoba zaczac negocjacje

 

albo powiedziec im ze chce "przebimbac" caly listopad i dopiero w grudniu promocje jakies wziac

 

chociaz oni i tak sie kieruja pakietami dla nowych abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan. Aby uzyskać dobrą oferte,to MR musisz dobrać przed migracją Jeśli konsul zadzwoni z dobrą ofertą,która będzie dobra to od razu będziesz ją brać. I wtedy dobierzesz sobie MR z aktywacją 99zł i 15 za miesiąc. Mało prawdopodobne,że konsul przy migracji da ci MR za 0. Dlatego radzę wziąć już teraz. @Rozi5213, myślę,że od 69 w górę. Przy wypowiedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U+ 29- 39. Który box+? Bo pod jedną nazwą jest kilka deków. Nowe logo na pilocie jest tak potrzebne do oglądania oferty nc+? ;)

 

płaski biały bez wyświetlacza

 

aha 29zł a 39zł w takich są cenach universal bez canal+? ooo :smile::shock:

 

pilot potrzebny do obsługi tv i dekodera 2 w 1 a ona tak ma te piloty czarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xxl_mercos pozostając na sprzęcie Cyfry zasady MR się nie zmieniają.

 

 

Pozostając - ok. Ale kolega @ircios pisze o odbieraniu karty - co rozumiem, że mowa jest o nowej usłudze (a nie kontynuacji), czyli w takim wypadku jak mam tylko kartę cameleon, ewentualnie mogę obecnie dostać drugą kartę jako MR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...