Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak trudno zmniejszyć liczbę tych Canal+ (wystarczy wywalić duble SD i zostawić 3 HD: Canal+, Canal+ Sport oraz Canal+ Film) oraz sprzedawać paczkę jako całość za 29 zł ?!

Znowu nie rozumiem oferty.

 

29 zł? Chyba z byka spadłeś. Same canal+ są warte minimum 50 zł 60 zł za 6 canal+ to taka optymalna oferta do zaakceptowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prośba o pomoc. Umowę mam do dzisiaj. Przed chwilą tel. od konsultanta i po długich negocjacjach propozycja : silver + opcja canal+plat.+hbo+multi.(cameleon) umowa 12 mies. 89zł. Ma jeszcze dzwonić. Brać czy próbować jeszcze coś urwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trudno zmniejszyć liczbę tych Canal+ (wystarczy wywalić duble SD i zostawić 3 HD: Canal+, Canal+ Sport oraz Canal+ Film) oraz sprzedawać paczkę jako całość za 29 zł ?!

Znowu nie rozumiem oferty.

 

29 zł? Chyba z byka spadłeś. Same canal+ są warte minimum 50 zł 60 zł za 6 canal+ to taka optymalna oferta do zaakceptowania

 

Szkoda tylko że te 3 Canale z 6 są zwykłymi dublami powtórkowymi. Są one zbędne i generują niepotrzebne koszty na satelicie.

 

seb_3: Ile obecnie płacisz abonamentu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prośba o pomoc. Umowę mam do dzisiaj. Przed chwilą tel. od konsultanta i po długich negocjacjach propozycja : silver + opcja canal+plat.+hbo+multi.(cameleon) umowa 12 mies. 89zł. Ma jeszcze dzwonić. Brać czy próbować jeszcze coś urwać?

 

z jakiego numeru dzwonili ?

bo ja przed chwilą dzwoniłem na 22 2200191 i się dowiedziałem że MR do platyny na 18mc kosztuje 10zł a do tej pory we wszystkich rozmowach był za 0zł

już nie mam sił do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prośba o pomoc. Umowę mam do dzisiaj. Przed chwilą tel. od konsultanta i po długich negocjacjach propozycja : silver + opcja canal+plat.+hbo+multi.(cameleon) umowa 12 mies. 89zł. Ma jeszcze dzwonić. Brać czy próbować jeszcze coś urwać?

 

z jakiego numeru dzwonili ?

bo ja przed chwilą dzwoniłem na 22 2200191 i się dowiedziałem że MR do platyny na 18mc kosztuje 10zł a do tej pory we wszystkich rozmowach był za 0zł

już nie mam sił do nich

 

 

22 3104500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po 6 lub 8 telefonie dzisiaj udało się dogadać. Trafiłem na konkretnego konsultanta i dostałem:

Silver + 6xC+ + MR (2 karty cameleon) + 2x PRV Pace na 18 miesięcy za 89zł.

Konsul przy odczytywaniu umowy mylił się 2 razy co do długości umowy mówił że na 12mc ale za każdym razem poprawiałem go że na 18 co potwierdzał i przepraszał za pomyłkę.

Jeśli wszystko poprawnie wprowadzi do systemu to mam luz przez 18 miesięcy:)

Uważam że oferta jest przyzwoita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i własnie zmigrowalem :-) umowa do dzisiaj - Superpremium hbo placilem 128,-

 

Platinium 99,- ("czysty" specjalnie sluchalem czy nie np. Silver; Gold + 6x C+)

MR 0,- (placilem 20, poniewaz karte pobralem w kwietniu)

Pace 500 0,- (musze pobrac w aps)

HBO 0,-

Umowa na 18 m-cy

 

Dziekuje wszystkim kompetentnym formuowiczom, szczegolnie irciosowi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja zmigrowałem wczoraj choć już mnie wkurzali strasznie.

 

Gold + 6x C

Mr- Cameleon

Pvr Pace 500 Gb

Pvr Philips 250 Gb

Hbo - (na cały okres umowy)

Filmbox - (na cały okres umowy)

Umowa na 12 miesięcy

Wysokość abonamentu 115 zł

 

Co o tym myślicie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po 6 lub 8 telefonie dzisiaj udało się dogadać. Trafiłem na konkretnego konsultanta i dostałem:

Silver + 6xC+ + MR (2 karty cameleon) + 2x PRV Pace na 18 miesięcy za 89zł.

Konsul przy odczytywaniu umowy mylił się 2 razy co do długości umowy mówił że na 12mc ale za każdym razem poprawiałem go że na 18 co potwierdzał i przepraszał za pomyłkę.

Jeśli wszystko poprawnie wprowadzi do systemu to mam luz przez 18 miesięcy:)

Uważam że oferta jest przyzwoita.

 

Podejrzewam ze bedzie reklamacja w zwiazku z dlugoscia trwania umowy :) przerabiane. Takze te platyny zeby sie nie okazaly nizszymi pakietami + opcja dodtakowa canal + sprawdzie w ica co wam sie swieci.

Zycze wszystkiego dobrego ale juz sie troszke z orientowalem ze to co mowi konsultant podczas rozmowy nagrywanej ma sie nijak do tego co pozniej system przyjmie lub nie. I oczywiscie uznaja to co obiecywali ale potrzebna jest reklamacja i odsluchanie rozmowy :) taki maly szczegol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam bo po zalogowaniu do ica saldo mam -412zł przed migracją było 0zł i tam gdzie jest "twoja oferta" jest pusto. Tak powinno być? czy coś już jest źle ?

a z tymi 18mc to spodziewam się reklamacji i dlatego kilka razy podczas rozmowy powtarzałem że na 18mc aby się upewnić poza tym nazwę pakietu i że 6xC+ i MR i dwa pejsy za 89zł też kilka krtonie powtarzałem na co konsul przytakiwał więc w razie reklamacji nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to u mnie wygląda w ICA za 115 zł 12 miesięcy

Twoja oferta

 

pakiet

CANAL+ Gold

 

opcje dodatkowe:

Najem PVR (Multiroom)

Najem ultraBOX+

netVOD+ konto podstawowe

MULTIROOM STANDARD

Kanały CANAL+ Premiere

Filmbox

HBO

Twoje saldo wynosi:

0,00 zł

Sprzęt

 

UltraBox+/PVR PHILIPS (MR)

więcej

 

UltraBox+/PVR PACE

więcej

 

KARTA CAMELEON

KARTA CAMELEON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem w autoryzowanym punkcie nc+ i taką ofertę mi przedstawiono ,tylko jest jeden warunek umowa musi się skończyć ,czyli jeżeli umowa wygasa mi 31 sierpnia 2013r.roku,wypowiedzenie jest zarejestrowane ,to po tym terminie mam 30 dni na oddanie sprzętu , w moim przypadku jest to sama karta ,to gdy przyjdę do punktu aby oddać kartę to taką ofertę mogę już otrzymać np.2 września !!!! platinum za 59 zl. do tego hbo hd za 23 ,czyli razem 82 zl.umowa na 12 miesięcy i pace 500 za 0 zł na cały czas trwania umowy!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZAFM. KOBIETA która mi to objaśniała mówiła mi,że warunkiem tej oferty jest zakończenie umowy ,czyli termin wypowiedzenia się skończył a ja nie zgodze się na warunki przedstawione przez biuro utrzymania klienta ,jest to umowa ostatniej szansy aby zatrzymać klienta odchodzącego ,ja to wypróbuję na sobie ,poczekam jeszcze miesiąc i zobaczymy odezwie sie we wrześniu !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze naciagaja bo chyba kiepsko u nich z nowymi aktywacjami i kombinuja jak zrobic by umowy przedluzano u nich a nie poprzez infolinie. Oni nie maja zadnych uprawnien by cos takiego zaproponowac. Maja system ktory wyswietla oferte standard i tyle.

 

PS: Pamietaj ze od takiej umowy nie odstapisz i nie zlozysz reklamacji. Telefonicznie zawsze mozesz prosic o odsluchanie rozmowy co ci konsultant obiecywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do FazaFM; jak to mówią pożyjemy zobaczymy , dwa razy tam byłem ,pierwszy raz gdy kobieta wysyłała mi rezygnacje ,to też mi o tym wspominała ,a drugi raz gdy bylem sprawdzić czy moja rezygnacja jest zarejestrowana ,tez wspominała mi tą ofertę ,powiedziała mi dzisiaj ze jak będą dzwonić z biura utrzymania klienta to od razu pytać o platinum z hbo za 80 zl ,jak nie to się nie przejmować tylko czekać na zakończenie umowy !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...