Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w apsie mam poprosić o te potwierdzenie na e-mail? bo ja kolesiowi to mowiłem powiedział ze przyjdzie do mnie pismo do iluś tam dni juz nie pamietam do ilu.

 

Pytałem o to czy na e-mail wysle mi potwierdzenie powiedział ze to listownie przyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jak pujde do tego apsu zapytac o dekoder dopytam o szczegóły jej tam powinno chyba świecić na ile umowa i szczegoły jak mi tego nie da to zadzwonie aby na e-mail wysłali.Jak czytał warunki to tez powiedział pakiet universe + opcja platyna 6xC+ na 12 miesiecy w cenie 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios, a skąd ten pesymizm? Że niby superpremium tak podbija cenę? Miałam w cyfrze superpremium (czyli z hbo) i cinemax - płaciłam generalnie 104zł. Po rozwiązaniu umowy dzwonili dwa razy i ani razu nie twierdzili, że muszę wziąć platynę i że nie ma dla mnie niższej oferty i opcji 6xc+. Raz dawali golda + op.platinum, a zdecydowałam się na to, co mam w podpisie za 99zł, w tym wszystkie kanały filmowe do odłączenia w każdej chwili (podobno, mam to na [beep], osobiście raczej nie zrezygnuję) Czyli teoretycznie mogę zostać na uniwers z op. platinum za 59zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótce:

kwiecień 2013 - wypowiedziałem umowę, która kończyła się 31.05.2013

10 maja 2013 - babka zadzwoniła, ojciec zgodził się przedłużyć umowę - umowa telefoniczna - start nowej umowy 1.06.2013

19 maja 2013 - dzwonię na infolinię z zapytaniem o szczegóły, co gdzie i kiedy włączą, okazuje się, że ojciec zgodził się na Canal+Comfort (pakiet Comfort+ z paczką 6xC+ z MR), mój plan był taki, żeby przejść na Canal+Universe, babka radzi, aby wypowiedzieć tą umowę telefoniczną i jednocześnie napisać, że podtrzymuje się stare wypowiedzenie, inaczej nie da rady, bo umowa została zawarta.

20 maja 2013 - wysyłam wypowiedzenie

Niniejszym wypowiadam umowę o abonament zawartą telefonicznie w dniu 10.05.2013 (piątek), która ma zostać włączona w dniu 01.06.2013. Dodatkowo utrzymuję rezygnację z poprzedniej umowy o abonament zawartej w dniu 04.02.2012, która wygasa w dniu 31.05.2013. Rezygnacja została wysłana w dniu 08.04.2013 listem poleconym. Kopię wypowiedzenia wraz z potwierdzeniem wysłania dołączam jako załączniki do pisma.

28 maja 2013 - dziś przychodzi odpowiedź z maila informacje@cyfraplus.com.pl na moje zapytanie odnośnie tego czy wypowiedzenie z 20 maja już doszło do nich:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że na podstawie Pana wniosku odnośnie zakończenia współpracy w trybie 10 dni, rozwiązanie kontraktu zostało zaplanowane na 31 maja 2013 roku, a więc z końcem dotychczasowego Okresu Minimalnego.

W ciągu miesiąca od anulacji Umowy, proszę zwrócić karty abonenckie i dekoder do autoryzowanego dystrybutora.

Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

Serdecznie zachęcam do zawarcia współpracy w platformie nc+. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 46.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 08:00 do 22:00

W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,

Paula R________
Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

Czy mam czas, aby się z nimi dogadać do końca maja czy na początku czerwca też będzie taka możliwość?

Karty i sprzęt mam oddać do końca czerwca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tu produkuję ku pokrzepieniu, więc proszę tu sobie żartów nie robić :wink: Już ty wiesz dobrze, że ludzie z naszymi pakietami dostawali za to, co mam lepsze ceny niż ja. Nie we wszystkie oferty wierzę ale 89zł to jak sądzę można spokojnie targować. Ja odpuściłam ale jest na pewno szansa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest numer do DUK użytkowników C+

dzwoniłem na 222200191 ale to główna infolinia

i oferty takie sobie bo w dalszym ciągu chcą mnie wycisnąć za opłaty za dekoder 20 zł

i żadnego C+ dorzucić nie chcą

 

U+ 49zł

MR 0

pace 500 20zł

 

a powiedzcie mi jeszcze jeżeli umowa kończy mi się w czwartek to od razu po północy wyłączają sygnał czy jak

czy kilka dni mija?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdecznie nie zdążyłem jednak zadzwonić a już migrowałem

 

Odpowiem innym użytkownikom mi umowa kończyła się dzisiaj sygnał wyłączają dopiero po 3 dniach

czyli do 31 maja miałbym sygnał.

 

Byłem już gotów na CP latanie z kartami i ich błędy z multiroomem czyli 09,08 itp

 

i zostałem na starych zasadach czyli 2 karty MR

 

Oferta

 

U+ 49zł msc

MR 0zł msc

C+ 0zł 12msc

HBO,fimbox na 6 msc

 

jedynie dekodera nie chcieli mi wymienić ale i na tym mi do końca nie zależało

więc niech sobie Julian ma :D

rozmowę mam nagraną wiec niech nie ważą się kombinować za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótce:

kwiecień 2013 - wypowiedziałem umowę, która kończyła się 31.05.2013

(...)

28 maja 2013 - dziś przychodzi odpowiedź z maila informacje@cyfraplus.com.pl na moje zapytanie odnośnie tego czy wypowiedzenie z 20 maja już doszło do nich:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że na podstawie Pana wniosku odnośnie zakończenia współpracy w trybie 10 dni, rozwiązanie kontraktu zostało zaplanowane na 31 maja 2013 roku, a więc z końcem dotychczasowego Okresu Minimalnego.

W ciągu miesiąca od anulacji Umowy, proszę zwrócić karty abonenckie i dekoder do autoryzowanego dystrybutora.

(...)

Czy mam czas, aby się z nimi dogadać do końca maja czy na początku czerwca też będzie taka możliwość?

Karty i sprzęt mam oddać do końca czerwca.

 

Za ile mozna wynegocjować Universe+ z paczką C+ z Multiroom 2x Cameleon?

Czekać na razie do 31 maja czy dzwonić samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile mozna wynegocjować Universe+ z paczką C+ z Multiroom 2x Cameleon?

Czekać na razie do 31 maja czy dzwonić samemu?

 

Ja napisałem do nich maila ze swoją propozycją ceny Universe+ 6xCanal+

(Oczywiście cena nie z księżyca, a standartowa 49 złociszy)

i dostałem odpowiedź, że została przekazana odpowiednim osobom.

2 lata temu zrobiłem to samo i zadzwonili do mnie w ostatni dzień trwania umowy zgadzając się

na moje warunki. Nie dzwoniłem do nich wcześniej i nie trułem im [beep] bez potrzeby. Sami też nie dzwonili..

Wypowiedzenie wysłane informacje@cyfraplus.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane informacje@cyfraplus.com.pl

 

Wypowiedzenie wysłane mailem?

 

Czy jest ktos kto ma umowe do konca maja a nie dostal jeszcze propozycji Universe + 6C+ tylko i wylacznie Platyne ?

 

Ja miałem, a w zasadzie mam do końca maja pakiet Canal+Kompakt z opcją Kompakt HD z Multiroomem.

Wcisnęli mi Canal+Comfort z paczką C+ z Multiroomem za 79 zł, a chętnie bym wziął Canal+Universe z paczką C+ z Multiroomem.

 

Z tego co widzę to oni migrują ludzi z Kompat na Comfort i z Optimum na Universe, a wg mnie to błąd, bo jest wiele ludzi co chcą dopłacić i brać wyższy pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moim koncie w nc+ widnieje takie cos :

universe + 70zł

canal + optimum op 79zł smiech

multirum standard 20 zł

razem 169 zł i tyle beda wolac za rok ale to smiechg na sali bo platinum jest za 119zł ha ha ha

najwazniejsze ,ze mam to za 49zł i dopoty bede mogl miec swoj sprzet to bede mial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktos kto ma umowe do konca maja a nie dostal jeszcze propozycji Universe + 6C+ tylko i wylacznie Platyne ?

 

Ja mam do konca maja superpremium z HBO. caly czas wciskaja mi Platyne. tez chcialbym univers z paczka C+ ale zobaczymy co z tego wyjdzie. do piatku jest jeszcze troche czasu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu ja też zmigrowałem. Najpierw zaoferowano mi Canal+ Platinium w cenie 74PLN(!), możliwość wynajmu Mediaboxa za 10PLN i opłata jednorazowa 199PLN. Ponieważ nie jestem zainteresowany wodotryskami zapytałem o Universe z opcją Canal+ i pozostanie na Pace za 0 PLN. No i po konsultacji z przełożonym okazało się, że jest taka oferta dla mnie :D Cena 54PLN do przyjęcia i zgodziłem się. Dowiedziałem się m.in., że z kanałów niegwarantowanych ma pozostać Cbeebies, a któryś z eurosportów HD może zniknąć. Czyli zupełnie inne info, jak parę dni temu, gdzie konsultantka mówiła, że tylko cztery kanały zostaną odłączone z niegwarantowanych, a eurosporty na pewno pozostaną. Pomny nieporozumień zgodziłem się na włączenie nowego pakietu dopiero od 1 czerwca, tak aby potwierdzić w międzyczasie warunki i mieć czas na odstąpienie od umowy. Póki co jak loguję się w necie mam jeszcze stare warunki, nowe będą dostępne od 1 czerwca czy wcześniej? Niestety nie zdążyłem zapytać już o to konsultantki, która się rozłączyła. Jeśli oferta się potwierdzi to cierpliwość popłaca - nie spieszcie się z akceptacją ofert i nie dzwońcie sami. Ja ani razu nie dzwoniłem. Za to w drugą stronę telefonów było sporo z ofertami m.in. za 69PLN i 99PLN. Powodzenia w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...