Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

@Widzewiak28, nie chodzi tutaj o stałe zlecenie na przesyłanie faktury w formie papierowej, tylko o doraźny przypadek, do którego niech tam sobie doliczą te swoje 5 złotych kosztów, które de facto nie wiadomo za co są tak wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zag12wsx, zażądaj od ITI papierowej faktury do domu z dokładnym wyszczególnieniem za co i do kiedy masz zapłacić, to powinno ostudzić ich zapały, a w razie uporu z ich strony, masz konkret w ręce, z którym możesz iść na zewnątrz, np. do rzecznika konsumentów.

Ale miałem rabat ,płaciłem 63.50zł a za maj miałbym zapłacić te146 w przypadku cofnięcia wyp. ,pytanie dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zag - papier to podstawa. Musisz to mieć w ręku. A swoją drogą zanim cię krew zaleje to zadzwoń jeszcze ze dwa razy pod różne numery. Bo co konsul to inna bajka i niektórzy bzdury opowiadają. Nikt tu nie opisał takiej sytuacji jak ty ale kto wie może to jest najświeższy pomysł Juliana na powetowanie sobie darmowego maja. Ale ten numer by nie przeszedł, byłaby z tego afera (@Jego Cień - fronda :wink: ) A najlepiej otwórz formularz kontaktowy z strony nc+, temat "informacje" i piszesz do nich mejla z pytaniem jak będą wyglądać w maju i czerwcu twoje płatności jeśli zmigrujesz. Teraz już szybko tj w ciągu doby zwykle odpowiadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,dadzą Ci drugą karte do MR

To powiadasz, że dostanie drugą kartę Cameleon już po migracji do nc+?

 

To żart jakiś?

 

@gesioo, nie słuchaj tych rewelacji, bo to marzenie ściętej głowy.

W nc+ MR na zasadach takich jak w Cyfrze, mają tylko Ci, którzy w chwili podpisywania umowy z ITI już MR na starych zasadach mieli, innym ta usługa świadczona jest na dekoderach ADB.

Potwierdzam po migracji nie ma możliwości doboru drugiej karty Cameleon.Trzeba ją odebrać przed migracją.Potwierdzenie z nc+:

,,Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że odbiór dodatkowej karty do usługi Multiroom jest możliwy przed skorzystaniem z oferty nc+. ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie do was.Obenie mam abonament z cyfrą -pełen pakiet Canal+ z Hbo i ileś tam kanałów HD za 99zł + druga karta multirom z tym samym pakietem za 20 zł.Czyli 2x pełen pakiet za 119 zł.Kończy mi sie umowa i już ją wypowiedziałem .W odpowiedzi nc+ oferuje mi :

- pakiet CANAL + Platinum + HBO w cenie 129 zł przez 18 miesięcy (cena standardowa 179 zł),

- opcja netVOD + konto podstawowe bezpłatnie przez 18 miesięcy (cena standardowa 1 zł 99 gr),

- opcja netVOD + pakiet CANAL + Platinum + HBO bezpłatnie przez 18 miesięcy (cena standardowa 10 zł),

- opcja Multiroom w cenie 10 zł przez 18 miesięcy,

- bezpłatny najem dekodera Box +przez 18 miesięcy,

- 18 miesięczny okres oznaczony.

Czyli w sumie za to samo 20zł więcej.Dzwoniłem do nich i twierdzą że oferta nie podlega negocjacji.Czy można jeszcze coś ugrać czy brać co dają ? Bo jesli wezmę jako nowy klient to wyjdzie jeszcze drożej.Prosze o rade i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Widzewiak28, nie chodzi tutaj o stałe zlecenie na przesyłanie faktury w formie papierowej, tylko o doraźny przypadek, do którego niech tam sobie doliczą te swoje 5 złotych kosztów, które de facto nie wiadomo za co są tak wysokie.

 

Są pewnie wysokie żeby odbić sobie straty przez karę plus za to że dużo osób ma silver z paczką c+ za 59-69zł! '

Ile kosztuje list plus przesyłka 1,50-2zł max

więc 2mln abo X 3zł daję ładną kwotę miesięcznie więc dalej kombinują jak mogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Widzewiak28, list nie kosztuje ITI nawet 2 złotych, bo to są umowy z pocztą na masówkę, więc ceny są znacząco inne niż w detalu.

 

Podejrzewam, że cały koszt operacji, łącznie z kosztem papieru, druku i przesłania, zamyka się w kwocie góra 2 złote, a gdzie reszta?

 

Prędzej chodzi tu o schodzenie z kosztów poprzez redukcję etatów, dlatego zmuszają klientów do elektronicznych faktur.

 

To niestety tendencja widoczna nie tylko w ITI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Poproszę o radę...

 

Do tej pory Optimum HD z C+ za 77PLN (cena podstawowa 107), wypowiedzenie wysłane z racji usunięcia kanałów w kwietniu i zarejestrowane przez nc+ 8 maja. Właśnie rozmawiałem z DUK i oferta dla mnie to:

 

- Universe + 6xC+, na 12 miesięcy za 59 PLN bez MR (nie korzystam)

- Dekoder tylko na wynajem za 15 lub 20 PLN, do tej pory miałem własnego segecoma

- Bez HBO na 6 miesięcy - podobno nie ma absolutnie takiej opcji i nikt mi jej nie zaoferuje bo nie miałem do tej pory HBO!?

- umowa od czerwca ale bez maja za darmo. Maj rozliczony proporcjonalnie wedle starej umow ale bez ceny promocyjnej czyli po 107PLN - 86PLN jeśli podpisałbym dzisiaj a 64 po 11.05. Maj za friko podobno mi się nie należy ponieważ wypowiedzenie zarejstrowane zostało po 1 maja i w zasadzie to mogą wyłączyć syngał w każdej chwili !?

 

...mają zadzwonić z tą samą ofertą po 11.5 kiedy cena za maj spadnie ale prawdę mówiąc to nie wiem czy nie biorą mnie pod włos. Jeśli ktoś orientuję się czy da się ugrać coś więcej i jak wygląda sprawa z majem to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc!

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kkooccuurr: co do płątności za "darmowy" maj -wypowiedzenie wysłałeś w kwietniu poleconym, tak? Jedni tu na forum twierdzą, że wystarczy kwietniowa data nadania wypowiedzenia, inni twierdzą, że pismo by było skuteczne, musiało do nc+ dotrzeć jeszcze w kwietniu (a to sprawdzasz na stronie poczty z nr przesylki). W obu wypadkach nie ma mowy o tym by decydowało to, kiedy u nich zarejestrowali to wypowiedzenie. Bo czasem trwało to i 3 tygodnie od pokwitowania przez nich odbioru. Jeśli pokwitowali odbiór przesyłki w kwietniu, to wypowiedzenie jest ważne od 1 maja i maj powinieneś mieć za frico. Czekaj na telefon albo sam dzwoń - od każdego konsula słyszysz co innego,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommy widzę chcesz migrowac na sprzęcie cyfry ( karta cameleon) .. Przypomnę Wszystkie te dodatkowe opcje platyny na kartach cameleon są nieosiągalne poza VOD Cyfry.. Czyli konsultant ci obiecuje to co nie dostaniesz.. w praktyce..

 

Co rozumiesz pod pojęciem "te wszystkie dodatkowe opcje" ?

Ważne żeby były Canały+,HBO i pakiet HD reszta nie jest potrzebna bo z karty korzystają rodzice.

Brać czy nie brać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja umowa z cyfrą + obowiązywała do 30 kwietnia. 28 kwietnia wysłałem wypowiedzenie z powodu nie zaakceptowania nowych warunków NC+. Dzisiaj zadzwoniłem i moja rezygnacja dotarła dopiero 8 maja. Gość powiedział, że jeszcze 3 miesiące obowiązuje mnie opłata 96 zł zamiast 65 zł bo tego okresu nie obowiązuje już promocja. No ok, spóźniłem się, przyjmuję to na klatę. Tylko teraz mam pytanie, mogę w najbliższym czasie spodziewać się od nich telefonów w celu wynegocjowania nowej umowy czy sprytnie przeczekają te 3 miesiące i dopiero wtedy uderzą z tymi atrakcyjniejszymi ofertami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@melania: wypowiedzenie otrzymali na 100% dnia 29.04, potwierdzone przez pocztę. Co do maja konsultant zapierał sie że mi się nie należy ponieważ przysługuję tylko tym których wypowiedzenie zostało zarejestrowane przez nc+ przed 1 maja (moje zostało rozpatrzone 8 maja) i chcą mnie skasować po kosztach wymienionych w pierwszym poście - kupy się to nie trzyma moim zdaniem ale dokładnie to usłyszałem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bzdura i tyle. Pisz mejla do nich (ze strony nc+), że jesteś wprowadzany w błąd przez konsula, bo ten twierdzi, że liczy się data rejestracji pisma u nich w systemie, podczas gdy masz przed sobą regulamin, wg. którego liczy się data (potwierdzona i do zweryfikowania kwitem) otrzymania przez nich pisma. Niech ci to potwierdzą, masz to wtedy na piśmie (choć nie musisz bo masz regulamin ale póki co nie idziesz do sądu tylko chcesz mieć argument w negocjacjach) I koniec dyskusji z [beep]kami. A w ogóle zacznij od rozmowy z innym konsultantem bo może problem sam zniknie. Za to pewnie pojawią się inne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sam nie wiem co z tym majem ,zmigrowałem na universe+ c+x6 mr c+ na 12mies. za 69, teź mi mówił maj darmo ,wyp. dostali 30.04. rejestracja 04.05. konsulka mówi że umowa wygasła wczoraj po odblokowaniu po migracji dzisiaj ica do zapłaty maj 38.50zł ,płaciłem 63,50 i bądź tu mądry już mam dosyć , zamykam z nimi temat zmigrowałem tylko dla tej piłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bibo999

Umowę wypowiedziałem pod koniec kwietnia... Dziś na meila przyszedł rachunek za maj. Widać mają bałagan albo generują f-ry z automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zag - no nie fajnie. Teraz masz u nich w papierach, że można cię... jako kobieta napiszę grzecznie: Robić Na Szaro. A że jak piszesz "zmigrowałem dla samej piłki", to tym gorzej dla ciebie bo to znaczy, że że pewnie i następne umowy będziesz podpisywał. I będziesz na gorszej pozycji bo gdzieś tam już mają odfajkowane, że dajesz się ładnie kroić.

Moja wina, że nie zajarzyłam, że już zmigrowałeś. Bo w tym układzie nie było tematu. Chyba, że w wątku "oszukani prze nc+".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też opiszę swoją sytuację z opłatami, a więc migrowałem 2.05 myślałem że maj będzie darmowy,ale gdzie tam patrze na ICA a tam 46 zł.Do tej pory płaciłem 67 zł.Napisałem do nich reklamacje przez formularz, odpowiedzieli mi że to opłata za maj to ja im że przecież maj miał być darmowy i żeby dokładnie mi napisali za jakie usługi jest ta opłata.Odpisali mi że to za pakiet Canal+optimum i za wynajem dekodera.Wszystko pięknie,tylko dlaczego mam płacić za Canal+optimum za maj jak umowa na ten pakiet wygasła z końcem kwietnia?Fakturę już zapłaciłem,konto wyzerowane,ale nie wiem czy dalej nie podrążyć tego tematu z nimi,bo to mi się cosik nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja poprosiłam 30.04. o mejla (bo nic do mnie od nich nie dotarło z informacji tu rozpowszechnianych o darmowym maju). Poprosiłam o info czy maj będzie bezpłatny skoro mam zaaakceptowane wypowiedzenie i że proszę o wyraźne potwierdzenie, że w maju nie poniosę żadnych kosztów z tytułu udostępnienia sygnału. Odpisali mi czarno na białym, że "0 złotych" Czyli płącą tylko ci co zmigrowali?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Melania na to wychodzi - przy ostatniej rozmowie z konsultantem z 30.04, koleś próbował mnie zagiąć "jeśli dzisiaj Pan zmigruje :] to daję Panu gwarancję na darmowy maj - ja na to chwila chwila to on nie jest darmowy dla wszystkich? a koleś, że nie, że do momentu migracji a później proporcjonalnie..." zgłupiałem już zupełnie ale wychodzi na to, że np. jeśli wyczekam do 31 maja i wtedy się "złamię" to maj faktycznie za darmochę a jeśli np. pęknę 25 maja to za tę końcówkę zabulę... :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to 31 maj będzie gorący. Najpierw nie można się będzie dodzwonić przez kilka godzin, potem się okaże, że oferta to [beep] i trzeba będzie szybko pędzić żeby zdać dekoder. A ja mam od 2 miesięcy do APSa 30 kilometrów, bo właśnie wypiął się na nich (i na mnie) facet, który na moim zapupiu prowadził punkt cyfry od 12 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...