Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @FazaFm, i to co czytasz na swoim koncie w ICA jest dla Ciebie jasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solaris Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Dzwoniłem do BOA. Pierwsze zaskoczenie - Dział Techniczny przekierowuje mnie do Działu Płatności (WTF?!). W Dziale Płatności sympatyczna Pani chyba byłą bardzo podłamana tym problemem, bo co chwilę wzdychała I tak: * Opcja Canal+ Platinum pojawi się gdy wyśle się uprawnienia na kartę (no way! wciąż odbiera mi HBO, Cinemaxy i Filmboxy xD) * Najem dekodera Ultrabox+ za 0 zł pojawi się po odebraniu go w punkcie (o dziwo można go zamówić w punkcie nC+, o czym nie zostałem poinformowany przez konsultantkę, a w APSach także nie wspominali o takiej możliwości) * Jeden z MR zniknie po odbiorze dekodera i będzie płatny za 0 zł na cały okres umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 zmigrod73 nie napinaj się tak, jest w końcu długi łykend Zawsze możesz zmienić nicka i dalej siać ferment na forum. a poco ja mam się napinać to ty jesteś niedowiarkiem i to twój problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek2121 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Mi 22 marca rano tez proponowano C+Platinum za 99 zl ale podziękowalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Mi 22 marca rano tez proponowano C+Platinum za 99 zl ale podziękowalem... uważaj bo co nie którzy posądą ciebie że jesteś konsultantem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 A ja mam tak: Twoja Oferta - Canal + Silver Płatności - -49,00zł Twój sprzęt - SD/PACE DSR KARTA CAMELEON Odbieram Canal+ , HBO, a mam nowy pakiet, bo mam MGM HD, Fox HD Cebebies itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @FazaFm, i to co czytasz na swoim koncie w ICA jest dla Ciebie jasne? Pierwsza tabelka jest niepelna w zasadzie nie sa wymienione opcje ktore powinienem miec. Cena sie tylko zgadza. Druga tabelka jak rozumiem to te opcje bez rabatow zeby abonent wiedzial jak go doceniaja i ile mu znizki dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @FazaFm, w realnym życiu i w księgowości, liczy się tylko to, co jest literalnie zapisane, więc jeśli masz na koncie pakiet Gold, to nie spodziewaj się niczego ponadto, co do niego jest przypisane. Jak mówimy o jakichś rabatach, to znacznie praktyczniej jest kupować konkret, czyli dla przykładu pakiet Platinum za niższą cenę, do którego przypisane są z urzędu wszystkie dodatki, a szczególnie ten najbardziej pożądany, czyli 6xC+, który w Goldzie może występować w formie 4xC+ i wcale bym się nie zdziwił, gdyby właśnie tak to miało wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ok zgadzam sie tylko ja nie zgodzilem sie na gold. Konsultant czytal warunki dla pakietu platinum. Reklamacja zlozona. I tego bede sie trzymal niech odsluchaja rozmowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @FazaFm, w realnym życiu i w księgowości, liczy się tylko to, co jest literalnie zapisane, więc jeśli masz na koncie pakiet Gold, to nie spodziewaj się niczego ponadto, co do niego jest przypisane. Jak mówimy o jakichś rabatach, to znacznie praktyczniej jest kupować konkret, czyli dla przykładu pakiet Platinum za niższą cenę, do którego przypisane są z urzędu wszystkie dodatki, a szczególnie ten najbardziej pożądany, czyli 6xC+, który w Goldzie może występować w formie 4xC+ i wcale bym się nie zdziwił, gdyby właśnie tak to miało wyglądać. No to wtedy rezygnacja w czym widzisz problem człowieku??? przeciez rozmowa jest nagrana. Tez mam gold+opcja platinum na caly okres czyli 12 miesiecy! I ide z Tobą o zakład ze tak bedzie(wszystkie c+ do konca umowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ok zgadzam sie tylko ja nie zgodzilem sie na gold. Konsultant czytal warunki dla pakietu platinum. Reklamacja zlozona. I tego bede sie trzymal niech odsluchaja rozmowe. o ile ta rozmowa nie zginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jak dzwonilem w sprawie reklamacji to rejestrujacy konsultant powiedzial ze umowa zawarta 25 kwietnia i wpisuje odsluchanie rozmowy. Jak nie ma rozmowy to oni tez nie maja dowodu ze migrowalem i mojej zgody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam nie wiem o co chodzi ale wczoraj dobiegła końca moja współpraca z cyfra + dziś chciałem wszystko odłączyć a tu dalej jest sygnał,konto w ica mam już zablokowane chyba zasapali z wyłączeniem sygnału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 tomoo - nic nie zaspali uprawnienia sa nadal na karcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam nie wiem o co chodzi ale wczoraj dobiegła końca moja współpraca z cyfra + dziś chciałem wszystko odłączyć a tu dalej jest sygnał,konto w ica mam już zablokowane chyba zasapali z wyłączeniem sygnału Do 18:00 poczekaj zgasną może szybciej @FrazaFm Ja już reklamacje złożyłem 23 kwietnia 2013 roku i czekam na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Przeciez macie maj za free ale nikomu sie nie chce czytac forum. W ica zawsze wyswietlaly sie ceny standardowe bez znizek wiec o co te krzyki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam Dzisiaj miałem miec już ofertę nc+ ale noc nie świeci zrobiłem reaktywację karty jak na ica i program na tvp hd 1 i nic z tego... Pod jaki numer dzwonić żeby zaczęło mi wszystko świecić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @Banan79, po co ja mam się z Tobą o cokolwiek zakładać, czy ja Ci czegokolwiek żałuję? Według mnie to wynegocjuj sobie w cenie, którą obecnie płacisz i cały pakiet All Inclusive. Niemniej nie o to tu chodzi, tylko o zasadę, by umowy nie były palcem na wodzie pisane, tylko konkretne, żebyś Ty wiedział za co płacisz, a ITI wiedziała za co bierze pieniądze, bo inaczej to jesteś na jakiejś łasce, a jak wiadomo łaska Pańska na pstrym koniu jeździ. Widzisz, dla przykładu, jak chcę kupić masło, to idąc do sklepu nie proszę o margarynę JAK masło, tylko o masło i wtedy mam zwykle to, po co do tego sklepu przyszedłem, a nie jakieś nie wiadomo co. Dlatego jeśli ja będę kupował w ITI, to kupię bez wątpienia pakiet Platinum, a nie Gold JAK Platinum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Przeciez macie maj za free ale nikomu sie nie chce czytac forum.W ica zawsze wyswietlaly sie ceny standardowe bez znizek wiec o co te krzyki? Na infolinii rozmawiałem z babką i jest tak, że dziś o godzinie 7:41 zostały mi przesłane uprawnienia do HBO i 6 x Canal, ale jest tak, że umowę mam nie na 12 miesięcy, jak to było mówione przy przedłużeniu, ale na 18 miesięcy! I rzeczywiście mam pakiet Canal+ Silver + HBO+ 6 x razy Canal+ i ten [beep]ny PVR za 0zł, ale 6x Canal+ jest na 12 miesięcy!. Co do dostępności w maju do Canal+, to jest tak, że abonenci "n" taką opcje mają. Reklamacja złożona 22 kwietnia i zobaczymy jak to wszystko się dalej potoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam Dzisiaj miałem miec już ofertę nc+ ale noc nie świeci zrobiłem reaktywację karty jak na ica i program na tvp hd 1 i nic z tego... Pod jaki numer dzwonić żeby zaczęło mi wszystko świecić??? Ja dzwonie tak: 22 310 4545 Wybieram opcje 1 czyli automatyczne biuro obsługi Nastepnie opcja 3 czyli przesylanie uprawnien do karty podaje 12 pierwszych cyfr z karty abonenckiej zatwierdzam 1 i po minucie uprawnienia sa. Opcja na stronie Reaktywacja kart jakos nigdy nie dziala u mnie. Byc moze przez MR. Przez telefon wybieram konkretna karte jakiej chce przeslac uprawnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Mam MR i opcja przez stronę działa (ostatnio dziś rano uprawnienia były po paru minutach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 szunaj - to tylko moje przypuszczenie przez strone juz mi od bardzo dawna nie dziala reaktywacja. Kiedy bylo tak ze uprawnienia mozna bylo wyslac przez ica raz na 24 godziny i blokowalo w ogole mozliwosc klikniecia. Teraz moge co minute klikac wyslij uprawnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Dzisiaj miałem mieć włączony pakiet z nc+ a tu dalej jest C+ Optimum. Zrobiłem przed chwilą reaktywację przez ICA, zobaczymy co z tego będzie. Ale to jest najmniejszym problemem. Gorzej, że nie dostałem jeszcze tego aneksu. Dostał go w ogóle ktoś przy migracji z Cyfry?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spedero Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam. Mam pakiet AllInclusive czyli opcje canal+ są w pakiecie a właśnie na tych kanałach pokazuje mi brak uprawnień i karzą dzwonić na biuro obsługi. Czy to jest normalne? Mam mediaboxa, który bez problemu przeszedł aktywację. A tak w ogóle to pracuje ktoś tam dzisiaj na infolini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio79 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy komuś z gołym WPT i bez N-Premium udało się migrować na pakiet Silver z całą paczką Canal+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi