godunow Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Piszesz Banan jaki jest moj nr.klienta poniewaz chce sie zalogowac do nc+go a on mi Skoro migrowałeś z Cyfry to numer abonenta ci pozostał.. Aby zalogować się do aplikacji NC+Go potrzebne jest hasło literowe .. Hasła cyfrowe i literowe były generowane u nkowiczów przy podpisywaniu umów i są generowane u nowych .. w NC+ na sprzęcie medium turbo etc. W pierwszej rubryce przy rejestracji w Nc+ Go Piszesz numer abonenta w drugiej hasło literowe dodane podczas podpisywania umowy.. Ludzie którzy migrowali z cyfry nie mają hasła literowego dlatego na dzień dzisiejszy aplikacja NC +Go nie jest wykorzystana w pełni,,, Chodzi jedynie bardzo dobrze program TV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wie kto może co oznacza dopisek OP przy Opcji dodatkowej Canal+Platinium OP, jak jest pokazane w scanie przedstowinym przez kolege @ moniq1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 No pewnie opcja Platinum dla Universe czyli te 6xC+, jak myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniq1 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 @zibi-s koleżankę tak to chodzi o te 6xC+ dla Universe. Tak mi powiedział konsultant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dziękuje i bardzo przepraszam KOLEŻANKĘ @ moniq1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dziś dzwonie do nc aby sie dowiedziec jaki jest moj nr.klienta poniewaz chce sie zalogowac do nc+go a on mi mowi ze to niemozliwe poniewaz migrowalem na starym sprzecie a nie na adb. Jak migrowalem to konsultant zapewniał mnie 3 razy ze nc+go bedzie dzialac bez problemu! Czy moge w związku z tym wypowiedziec umowe i pozegnac nc+? Aha i nawet ponoc nie moge przez najblizsze 12 miesiecy przejść sobie na ich sprzęt? Zna ktoś odp. na te pytania? Reklamacja. Odsłuchają rozmowę i cofną Cię do poprzedniej oferty. Wtedy zadzwonią i zaproponują migrację wraz z dekoderami ADB. OK ale , poprzednia umowa byla do dzisiaj,co w takim wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Może ktoś napisać czy do tego promocyjnego silvera lub golda z 6xc+ dają ncgo? Bo ktoś zdaje mi się wspomniał że nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wysłałem wypowiedzenie i jestem już po 2 rozmowach z konsultantami (DUK). Uparcie twierdzą, że poza Platinum za 99 PLN nie można mieć wszystkich (6) C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 22 310 45 60 - nie dzwonić na ten numer! Kompletna zlewka. Standardowe ceny pakietów ze ściemnianiem "nie mamy i nie mieliśmy takiej oferty co mieliśmy dla Pana". Acha, mają identyfikację abonenta po nr. telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 mozna miec. ja wzialem golda z pelna paczka c+ i cinemax za 79 zl umowa na 12 msc. wzialem golda bo zalezy mi na seriale+ i netvod. i nie gadalem z normalnymi konsultantami tylko mnie gdzies przelaczano. ale gdzie to nie wiem. i nie mialem wypowiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 @clf Ale jajca! Poważnie? Mówiłem, że połowa nieporozumień, to nieudolni pracownicy infolinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 @clfAle jajca! Poważnie? Mówiłem, że połowa nieporozumień, to nieudolni pracownicy infolinii. Ale zidentyfikował mnie po nr. telefonu i wiedział że chciałem turboboxa czyli miał historie kontaktów ze mną. Mówił nawet że "nie mamy takiego dekodera" No [beep]a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 @clfAle jajca! Poważnie? Mówiłem, że połowa nieporozumień, to nieudolni pracownicy infolinii. Ale zidentyfikował mnie po nr. telefonu i wiedział że chciałem turboboxa czyli miał historie kontaktów ze mną. Mówił nawet że "nie mamy takiego dekodera" No [beep]... Teraz spróbuje na nr cyfry he he>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dzwoniłem 119zł Gold z HBO!!!! lub Platinium za 109zł Nie wiem o co chodzi ale ich nieźle po...o. Teraz mam C+optimumHD za 61zł więc odpuszczam i zostaje przy tym. Normalnie zwątpiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Teraz spróbuje na nr cyfry he he >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dzwoniłem Zadzwoń jeszcze do ks. proboszcza. Nie rozumiecie tego, że jak wydzwaniacie do nich to oni to odbierają jako chęć pozostania/podpisania nowej umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 NIe jestem katolikiem to raz. Dwa, każdy kto czyta ten temat ma chęć podpisania nowej umowy . Trzy, nie jestem na wypowiedzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Jak nie jesteś na wyp. to czego dobrego oczekujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Druga umowa podpisana: Comfort+Multi+MR(2xClone) za 29 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi69 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Sms mimo, że wcale nie dzwonili: "Pomimo wielu prób nie udało nam się skontaktować aby przedstawić ofertę nc+ . Uprzejmie prosimy o kontakt ze specjalnym nr telefonu 22 310 45 62." Oszczędzają na telefonach? Nie ma opcji, żebym dzwonił, cierpliwość popłaca Poza tym maj za free... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scippy00 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dziś ostatni dzień wypowiedzenia, a nie ma dla mnie przygotowanej oferty migracji. Nie mają zupełnie nic do zaoferowania. Zastanawiam się czy nie jest to świadoma eutanazja na osobach korzystających z własnego sprzętu. Czy ktoś ma podobne wrażenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Jurek1, jak to czego oczekuje? Sensownej i logicznej oferty migracyjnej czyli placenia tyle samo lub ciut wiecej za kanaly ktore mam teraz Skoro na stronie nc+ zapraszaja mnie do atrakcyjnej oferty migracyjnej a potem daja gorsza niz dla nowych klientow to cos tu nie gra. Daje mi golda z hbo za 119 z moim dekoderem, kiedy nowy ma to samo z mediaboxem. Zle zrobilem wycofujac wyp. bo nie spodziewalem sie ze beda dawac paczki c+ za 59zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Mam pytanie odnośnie tych meili z wiadomością że maj jest za darmo,mam rozumieć że osoby którym dzisiaj się rązwiązuje umowa w maju mogą dalej negocjować czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keysersoze88 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Czy jak dzisiaj wyśle wypowiedzenie i przez Maj się z nimi nie dogadam, to na koniec Maja mogę wycofać wypowiedzenie i zostać na tym co mam(nie uwalą mi rabatów, które obecnie posiadam?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Tak jesli liczy sie data stempla pocztowego. A na ten temat byla tu dyskusja juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Kompletny OT ale tu czuję się u siebie Tylko nie zabijajcie śmiechem proszę, bo pytanie dość durne Czy kartę cyfry używaną z pejsatym do odbioru oferty hd można użyć z innym dekoderem sd cyfry? Nigdy tego nie próbowałam, moja wątpliwość bierze się stąd, że nie wiem co i jak jest zakodowane na tej karcie. Kojarzę, że wymieniali mi ją swojego czasu, nie jestem pewna czy nie było to dokładnie wtedy gdy przeszłam na odbiór hd i wymieniłam deka. Pewnie nie ma żadnego problemu ale co szkodzi się upewnić. Rodzinka, do której się wybieram ma bardzo skromny pakiet więc pomyślałam, że co prawda w sd ale jednak coś więcej bym pooglądała. Tak w ogóle to mam nadzieję, że nadają jeszcze c+ i hbo w sd... Idę sprawdzić i będę wdzięczna za szybkie info bo jutro skoro świt wyjazd na majówę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi