Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i jest decyzja UOKiK. Jest kara i parę nakazów. Nie wiem, o której ogłoszona - a razie reakcji nc+ brak. Nie wiadomo czy będą się odwoływać. Nakazano im przeprowadzenie kilku działać wobec abonentów. Jak to się ma do takiej styytuacji jak moja - złożone, zarejestrowane i ciągle"rozpatrywane" wypowiedzenie (wypowiedzenie z powodu znikających kanałów) , które powinno skutkować rozwiązaniem umowy z dniem jutrzejszym? Zero telefonów od nich. Zero komunikatów mejlowych czy tv jakie otrzymali niektórzy z abo, o przedłużeniu sygnału na maj dla wypowiadających. Pora chyba zadzwonić ale w tym momencie to pewnie nie ma sensu - zapewne siedzą teraz i kombinują więc ich "telefoniści" zgłupieli pewnie do reszty albo wogóle nie wiedzą jeszcze, że mają być zmiany. Chaos i [beep] na całej linii.

 

Ja jadę na tym samym wózku :lol2: 24 kwietnia moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane. 1 maja obudzę się bez kanałów na telewizorku no i co? W sumie nic pójdę na majówkę :lol2: a i tak do nich nie zadzwonię :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, nie wiem czy się nie przemóc i nie zadzwonić. Bo może się okazać, że jest to w tej chwili moment - trwający 1 dzień - kiedy można uzyskać najlepszą ofertę - ostatni rzut na taśmę. A gdyby coś miało być z tą umową nie tak, co wyszłoby za dwa dni, to na podstawie nakazów urzędu - bez żadnego szarpania się z BOK można by wycofać się z umowy. Co sądzicie? A może już ktoś dzwonił?

 

@ircios - przypuszczenie stąd, że nie czujemy się się objęci przedłużeniem czasu na wypowiedzenie. Nikt mi nic takiego nie zaproponował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios

 

E-maila z taką informacją nie dostałem a w wypowiedzeniu jasno napisałem że chcę umowę zakończyć z dniem 30 kwietnia :lol2: jak będę miał po pierwszym nadal dostęp do swoich kanałów to jeszcze lepiej miesiąc telewizji w gratisie :lol2:

 

melania

Ja tam nie dzwonie :lol2: Kto nie ryzykuje ten nie żyje :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to sam nie wiem co robić czy dzwonić bo sami chyba od paru dni o mnie zapomnieli (wcześniej po kilka tel. głuchych plus chwilę rozmowy ale nie miałem czasu na gadanie). Chciałbym gold lub platinum wraz z multiroom standard wymiana oczywiście starego badziewia philipsa pvr na mediaboxa, oraz antenę na 80 cm bo moją 60 cm ciężko przędzie a to wszystko w abonamencie max 80-90 zł. co myślicie???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Złożyłem wypowiedzenie w APS w czwartek rano, jest już w systemie, ale Cyfra go jeszcze nie zatwierdziła. Umowa kończy się 30. kwietnia. Co mam zrobić, aby dostać universe plus i 6 canal plus za 59-69zł, gdyż na razie tylko platinum za 99zł.

1. Jeśli zadzwonią sami, to powiedzieć prawdę, że pakiet Platinium z jego "bajerami" cię nie interesuje, bo z nich nie skorzystasz. I potem negocjować warunki tańszego pakietu.

2. A jeśli nie zadzwonią a masz wielkie parcie na nc+, to sam możesz ich zapytać, czy twoje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie i przy okazji nawiązać w rozmowie do pkt.1

 

Do gaalo: jak nie spróbujesz, to się nie dowiemy. Licho ich wie, gdyż zachowanie konsultantów nc+ jest pełne sprzeczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melania, najrozsądniej to chyba upierać się twardo przy swoich warunkach. Pokaż, że jesteś świadomym partnerem handlowym. Przynajmniej do tej pory tak było, że w starej n-ce i C+ konkretna rozmowa zaczynała się dopiero po wysłaniu wypowiedzenia. A w nc+ to różnie bywa. Do mnie wydzwaniają ostatnimi dniami prawie codziennie po 2 razy. Podziękowałem im za współpracę i mówię, że już nic od nich nie chcę, ani jako stary, ani jako potencjalnie "zmigrowany". Ale szału ich propozycje dalej u mnie nie wywołują. Najlepiej wyszedłbym, gdybym pozostał na starych umowach. Tylko, że straciłem do tej firmy już całkowicie zaufanie. I dam se radę w inny sposób aby oglądać to, co oglądałem. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wreszcie dostać do czego chciałem.

Universe + paczka c+ pace 500 za 59zł + 1,99zł History HD

 

Mówił, że 19 kwietnia przedstawiłem, że chcę platinium za 60-70zł i ma zadzwonić kiedy będzie to dostępne. Dzisiaj zadzwonił.

Ciekawe czy history HD pooglądasz na pace 500... hmm

Mówił, że prace trwają nad tym aby był w HD. W każdej chwili mogę zrezygnować, ale na razie będzie w SD. Jakoś przeżyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do Auchan w Sosnowcu.

 

Właśnie tam do nich dzwoniłem i nie odbierają. W końcu zadzwonię do tych magików z Działu Technicznego albo DUK i zażądam możliwości odbioru w punkcie nc+ bo to kpina. Jak nie to wypowiadam umowę, nie mam zamiaru się z nimi szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem wiec tak: w przypadku pakietu gold nie mogę wymienić starego dekodera na media boxa czyli już odpada ten pakiet. (sam gold w cenie 79 zł) bo tego badziewia nie chce już. Na media boxa mogę wymienić dopiero w pakiecie platinum + hbo czyli 129 zł do tego opcja multiroom 10, dekoder media box 10 zł wynajem i opłata aktywacyjna 199 zł. (umowa 18 mies.) Także ich dosłownie poj ebało :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2: . mówiac że nowym to samo oferujecie powiedział że ma pan 10 zł taniej pozegnałem się... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeszcze większe jaja, zmigrowałem telefonicznie w czwartek czyli 25.04, oferta miała być włączona do 2 godzin ( w dalszym ciągu stary pakiet), zażyczyłem sobie również wymiany sprzętu cyfry na ADB, miała być taka możliwość dzisiaj, więc grzecznie idę do punktu, gość wklepuje pesel i się okazuje że żadnej migracji nie było. Więc dzwonie na infolinię gość potwierdza że migracja jest ale jej nie ma, tzn. trafiłem do próżni, wypowiedzenie zostało zgodnie z moją prośbą/zgodą anulowane, a nowa umowa utknęła w systemie wymiany sprzętu na ADB i nie wiadomo kiedy ruszy "może pod koniec tygodnia". Także wypowiedzenie anulowane, nowej umowy brak, na pytanie to co będzie po 1 maja pan stwierdził że nie wie, trzeba czekać. No takich cudów to jeszcze nie widziałem.

Teraz zgaduj zgadula od kiedy mam liczyć te ustawowe 10 dni na wycofanie się z umowy ( bo to już jest przegięcie co wyrabiają), od 25tego czy od momentu jak system przetworzy umowę czyli póki co nie wiadomo od kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem wiec tak: w przypadku pakietu gold nie mogę wymienić starego dekodera na media boxa czyli już odpada ten pakiet. (sam gold w cenie 79 zł) bo tego badziewia nie chce już. Na media boxa mogę wymienić dopiero w pakiecie platinum + hbo czyli 129 zł do tego opcja multiroom 10, dekoder media box 10 zł wynajem i opłata aktywacyjna 199 zł. (umowa 18 mies.) Także ich dosłownie poj ebało :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2: . mówiac że nowym to samo oferujecie powiedział że ma pan 10 zł taniej pozegnałem się... .

podobno dają od golda....czytałem e-maile od nich wstawione prze userów.dajcie sobie spokój z tymi dekami.karta od cyfry jest bezcenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem ,

 

Do tej pory :

 

C+ optimum

hd promo

filmbox ,cinemax ,hbo , mgm ,nsport (opcje dodatkowe były do czerwca)

pace pvr

 

65 zł (umowa do połowy 14 roku

 

Warunki nowej umowy :

 

C+ silver

pełna paczka c+

hbo na 6 miechów

history (wkrótce podobno hd dla c+)

pace pvr

 

65,99 zł umowa na 18 miesięcy

 

Wypowiedzenie dziś dotarło od razu mówiłem że zaglądam na forum. Walczyłem o hbo , nie chciał dac na cały okres.

Ale i tak jestem zadowolony bo mam z głowy i warunki całkiem dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Takich spółek jak ITI nic nie trafia lepiej jako argument jak terapia szokowa, dlatego najlepiej by było, gdy wszyscy jak jeden, zrezygnowali z migracji do nc+ i wzięli ITI na przeczekanie, albo nawet na wieczną niepamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...