Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem przed chwilą do nich celem przejścia z Cyfry+ do nc+ i usłyszałem, że brak jest jeszcze dla mnie ofert i żebym zadzwonił za kilka dni.

Zetknęliście się już z czymś takim?

 

Segregują ludzi. Siedzi jakiś ktoś, analizuje co miałeś i co możesz dostać, wprowadza to w system i konsultanci dzwonią.

Ciebie najwyraźniej jeszcze nie wprowadzili w system. Na pewno dzwonią do tych, którym kończy się umowa i do tych którzy wysłali wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W temacie Universe i paczka 6xC+ bardzo dziękuję pshem899 za post z poprzedniej strony. Wczoraj migrowałem z C+Optimum na Universe+ 6xC+ (pisałem kilka stron wcześniej). I mimo iż chciałem, aby mi pakiet zmienili dopiero od 1 maja to chwilę po akceptacji oferty już nie miałem C+ i HBO. Trochę się zdenerwowałem, bo raz że za te kanały płacę w starym pakiecie, a dwa że dziś LM :) Po ponownej rozmowie z linią przedłużeniową (na normalną nawet nie ma po co dzwonić, bo babka się upierała, że nie ma oferty Universe + 6xC+) konsultant po rozmowie z kierownikiem obiecał dla nowej oferty w ciągu godziny włączyć brakujące kanały, bo w końcu są opłacone. Wszystko się pojawiło nawet razem z Cinemax i Filmbox, ale nadal bez całej paczki C+. Ponowny telefon, ponownie wysłali uprawnienia i nadal nie ma paczki C+. Dziś rano dzwonię na dział techniczny, czyli 223104747 i 4, konsultant już świadomy problemu kazał mi podyktować numery dwóch kart z MR i ponownie przesłał uprawnienia - w efekcie w ICA pojawiła się pozycja "CANAL+ PLATINUM OP" i wszystkie C+ działają. Morał z tego taki, że jeżeli nie świeci Wam paczka C+ to nie ma szans, aby włączyli ją na infolinii czy nawet na przedłużeniowej, bo podejrzewam, że nie mają uprawnień, aby tego dokonać.

 

Muszę tak zrobić, skąd wziąłeś te numery? Mam taki sam problem, tylko że ja już zgłosiłem reklamację. Nie będzie problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniłem pod magiczny numer 22-2200191 i rozmawiałem w imieniu taty. Sympatyczny konsultant potwierdził, że wpłynęło wypowiedzenie i zapytał czy może coś zaoferować, żeby jednak zostać w ich platformie. No dobrze, niech oferuje, ale od razu zaznaczyłem, że wiem co dostają byli abo platformy N. Pana konsultanta nie zbiło to z tropu i spytał się czego oczekuję. Odparłem, że interesuje mnie

CANAL+ Silver z Paczką CANAL+ Platinum i MR. Pan sprawdził ofertę i stwierdził, że istnieje takowa w cenie 64 zł + 10 zł MR. Niestety MR tylko na starej Cyfrze, a my nie braliśmy go bo latanie co 6 godzin po uprawnienia nam nie pasowało. Pan poradził, żeby zgłosić się do APS Cyfry+ zapytać czy wydadzą drugą kartę do MR. Na pytanie co z kodowaniem odparł, że w najbliższej przyszłości nie mają zamiaru przechodzić na wyłącznie kodowanie Conax.

Niestety MR na dekoderach ADB tylko i wyłącznie w standardowych pakietach jest oferowany, czyli CANAL+ Platinum 99 zł + 10 zł MR.

 

I tu pojawia się problem. Czy brać to co oferują zaopatrując się w drugą kartę do MR i wynajmując od nich dekodery HD (mamy Strongi SD po splitterach) czy jednak czekać na coś lepszego, czyli ofertę MRS do tego CANAL+ Silver?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jeszcze klientem:

C+ = Canal + kompakt HD + HBO

N = Wielka Jakaś tam Promocja dla Abonentów + HBO i Npremium

 

telefony na normalną infolinię:

C+ = 99,00 za platynę

N = 99,00 za platynę

 

telefony do/z DUK:

C+ = 59,00 na 18mcy Universe+ 6 x C+ na cały czas trwania umowy (w tym 10 za pvr)

N = 49,00 na 12mcy Universe+ 6 x C+ na cały czas trwania umowy

 

obie umowy w trakcie wypowiedzenia, obie kończą żywot 30.04.2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie skończyła się moja farsa z migracją. Umowa do 30.06.2013, wypowiedzenie złożone.

Do tej pory miałem: Superpremium z HBO + Multiroom(2 karty) + PVR Pace za 114zł

Dziesiątki telefon od NC+. Dzisiaj rano telefon min. 109 zł za Platynę , drugi telefon to samo, ale Pan pyta za ile wezmę,powiedziałem że ma być taniej i dam 70zł.

Po 15min telefon, że jednak się da. Dostałem Canal+Silver + cała paczka Canal+ +MR z 2 kartami + PVR Pace , wszystko za 79zł na 12 miesięcy. Dodatkowo Filmbox na 6 miesięcy gratis , później 10zł z możliwością odłączenia. Chciałem HBO w gratisie ale się nie udało, niby pytał kierownika itd. Dla mnie najważniejsze, że mam multiroom z 2 kartami i niższą cenę. HBO i tak rzadko oglądałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Łodzi są cztery Centra nc+ gdzie możesz osobiście złożyć wypowiedzenie. Wysyłając dziś pocztą sporo ryzykujesz, gdyż nie masz pewności kiedy zostanie zarejestrowane (może nie starczyć czasu na jakąkolwiek propozycję z DUK). Najlepiej, jeżeli nie dziś osobiście, to nadać list na poczcie 30 kwietnia i w maju negocjować :)

Więcej o rezygnacji z C+ można poczytać tu: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&p=786817#p786817

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to taka propozycja po wysøaniu wypowiedzinia lizbona9 ?

 

Tak. wypowiedzenie rzuciłem 2 tyg temu. zadzwonili wczoraj z Platyną za 99 zł + HBO na 18 mc przy Pace... Powiedziałem, że nie chce (za drogo i dekoder do [beep]).

Dziś zadzwonili z tym goldem na 12 mc i najnowszym ich dekiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja udana. Obecnie posiadam Canal+ OptimumHD na 12 miesiecy (9 po 53,50 i 3 po 107, akurat od maja wchodzilbym na 107) Wypowiedzenie wysłane 10 kwietnia z powołaniem na zmiany od 1 kwietnia, ale do wczoraj nawet nie zarejestrowane. Dziś telefon z prywatnego numeru, bardzo miła pani zgodziła sie na wszystko co proponowałem, oczywiście ze standardowym"pan poczeka 2 minuty zapytam sie przełozonego".

 

Dostałem Universe+ oraz 6xC+ nazwane chyba Platinum za 49 PLN na 12 m-cy i powołałem sie na forum, że tak ludzie dostają :D Jestem z C+ od 1999 roku dlatego zapytałem co z kaucją 199, którą płaciłem wtedy, oraz czy nowy twór Nc+ przejmie zobowiązania C+ i odda mi ją kiedy bedę chciał zakończyć umowę? Pani niby po konsultacji z przełozonym powiedziała, ze na 97 %(ciekawe jak obliczali? :twisted: ) tak. Ale była zdziwiona o to pytanie o kaucje, tak samo jak o weksel "in blanco" który wtedy sie podpisywało.

 

Myślę ze bezproblemowo zgodzili sie na wszystko co chciałem za pierwszym razem, bo w wypowiedzeniu napisałem, że prosze o zwrot tejże kaucji. Jeszcze jedna "nowość" o której juz chyba pisaliście, a o którym nie wiedziałem: zawsze w cyfrze było miesieczne wypowiedzwenie na koniec umowy, teraz bedzie 3 miesieczny okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, jeżeli nie dziś osobiście, to nadać list na poczcie 30 kwietnia i w maju negocjować :)

Nie wiem czy można tak zrobić ? Chyba nie powinni naliczyć faktury za maj, skoro zmiany programowe od 1 kwietnia i jest miesiąc na wypowiedzenie.

Data wysłania w kwietniu, także czy takie coś ma prawo przejść ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@drex1 Jeśli chodzi o zakończenie umowy, to konsultant tłumaczył to tak: jak będę chciał zrezygnować z oferty na koniec okresu promocyjnego to muszę wysłać wypowiedzenie na minimum 30 dni przed zakończeniem tego okresu. Jeśli tego nie zrobię, to umowa przechodzi na czas nieokreślony i wtedy okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Nie dostałem jeszcze jednak umowy pocztą, wiec nie mam tego jak potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...