Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Kibo staram się być twardy, a to, że nie chcę przyjąć każdej oferty to już widać, w końcu zostałem bez sygnału :) Bardzo bym chciał dostać ofertę poniżej 69 zł, liczyłem na taką przed końcem umowy. Będę informował jakie oferty dostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On cię nie wyrolował,tylko łykłeś pewnie pierwszą lepszą ofertę lub jedną z pierwszych ;). A teraz cierp ciało jak chciało........

 

łyknąłeś.....jeśli już, a nie łyknąłem bo konsul twierdził że miesięczny abo będzie w wysokości 109 czy 119 zł ( w tej chwili nie pamiętam dokładnie) a potem okazało się coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo staram się być twardy, a to, że nie chcę przyjąć każdej oferty to już widać, w końcu zostałem bez sygnału :) Bardzo bym chciał dostać ofertę poniżej 69 zł, liczyłem na taką przed końcem umowy. Będę informował jakie oferty dostanę.

Pewnie to źle rozegrałeś. Stanowczym trzeba być ale bez przesady. Pewnie nie dałeś nic do zrozumienia – żadanej nadziei, skoro tak cię potraktowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaką nadzieję miałem im dać, skoro po ofercie 64zł, której nie przyjąłem, bo w takiej kwocie chciałem HBO na 12m, a nie 6m, ich kolejna oferta to 99zł bez możliwości jakiejkolwiek negocjacji, a potem podnieśli ją jeszcze na 109zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo staram się być twardy, a to, że nie chcę przyjąć każdej oferty to już widać, w końcu zostałem bez sygnału :) Bardzo bym chciał dostać ofertę poniżej 69 zł, liczyłem na taką przed końcem umowy. Będę informował jakie oferty dostanę.

Pewnie to źle rozegrałeś. Stanowczym trzeba być ale bez przesady. Pewnie nie dałeś nic do zrozumienia – żadanej nadziei, skoro tak cię potraktowali.

 

Jestem w tej samej sytuacji jak ak44, z tym, że mi jeszcze nie zgasło (jupi!). Próbowałam prośbą i groźbą i podaniem przykładu "znajomej z pracy" (czyt. przykładem z forum). Byłam miła, sympatyczna i takie tam. I co? Najniższa oferta to 99zł z hbo na 6 mcy a potem tylko drożej. Jutro dzwonię i na pewno pochwalę się albo pożalę wynikami.

Mój przykład to chyba przykład wybitnego pecha bo co konsul to większy beton i skończyły mi się pomysły i nadzieja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo staram się być twardy, a to, że nie chcę przyjąć każdej oferty to już widać, w końcu zostałem bez sygnału :) Bardzo bym chciał dostać ofertę poniżej 69 zł, liczyłem na taką przed końcem umowy. Będę informował jakie oferty dostanę.

Pewnie to źle rozegrałeś. Stanowczym trzeba być ale bez przesady. Pewnie nie dałeś nic do zrozumienia – żadanej nadziei, skoro tak cię potraktowali.

 

Jestem w tej samej sytuacji jak ak44, z tym, że mi jeszcze nie zgasło (jupi!). Próbowałam prośbą i groźbą i podaniem przykładu "znajomej z pracy" (czyt. przykładem z forum). Byłam miła, sympatyczna i takie tam. I co? Najniższa oferta to 99zł z hbo na 6 mcy a potem tylko drożej. Jutro dzwonię i na pewno pochwalę się albo pożalę wynikami.

Mój przykład to chyba przykład wybitnego pecha bo co konsul to większy beton i skończyły mi się pomysły i nadzieja.

Widzisz i też robisz to źle. Nie można tego robić z pozycji siłowej ani też uległego abonenta.

Emocje trzeba dozować. Proponować, podpytywać. Udawać niezdecydowanego. Zapraszać i lekko się wpraszać do kolejnej telefonicznej rozmowy. Prosić o czas do namysłu. I tak w kółko do zmęczenia przeciwnika. A przede wszystkim ważyć swoje i rozmówcy słowa. Tak w krótkim streszczeniu. Przecież każda rozmowa jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zgodzę się i nie z Bogdanem...

jak jeszcze nie wysłałem wypowiedzenia - to szybko kończyłem rozmowę, bo oferowali mi ich "superoferty" - wtedy szybko urywałem rozmowę - chcę to i to, a jak nie - to do widzenia...

jak wysłałem wypowiedzenie, to znów telefon i zanim konsul przeszedł do rzeczy pytaniami, "a co Pan lubi oglądać" - powiedziałem, że nie chcę się z nim bawić już, bo wysłałem wypowiedzenie, bo mnie wkurzono, że nie ma dla mnie tego co jest dla innych, np. mój sąsiad miał poprzednio zestaw jak ja, a teraz płaci 49 zł za U+ 6xC+ i MR z Pace'em... więc jeśli ma zamiar mi oferować Platynę za 99zł, która nie nie chodzi na sprzęcie Cyfry, tzn. że mają mnie chyba za niedorozwiniętego i powtórzyłem, co chcę... i wtedy konsul zaproponował mi za 59zł U+ 6xC+ Pace na 12m-cy, potem dorzucił HBO na cały okres za darmo, a potem zszedł do 54zł a następnie wydłużył umowę do 18m-cy... miałem farta, że na normalnego konsula trafiłem za pierwszym razem 3 tygodnie przed końcem umowy... (3 razy "chodził" do przełożonego i sam go do niego wysyłałem) ;)

acha - dodatkowo powołałem się na tut. forum i jednocześnie skrytykowałem forum na FB :D i jeszcze co - byłem bardzo grzeczny i jeszcze bardziej rozżalony podejściem... pytałem się go - jak to możliwe, że nikt mnie nie słucha i oferuje mi coś, co jest nie dla mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba podszedłeś do sprawy zbyt emocjonalnie. Ja zawsze w rozmowie mówię, że to, że tamto. Próbuje uszczypliwie przekonać do swoich racji. Staram się nigdy nie podnosić głosu. A przede wszystkim grzecznie się żegnać. W swoim przypadku zjechałem aż do 39 PLN za pakiet Universe + 6xC+ + 3xHBO + Sagemcom HD.

A pytanie ich, co oglądam, to taki u nich rytuał. Zwykle odpowiadam, że cztery pięć programów. Nie podając jakich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emocjonalność była tu ścieżką negocjacyjną: wyszedłem do konsula z założeniem, że firma dobra, ale ktoś chce mnie oszukać i dlaczego...

a jak ktoś wszedł ze mną w dyskusję - to zrobił dokładnie to, czego ich uczą na negocjacjach - wzbudziłem empatię - a potem już było całkiem prosto :)

nie robiłem z siebie fachowca, bo nim nie jestem, ale wykazałem, że jestem świadomy, że Ci ludzie, z którymi dotychczas rozmawiałem chcieli mnie po prostu oszukać... stąd moje oburzenie...

jak widzisz - efekt mam więc nie było "zbyt" :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjacje to sztuka i dar umiejetności, ale świetnie to koledzy opisali.

Musze się podszkolić poniewaz od grudnia czeka mnie ta przygoda przejścia do nc+ a obecnie posiadam to superpremium hbo z TV i mR.

W marcu 2013 po wyłączeniu kanalów wolałem nie robic nic na gorąco i cierpliwie poczekać do lipca, a tu kanałów planowanych nie wyłączyli i zostałem do końca okresu minimalnego umowy z potężnym opłtami abonenckimi na barku co miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłam!

4 dni po wygaśnięciu umowy (ale przed wygaśnięciem sygnału ;) ). Pewnie posypią się odpowiedzi, że mogłam taniej, ale kto czytał moje posty ten zna moje przejścia, nie chciało mi się walczyć. Efekt:

C+ platinum, HBO, Cinemax, Filmbox, MR, 2x pace na 12m-cy za 129zł - 109zł to pakiet, 20zł za drugi pace. Wszystkie pakiety za 0zł na 12 m-cy.

Taniej, niż miałam do tej pory bez drugiego pace więc jestem zadowolona :) uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama zadzwoniłam, z naiwnym pytaniem, gdzie i do kiedy zdać sprzęt (instrukcja z forum). Pan mi wytłumaczył i potem zapytał, czemuż ach czemuż nie przedłużyłam :) Powiedziałam, że chcę to, co miałam (czyli filmowe) za tyle, ile płaciłam bądź taniej a zawsze proponowali mi drożej i tylko z hbo na 6 m-cy. Powyższa kwota bez ingerencji z mojej strony, zaproponowana przez konsula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciało się targować :) Chociaż nie, resztkami sił chciałam dorzucić Mezzo i Sundance za zero, ale się nie dało.

Plus przeciągnięcia jest taki, że ten miesiąc nie wchodzi w umowę 12 m-cy, tylko jako trzynasty ale w tej samej cenie, więc w przyszłym roku umowa skończy się 30.11 czyli będzie bliżej ofert świątecznych jako narzędzia negocjacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama zadzwoniłam, z naiwnym pytaniem, gdzie i do kiedy zdać sprzęt (instrukcja z forum). Pan mi wytłumaczył i potem zapytał, czemuż ach czemuż nie przedłużyłam :) Powiedziałam, że chcę to, co miałam (czyli filmowe) za tyle, ile płaciłam bądź taniej a zawsze proponowali mi drożej i tylko z hbo na 6 m-cy. Powyższa kwota bez ingerencji z mojej strony, zaproponowana przez konsula.

Pogratulować.

Też będę tak mierzył. Z tym, że jako drugi dekoder, to Sagemcom HD też za darmo. Pierwszy PACE. Nie popuszczę. O! Coś mi się przypomniało. Ale o tym nie co później. Obecnie za Prestige HD płacę 122. Ale spróbuje powalczyć :P He, he, he za mniejsza kwotę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...