pikoz11 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 @Kibo no Hikari Jesteś optymistą. Ale nie wprowadza się konkretnych zapisów do umowy bez przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 @pikoz11 niestety bywam tylko optymistą,ale co do zapisów masz rację W tym konkretnym przypadku należy wkalkulować ryzyko w wysokość ponoszonych kosztów. Chociaż ew.brak FOXa może podnieść mi ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Trzy rundy negocjacji i oferta nie zmieniona... Dwie propozycje: umowa na rok, universe, 6 C+, mr, pace pvr, cinemax lub HBO (na pół roku) za 79 zł lub z HBO na rok za 84 zł.... "Łączenie" się z przełożonymi cuda wianki i cały czas to samo...Oferta bez zmian nie chcą dać na 18 miesięcy itd. Umowę mam do końca grudnia, wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane Dotychczas Optimum HD + HD promo za 78 zł + niedawno dobrany mr. Ugram coś więcej ? mam umowe do konca czerwca i takie oferty, więc spokojnie ugrasz coś więcej ostatnia propozycja univers+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 0zł - odmowa + HBO 0 zł/6 miesięcy- odmowa (2 Pace 20 zł) wcześniej proponowali: silver+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 0zł - odmowa + Filmboxy 0 zł - odmowa (2 Pace 20 zł) silver+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 10 zł - odmowa (2 Pace 20 zł) Platyna + Pace 99 zł + MR 10 zł - odmowa + MR 0 zł - odmowa (2 Pace 20 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 pierwsze 3 oferty to sam bym wzial tyle ze HBO zamienilbym na cos innego dla mnie to juz nie jest wart produkt zreszta to widac ze kazdemu proponuja HBO juz sie nie sprzedaje. Jest nawet oferta full extra za 99zl a to bym wzial za gora 79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 @asiafan cena 99zł za ten pakiet i tak jest bardzo atrakcyjna w stosunku do tego co mają nowi,że o przepłacaniu przez aktualnych abonentów za podobne pakiety nie wspomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 nie jestem atrakcyjna a nowi i tak zgarna lepsze ceny na grudzien bo bankowo bedzie boom a jak nie bedzie boomu to beda straty i wypowiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Co będzie w grudniu, tego nie wiemy. A przy aktualnych cenach Full Extra za 99zł jest atrakcyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 W grudniu iti będzie rozdawać pluszowe Mikołaje,bo ta firma słynie z tego,aby nie obniżyć ceny,tylko gratisa dać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Pojawią się telewizory i konsole! cuda i wianki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 a łyżka na to: niemożliwe! nie mieszajcie ludziom, bo uwierzą! zaraz będą posty - to co dają? a leniwych nie brakuje... nie będzie chciało się wcześniejszych postów czytać a jeszcze wezmą i uwierzą, że abo za 49zł po prostu się należy z odbiornikiem tv 2 pejsami i konsolą z grami do wyboru! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Jezu co tu takie narzekania przecież dają fajne oferty za 49-69zł, tylko trzeba cierpliwości w negocjacjach bo jak wiadomo najlepsze są na koniec umowy Chyba największy ból [beep] mają ci którzy za to samo przepłacają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Witam, ja ostatnio logując się do ica zauwaźyłem, źe mam jeszcze opcję Cinemax. Zadzwoniłem więc, aby zapytać czemu Cinemax a na to konsultant: No dostał Pam na 12 miesięcy za zero zł. Cinemax działa faktycznie ale nie walczyłem o niego nic a nic a sami mi go uruchomili. Ciekawe co knująa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Skoro sami powiedzieli że za 0 to co mają knuć . Ciesz się i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 A do mnie juz nie dzwonia z zadnymi ofertami poslalem ich na drzewo z tym co dawali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam, ja ostatnio logując się do ica zauwaźyłem, źe mam jeszcze opcję Cinemax. Zadzwoniłem więc, aby zapytać czemu Cinemax a na to konsultant: No dostał Pam na 12 miesięcy za zero zł. Cinemax działa faktycznie ale nie walczyłem o niego nic a nic a sami mi go uruchomili. Ciekawe co knująa A co mają knuć. Pewnie tak słuchałeś,że nie usłyszałeś o Cinemax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Tak to jest jak się nie słucha tych długich aneksów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius7x Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Takie coś znalazłem dzisiaj na WP: Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony. to tak informacyjnie w kwestii wypowiedzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ciężko wypowiadać się nie znając kontekstu oraz całości artykułu,ale umowy same się nie zakończą,bo zazwyczaj w usługach tv oraz telekomunikacyjnych z automatu przechodzą na czas nieokreślony a aby temu przeciwdziałać należy złożyć "wypowiedzenie". Dyskusyjny jest co najwyżej ten wymieniony termin "trzy miesiące przed jej wygaśnięciem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Takie coś znalazłem dzisiaj na WP: Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony. to tak informacyjnie w kwestii wypowiedzeń. Daj linka do tej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius7x Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title, ... &_ticrsn=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius7x Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ciężko wypowiadać się nie znając kontekstu oraz całości artykułu,ale umowy same się nie zakończą,bo zazwyczaj w usługach tv oraz telekomunikacyjnych z automatu przechodzą na czas nieokreślony a aby temu przeciwdziałać należy złożyć "wypowiedzenie". Dyskusyjny jest co najwyżej ten wymieniony termin "trzy miesiące przed jej wygaśnięciem". chodzi właśnie o to, że z "automatu" jest niezgodne z prawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Zatem należy liczyć, że operator przed czasem dotrze do każdego abonenta z propozycją przedłużenia umowy lub liczyć na to, że nie będzie wysypu klientów, iż nagle im kanały przestały świecić. Abonenci powinni zacząć czytać umowy które podpisują,co nie zmienia faktu, że jeżeli takie zapisy są niezgodne z prawem to należy ich zabronić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius7x Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 ja w ostatnim miesiącu jestem wręcz nękany przez nc+, wczoraj chyba ponad 10 telefonów... a wypowiedzenia nie wysłałem jeszcze.... jeśli zapis jest niezgodny z prawem nie jest wiążący... tak mi się wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Osobiście uważam, że umowa na czas określony powinna wygasać z automatu, chyba że obie strony będą zainteresowane kontynuacją. To byłoby zdrowe podejście. A nie jakieś przedłużanie się o miesiąc, czy więcej,bo klient zapomniał! Sam dostawca usługi powinien informować o końcu umowy i podjąć kroki "utrzymania" klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 @pikoz11 nie tylko zdrowe,ale i idealne...a wiesz jak z tym bywa. To, że umowa przekształca się z automatu na czas nieokreślony rzeczywiście przede wszystkim robi "dobrze" firmie, ale w pewnym stopniu i abonentowi. Należy rozważyć za i przeciw a może zacząć od zniesienia wzrostu abonamentu gdy umowa przechodzi na czas nieoznaczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi