Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trzy rundy negocjacji i oferta nie zmieniona...

 

Dwie propozycje: umowa na rok, universe, 6 C+, mr, pace pvr, cinemax lub HBO (na pół roku) za 79 zł lub z HBO na rok za 84 zł....

 

"Łączenie" się z przełożonymi cuda wianki i cały czas to samo...Oferta bez zmian nie chcą dać na 18 miesięcy itd.

 

Umowę mam do końca grudnia, wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane

 

Dotychczas Optimum HD + HD promo za 78 zł + niedawno dobrany mr.

 

Ugram coś więcej ?

 

mam umowe do konca czerwca i takie oferty, więc spokojnie ugrasz coś więcej

 

ostatnia propozycja univers+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 0zł - odmowa + HBO 0 zł/6 miesięcy- odmowa (2 Pace 20 zł)

wcześniej proponowali:

silver+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 0zł - odmowa + Filmboxy 0 zł - odmowa (2 Pace 20 zł)

silver+ 6Canal+ Pace = 69 zł + MR 10 zł - odmowa (2 Pace 20 zł)

Platyna + Pace 99 zł + MR 10 zł - odmowa + MR 0 zł - odmowa (2 Pace 20 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a łyżka na to: niemożliwe! nie mieszajcie ludziom, bo uwierzą! :D zaraz będą posty - to co dają? a leniwych nie brakuje... nie będzie chciało się wcześniejszych postów czytać a jeszcze wezmą i uwierzą, że abo za 49zł po prostu się należy ;) z odbiornikiem tv 2 pejsami i konsolą z grami do wyboru! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja ostatnio logując się do ica zauwaźyłem, źe mam jeszcze opcję Cinemax. Zadzwoniłem więc, aby zapytać czemu Cinemax a na to konsultant: No dostał Pam na 12 miesięcy za zero zł. Cinemax działa faktycznie ale nie walczyłem o niego nic a nic a sami mi go uruchomili. Ciekawe co knująa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja ostatnio logując się do ica zauwaźyłem, źe mam jeszcze opcję Cinemax. Zadzwoniłem więc, aby zapytać czemu Cinemax a na to konsultant: No dostał Pam na 12 miesięcy za zero zł. Cinemax działa faktycznie ale nie walczyłem o niego nic a nic a sami mi go uruchomili. Ciekawe co knująa :P

A co mają knuć. Pewnie tak słuchałeś,że nie usłyszałeś o Cinemax.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś znalazłem dzisiaj na WP:

 

Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.

 

to tak informacyjnie w kwestii wypowiedzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko wypowiadać się nie znając kontekstu oraz całości artykułu,ale umowy same się nie zakończą,bo zazwyczaj w usługach tv oraz telekomunikacyjnych z automatu przechodzą na czas nieokreślony a aby temu przeciwdziałać należy złożyć "wypowiedzenie". Dyskusyjny jest co najwyżej ten wymieniony termin "trzy miesiące przed jej wygaśnięciem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś znalazłem dzisiaj na WP:

 

Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.

 

to tak informacyjnie w kwestii wypowiedzeń.

 

Daj linka do tej informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko wypowiadać się nie znając kontekstu oraz całości artykułu,ale umowy same się nie zakończą,bo zazwyczaj w usługach tv oraz telekomunikacyjnych z automatu przechodzą na czas nieokreślony a aby temu przeciwdziałać należy złożyć "wypowiedzenie". Dyskusyjny jest co najwyżej ten wymieniony termin "trzy miesiące przed jej wygaśnięciem".

 

 

chodzi właśnie o to, że z "automatu" jest niezgodne z prawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem należy liczyć, że operator przed czasem dotrze do każdego abonenta z propozycją przedłużenia umowy lub liczyć na to, że nie będzie wysypu klientów, iż nagle im kanały przestały świecić.

 

Abonenci powinni zacząć czytać umowy które podpisują,co nie zmienia faktu, że jeżeli takie zapisy są niezgodne z prawem to należy ich zabronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że umowa na czas określony powinna wygasać z automatu, chyba że obie strony będą zainteresowane kontynuacją. To byłoby zdrowe podejście. A nie jakieś przedłużanie się o miesiąc, czy więcej,bo klient zapomniał! Sam dostawca usługi powinien informować o końcu umowy i podjąć kroki "utrzymania" klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 nie tylko zdrowe,ale i idealne...a wiesz jak z tym bywa. To, że umowa przekształca się z automatu na czas nieokreślony rzeczywiście przede wszystkim robi "dobrze" firmie, ale w pewnym stopniu i abonentowi. Należy rozważyć za i przeciw a może zacząć od zniesienia wzrostu abonamentu gdy umowa przechodzi na czas nieoznaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...